پورشه پانامرا پرغرور و لوکس

اگر خودرویی پرشتاب و پرقدرت می خواهید، پورشه پانامرا نمونه فوق العاده آن است. این خودروی پرغرور و لوکس با طراحی معرکه ای که در نمای بیرونی و داخلی خود دارد جواب گوی نیاز علاقه مندان پورشه است. پورشه پانامرا از نظر فنی بی نظیر است و آپشن های فوق العاده ای دارد، که برای افزایش رضایت مشتریان به صورت استاندارد و بدون سفارشی سازی با تجهیزات کامل در نظر گرفته شده است. خبر خوب این است که این خودرو در حاضر شامل تخفیف ویژه اجاره خودرو نوروز می شود که می توانید از آن بهره مند شوید.

تاریخچه پورشه پانامرا:


پورشه پانامرا سال 2009، در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی شد. پورشه یک خودرو سدان لوکس 4 سرنشین و با مشخصات یک خودرو کوپه و عقب هاچ بک می باشد. موتور این خودرو در جلوی آن قرار گرفته و در دو نوع دیفرانسیل عقب و دیفرانسیل وسط موجود است.
پورشه پانامرا از سال 2010 وارد کشور ایران شد و تا سال 2013 واردات آن به کشور ادامه داشت و در مدل های 6 سیلندر، 4 اس ( 8 سیلندر)، توربو و توربو اس ( 8 سیلندر تویین توربوشارژ ) با قیمت نجومی به فروش می رسید. در سال 2014 یک عدد پورشه پانامرا فیس لیفت وارد کشور شد.

پورشه پانامرا

این خودرو علاوه بر موتورهای بنزینی، با موتور 6 سیلندر 3 لیتری دیزلی در بازارهای جهانی عرضه شد، اما نسخه دیزلی هرگز وارد ایران نشد.
پورشه پانامرا 2 دیفرانسیل است و 7 دندۀ خودکار دو کلاچه PDK دارد و سیستم تعلیق فوق العاده ای نیز دارا می باشد و به همین دلیل است که در لیست اجاره خودرو لوکس در کافه رنت قرار گرفته است.
خودرو پورشه پانامرا در 9 مدل مختلف پانامرا، پانامرا 4، پانامرا دیزل، پانامرا S ، پانامرا SE_Hybrid ، پانامراGTS ، پانامرا توربو و پانامرا توربو s تولید شده است.

چرا پورشه پانامرا:

شتاب بسیار بالای این خودروی لوکس برای همگان ثابت شده است. بر دو اصل کمپانی پورشه یعنی قدرت و عملکرد مانور می دهد. هندلینگ و فرمان پذیری فوق العاده پورشه پانامرا که سیستم چهارچرخ محرک آن به خوبی از پس پیچ ها برمی آید، سواری نرم و راحتی را برای راننده و سرنشینان به وجود می آورد و به همین دلیل است که در بین محبوب ترین های اجاره پورشه در کافه رنت قرار دارد.

فضای کافی و آرام کابین، نرمی فرمان و صندلی های روکش چرم شما را برای ساعت ها رانندگی آماده خواهد کرد. پورشه پانامرا نماد زندگی نرمال، شخصی و اسپرت است و با وجود تکنولوژی به کار رفته در این خودرو تنوع و هیجان را به ارمغان می آورد. اگر می خواهید با خودرویی پرشتاب و پرغرور در خیابان ها رانندگی کنید و جاده را در دست بگیرید و لذت رانندگی را تجربه کنید.

اجاره پورشه در کافه رنت

6 مزایای فوق العاده پورشه پانامرا:

1-طراحی داخلی بی نظیر:

طراحی داخلی پورشه پانامرا برای کاربران تکراری نمی شود و خواهان زیادی دارد. برای رفاه کاربران کابین چنان طراحی و چنان دکمه ها و نشانگرهایی در دسترس راننده تعبیه شده که در ابتدای ورود شما را متحیر می کند، شاید فکر کنید همه این دکمه ها چه قابلیتی دارد، باید بگوییم این آپشن ها برای رفاه راننده و سرنشینان تعبیه شده و کاربرد زیادی دارد.

با نشستن پشت فرمان پورشه پانامرا، در مقابل یک فرمان اسپرت 3 شاخه که بخشی از آن از چوب ساخته شده و بخش دیگر غیر چوب و با چرم روکش شده قرار می گیرید. در 2 ستون کناری خودرو نیز کلیدهای مربوط به سیستم صوتی و تلفن قرار دارد که با طراحی ارگونومیکی کنترل را برای شما راحت تر می کند. داشبورد خودرو نیز از 3 بخش تشکیل شده که 2 بخش بالایی و پایینی آن با روکش چرم و بخش میانی با چوب پوشش داده شده است. کنسول مرکزی با طراحی یک صفحه نمایشگر بزرگ لمسی و 2 خروجی بزرگ هوای سیستم تهویه مطبوع، سادگی و خلوتی را حفظ کرده است.

کنسول ابزار پانامرا کمی زاویه دار طراحی و ساخته شده که یک شکل نسبتاً یکپارچه به کنسول مرکزی می دهد. درمجموع فضای لوکس داخل کابین و استفاده از چرم و چوب به تناوب برای هر قسمت، حس وحال خاص و لوکس بودن این خودرو را به سرنشینان منتقل می کند.

طراحی داخلی پورشه پانامرا

2-طراحی بیرونی معرکه:

طراحی خارجی پورشه پانامرا آن را به یک شاهکار تبدیل کرده، که چشم هر بیننده را به خود جلب می کند. قسمت جلوی خودرو، چراغ های روشنایی با حاشیه های مشکی رنگ خودنمایی می کند. چراغ هایی که درون آن لامپ های بزرگ LED قرارگرفته که روشنایی بی عیب و نقصی فراهم می آورد.

دو طرف سپر جلوی خودرو، ورودی های هوای مورد نیاز برای خنک کردن ترمزهای خودرو و بخشی از رادیاتور طراحی شده است. و همینطور در قسمت بالای آنها، چراغ های نواری شکل مه شکن نیز وجود دارد.
در نمای جانبی خودرو آینه های کاملا آیرودینامیکی با قاب پشتی زاویه دار و پایین تر آن یک مجرای هدایتی هوا در انتهای گلگیرهای جلویی دیده می شود که هوای وارد شده از دو ورودی اطراف سپر را به خارج از بدنه هدایت می کند.
نمای عقب پورشه پانامرا با 4 خروجی دوبل اگزوز در دو طرف سپر و با دیفیوزی بزرگ ولی با تیغه های کوچک و چراغ های تمام LED چشم گیر است و نمایی جذاب به عقب خودرو می دهد.

3-از نظر فنی درجه یک:

موتور 8 سیلندر 32 سوپاپه و حجم موتور 4806 سی سی پورشه پانامرا، حداکثر قدرت 400 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه را ایجاد می کند. همچنین حداکثر گشتاور این خودرو 502 نیوتن متر در 3500 دور در دقیقه است که شتاب صفر تا 100 این خودرو را در 5 ثانیه قرار داده است. حداکثر سرعت این خودرو 282 کیلومتر در ساعت است.
در مصرف سوخت نیز این خودرو مورد قبول کاربران می باشد. به گونه ای که مصرف سوخت آن در داخل شهر 16 لیتر در هر 100 کیلومتر و در خارج از شهر 7٫9 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی آن 10٫8 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد.

4-از لحاظ ایمنی 5 ستاره:

پورشه پانامرا از لحاظ تجهیزات و کیفیت و صد البته ایمنی خودرویی پنج ستاره است که این ایمنی به خاطر شاسی و بدنه محکم و 10 کیسه هوای ایمنی راننده، جانبی، پرده ای و سرنشینان می باشد.
قابلیت پشت سری های هوشمند صندلی ها برای جلوگیری از ورود صدمه و آسیب به سرنشینان، سیستم های ایمنی، MSR,ASR,ABS,ABD,PSM دارا می باشد.
سیستم ABS ، سیستم ترمز ضدقفل است. در هنگام ترمزگیری ناگهانی مانع از قفل شدن چرخ ها و عدم تعادل خودرو می شود.
سیستم ABD، قفل کننده دیفرانسیل برای فرستان تمام نیرو به چرخ های خودرو وجود دارد.
سیستم PSM، برای پایداری الکترونیکی خودرو می باشد. این سیستم که در خودروهای بی ام و به اسم DSC و در هوندا به اسمVSA بیان می شود، پورشه نیز سیستم پایداری الکترونیکی مدل خودروهای خود را PSM نامیده است.
سیستم ایمنی MSR، کنترل گشتاور موتور را به عهده دارد و به عنوان مکمل سیستم های ASR, ABS در پورشه به کار می رود.
سیستم ASR، باعث جلوگیری از سُر خوردن چرخ ها در سطوح لغزنده و خیس جاده ای می شود. و نقش بسیار مهمی در ایمنی و پایداری خودرو پورشه پانامرا ایفا می کند.

پورشه پانامرا سفید

5-حداکثر سرعت

در مدل های پانامرا و پانامرا s ، هیبریدی و دیزلی چرخ های عقب متحرک هستند که در بقیه مدل ها هر چهار چرخ متحرکند که البته در تمامي مدل ها محل استقرار پيشرانه در قسمت جلوست. سیستم انتقال قدرت از مجموعه گيربکس شروع می شود. تکنولوژی که شرکت پورشه برای گیربکس از آن در پانامرا بهره می برد، سیستم PDK (Porsche Doppel kupplung) است. جعبه دنده 7 ( و در مدل هیبریدی 8 ) سرعته دو کلاچه پورشه که ماکزیمم سرعت را می توان در دنده 6 بدست آورد . آخرین دنده که نسبت طولانی تری دارد، دنده over drive به شمار می رود، که جهت رانندگی راحت تر و کاهش مصرف سوخت، میزان آلایندگی و ایجاد گازهای گلخانه ای طراحي شده است. سیستم PDK به گونه ای طراحی شده که هنگام تعویض دنده انتقال قدرت به بهترین و نرمترین شکل ممکن صورت می پذیرد و همواره آسايش سرنشينان ضمن بهترين عملکرد، مد نظر مهندسين پورشه قرار داشته است.

6-سیستم تعلیق

در پورشه پانامرا طراحی سیستم تعلیق به صورت کلی در تمام مدل ها يکسان مي باشد و جدای از در نظر گرفتن آپشن های مختلف می توان تکنولوژی سیستم تعلیق را در پانامرا با موارد کلی بیان کرد.
• استفاده از تجهیزات و قطعات آلومینیومی در اکسل های جلو و عقب
• سیستم نمایش فشار باد لاستیک ها
• مدیریت تعلیق فعال پورشه (PASM)، سیسیتم کنترل الکترونیکی دمپر و میرایی در فنر بندی. سیستم PASM تنظیم دینامیکی شاسی خودرو هنگام رانندگی و حفظ راحتی را بر عهده دارد. از قابلیت های این سیستم تنظیم ارتفاع خودرو و حفظ ارتفاع خودرو در طول رانندگی و افزایش پایداری دینامیکی بدون در نظر گرفتن میزان بار وارد بر خودروست. این سیستم برای مدلهای هیبریدی و توربو به صورت استاندارد و برای بقیه مدل ها به صورت آپشنال عرضه شده است.
• سیستم مدیریت پایداری پورشه (PSM) . که این سیستم همراه با ترمز ABS ، کنترل کششی گشتاور و ترمز کمکی است.
• سیستم مدیریت کنترل دینامیکی شاسی ( PDCC ) این سیستم برای مدل های s ، panamera ، 4 ، 4s ، GTS و turbo به صورت آپشن می باشد
• یکی از سیستم های ترمزی که به طور آپشن در پانامرا قرار دارد سیستم ترمز کامپوزیت سرامیکی است.
برای افزایش امنیت سرنشین ها و راننده در پانامرا یک کیسه هوای سراسری از ابتدای شیشه درب جلو تا انتهای شیشه درب عقب در نظر گرفته شده است. برای راننده و سرنشین جلو علاوه بر کیسه هوای روبرو، کیسه هوای زانو نیز تعبیه شده است. تقریباً می توان گفت پورشه یکی از کاملترین سیستم های ایمنی کیسه هوا را در پانامرا تعبیه کرده است.
پانامرا مدلهای گوناگونی دارد و هر مدل از آپشن های مختلف بهره مند است. اولین مدل پانامرا حدود 20 آپشن دارد و این مورد نشان می دهد با احتساب تمامی مدل ها، تعداد آپشن ها عدد نسبتاً زیادی است. اختلاف در آپشن های گوناگون از موارد فنی موتور و تجهیزات پکیج اسپرت گرفته تا نوع تکیه گاه های صندلی برای سرنشین های عقب خودرو. سیستم ترمز و لنت، سایز لاستیک ها ، ارتفاع خودرو در مدلهای مختلف برای بهبود هندلینگ، سیستم های الکترونیکی مدیریتی پایداری و موارد بسیار دیگری همگی جزو گزینه های آپشن پانامرا محسوب می شود.

سیستم تعلیق پورشه پانامرا

اجاره ماشین عروس پورشه پانامرا:

اکثر افراد که برای مراسم عروسی خود اقدام به اجاره خودرو می نمایند، خودروهای لوکس و سوپرلوکس را به دیگر خودروهای ترجیح می دهند. پورشه پانامرا یکی از این خودروهای پرطرفدار است که سقف کروک آن، فیلم برداری و عکس برداری با آن را بسیار جذاب می نماید. اگر شما قصد اجاره ماشین عروس پورشه پانامرا دارید، روی لینک کلیک کنید.

آپشن های پورشه پانامرا :


• نمایشگر چندمنظوره
• سیستم کروز کنترل هوشمند
• سیستم سنسور پارک
• سیستم موقعیت یاب ماهواره ای GPS
• سیستم سانروف برقی
• چراغ نقشه خوان
• سنسور باران
• قابلیت سیستم Adaptive Headlight
• قفل مرکزی درب ها
• تنظیم میزان صدای خروجی اگزوزهای خودرو
• سیستم گرمکن و سردکن صندلی های جلو و عقب
• قابلیت صندلی های برقی جلو
• ماساژور برای صندلی های جلو
• سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با عملکرد جداگانه برای سرنشینان عقب
• آینه های ضد نور
• ریموت اخطاردهنده
• سیستم ضد سرقت
• دارای مه شکن LED
• قابلیت غربیلک فرمان با 3 پایه لوکس به همراه تنظیم برقی تلسکوپی در 4 حالت
• سیستم صوتی حرفه ای با قابلیت پخش DVD و CD و همچنین مجهز به پورت های ورودی AUX ، USB و iPod
• گرمکن های آینه ها
• آینه داخل کابین الکتروکرومیک که باعث خنثی شدن نور مستقیم چراغ های خودروهای پشتی در هنگام رانندگی شب می شود و از خسته شدن چشم های راننده جلوگیری می کند.
• یخچال کوچک
• سیستم کمک پارک
• تنظیم برقی تمام پنجره ها

داخل کابین پورشه پانامرا

پورشه پانامرا با خودروهایی همچون بی ام و سری 6، بی ام و سری 7، مازراتی کواتروپورته، مرسدس بنز CLS رقابت می کند. اما این خودروی لوکس که برندی معتبر دارد با وجود طراحی فوق العاده، امکانات و تجهیزات بالا، شتاب بی نظیر قیمت بسیار زیادی دارد.
اگر قیمت این خودروی لوکس مقرون به صرفه نیست نگران نباشید. کافه رنت با یک دهه سابقه در اجاره خودروهای لوکس، فرصت داشتن پورشه پانامرا را در اختیارتان قرار می دهد تا از راندن با این اسپرت پرشتاب در جاده لذت ببرید.

حرف آخر:

از زیبایی داخلی و ظاهری پورشه پانامرا برایتان نگویم که بی نظیر و فوق العاده است. خودرویی پرشتاب و قدرتمند که برای گردش و سفرهای جاده ای گزینه ی مناسبی ست و وجود ایمنی بالا موجب آسایش و آرامش سرنشینان می شود. لذت رانندگی با این خودرو کم از لذت سرنشینان و تماشای مناظر اطراف نیست.
وقتی پشت فرمان پانامرا قرار می گیرید، فضای مانیتورینگ و محوطه داخلی طوری طراحی شده که انگار در کابین خلبان نشسته اید و خیابان روبرو باند پرواز است و شما هر لحظه قلبتان به تپش می افتد و حس پرواز در درونتان زنده می شود.

پیشنهاد نویسنده: اجاره بی ام و در کافه رنت

دیدگاه شما

فرمول: 42 - 8
02149934