صفحه اصلی > دانستنی سفر : بهترین سایت های رزرو اقامتگاه
بهترین سایت های رزرو اقامتگاه

بهترین سایت های رزرو اقامتگاه

سایت های زیادی در دسترس هستند و می توانید از طریق آنها ویلا، سوئیت، اقامتگاه بوم گردی و هتل اجاره کنید و دیگر نیاز نیست نگران رزرو اقامتگاه برای سفرهای خود باشید. در این مقاله می خواهیم شما را با 10 سایت معتبر برای رزرو اقامتگاه آشنا کنیم و امکانات آنها را به شما ارائه دهیم.

اجاره خودرو در تهران
فهرست مطالب

جاباما

رزرو اقامتگاه

اولین وبسایتی که معرفی می کنیم جاباما است که بسیاری از افراد آن را می شناسند. جاباما یکی از معتبرترین وبسایت های رزرو هتل و ویلا در سراسر کشور است. در این وبسایت حتی امکان رزرو اقامتگاه در خارج کشور نیز فراهم شده است. در جاباما می توانید به راحتی همه اطلاعات مورد نیاز در مورد شرایط هتل، عکس های هتل از موقعیت های مختلف و موقعیت مکانی آن را ببینید. همچنین می توانید از ویژگی “اقامتگاه های لحظه آخری همراه با تخفیف های ویژه” در این وبسایت استفاده کنید. در این بخش اقامتگاه‏هایی که تخفیف‏های ویژه و خاص دارند را مشاهده می‏کنید. اگر دنبال مکان جدیدی هستید می توانید از این امکان وبسایت استفاده کنید و مکان های جدید را ببینید و آنها را بررسی کنید. خوشبختانه در این وبسایت سیستم نظردهی وجود دارد و می توانید با خواندن نظرات افراد و گذاشتن نظرات خود در مورد هتل اطلاعات بیشتری به دست بیارید و اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار دهید.

https://www.jabama.com

هومسا

یکی دیگر از وبسایت های محبوب برای رزرو اقامتگاه، هومسا است که از سال 96 کار خود را شروع کرده و امروزه یکی از سایت های مهم در این عرصه محسوب می شود. هومسا با 3000 میزبان و 6000 واحد اقامتی همکاری دارد و سالانه هزاران رزرو در این وبسایت انجام می شود. یکی از کارهای مهمی که این وبسایت انجام داده است، اجاره سوئیت، ویلا، آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی حتی در مناطقی است که بسیاری از افراد ممکن است آنها را نشناسند و به صورت سنتی نتوانند آنها را پیدا کنند. ولی به صورت آنلاین در این سایت موجود هستند و می توان آنها را انتخاب کرد. هومسا پشتیبانی 24 ساعته دارد و می توانید برای مشاوره و رزرو اقامتگاه با آنها تماس بگیرید. در هر مرحله از رزرو می توانید با میزبان ارتباط برقرار کنید و اطلاعاتی که می خواهید را دریافت کنید. هومسا اقامتگاه منتخب را در شبکه های اجتماعی خود معرفی می کند. همچنین امکان پرداخت وجه برای اقامتگاه از طریق رمز ارزها نیز امکان پذیر است.

https://www.homsa.net

اتاقک

رزرو اقامتگاه از اتاقک

از دیگر وبسایت های مناسب برای رزرو اقامتگاه می توان به اتاقک اشاره کرد که در 250 شهر ایران اقامتگاه دارد. یکی از بهترین ویژگی های این وب سایت این است که سعی دارد به سفرهای اقتصادی اهمیت بیشتری بدهد تا همه افراد جامعه با هر شرایط اقتصادی بتوانند سفر کنند. بنابراین اقامتگاه های کم هزینه نیز در این وبسایت در نظر گرفته شده است. اتاقک نیز پشتیبانی 24 ساعته دارد و هر زمان از روز می توانید با آنها تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. همچنین اعتبارسنجی میزبان و مسافران در این وبسایت انجام می شود میزبان ها توسط تیم پشتیبان تایید می شوند. امکان رزرو انواع هتل، بوم گردی، سوئیت و ویلا در این وبسایت وجود دارد و تمام مجوزهای لازم برای گردشگری نیز دارد.
https://www.otaghak.com

شب

از دیگر وبسایت های رزرو اقامتگاه می توان به شب اشاره کرد. در این وبسایت، ساز و کار با وبسایت های دیگر متفاوت است. به این طریق که در وبسایت شب میزبان و مهمان به صورت مستقیم با یکدیگر در ارتباط هستند و میزبانان عکس های اقامتگاه های خود را در این وبسایت به اشتراک می گذارند و مشتریان می توانند با آنها به صورت مستقیم ارتباط بگیرند و در صورت تمایل اقامتگاه آنها را اجاره کنند. در این بین نکته مهم این است که نظرات مشتریان که به اشتراک گذاشته می شود می تواند راهگشای بقیه مشتریان باشد و نشان دهد که این میزبان و این اقامتگاه تا چه حد مورد اطمینان است. یکی از بخش های مهم وبسایت، پیشنهادهای لحظه آخری است که از ساعت 4 صبح تا 24 شب دیده می شوند. در این وبسایت نیز پشتیبانی تا پایان سفر وجود دارد و تمیز بودن اقامتگاه ها تضمین شده است.

https://www.shab.ir

جا اینجاس

یکی از وبسایت های مهم برای اقامتگاه می توان به جا اینجاس اشاره کرد که از سال 96 به یک تیم جوان شروع به کار کرده است. از ویژگی های این وبسایت می توان به جستجوی پیشرفته هتل بر اساس قیمت، ستاره و نوع اقامتگاه اشاره کرد. در این وبسایت مشخصات هتل ها مانند امکانات، قوانین اتاق ها و همه چیز به صورت کامل ارائه شده است و شما مشکلی برای شناسایی هتل ها و اقامتگاه ها ندارید. همچنین بیشترین تخفیف ها را هنگام رزرو هتل به شما نشان می دهد. این وبسایت نیز پشتیبانی 24 ساعته دارد و در صورت بروز هر نوع مشکلی می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را حل کنید.

https://jainjas.com

اقامت 24

رزرو اقامتگاه

سایت اقامت 24 از سال 85 زیر نظر سازمان گردشگری شروع به کار کرده و امروزه یکی از مهم ترین وبسایت های رزرو هتل خارجی و داخلی است. اقامت 24 با بیش از 1200 هتل در داخل کشور قرارداد دارد و می توانید انواع مختلف هتل ها در شهرهای مختلف کشور را در این وبسایت ببینید و با هم مقایسه کرده و بهترین هتل را انتخاب کنید. در این وبسایت برای مناسبت های مختلف تخفیف های ویژه ای نیز ارائه می شود که می توانید با توجه به آنها تصمیم بگیرید. یا حتی سفر خود را در این مناسب ها و تخفیفات انجام دهید.

https://www.eghamat24.com

لیدوماتریپ

یکی از وبسایت های مناسب برای رزرو اقامتگاه لیدوماتریپ است که دارای دانش تخصصی در حوزه گردشگری است. در این وبسایت می توانید انواع اقامتگاه ها، تعداد و تنوع مختلف را مشاهده کنید. لیدوماتریپ، دارای رابط کاربری و تجربه کاربری بسیار خوبی است و به راحتی می توانید رزرو اقامتگاه مورد نظر خود را انجام دهید. در این وبسایت انواع اقامتگاه ها از سوئیت، آپارتمان، هتل آپارتمان، ویلا و بوم گردی در انواع شهرها و روستاهای مختلف ایران فراهم است. داشتن دانش تخصصی، پوشش جغرافیایی کامل، پشتیبانی تمام وقت و رابط کاربری آسان باعث می شود این وبسایت نسبت به وبسایت های رقیب خود حرفی برای گفتن داشته باشد و گزینه بهتری باشد.

https://lidomatrip.com

جاجیگا

از دیگر وبسایت های مهم برای رزرو اقامتگاه می توان به جاجیگا اشاره کرد که به زبان گیلکی معنی آن جای خواب و استراحت است. این وبسایت از سال 96 کار خود را شروع کرده و امروزه با بسیاری از هتل ها و مراکز گردشگری همکاری می کند. البته عمده تمرکز این وبسایت در شمال کشور است و دفتر مرکزی آن نیز در شهر لاهیجان است ولی شهرهای دیگر را نیز پوشش می دهد. البته از مزیت های رقابتی این وبسایت می توان به بیشترین پوشش اقامتگاه ها در استان های شمالی کشور اشاره کرد که برای تهرانی ها می تواند جذاب باشد.

https://www.jajiga.com

اسنپ تریپ

یکی از وبسایت های خوب در حوزه گردشگری و رزرو اقامتگاه اسنپ تریپ است که از سال 94 کار خود را شروع کرده است. با توجه به وجود سوپر اپلیکیشن اسنپ امکان خرید و رزرو از طریق این اپلیکیشن فراهم است و به راحتی می توانید کار خود را انجام دهید. این وبسایت اعتبار و شهرت بالایی دارد و بهترین قیمت ها را به شما ارائه می کند. اسنپ تریپ پوشش دهی کاملی در تمام نقاط ایران دارد و برای شرکت ها و سازمان ها نیز فاکتور رسمی برای سفرهای کاری ارائه می کند. رابط کاربری بسیار زیبا و ساده ای دارد و هر کسی می تواند با آن کار کند. تنها مشکل این است که گاهی ممکن است اپلیکیشن به درستی کار نکند.
https://www.snapptrip.com

میهمان شو

از دیگر وبسایت های رزرو اقامتگاه می توان به میهمان شو اشاره کرد که با انواع اقامتگاه های سنتی، آپارتمانی، ویلایی و کلبه ای در دسترس است. انواع مختلفی از تورهای طبیعت گردی که توسط آژانس های مسافرتی انجام می شود در اقامتگاه های میهمان شو انجام شده اند. میهمان شو ابتدا از میزبانان خود مطمئن می شود و تاییدیه های هویتی و پروفایل را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین می توانید نظرات دیگر کاربران در مورد میزبانان مختلف را مشاهده کنید و پس از آن تصمیم بگیرید. میهمان شو یکی از وبسایت های مناسب برای افرادی است که می خواهند در دل طبیعت اقامتگاهی را اجاره کنند و هدف آنها رفتن به هتل و اقامتگاه های لوکس نیست.

https://www.mihmansho.com

کلام آخر

بعد از رزرو ویلا و اقامتگاه ، در هر شهری که باشید ، ما در کافه رنت انواع مختلفی از خدمات اجاره خودرو در مسافرت را به مشتریان محترم ارائه می‌کنیم. به این صورت که شما میتوانید با مراجعه به سایت کافه رنت ، خودروی موردنظرتان را از ایرانی گرفته تا خارجی به راحتی یک آب خوردن بصورت آنلاین رزرو کنید سفر لذت بخشی را تجربه کنید.

پست های مرتبط

بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس و قطار

بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس و قطار یکی از معمول‌ترین راه‌های…

۳ شهریور ۱۴۰۳

بهترین سایت های خرید تور داخلی و خارجی

بهترین سایت های خرید تور داخلی و خارجی امروزه با گسترش اینترنت…

۳۱ مرداد ۱۴۰۳

لیست بهترین رستوران های تهران

لیست بهترین رستوران های تهران رستوران گردی این روزها یکی از تفریحات…

۳ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاهتان را بنویسید