سفر به دبی چقدر هزینه دارد؟

هزینه سفر به دبی بستگی به نوع سفری که برای خود در نظر گرفته اید است. دبی به گونه ای ساخته شده که هم می توان لاکچری و هم اقتصادی به آن سفر کرد، در واقع هزینه سفر به دبی بستگی به بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اید دارد. شهر دبی یکی از مهم ترین شهرهای امارات متحده عربی است که به دلیل معماری خاص و مدرن خود، جذابیت بسیاری برای گردشگران دارد. این شهر در جنوب شرقی خلیج فارس واقع شده و یکی از بازارهای مهم تجاری، صنعتی و گردشگری جهان، شناخته می شود. دبی، پایتخت امارات متحده عربی، شهری پر از شگفتی و جاذبه های گردشگری متنوع است. این شهر با پیشرفت های اقتصادی خود، یکی از محبوب ترین شهرهای جهان برای توریست ها و مسافران است. از جاذبه ها و مقاصد توریستی دبی می توان به بازار مدینه جمیرا، آکواریوم لاست چمبرز، مرکز خرید مرکاتو، برج خلیفه، اسکای دایو دبی و.. اشاره کرد. اگر شما نیز به دنبال یک سفر خاص و جذاب به یکی از شهرهای گردشگری جهان هستید، دبی می تواند بهترین گزینه باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم هزینه سفر به دبی را مورد بررسی قرار دهیم، بنابراین اگر قصد سفر به دبی را دارید تا انتهای این مقاله با همراه باشید.

فهرست
معرفی شهر دبی
هزینه اخذ ویزای دبی
هزینه خرید بلیط دبی
هزینه تور دبی ارزان تر است تا سفر شخصی؟
هزینه عوارض خروج از کشور
هزینه اقامت در دبی
هزینه حمل و نقل دبی
هزینه اجاره خودرو در دبی
هزینه خورد و خوراک در دبی چقدر است؟
هزینه تفریحات دبی
چگونه می توان سفر ارزان به دبی داشت؟

معرفی شهر دبی

شهر دبی یکی از شهرهای واقع در سواحل خلیج فارس است که جزو بزرگ ترین و پیشرفته ترین شهرهای جهان است. این شهر از سمت جنوب با شهر ابوظبی و از سمت شمال با شهر شارجه هم مرز است. همچنین دبی در جنوب کشور ما ایران قرار گرفته، به همین دلیل همه ساله مسافران زیادی از ایران به این شهر لاکچری سفر می کنند.

دبی؛ زیباترین و لاکچری ترین شهر دنیاست که در کشور امارات متحده عربی قرار دارد. سالانه گردشگران زیادی این شهر هیجان انگیز را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند و روزهای شگفت انگیزی را تجربه می کنند. دبی دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیاری است، به همین دلیل توجه گردشگران را از سراسر جهان به خود جلب می کند.کیفیت زندگی در این شهر بالا است و افراد درآمد نسبتاً بالایی دارند در همین راستا سفر به این شهر نیز هزینه زیادی دارد.

اگر علاقه زیادی به خرید دارید، در این کشور می توانید لذت خرید از معروف ترین برندها و فروشگاه های معتبر را تجربه کنید. همان طور که این کشور زرق و برق زیادی دارد هزینه زندگی نیز بالا است از این رو باید برای سفر هزینه دبی هزینه نسبتاً زیادی را صرف کنید. البته راه هایی نیز وجود دارد که می توانید هزینه سفر به دبی را کمتر کنید و یک سفر لذت بخش و کم هزینه برای خود به وجود بیاورید. در این مقاله به بررسی هزینه های سفر به دبی و به اینکه چگونه می توان سفری ارزان به دبی داشت می پردازیم.

برج خلیفه مشهورترین جاذبه دیدنی شهر دبی است. ساحل جمیرا، اسکای دایو دبی، اوت لت مال دبی و مرکز خرید ابن بطوطه چند مورد از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر هستند.

اولین هزینه سفر به دبی: هزینه اخذ ویزای دبی

در قدم برای هزینه سفر به دبی اخذ ویزای است. هزینه ویزای دبی بستگی به تعداد روز اقامت شما و نوع ویزایی که می گیرید دارد اما به طور کل هزینه اخذ ویزا از 150 درهم شروع می شود. برای گرفتن ویزا نیاز به مراجعه حضوری به سازمانی ندارید. به راحتی می توانید به صورت آنلاین مدارک خود را به یکی از آژانس های هواپیمایی و یا شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند بفرستین. ویزاهای توریستی توسط آژانس های مسافرتی درخواست می شود؛ به همین دلیل آژانس ها یک چک ضمانت از متقاضی ویزا دریافت می کنند.

قیمت ویزای دبی

10 روزه توریستی + بیمه

30 روزه (یکبار ورود) + بیمه

30 روزه (چندبار ورود) + بیمه

2 ماهه (چندبار ورود) + بیمه

96 ساعته + بیمه

48 ساعته + بیمه

هزینه خرید بلیط برای سفر ارزان به دبی

تهیه بلیط سفر یکی از مهمترین مراحل برای برنامه ریزی یک سفر موفق است که امروزه با توجه به پیشرفت فناوری و رایج شدن اینترنت، تهیه بلیط سفر آسان تر و سریع تر از قبل شده است. هزینه بلیط رفت و برگشت به دبی از 15 میلیون تومان آغاز می شود.
هزینه بلیط به نوع پرواز شما بستگی دارد چرا که قیمت بلیط پرواز رفت و برگشت به صورت فرست کلس تا 150 میلیون تومان نیز می رسد، بنابراین اگر قصد دارید سفری اقتصادی داشته باشید، پروازهای اکونومی انتخاب بهتری است. البته زمان سفر و اینکه از چه شرکت هواپیمایی بلیط را تهیه کنید به قیمت بلیط تاثیر می گذارد.

هزینه بلیط دبی
قیمت بلیط رفت وبرگشت دبی لوکس
قیمت بلیط رفت وبرگشت دبی متوسط
قیمت بلیط رفت وبرگشت دبی اقتصادی


هزینه تور دبی ارزان تر است تا سفر شخصی؟

هزینه تور دبی بسته به نوع سفرتان و خدماتی که در آن دریافت می کنید بستگی دارد. زمان اقامت و کیفیت هتل و خدماتی که در تور به شما ارائه می شود مواردی است که به روی هزینه های سفر به دبی تاثیر گذار است. البته کم هزینه ترین راه برای سفر به دبی استفاده از تور است. اکر می خواهید اقتصادی تر سفر کنید سری به تورهای لحظه آخری دبی بزنید. اگر قصد سفر با تور هوایی دبی را دارید بسته به مدت میزان هزینه متغیر است.

هزینه عوارض خروج از کشور

پردخت هزینه عوارض خروج از کشور برای تمام سفرهای خارجی الزامی است و برای تمام کشور ها یکسان می باشد. عوارض خروج از کشور برای بار اول 400 هزار تومان است، بار دوم 600 هزار تومان و بار سوم به بعد 800 هزار تومان است.

قیمت هتل یکی دیگر از دغدغه های هزینه سفر به دبی

هزینه اقامت در هتل های دبی بسته به یک، دو، سه، چهار و پنج ستاره بودن آن ها متفاوت است و از 2 میلیون تومان آغاز و تا 250 میلیون تومان ادامه دارد. هر چه هتل به مرکز شهر نزدیک تر باشد هزینه اقامت در آن نیز بیشتر است. هتل هایی مثل هتل لواندر دبی، هتل سیتی استار،هتل ایبیس الرقه هتل سان اند سندزاز نظر اقتصادی به صرفه تراند.

هزینه هتل های 5 ستازه و لوکس دبی

  • هتل برج العرب : 1,349,234,000 ریال
  • هتل ال ماها : 898,468,000 ریال
  • هتل بولگاری ریزورت دبی : 696,594,000 ریال
  • هتل آتلانتیس د رویال دبی : 694,315,000 ریال

هزینه هتل های 4 ستازه و متوسط دبی

  • هتل جمیرا بیچ : 231,560,000 ریال
  • هتل دوسیت دی 2 کنز دبی : 898,468,000 ریال
  • هتل بولگاری ریزورت دبی : 204,952,000 ریال

هزینه هتل های 3 ستازه و پایین تر

  • هتل حافظ : 29,304,000 ریال
  • هتل دبی پالم : 29,991,000 ریال
  • هتل رویال فالکون : 30,657,000 ریال

برای اطلاع بیشتر از قیمت هتل ها در دبی و تورهای دبی می توانید به سایت علی بابا یکی از مرجع های تورهای دبی سر بزنید.

هزینه حمل و نقل دبی

حمل و نقل در دبی شامل تاکسی، تاکسی اینترنتی، اتوبوس، مترو و اجاره خودرو است. هزینه تاکسی و تاکسی اینترنتی بسته به مسافت شما متغیر است اما هزینه بلیط تک سفره مترو و اتوبوس حدودا 6 درهم است. چناچه قصد دارید آزادانه و بدون دغدغه برای سفر خود برنامه ریزی کنید پیشنهاد ما به شما اجاره خودرو از کافه رنت است چرا که اجاره خودرو نسبت به تاکسی برای شما به صرفه تر خواهد بود. همچنین قادر به تغییر برنامه ریزی های خود، بدون دغدغه خواهید بود، حریم شخصی شما نیز حفظ می شود و در نهایت هزینه های سفر نیز به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می کند.
هزینه اجاره خودرو در دبی از 80 درهم آغاز شده و تا بیش از 1000 درهم (برای خودرو های لوکس) ادامه دارد.

نوع حمل و نقل
هزینه تاکسی
هزینه اتوبوس
هزینه مترو
هزینه اجاره خودرو
هزینه تاکسی از هتل شرایتون تا سنتره
هزینه تاکسی از دیره تا دبی مال

هزینه اجاره خودرو

در این مقاله هزینه سفر به دبی را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین هزینه سفر به دبی بستگی به فصل سفر و مدت اقامت شما نیز دارد. چناچه قصد سفر به دبی را دارید با اجاره خودرو از کافه رنت می توانید هزینه های سفر خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهید. همکاران ما در کافه رنت به منظور راحتی و سهولت شما به صورت شبانه روزی و به زبان فارسی در مورد شرایط رانندگی در دبی و مشکلات و مسائل اتومبیل خود به شما مشاوره می دهند.

هزینه سفر به دبی

در ادامه بخوانید: کرایه تاکسی در دبی

شرایط اجاره خودرو از کافه رنت

کافه رنت یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات کرایه خودرو در ایران است که برای رفاه حال مسافران در دبی نیز برای گردشگران خدمات می دهد. این مجموعه دارای خودروهای متنوعی است که شما می توانید طبق علاقه و نیاز خود در سفر به دبی، یکی از آن ها را اجاره کنید. این شرکت با شرایط بسیار راحت خودروهای خود را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. با داشتن گواهینامه معتبر و بین المللی، مدارک شناسایی از جمله پاسپورت و شرایط سنی مدنظر افراد می توانند خودرو مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشند.

البته توجه کنید که اجاره خودرو در دبی در مجموعه کافه رنت به دو روش باراننده و بدون راننده در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. اگر علاقه زیادی به رانندگی دارید و می خواهید تجربه رانندگی در خیابان های شگفت انگیز دبی را داشته باشد روش دوم پیشنهاد می شود. برای مشاهده قیمت ها و خودروها به روی بنر زیر کلیک کنید.

هزینه غذا در دبی چقدر است؟

یکی از جذاب ترین و مهم ترین هزینه های سفر مربوط به خورد و خوراک است، چرا که در دبی انواع رستوران های لوکس، غذاخوری های محلی و فست فودهای مختلف وجود دارد. متوسط هزینه هر پرس غذا از 100 درهم آغاز و تا 600 درهم ادامه دارد. هزینه ها بستگی به انتخاب رستورانی که شما در دبی انتخاب میکنید دارد، اگر به دنبال صرفه جویی و هزینه کمتری هستید میتوانید رستوران های کوچیک و محلی یا کافه هایی که در دبی نسبتا منوی ارزان تری دارند را انتخاب کنید. برای خورد و خوراک در دبی بهتر است شما روزانه چیزی حدود 200 درهم در نظر بگیرید. در این قسمت قیمت غذا در دبی بر اساس رستوران ها را بررسی میکنیم.

  • قیمت غذاهای خیاباتی در دبی: تقریبا بین 25 تا 30 درهم
  • قیمت غذا در رستوران های ارزان دبی: 30 تا 70 درهم
  • قیمت غذا در رستوران های متوسط دبی: 90 تا 250 درهم
  • قیمت غذا در رستوران های گران دبی: 400 تا 500 درهم

اگر قصد سفری ارزان به دبی را دارید ما بعضی از رستوران های ارازان دبی را همرا با قیمت در ادامه معرفی میکنیم

  • رستوران فیش هات هر وعده 2 دلار
  • رستوران راوی هر وعده 10 دلار
  • رستوران اسپشیال استادی هر وعده 19 دلار
  • رستوران زعتر دبلیو زیت هر وعده برای دو نفر 32 دلار
  • رستوران برگر و سیب زمینی پنج پسران هر وعده برای دو نفر 27 دلار

در این قسمت رستوران های لوکی و گران قیمت دبی را همراه با قیمت معرفی میکنیم

  • رستوران ارمانی دبی هر وعده بین 70 تا 140 دلار
  • رستوران المحاره دبی هر وعده بین 70 تا 140 دلار
  • رستوران پیرچیک دبی هر وعده بین 30 تا 200 دلار

هزینه تفریحات دبی

با سفر به دبی شما انتخاب های زیادی برای تفریح و خوش گذرانی دارید. این تفریحات شامل پارک های آبی، شهربازی، برج خلیفه، آکواریوم و دلفیناریوم دبی و..می شود که هزینه هر کدام متفاوت است. در دبی تفریح های بسیار متفاوتی داریم با هزینه های مختلف که بستگی به علایق شما و بودجه شما دارد. میتوان گفت اکثر تفریحات در دبی هزینه انچنانی و خیلی گران قیمتی ندارند. برای اینکه با خیال راحت سفرکنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید برای قبل از سفر خود میتوانید بعضی از هزینه های تفریحات دبی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

  • هزینه بازدید از برج خلیفه دبی 154 درهم
  • هزینه تورهای سافاری دبی 150 تا 350 درهم
  • هزینه بالن سواری در دبی 900 درهم
  • هزینه بازدید از آکواریوم دبی175 تا 400 درهم
  • هزینه غواصی در عمیق ترین استخر دبی 400 تا 1800 درهم
  • قیمت بلیط ورودی پارک آبی وایلد وادی 299 درهم
  • قیمت بلیط ورودی شهربازی کیدزانیا 80 تا 260 درهم

چگونه می توان سفر ارزان به دبی داشت؟

عوامل زیادی در میزان هزینه ها در سفر به دبی تأثیرگذار هستند که از جمله آن ها می توان به زمان سفر اشاره کرد. در زمان هایی که مسافران زیادی به دبی سفر می کنند همه قیمت ها در این شهر افزایش پیدا می کند و شما باید برای هتل، گشت و گذار و... هزینه بالایی پرداخت کنید؛ ولی در مواقعی که از تعداد مسافران کاسته می شود هزینه ها کاهش پیدا می کند.

  • از آنجایی که دبی آب و هوای گرمی دارد افراد بیشتر در فصول سرد به این شهر سفر می کنند. پس برای داشتن سفر کم هزینه بهتر است در فصول گرم سفر کنید.
  • در این زمان شما می توانید از پارک های آبی مختلف برای تفریح و خوش گذرانی استفاده کنید.
  • یکی دیگر از مواردی که هزینه سفر به دبی را افزایش می دهد خرید از مراکز خرید مجلل دبی است. اگر می خواهید از برندهای معتبر و معروف دنیا خرید کنید بهتر است زمانی را برای خرید انتخاب کنید که قیمت ها به دلیل حراج فصل، کاهش پیدا می کنند.
  • همچنین در دبی فروشگاه هایی وجود دارند که فقط لباس های تک سایز دارند و قیمت آن ها پایین است، شما می تواند در صورت امکان از این مراکز خرید کنید.
  • دبی علاوه بر داشتن هتل های چند ستاره و لاکچری، هتل های دو یا سه ستاره نیز دارد که کیفیت آن ها در سطح خوبی قرار دارد.
  • این هتل ها هزینه کمتری نسبت به هتل های مجلل دارند، پس اگر می خواهید هزینه کمی برای اقامت خود پرداخت کنید رزرو این هتل ها پیشنهاد می شود.
  • دبی با توجه به این که جزو شهرهای مدرن و پیشرفته دنیا است هزینه زندگی و سفر به آنجا نسبتاً بالا است. برای کاهش هزینه ها و داشتن یک سفر ارزان باید نکاتی را رعایت کرد که در ادامه به بررسی برخی از این موارد می پردازیم.

ارزانترین زمان سفر به دبی

باید بدانبد از ماه آبان تا بهمن به دلیل خوش آب و هوا بودن دبی، عده زیادی از گردشگران به این کشور سفر میکنند وهمین باعث افزایش هزینه بلیط پرواز, هتل و... می شود. به همین دلیل در ماه های دیگر سال شما میتوانید با هزینه کمتری به این کشور سفر کنید.

ارزانترین زمان سفر به دبی خرداد تا اواخر مرداد که گرمترین هوا در این کشور می باشد هزینه های سفر به این کشور بسیار کم میشود اما این هم باید در نظر گرفت که این هوای گرم شرایط سفر را برای شما بسیار سخت خواهد کرد.

میتوان نتیجه گرفت ارزانترین و بهترین زمان سفر به دبی ماه های اسفند، فروردین واردیبهشت می باشد که هوا معتدل است و میتوانید با هزینه کمتر سفری لذت بخش داشته باشید.

برای سفر به دبی چقدر پول ببریم؟

برای در نظر گرفتن یک هزینه کلی به دبی شما باید میانگین های هزینه های خورد و خوراک، هزینه رفت وامد به دبی و هزینه تفریح در دبی را محاسبه کنیم روزانه و ببینم چقدر میشود. برای هزینه یک نفر در دبی حداقل 800 دلار امریکا باید همراهتان باشد و برای دو نفر حدود 1500 دلار. روزانه هم برای خورد و خوراک و تفریح در دبی هزینه ای حدود 285 درهم باید در نظر گرفت البته این هزینه متوسط یک توریست در دبی است و تمامی هزینه ها بستگی به سبک سفر شما دارد به همین دلیل باید گفت، شما هم با هزینه بیشتر و هم با هزینه کمتر میتوانید به دبی سفر کنید زیرا این براورد هزینه متوسط یک فرد است.

سفر نامه دبی 1402


سلام، من نوروز امسال برای سفر به دبی رفتم و می خواستم تجربه خودم رو از هزینه سفر در سال 1402 با شما به اشتراک بزارم.

اولین نکته مهم اینکه اصلا داخل فردگاه پول چنج نکنید چونکه در تبدیل هر 100 دلار 6 درهم نسبت به صرافی بیرون کمتر میدن.
اگر میخواین سفر اقتصادی داشته باشید با تور نرید و خودتون برای سفرتون برنامه ریزی کنید حالا شاید بپرسید چرا؟
علت این کار هدر نرفتن زمان، قیمت بالای تورها و ...
شما می تونید خودتون طوری مکان ها رو انتخاب کنید که به همدیگه نزدیگ باشن و هزینه زیادی صرف رفت و آمدتون نکنید.
طوری مکان ها رو انتخاب کنید که همگی نزدیک به هم باشند و بی جهت پول اضافی تاکسی یا مترو و ... ندهید.
اگه قراره یکی دوبار بیشتر سوار مترو نشید ار بلیط تک سفره استفاده کنید و نول کارت به صرفه نیست.
دو فروشگاه بزرگ دی تو دی هم بود از مراکز خرید ارزان دبی هست که می تونید خریدهایی با قیمت های مناسب داشته باشید.

در مورد انتخاب هتل به خودتان بستگی دارد. هتل هایی که در قسمت قدیمی دبی به نام دیره هستند ارزان تر بوده و قسمت دیگر که شامل بافت مدرن بوده به تبع گرانتر هستند.غذا و رستوران های دیره ارزانتر است و فروشگاه هایی نظیر دی تو دی، سیتی سنتر و ... دارد که به نسبت اجناس ارزانتری دارد.

برای هزینه رفت و برگشت هم باید بگم که پرواز هواپیمایی ماهان خیلی ارزانتر از پروازی مثل فلای امارات است.و به این موضوع هم دقت کنید هرچه پرواز خودتون رو زودتر رزرو کنید نسبت مثلا از یک ماه قبل ارزانتر خواهد بود.
در این سفرنامه دبی 1402 سعی کردم که تجربه سفر خود رو به دبی با شما به اشتراک بزارم تا شما هم هزینه های سفر به دبی را تا حد امکان مدیریت کنید.

کلام آخر

در این مقاله هزینه های سفر به دبی را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین هزینه سفر به دبی بستگی به فصل سفر و مدت اقامت شما نیز دارد. چناچه قصد سفر به دبی را دارید با اجاره خودرو از کافه رنت می توانید هزینه های سفر خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهید.
همکاران ما در کافه رنت به منظور راحتی و سهولت شما به صورت شبانه روزی و به زبان فارسی در مورد شرایط رانندگی در دبی و مشکلات و مسائل اتومبیل خود به شما مشاوره می دهند.
امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

سوالات متداول هزینه های سفر به دبی

1- ✔️هزینه سفر به دبی چقدر است؟

برای سفر لاکچری شما به دبی هزینه شما حدود 400 الی 500 میلیون تومان میشود. سفر متوسط به دبی حدود 150 میلیون تومان و سفر اقتصادی به دبی 100 میلیون تومان می باشد.

2- ✔️آیا اجاره خودرو در دبی به صرفه تر از کرایه تاکسی می باشد؟؟

بله اجاره خودرو در دبی بسیار ارزان تر از کرایه تاکسی است. شما با خواندن مقاله کرایه تاکسی میتوانید از هزینه ها مطلع شوید.

دیدگاه شما

فرمول: 31 - 20

نظرات

  • maryamesmaili
    maryamesmaili

    برای کودکان زیر 3 سال بلیط پارک های ابی دبی کمتر میشه؟

    1402-05-14 18:04:13
  • علی مرادی
    علی مرادی

    هزینه کلی سفر به دبی چقدر میشه؟

    1402-04-22 13:41:23
    • ایدا سلیمانی
      پشتیبانی

      به عوامل مختلفی بستگی داره مثل بودجتون ، تعداد روزی که بخواین مسافرت باشین و ...

      1402-04-24 16:07:37
    • ایدا سلیمانی
      پشتیبانی

      بستگی به زمان سفر و بودجه خودتون داره 

      1402-05-24 14:15:12
  • سارا عباسی
    سارا عباسی

    در چه فصلی سفر به دبی ارزان تر است؟

    1402-04-22 12:31:38
    • ایدا سلیمانی
      پشتیبانی

       

      سلام وقت شما بخیر 
      معمولا تابستون 

      1402-04-24 11:27:14
    • ایدا سلیمانی
      پشتیبانی

      فصل تابستون هزینه ها کمتر است 

      1402-05-24 14:13:42
02149934