فهرست
قیمت کرایه تاکسی در دبی
تاکسی رانی سنتی در مدرن ترین شهر جهان!
هزینه های تاکسی در مسیرهای پرتردد دبی
اپلیکیشن تاکسی در دبی
اجاره خودرو در دبی
کرایه تاکسی در دبی یا اجاره خودرو؟
اجاره خودرو کافه رنت در دبی

هزینه تاکسی در دبی

دبی یکی از مدرن ترین شهر های جهان و دومین شهر بزرگ کشور امارات است. پیشرفت پرسرعت این شهر و تبدیل شدن آن به قطب دست نیافتنی شهرسازی در جهان، موجب رشد سرسام آور نرخ گردشگری در دبی شده است. خوشبختانه، مدیریت شهری دبی سیستم های حمل و نقل آن را به گونه ای طراحی کرده است که هر میزان توریست در هر زمانی از سال، بتوانند به راحتی از خدمات حمل ونقل شهری بهره مند شوند. جالب است بدانید جمعیت توریستی دبی چندبرابر جمعیت بومی این شهر است.
یکی از اصلی ترین مسائلی که پیش از سفر به دبی باید با آن آشنایی داشت، هزینه کرایه تاکسی به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش های حمل ونقل در دبی است. در ادامه قصد داریم سیستم تاکسی رانی دبی را بررسی و مزایای کرایه تاکسی را با اجاره اتومبیل مقایسه کنیم. همچنین در این مقاله از هزینه تاکسی در دبی نیز مطلع خواهید شد.

قیمت تاکسی در دبی

قیمت کرایه تاکسی در دبی

شهرداری دبی برای رضایت بیشتر گردشگران، کرایه بسیار پایینی را برای تاکسی های خود در نظر گرفته است. البته، تاکسی های دبی دو نوع دارند؛ تاکسی های عمومی که زیر نظر دولت فعالیت می کنند و تاکسی های خصوصی که تحت مالکیت شرکت های غیردولتی هستند. هزینه هر نوع تاکسی به روش متفاوتی محاسبه می شود.

قیمت کرایه تاکسی عمومی (دولتی)

کرایه تاکسی عمومی معمولا هزینه بسیار پایینی دارد و با توجه به مسافت محاسبه می شود. نصب تاکسی متر برای رانندگان این نوع تاکسی الزامی است.
هزینه ورودی به تاکسی های دبی از ساعت 6 صبح تا 10 شب، 8 درهم، و از ساعت 10 شب تا 6 صبح، 9 درهم محاسبه خواهد شد. همچنین درصورت کرایه تاکسی از هتل هزینه پایه کرایه به 12 درهم افزایش می یابد. هر کیلومتر حرکت با تاکسی نیز هزینه ای در حدود 1.8 درهم به مبلغ کرایه اولیه شما خواهد افزود.

ساعت
از ساعت 6:00 تا 22:00
از ساعت 22:00 تا 6:00
هزینه تاکسی از فرودگاه تا اطراف دبی
هزینه تاکسی از هتل شرایتون تا سنتره
هزینه تاکسی از دیره تا دبی ما

قیمت کرایه تاکسی خصوصی

تاکسی های خصوصی که توسط اپلیکیشن های موبایل نظیر اوبر و کریم کرایه می شوند، محاسبه قیمت متفاوتی دارند. کرایه این نوع تاکسی با توجه به کوتاه ترین مسافت تعیین شده توسط نرم¬افزار روی نقشه آنلاین تعیین می شود.
معمولا کرایه تاکسی های اینترنتی با پارامتر های بسیاری نظیر ترافیک، ساعت کرایه تاکسی و ... قابل تغییر است. پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در هزینه های کرایه تاکسی خصوصی، حتما دو اپلیکیشن اوبر و کریم را روی گوشی خود نصب کنید؛ مقایسه قیمت کرایه تاکسی در اپلیکیشن های مختلف گردشگران را قادر به مقایسه قیمتی و یافتن ارزان ترین تاکسی می کند.

پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید:

قیمت کرایه تاکسی دبی

تاکسی رانی سنتی در مدرن ترین شهر جهان!

یکی از دلایل محبوبیت شهر دبی، سیستم حمل ونقل پیشرفته آن است. در این میان، تاکسی با توجه به سرعت بالاتر و دسترسی راحت تر، محبوبیت خاصی میان گردشگران دارد. کرایه تاکسی در دبی به روش های گوناگونی صورت می گیرد که عبارتند از:
ایستگاه تاکسی
همانند دیگر کشور های جهان، در دبی نیز ایستگاه های تاکسی وجود دارد. شاید وجود روش سنتی کرایه تاکسی با معیار های مدرن دبی هم خوانی نداشته باشد؛ درحقیقت هدف وجود این روش سنتی، امکان کرایه تاکسی برای افرادی است که به تلفن همراه دسترسی ندارند.
شما برای کرایه تاکسی در ایستگاه به ابزار ارتباطی نظیر تلفن همراه نیازی نخواهید داشت. تنها مشکل این روش شلوغ بودن ایستگاه های تاکسی در فصول توریستی است که گردشگران را مجبور به ایستادن در صفوف طولانی دریافت تاکسی خواهد کرد؛ همچنین ایستگاه های تاکسی محدودیت مکانی دارند و نمی توان همه جا از این روش بهره مند شد.
• تاکسی تلفنی
پیشنهاد می کنیم پیش از سفر به دبی شماره تاکسی های تلفنی این شهر را در موبایل خود ذخیره کنید. هنگام دور بودن از ایستگاه تاکسی و عدم دسترسی به اینترنت، تلفن، تنها راه کرایه تاکسی است.
سوار شدن به تمامی وسایل نقلیه عمومی در دبی نیاز به نول کارت (شبیه کارت مترو در ایران) دارد؛ در حالی که تاکسی از این مورد استثنا است و امکان پرداخت آن به صورت نقدی نیز وجود دارد.
برای برقراری ارتباط تلفنی با آژانس های تاکسی رانی دبی، نیاز نیست نگران آشنایی با زبان عربی باشید، اپراتورهای این آژانس ها و رانندگان تاکسی در دبی عموما به زبان انگلیسی مسلط هستند.
آژانس های تاکسی رانی مختلفی در دبی فعالیت می کنند؛ معمولا هر آژانس در حوزه ای خاص فعالیت دارد و رنگ اتومبیل های آن متفاوتی است. در ادامه جدولی از شرکت های معروف تاکسی رانی دبی را به همراه شماره و رنگ اتومبیل هر شرکت نمایش خواهیم داد.

نام شرکت

رنگ (سقف) اتومبیل

شماره تماس

تاکسی ملی

زرد

600 - 543322

تاکسی عرب

سبز

04 - 2080 808

تاکسی کارز (cars)

آبی

971 - 4 - 2693344

تاکسی دبی

قرمز

04 - 2080 808

تاکسی مترو

نارنجی

04 - 267 3222

تاکسی بانوان

صورتی

04 - 2080 808

• تاکسی اینترنتی
دو اپلیکیشن اوبر (Uber) و کریم (Careem) از معروف ترین سرویس دهندگان تاکسی اینترنتی در دبی هستند. در صورت دسترسی به اینترنت، درخواست تاکسی اینترنتی راحت ترین و سریع ترین روش برای کرایه تاکسی است.
اپلیکیشن های کرایه تاکسی به گردشگران اجاره می دهند مبدا و مقصد خود را به صورت آنلاین مشخص نمایند و کرایه تاکسی را نیز به همین شیوه پرداخت کنند.

تاکسی اینترنتی

هزینه های تاکسی در مسیرهای پرتردد دبی

مسیر تاکسی
هزینه تاکسی از فرودگاه تا دبی مال
فرودگاه تا ساحل jbr
هزینه تاکسی از فرودگاه تا دیره
هزینه تاکسی از فرودگاه تا اطراف دبی
هزینه تاکسی از هتل شرایتون تا سنتره
هزینه تاکسی از دیره تا دبی مال

• تاکسی اینترنتی
دو اپلیکیشن اوبر (Uber) و کریم (Careem) از معروف ترین سرویس دهندگان تاکسی اینترنتی در دبی هستند. در صورت دسترسی به اینترنت، درخواست تاکسی اینترنتی راحت ترین و سریع ترین روش برای کرایه تاکسی است.
اپلیکیشن های کرایه تاکسی به گردشگران اجاره می دهند مبدا و مقصد خود را به صورت آنلاین مشخص نمایند و کرایه تاکسی را نیز به همین شیوه پرداخت کنند.

اپلیکیشن تاکسی در دبی

اپلیکیشن بلکلنپ – Blacklane
شرکت بلک لین سواری از فرودگاه دبی به داخل شهر را ارائه می دهد. شما می توانید از اپلیکیشن موبایل برای رزرو سفر خود استفاده کنید و راننده می تواند تا یک ساعت بدون هیچ هزینه اضافی منتظر شما بماند.
اپلیکیشن کریم در دبی – Careem
برنامه موبایل Careem یکی از برنامه های ضروری برای دانلود هنگام سفر به دبی است. شما می توانید از بین طیف وسیعی از اتومبیل ها انتخاب کنید، تاکسی هالا را برای سفر در دبی رزرو کنید، یا حتی سفرهای بین شهری بین امارات را رزرو کنید.
قیمت: هزینه شما شامل هزینه شروع، نرخ هر کیلومتر و زمان انتظار خواهد بود. هزینه کل به وسیله نقلیه انتخابی و مسافت طی شده است.
اپلیکیشن حالا – Hala Taxi
یکی از مقرون به صرفه ترین نوع تاکسی ها در دبی اپلیکیشن حالا است ، می توانید محل سوار شدن و استفاده از خودرو یا ون را خودتان انتخاب کنید.
اپلیکیشن اوبر در دبی – Uber
این شرکت تاکسیرانی در 10000 شهر در 71 کشور جهان فعال است. می توانید مقصد خود را انتخاب کنید، تخمین هزینه را از قبل از مشاهده کنید، و تا 30 روز قبل از سفر، سواری خود را رزرو کنید..
قیمت گذاری: به یاد داشته باشید که اوبر یک نرخ ثابت دارد، به این معنی که می تواند گزینه اقتصادی تری برای مسافت های طولانی تر باشد.

اجاره خودرو در دبی

یکی از روش های استفاده از اتومبیل شخصی در دبی، اجاره خودرو است. امروزه شرکت های مختلفی از داخل و خارج دبی، خدمات اجاره اتومبیل در این شهر را ارائه می دهند. شرکت های ایرانی نظیر کافه رنت نیز خدمات اجاره خودرو در دبی را ارائه می دهند.
اجاره خودرو نسبت به کرایه تاکسی، آزادی بیشتری برای شما به ارمغان می آورد؛ علاوه بر این، امکان رانندگی با ماشین های لوکس و مورد علاقه تان فراهم خواهد بود. همچنین هزینه تاکسی در دبی همانطور که مشاهده کردید بیشتر از اجاره خودرو می باشد.
هزینه اجاره خودرو در دبی از 80 درهم آغاز شده و تا بیش از 1000 درهم (برای خودرو های لوکس) ادامه دارد. لذا مسافرانی که قصد سفر به دبی را دارند می توانند با توجه به سلیقه و توان مالی خود، هر خودرویی را اجاره و از رانندگی با آن لذت ببرند.این هم باید در نظر گرفت که هزینه تاکسی در دبی از هزینه اجاره خودزو در دبی کمتر است.

کرایه تاکسی در دبی یا اجاره خودرو؟

اجاره خودرو و کرایه تاکسی برتری صددرصد نسبت به یکدیگر ندارند، بلکه هرکدام مزایا و معایب خود را داشته و با توجه به سلیقه و نیاز مشتری می توانند مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه مزایا و معایب هر روش را مورد بررسی قرار می دهیم. در نهایت تصمیم نهایی برعهده مخاطبان و با توجه به نیاز آن ها خواهد بود.

• اجاره خودرو در دبی

اجاره خودرو برای کسانی که قصد دارند سفر خود را آزادانه برنامه ریزی کنند، بسیار موثر است. مزایای این روش عبارتند از:

  • می توانید مانند مالک اتومبیل هر زمانی که مایلید به هرجایی عزیمت کنید.
  • دیگر نیاز نیست منتظر رسیدن تاکسی بمانید.
  • سفر را مطابق میل خود برنامه ریزی کرده و قادر به تغییر برنامه خواهید بود.
  • حریم خصوصی و راحتی شما در اتومبیل حفظ می شود.
  • برای مسافرت های طولانی مدت، هزینه سفر را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.
  • اجاره خودرو با راننده، مزایای کرایه تاکسی را در کنار آزادی استفاده از اتومبیل شخصی، هم زمان دارد.
  • هزینه اجاره خودرو از هزینه تاکسی در دبی کمتر است.

کرایه تاکسی یا اجاره خودرو؟

کرایه تاکسی در دبی

با کرایه تاکسی هیچ گونه مسئولیتی در قبال اتومبیل شخصی نخواهید داشت و از سایر مزایای زیر نیز بهره مند می شوید.

  • اگر زیاد از اتومبیل استفاده نمی کنید، هزینه سفرتان را کاهش می دهد.
  • از استرس های گاه وبیگاه رانندگی خلاص می شوید.
  • نیاز به پرداخت هزینه های جانبی نگهداری از ماشین و هزینه پارکینگ ندارید.
  • عدم آشنایی شما با شهر، موجب تداخل در برنامه زمانی سفرتان نخواهد شد.

پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید:

همانطور که مشاهده کردید، انتخاب اجاره اتومبیل یا کرایه تاکسی کاملا به نیازهای مسافر وابسته است. اگر به دنبال تجربه رانندگی در مدرن ترین شهر دنیا هستید، ماشین اجاره کنید؛ اگرهم علاقه ای به رانندگی ندارید و می خواهید سریع تر به مقصد برسید، سراغ کرایه تاکسی بروید.

اجاره خودرو کافه رنت در دبی

مخاطبان کافه رنت اغلب گردشگران ایرانی هستند، بنابراین این مجموعه خود را در قبال اجاره ماشین به مسافران خارج کشور نیز مسئول می داند. خوشبختانه با تلاش های فراوان کافه رنت، امکان اجاره ماشین در مقاصد پرطرفدار ایرانیان نظیر استانبول و دبی نیز فراهم شده است.
کرایه خودرو در دبی با توجه به حجم بالای توریست و عدم آشنایی مسافران با موقعیت جدید، کار دشواری است. لذا پیشنهاد می شود اجاره اتومبیل پیش از سفر در کشور مبدا صورت گیرد. برای اجاره اتومبیل در دبی کافیست طبق مراحل زیر عمل کنید.
1. ابتدا وارد صفحه اصلی سایت کافه رنت شده و از منو بالا، روی گزینه «شعب بین الملل» کلیک کنید.
2. در فهرستی نمایش داده شده «اجاره ماشین در دبی» را انتخاب کنید.
3. در صفحه ای جدید، محل تحویل خودرو را وارد کنید. گردشگران ایرانی می توانند از خدمات اجاره خودرو در فرودگاه دبی، منطقه دیره، هتل محل اقامت و یا هر مکان مورد نظرشان بهره مند شوند.
4. چنانچه قصد دارید اتومبیل را در محل دیگری برگشت دهید، تیک گزینه «برگشت در محل دیگر» را فعال و آن را مشخص کنید.
5. در گام بعدی تاریخ و ساعت دقیق تحویل و برگشت اتومبیل را تعیین کنید.
6. روی گزینه «جست و جوی» خودرو کلیک کنید تا اتومبیل های متناسب با شرایط شما نمایش داده شوند.
7. شما می توانید با بررسی ویژگی ها و قیمت هر اتومبیل برای اجاره آن اقدام کنید. لازم به ذکر است، پرداخت هزینه های اجاره به صورت ریالی و با توجه به نرخ درهم همان روز محاسبه خواهد شد.

اجاره خودرو در کافه رنت

کافه رنت، همراه بین المللی شما

تجربه سفر به دبی به عنوان مدرن ترین شهر جهان، از جذاب ترین تجربه های هر گردشگری خواهد بود. این شهر پرجاذبه یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگران ایرانی است. شرکت اجاره خودرو کافه رنت به منظور همراهی هرچه بیشتر با مخاطبان خود، خدمات اجاره خودرو در دبی را به صورت کاملا ریالی و پیش از آغاز سفر به شما ارائه می دهد.
اگر تمایل دارید پیش از درگیرشدن با استرس های سفر، اتومبیل خود را اجاره کنید؛ همچنین، به صورت شبانه روزی و به زبان فارسی در مورد شرایط رانندگی در دبی و مشکلات و مسائل اتومبیل خود پیشتیبانی دریافت کنید، همکاران ما در تیم کافه رنت، مشتاقانه آماده خدمت به شما هستند.
سفر به سلامت

دیدگاه شما

فرمول: 39 - 16
02149934