هزینه سفر به کیش

توریستی ترین جزیره کشور پهناورمان ایران، بدون شک جزیره کیش است. جزیره مدرن کیش به دلیل داشتن انواع مختلف امکانات رفاهی و گردشگری مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. اما ممکن است برایتان سوال پیش آید که هزینه سفر به کیش چقدر است؟ برای رفتن به این جزیره و استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی آن چه مقدار پول لازم دارید؟ در این مقاله به تفصیل هزینه سفر به کیش را بررسی کرده ایم و نظر شما را به خواندن آن جلب می کنیم.

هزینه سفر به کیش با هواپیما

سفر هوایی راحت ترین و سریع ترین روش رفتن به کیش است. خصوصا اگر ساکن نواحی غیر از جنوب ایران باشید سفر با هواپیما به کیش برایتان بسیار سریع و راحت تر خواهد بود. البته این راحتی هزینه نیز دارد و نمی توان سفر هوایی را به عنوان راهی اقتصادی و ارزان معرفی کرد. برای اینکه یک عدد بلیط هواپیما کیش از مبدا تهران را بخرید لازم است که بین 1.5 الی 2 میلیون تومان به ازای هر یک نفر هزینه کنید. البته این مبلغ برای بلیط های کلاس اکونومی است. از طرفی اگر در فصل پرسفر به کیش سفر کنید ممکن است که هزینه خرید بلیط افزایش چشمگیری داشته باشد.
اگر با هواپیما به کیش بروید در مدت زمانی نزدیک 2 و نیم ساعت از مبدا تهران به این جزیره زیبا می رسید. با انتخاب این راه در سفر به خودروی شخصی خود دسترسی نخواهید داشت. اما می توانید با اجاره خودرو در کیش همان راحتی ماشین شخصی را تجربه کنید. ما در کافه رنت انواع مختلفی از خودروهایی لوکس و خارجی را با قیمت متناسب آماده کرده ایم تا شما بتوانید با اجاره آنها گشت و گذار بسیار ساده ای در کیش داشته باشید.
هزینه سفر به کیش با هواپیما

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی

شما می توانید با ماشین شخصی خود نیز به کیش سفر کنید. اگر بخواهید با ماشین از تهران به کیش بروید، باید حدود 1600 کیلومتر راه بپیمایید که ممکن است با توجه به مسیر انتخابی و وضعیت جاده تا 18 ساعت طول بکشد. برای این کار، شما باید از تهران به سمت بندرعباس حرکت کنید و سپس با استفاده از لندیگراف خودروی خود را از یکی از بنادر چارک، آفتاب یا لنگه به جزیره کیش منتقل کنید.
هزینه لندیگراف کیش 1402 برای انتقال خودرو از بندر آفتاب یا چارک به کیش حدود یک میلیون و چهارصد هزار تومان است. شما همچنین باید مدارک خودروی خود را در اختیار داشته باشید. لازم است بدانید که خودروهای قدیمی و برخی از مدل های داخلی و خارجی اجازه ورود به جزیره کیش را ندارند .البته هزینه بنزین، توقف برای خوردن صبحانه، ناهار و شام، هزینه اصطکاک خودرو و مواردی از این دست را نیز باید به موردی که گفتیم اضافه کنید.
با توجه به این مسائل استفاده از ماشین شخصی برای رفتن به کیش نمی تواتند گزینه مناسبی باشد. مگر ساکن شهری باشید که نزدیک به بندرعباس است. اگر تنها به دلیل راحتی نقل و انتقال در داخل کیش می خواهید با ماشین خود بروید، شاید با دانستن شرایط راحت اجاره خودرو در کیش کافه رنت نظرتان عوض شود.
هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی

شرایط اجاره خودرو در کیش

اگر قصد دارید در کیش ماشین اجاره کنید، شرایط راحت تری نسبت به سایر شهرها پیش رو دارید. برای مثال، در تهران باید علاوه بر ودیعه نقدی متناسب با نوع خودرو، یک چک یا سفته به اندازه قیمت کل خودرو هم به شرکت اجاره دهنده بدهید. اما در کیش، کافی است فقط یکی از این دو را ارائه کنید. مدارکی که برای اجاره ماشین در کیش نیاز دارید عبارتند از:
• کارت شناسایی
• گواهینامه رانندگی
• چک به اندازه قیمت کل خودرو
• اگر چک ندارید، می توانید ودیعه نقدی بین 5 تا 10 میلیون تومان بر اساس نوع خودرو به شرکت تحویل دهید

قوانین اجاره خودرو در کیش

قوانین اجاره خودرو در کیش عبارتند از:

• مدت زمان اجاره خودرو (هفتگی یا ماهانه) باید در قرارداد مشخص شود.
• مشخصات و ویژگی های خودرویی که به شما تحویل داده می شود، باید به طور کامل در قرارداد ذکر شوند. این موارد شامل مدل، رنگ، پلاک و موارد دیگر است.
• شرایط ظاهری و فنی خودرو نیز باید در قرارداد قید شوند.
• هزینه های تعمیرات، نگهداری و بیمه خودرو بر عهده شرکت اجاره دهنده است.
• شما باید خودرو را در پایان قرارداد، سالم به شرکت برگردانید. در غیر این صورت، ممکن است جریمه شوید.
• اگر خودرو را با تاخیر تحویل دهید، لازم است که مقداری جریمه به عنوان دیرکرد پرداخت کنید.
• اگر می خواهید خودرو را به شخص دیگری واگذار کنید، باید این موضوع را در قرارداد مطرح کنید.
• شما موظف هستید که در طول مدت اجاره ماشین، از ماشین مراقبت کرده و اصول امانت داری را رعایت کنید.
• باید در قرارداد مشخص شود که هزینه بنزین، تعویض روغن موتور، شستشوی خودرو و یا بیمه های مختلف به عهده چه کسی است، شرکت یا مشتری.
قوانین اجاره خودرو در کیش

هزینه سفر به کیش با تور

انتخاب تور برای رفتن به کیش می تواند برای افرادی که حوصله انجام کارهای مربوط به سفر اعم از رزرو هتل و موارد مشابه دیگر را ندارند انتخاب بسیار خوبی باشد. تورها بنا به کیفیت خدماتی که دارند قیمت های بسیار متنوعی نیز دارند. به طور مثال برای استفاده ار ارزان ترین تورها لازم است که حدود 5 الی 6 میلیون تومان پول برای هر یک از همسفران خود کنار بگذارید.
برای خرید تورهای دیگر که خدمات بهتری دارند، لازم است که چیزی حدود 10 الی 15 میلیون تومان برای هر نفر هزینه کنید. این تورهای خدمات گردشگری بهتری به شما ارائه خواهند داد. همانطور که مطالعه کردید استفاده از تور جزء خدمات ارزان قیمت نیست اما با فراهم کردن مجموعه ای از امکانات و خدمات رفاهی می تواند سفر را برای شما راحت تر و دلچسب تر کند.

پیشنهاد خواندنی

هزینه گشت و گذار در کیش با تاکسی

اگر قصد دارید با خودروهای عمومی و همگانی در کیش رفت و آمد کنید، می توانید از تاکسی های تلفنی، خطی، اینترنتی یا مینی بوس استفاده کنید. هر یک از این روش های حمل و نقل قیمت های مختلفی دارند که بر اساس مسیر، زمان و نوع خودرو تعیین می شوند. برای مثال، کرایه تاکسی تلفنی در شهر از ساعت 6 صبح تا 24 مبلغ 18 هزار تومان و ورودی فرودگاه به همه جا 43 هزار تومان است.
کرایه تاکسی خطی زرد برای مسیر بازار مرجان تا میدان ساحل 7 هزار و 500 تومان و برای مسیر بازار مرجان تا میدان آرین 11 هزار تومان است. کرایه تاکسی اینترنتی مانند اسنپ و تپسی بر اساس مسافت و زمان محاسبه می شود و معمولا کمتر از تاکسی های دیگر است. کرایه مینی بوس عمومی برای مسیر بازار عرب ها تا پارک دلفین 5 هزار تومان است.
البته توجه داشته باشید که وقتی مسافر هستید به احتمال زیاد نمی توانید منتظر تاکسی خطی و یا مینی بوس باشید. بنابراین باید تاکسی را دربست کرایه کنید. این مورد نیز می تواند موجب تلف شدن وقت شما در ایستگاه های تاکسی شود. اگر خریدی پس بهترین و راحت ترین گزینه همچنان اجاره خودرو در کیش است.

هزینه تفریحات در کیش

هزینه سفر به کیش بستگی به زمان، مدت، نوع و محل اقامت، روش حمل و نقل و برنامه تفریحی شما دارد. به طور کلی، می توان گفت که برای یک سفر دو شب و سه روز به کیش با بلیط هواپیما و اقامت در هتل 3 ستاره، حدود 5 الی 7 میلیون تومان هزینه به ازای هر نفر لازم است. البته این مبلغ ممکن است در فصول مختلف و با توجه به تخفیف ها و افزایش قیمت ها تغییر کند.
اگر قصد دارید از امکانات تفریحی کیش استفاده کنید، باید برای هر فعالیت مبلغی را در نظر بگیرید. برخی از تفریحات محبوب کیش عبارتند از:
• غواصی تفریحی: هر 20 دقیقه 65 هزار تومان
• جت اسکی: هر 15 دقیقه 50 هزار تومان
• شاتل و بانانا: هر 15 دقیقه 30 هزار تومان
• چتر پاراسل: هر 6 دقیقه 60 هزار تومان
• اسکی روی آب: هر 20 دقیقه 60 هزار تومان
• فلای بورد: ساعتی 400 هزار تومان
• سافاری (آفرود لندکروز): ساعتی 150 هزار تومان
• موتور چهارچرخ: ساعتی 100 هزار تومان
• شنا با دلفین ها: ساعتی 200 هزار تومان
توجه داشته باشید که قیمت های ذکر شده حدودی هستند. بنابراین ممکن است که با توجه به فصل سفر و یا تفاوت در کیفیت خدمات هزینه های بیشتر یا کمتری داشته باشند.

بهترین زمان سفر به کیش

اگر قصد دارید به جزیره زیبای کیش سفر کنید، باید به اقلیم گرم و خشک آن توجه کنید. فصل مناسب برای سفر به کیش زمانی است که هوا خنک و رطوبت کم باشد. این شرایط معمولا در اواخر زمستان و اوایل بهار یا همان ماه های دی تا اردیبهشت رخ می دهد. در این ماه ها دمای هوا حدود 19 تا 22 درجه است و باد ملایمی می وزد. اما در فصل تابستان، هوا بسیار گرم و مرطوب است و گاهی تا 50 درجه می رسد. این باعث می شود که تعداد گردشگران در این فصل کاهش یابد. فصل پاییز و اوایل زمستان نیز پرباران ترین فصل های کیش هستند. اگر می خواهید سفر ارزانی به کیش داشته باشید، می توانید در ماه اسفند به آنجا بروید. در این ماه، هزینه های هتل و تور گردشگری پایین تر است و شما می توانید با هزینه کمتر سفر خوبی را تجربه کنید.
بهترین زمان سفر به کیش

هزینه خرید سوغاتی از کیش

برای خرید سوغاتی از کیش گزینه های متنوع و جذابی در انتظار شما هستند. از میان این گزینه ها، می توانید برای خرید سوغاتی خوراکی یا غیرخوراکی انتخاب کنید. در ادامه به شما می گوییم که چه سوغاتی هایی را می توانید از کیش بخرید و برای خحرید آنها لازم است که تقریباً چه هزینه ای صرف کنید.

انواع خوراکی

1. اگر به دنبال سوغاتی خوراکی هستید، می توانید از محصولات دریایی، کشاورزی یا وارداتی کیش استفاده کنید. محصولات دریایی کیش شامل ماهی، میگو و لابستر هستند که بسیار تازه و لذیذ هستند. شما می توانید این محصولات را از بازار ماهی فروشان کیش با قیمت مناسب تهیه کنید. ماهی و میگو حدود 30 هزار تومان و لابستر حدود 200 تا 300 هزار تومان برای هر کیلوگرم به فروش می رسند.
2. محصولات کشاورزی کیش شامل خرما و مرکبات هستند که به دلیل آب و هوای گرم و مرطوب، کیفیت و مزه خوبی دارند. شما می توانید این محصولات را از بازارهای محلی کیش با قیمت ارزان خریداری کنید. خرما حدود 20 هزار تومان و مرکبات حدود 10 هزار تومان برای هر کیلوگرم قیمت دارند.
3. محصولات وارداتی کیش شامل قهوه و شکلات هستند که به دلیل تعرفه های گمرکی پایین، قیمت نسبتا پایین تر و تنوع بیشتری نسبت به سایر مناطق کشور دارند. شما می توانید این محصولات را از فروشگاه های مجهز و شیک کیش با قیمت مناسب خریداری کنید. قهوه و شکلات حدود 60 هزار تومان برای هر کیلوگرم قیمت دارند.

سوغاتی های غیرخوراکی کیش

اگر به دنبال سوغاتی غیرخوراکی هستید، می توانید از صنایع دستی یا خدمات زیبایی کیش استفاده کنید. صنایع دستی کیش شامل انواع سفال، گلیم، جاجیم، قالی، چرم، سنگ، مروارید و غیره هستند که نشان دهنده تاریخ و فرهنگ این جزیره هستند. شما می توانید این صنایع دستی را از بازارچه های کیش با قیمت مناسب تهیه کنید. هر قطعه از این صنایع دستی حدود 50 هزار تومان قیمت دارد.
خدمات زیبایی کیش شامل نقش حنا است که برای افرادی که علاقه مند به طرح های سنتی و زیبا هستند، ارائه می شود. شما می توانید نقش حنا را از سالن های زیبایی کیش با قیمت مناسب انجام دهید. نقش حنا برای هر دست یا پا حدود 100 هزار تومان قیمت دارد.

آخرین کلام

در این مطلب خواندیم که هزینه سفر به کیش تقریباٌ چقدر است. توجه داشته باشید که مبالغ ذکر شده می توانند به نسبت کیفیت و حتی زمان سفر شما تغییر کنند. همچنین گفتیم که اجاره خودرو در کیش یکی از بهترین و بهینه ترین راه ها برای گشت و گذار در کیش است. اگر نمی توانید و یا نمی خواهید که با ماشین شخصی خود به کیش بروید، می توانید در این جزریره یک خودرو اجاره کنید. ماشین هایی که کافه رنت در کیش اجاره می دهد تنوع زیادی دارند و مشتریان می توانند با صرف کمترین هزینه به خودروهای لوکس و خارجی دسترسی داشته باشند.

دیدگاه شما

فرمول: 43 + 14
02149934