10 تا از بهترین سایت های گردشگری

گسترش روزافزون فناوری های ارتباطی موجب شده که حتی سفرهای امروزی با گذشته متفاوت باشد. دقیقاً به همین علت است که تعداد زیادی سایت گردشگری ایجاد شده تا افراد بتوانند در تمامی نقاط جهان سفرهای توریستی مجازی به مکان های دلخواه را تجربه کنند. از این رو ما در این مقاله 10 تا از بهترین سایت های گردشگری ایرانی را معرفی کرده ایم که می توانید با مراجعه به آنها با دیدنی ترین نقاط ایران و جهان آشنا شده و از خدمات آنها استفاده کنید. با ما همراه باشید.

بهترین سایت های گردشگری ایران چیست؟

در ادامه لیستی از 10 سایت برتر گردشگری را مشاهده خواهید. به یاد داشته باشید که سایت های دیگری نیز وجود دارند که می توان به نام آنها اشاره کرد. اما ما در این بخش فقط به معرفی تعداد محدودی از آنها بسنده کرده ایم.

1. سایت علی بابا

علی بابا

سایت علی بابا یکی از بزرگترین و محبوب ترین وب سایت های گردشگری ایران است. این سایت خدمات توریستی و گردشگری زیادی به مخاطبان خود ارائه می دهد. به طور مثال شما می توانید برای رزرو بلیط قطار یا اتوبوس، خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، رزرو انواع مختلف تورهای گردشگری، رزرو هتل در داخل و خارج و از ایران و اقامتگاه های بوم گردی به این سایت مراجعه کنید.
برای خرید تمامی خدماتی که گفتیم شما می توانید بازه زمانی مورد نظر را در قسمت مخصوص وارد کنید. سپس گزینه جستجو را انتخاب کنید. آنگاه خواهید دید که گزینه های موجود و پیش و روی شما شامل چه چیزهایی هستند. پس از خرید این خدمات بلاقاصله نسخه pdf آن را دریافت می کنید. در این فایل تمام اطلاعات مورد نیاز شما گنجانده شده. بنابراین بدون هیچ مشکلی از خدمت مورد نظر استفاده خواهید کرد.

2. سفرمارکت

سفر مارکت

وب سایت سفر مارکت دومین سایت گردشگری داخلی است که قصد معرفی آن را داریم. تمامی خدماتی که برای سایت علی بابا گفتیم در این وب سایت نیز ارائه می شود. سفر مارک علاوه بر سایت، اپلیکیشن مخصوص به خود را دارد که می توانید با نصب آن از خدمات این شرکت استفاده کنید. جستجو در فضای سایت یا اپلیکیشن سفر مارکت بسیار ساده است. به نحوی که شما می توانید با یک سرچ ساده تمامی بلیط ها، پروازها، هتل ها و وارد مشابه دیگر را بررسی کرده و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.
برای اینکه بتوانید از خدمات سفر مارکت استفاده کنید لازم است که با شماره موبایل خود در این سایت ثبت نام کنید. نکته جالب دیگر راجع به سفر مارکت این است که امکان خرید قسطی برخی از خدمات محدود در آن وجود دارد. یک مطلب دیگر! برای استفاده از این خدمات نیازی به چک و سفته ندارید. چه چیزی بهتر از این؟

3. وب سایت کافه رنت

کافه رنت

سایت کافه رنت یکی دیگر از سایت های گردشگری است که خدمات خوبی در زمینه اجاره خودرو ارائه می دهد. در این سایت قسمت های مختلفی اعم از اجاره خودرو در داخل و خارج ایران و مقالات گردشگری وجود دارد که می توانید در صورت لازم داشتن هر یک، به آنها مراجعه کنید. شما می توانید خودروهای بدون راننده، با راننده، ون، اتوبوس، ماشین عروس و موارد مشابه دیگر را از کافه رنت اجاره کنید.
مالکیت اکثر خودروها برای این شرکت است و تنوع بسیار زیادی در بین آنها وجود دارد. شما با مراجعه به این سایت می توانید به انواع خودروهای لوکس خارجی و ماشین های داخلی دسترسی داشته باشید. همانطور که گفتیم خدمات این شرکت فقط محدود به ایران نیست. بلکه در صورتی که قصد سفر به شهرهای دبی یا استانبول را داشته باشید نیز می توانید با اجاره خودرو از کافه رنت در این شهرها به گشت و گذار بپردازید. برای آگاهی بیشتر از شرایط و خدمات این شرکت می توانید به سایت کافه رنت مراجعه کرده و تمامی سوالاتتان را از کارشناسان این مجموعه بپرسید.

https://cafeerent.com/

4. سایت جاباما

جاباما

همانطور که از نام این سایت نیز مشخص است، بیشترین فعالیت تجاری آن مربوط به رزرو هتل، ویلا، اقامتگاه های بوم گردی، هاستل و موارد مشابه دیگر است. جاباما مجموعه بزرگی از تمام این محل ها را جمع آوری کرده و شما با مراجعه به آن انتخاب های متنوع و زیادی خواهید داشت. این سایت نیز نماد اعتماد دارد. همچنین شما می توانید از اپلیکیشن مخصوص اندروید و آی او اس این مجموعه هم استفاده کنید.
بنابراین اگر قصد رزور یک اقامتگاه را دارید می توانید به سایت جاباما مراجعه کنید و حتی نظرات افرادی که قبلاً به از آن محل ها استفاده کرده اند را ببینید. به یاد داشته باشید که پس از رزرو محل اقامت با اپراتور آن هتل یا محل دیگر ارتباط گرفته و هماهنگی های لازم را انجام خواهید داد.

5. سایت کجارو

کجارو

سایت کجارو مقالاتی در زمینه معرفی اماکن دیدنی، راهنمای خرید و سفر، معرفی تاریخ و فرهنگ ملل، مقالات مرتبط با محیط زیست و آب و هوا و موارد مشابه دیگر را دارد. این سایت نیز مانند اغلب سایت های گردشگری خدماتی در حوزه اجاره هتل، خرید انواع بلیط ها، راهنمای اخذ ویزا و موارد مشابه دیگر ارائه می دهد. اگر به دنبال یک سایت خوب برای خواندن مطالب مرتبط با گردشگری هستید حتما به این سایت سری بزنید.

6. سایت کارناوال

کارناوال

تاسیس سایت کارناوال به سال 1390 باز می گردد. هدف این سایت معرفی تمام محل های دیدنی جهان با بالاترین کیفیت است. این سایت تصاویر بسیار خوبی از دینی های دنیا را گردآوری کرده و شما می توانید با مراجعه به این سایت از تماشای آنها لذت ببرید.
عمده فعالیت تجاری سایت کارناوال مشاور در زمینه سفر و گردشگری است. یعنی این سایت تعداد زیادی کارشناس حوزه گردشگری را گردآورده که می توانند به تمام سوالات شما پاسخ دهند. کارشناسان کارناوال مکان های دیدنی جهان را نقد و بررسی می کنند و نقاط مثبت و منفی آنها را به خوانندگان خود ارائه می دهند. بیش از 16 هزار راهنمای سفر و 30 هزار عکس در این سایت بارگذاری شده که برای عموم افراد قابل مشاهده است.

7. الی گشت

الی گشت

احتمالاً در نتایج سرچ های خود چشمتان به مقالات و یا تصاویر سایت الی گشت خورده است. سایت الی گشت علاوه بر خدمات معمول سایت های گردشگری خدمات دیگری نیز ارائه می دهد. یکی از این خدمات ارائه پکیج مسافرتی و بیمه مسافرتی است که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. این بیمه برای سفرهای داخلی و خارجی قابل استفاده است.
الی گشت فعالیت تجاری و گردشگری خود را از سال 79 شروع کرده است. هم اکنون این مجموعه با بیش از 200 هتل و 900 ایرلاین معتبر در دنیا همکاری پایدار و مستمر دارد. برای اینکه اطلاعات مناسبی در مورد خدمات این سایت به دست آورید می توانید با پشتیبان های تلفنی آنها نیز ارتباط برقرار کنید.

8. فلایتیو

فلایتیو

فلایتیو ارائه دهنده خدمات مربوط به پروازهای داخلی و خارجی، هتل های داخلی و خارجی و همچنین تهیه بلیط قطار است. همانطور که متوجه شدید خدماتی که این سایت ارائه می دهد گستردگی کمتری نسبت به نمونه های قبلی دارد. اما در زمینه فعالیت خود کاملاً حرفه ای عمل می کند.
با خرید بلیط قطار از این سایت می توانید تا 1 ساعت قبل از سفر آن را کنسل کنید. این وب سایت پشتیبانی 24 ساعته از کاربران خود دارد. این مجموعه اپلیکیشنی نیز دارد که می توانید آن را دانلود کرده و ساده تر از خدمات ارائه شده استفاده کنید.

9. سایت سیری در ایران

سیری در ایران

سایت سیری در ایران از سال 1392 در زمینه گردشگری فعالیت می کند. این سایت به صورت اختصاصی مناطق گردشگری و طبیعی ایران را معرفی می کند. سیری در ایران مقالات جذابی راجع به اطلاعات مسیر، آب و هوا، موقعیت جغرافیایی جاذبه های گردشگری ایران، انتشار جدیدترین اخبار مربوط به گردشگری، دسته بندی مناطق دیدنی ایران اعم از مذهبی، طبیعی، تاریخی، تفریحی و موارد مشابه دیگر را منتشر می کند.
با مطالعه این سایت علاوه بر آشنا شدن با جغرافیای ایران، با فرهنگ، غذاهای محلی، دانستنی های جالب گردشگری نیز آشنا خواهید شد. بنابراین اگر علاقه مند کسب اطلاعاتی مفیدی راجعه به کشورمان هستید توصیه می کنیم که حتماً مطالب این سایت را مطالعه کنید.

10. سایت گردشگری عمو نوروز

سایت گردشگری عمو نوروز جزو یکی از بهترین و برترین سایت های گردشگری در ایران است که برای مقصد مهم در دنیا تور برگذار می کند. شرکت سفرهای عمونوروز در سال 1396 در شهر تهران به ثبت رسید و شروع به فعالیت کرد. این شرکت با به کارگيری منابع انسانی متخصص و باتجربه، دامنه وسيعی از خدمات در حوزه های مختلف گردشگری و مهمان نوازی را ارائه می نمايد. عمونوروز در سال 1400 نیز بعنوان يک شرکت خلاق به عضويت پارک ملی علوم و فناوری و صنايع فرهنگی جهاد دانشگاهی درآمده است.

جمع بندی 10 تا از بهترین سایت های گردشگری

در این مقاله با 10 تا از بهترین سایت های گردشگری آشنا شدیم. هریک از این سایت ها خدماتی ارائه می کنند که کاربران می توانند آنها را به راحتی تهیه کنند. به طور مثال خدمت اصلی سایت کافه رنت مربوط به اجاره خودرو در داخل و خارج ایران است. یا الی گشت فعالیت زیادی در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی دارد. پس از آشنایی با این سایت ها می توانید به آنها مراجعه کرده و طبق نیاز خود از خدمات آنها استفاده کنید.

دیدگاه شما

فرمول: 33 + 24
02149934