شرایط بیمه برای اجاره خودرو در جزیره کیش


داشتن بیمه اجاره ماشین در کیش به معنای تفاوت بین یک سفر رویایی و یک کابوس مالی باشد! بسیاری از مسافران بدون بررسی بیمه خودرو، ماشین مورد نظر خود را از یک شرکت کرایه می کنند. سپس در کیش تصادف می کنند و مجبور هستند که کل هزینه خسارت را از جیب خودشان پرداخت کنند. پس مهم است که برای موارد غیر منتظره برنامه ریزی کنید و دریافت پوشش بیمه مناسب، از رانندگی در جزیره زیبای کیش لذت بسیار ببرید. ما در این بررسی به طور کامل در مورد پوشش بیمه اجاره ماشین در کافه رنت صحبت می کنیم.

بیمه ماشین اجاره ای چیست؟

بیمه برای اجاره خودرو از شما در برابر خساراتی که ممکن است در مدت زمان کرایه خودرو رخ دهند، محافظت می کند و باعث می شود هزینه اجاره خودرو شما کاهش پیدا کند. اکثر خودروهای اجاره ای در کیش دارای بیمه هستند، حتی اگر این بیمه محدودیت پوشش داشته باشد. برای مثال، بیمه نامه ممکن است فقط خسارت ناشی از تصادف را پوشش می دهد و موارد دیگر مانند سرقت وسایل شخصی را شامل نشود. در اغلب موارد، بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث به صورت رایگان ارانه می شوند.

بیمه برای اجاره ماشین در کیش

در صورت بروز حادثه و با داشتن بیمه اجاره ماشین در کیش، تمام هزینه های شما توسط بیمه پرداخت می شود. مدت اعتبار این بیمه از زمان رزرو تا پایان سفر و تحویل خودرو به شرکت اجاره دهنده ماشین است. پس در این مدت هر اتفاقی برای خودرو رخ دهد که در بیمه نامه ذکر شده است، بیمه مسئولیت پرداخت هزینه را بر عهده دارد. برای مواردی که در بیمه قید نشده اند، شما خودتان باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.البته این روزها عدم ارائه بیمه و گرفتن خسارات هنگفت از مشتریان به عنوان یکی از راه های کلاهبرداری در اجاره خودرو شناخته می شود.

ضرورت بیمه

بیمه اجاره خودرو در کیش می تواند از شما و خانواده تان در برابر هزینه های هنگفت محافظت کند. با سرمایه گذاری در تهیه بیمه، این امکان را دارید از هزینه های سنگین در آینده جلوگیری کنید. پوشش های بیمه مانند بیمه تصادف، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه سرقت و غیره در دسترس هستند. اگر حادثه ای رخ دهد، به خوبی می دانید که پوشش مناسبی برای رسیدگی به هزینه های مربوطه وجود دارد.


عواقب ناشی از تصادف رانندگی می تواند فوق العاده وقت گیر و خسته کننده باشد. با پوشش بیمه مناسب می توانید تنها به سفر خود تمرکز کنید و نگران مسائل بعد از یک اتفاق ناخوشآیند نباشید. بیمه اجاره ماشین در کیش به شما کمک می کند تا از سردردها بعد از هر حادثه دور بمانید. با این کار آرامش ذهنی خواهید داشت و فضای شاد بین اعضای خانواده و دوستان خود را تا پایان سفر حفظ خواهید کرد.البته بهتر است قبل از سفر به کیش، قوانین رانندگی در جزیره کیش را مطالعه کنید تا از هرگونه خطا که موجب تصادف و یا جریمه شود، پیشگیری کنید.

تصادف خودرو

انواع بیمه اجاره خودرو در کیش

در زمان اجاره خودرو، شرکت مربوط به شرایط بیمه را به شما توضیح می دهد و شما مختار هستید هر کدام از شرایطی که متناسب با نیازهایتان هستند را بپذیرد. در ادامه به انواع رایج بیمه کرایه ماشین در کیش اشاره می کنیم:

پوشش بیمه تصادف

اگر خودرو تحت حادثه ای آسیب دیده است، نیازی به پرداخت هزینه برای تعمیر یا تعویض آن ندارید. این بیمه معمولاً توسط شرکت اجاره دهنده خودرو پرداخت می شود اما برخی از شرکت ها یک سقف معینی را تعیین می کنند که به شدت تصادف بستگی دارد. مبلغ خسارت اگر از سقف تعیین شده بیشتر باشد، شما باید مابقی هزینه را پرداخت کنید. اما در کافه رنت، کل هزینه تصادف توسط شرکت پرداخت می شود.

پوشش بیمه شخص ثالث

این بیمه در مواردی که شما با فردی تصادف کنید، توسط بیمه پرداخت می شود. بیمه شخص ثالث در اغلب موارد به صورت رایگان است و جزء پوشش بیمه محسوب می شود. این بیمه هزینه های مربوط به درمان، نقص عضو، فوت و خسارات وارد شده به اموال را جبران می کند. مقدار مبلغ پرداختی از سوی بیمه گر به نوع صدمه بدنی بستگی دارد که به طور کامل پرداخت می شود.

پوشش بیمه سرقت

این بیمه همانطور که از نامش پیداست، در صورت سرقت وسایل شما توسط بیمه گر پرداخت می شود. این بیمه در خیلی ها از شرکت ها جزء پوشش اضافی محسوب می شود که برای دریافت آن باید هزینه پرداخت کنید. اگر وسایل شخصی گران قیمتی دارید و آنها را با خود حمل می کنید، عاقلانه است که این بیمه را دریافت کنید. همچنین، هزینه دریافت پوشش بیمه سرقت مقرون به صرفه و نسبت به هزینه هایی که در سفر به کیش پرداخت می کنید، مبلغ ناچیزی خواهد بود.

شرایط بیمه

کرایه خودرو تحت یک قرارداد توسط موجر (شرکت اجاره دهنده) و مستاجر (فرد اجاره کننده) منعقد می شود. در این قرارداد تمامی شرایط لازم برای اجاره ماشین ذکر شده اند که بیمه بخشی از آن شرایط است. شما باید شرایط بیمه را به دقت در قرارداد بخوانید و نسبت به پوشش های بیمه ای رایگان و پوش های اضافی اطلاع پیدا کنید.
این موضوع زمانی مهم خواهد بود که شما دچار حادثه می شوید و سپس مجبور به پرداخت هزینه های هنگفتی هستید. برای مثال، ممکن است در حین سفر از شما سرقت شود. اگر در قرارداد، پوشش سرقت را قید کرده بودید، کل هزینه اموال سرقتی شما توسط بیمه گر پرداخت می شد. پس باید تک تک بندهای بیمه را در قرارداد با دقت بخوانید.

شرایط بیمه اجاره خودرو در کیش

شرایط بیمه کافه رنت در کیش

قبل از اینکه هر وسیله نقلیه ای را کرایه کنید، بهتر است با کافه رنت تماس بگیرید تا در مورد شرایط پوشش بیمه آگاهی های لازم را به دست آورید. خصوصا برای کاهش هزینه های اجاره خودرو در نوروز پیشهاد می کنیم حتما از این خدمت استفاد کید . در کافه رنت، همه خودروهای دارای پوش بیمه بدنه و شخص ثالث هستند و شما نیازی به پرداخت هزینه بابت بیمه ندارید. در صورتی که بخواهید بیمه نامه خود را کامل کنید و دوست دارید خیالتان از هر جهت راحت باشد، پیکج های بیمه ای مختلف را دریافت کنید. موارد زیر در پکیج ها لحاظ شده اند:
• بیمه سرقت خودرو
• تصادف شخص ثالث و خودرو
• امداد جاده ای در کمتر از 60 دقیقه
• بیمه سرقت لوازم خودرو
• حفاظت از وسایل و تصادفات شخصی
• تعویض رایگان خودرو در کمتر از 24 ساعت
• بیمه لاستیک و شیشه و چراغ های خودرو
• هر نوع خسارت و بلایای طبیعی
• افت قیمت و حق توقف در تعمیرگاه
• ارایه اقامتگاه در زمان وقوع مشکلات فنی خودرو

کافه رنت در کیش

بسیاری از ما زمانی که در تعطیلات یا مسافرت هستیم، ماشینی کرایه می کنیم اما بدون توجه به بیمه ی آن ! ما به شما توصیه می کنیم که خودروی اجاره ای تان حتما دارای بیمه باشد زیرا هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است به آن نیاز داشته باشید. کافه رنت اینجاست تا با ارائه چند نوع بیمه، بیمه مناسب خود را انتخاب کنید و از سفری به یاد ماندنی در جزیره کیش لذت ببرید.

مقاله پیشنهادی: تفریحات جذاب کیش در نوروز 1402

دیدگاه شما

فرمول: 43 + 8
02149934