تجربه رانندگی با RX350 لکسوس

لکسوس RX350 از خودروهای پرفروش ژاپن بوده که در سال 1998 میلادی تولید و روانه بازار شده است. این خودرو از همان ابتدای کار توجه مشتریان زیادی را جلب خود کرد و توانست رتبه بالایی را در فروش کسب کند. در کشور ما ایران نیز لکسوس RX350 طرفدار زیادی دارد ولی متأسفانه با اعمال قوانین خاصی در رابطه با واردات، خرید و فروش این خودرو تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است. طراحی این خودرو بسیار خاص و منحصر به فرد است، به طوری که اکثراً افراد سخت پسند این خودرو را انتخاب می کنند. برای شناخت کامل لکسوس RX350 بهتر است تجربه رانندگی با آن را داشته باشید و با تمام نقاط قوت و ضعف آن آشنا شوید. ما در ادامه با بررسی تمامی قابلیت ها و ویژگی های این خودرو اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می دهیم.
تجربه رانندگی با RX350 لکسوس

رانندگی با لکسوس RX350

اگر برای اولین بار سوار RX350 شوید کیفیت متریال مورد استفاده در کابین توجه شما را جلب خواهد کرد. در قسمت های مختلف کابین از چرم طبیعی و چوب استفاده شده است که فضایی لوکس و دلنشین به وجود آورده اند. دکمه های مختلف به طوری طراحی شده اند که راننده دسترسی کامل به آن ها را دارد و می تواند بدون حواس پرتی از همه آن ها استفاده کند. در داخل کابین فضای کافی برای راننده و سرنشینان جلو و عقب وجود دارد و حتی اگر قد شما بلندتر از سایر افراد باشد به راحتی می توانید در صندلی عقب بنشینید. طراحی صندلی ها به گونه ای است که اگر شما قصد مسافرت طولانی مدت با RX350 داشته باشید در طول مسیر اصلاً احساس خستگی نخواهید کرد. اگر علاقه زیادی به سیستم صوتی دارید بهتر است توجه کنید که در این ماشین 19 عدد بلندگو به کار رفته است و شما می توانید موسیقی های مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت گوش دهید.
در حین شروع حرکت تنها صدایی که می شنوید صدای آرام موتور خودرو است. در هنگام تعویض دنده با هیچ گونه تأخیری رو به رو نخواهید شد زیرا هماهنگی عجیب گیربکس 6 سرعته مانع تأخیر در تعویض دنده و سختی آن می شود. این خودرو 6 سیلندر دارد؛ با این حال صدای اضافه ای ایجاد نمی کند و فقط در حین عبور از پیچ های مختلف تکان های ضعیفی در سرنشینان عقب دیده می شود. زمانی که در جاده با سرعت بالا رانندگی می کنید به این موضوع پی خواهید بود که لکسوس RX350 قدرت نسبتاً بالایی دارد زیرا سیستم کنترل کشش و سیستم های کمکی الکترونیکی این خودرو مانند esp به بهترین شکل ممکن عمل می کنند. سواری این خودرو در مسیرهای مختلف طوری است که رضایت بیشتر افراد را جلب می کند.

نمای عقب از RX350 لکسوس

مشخصات کلی لکسوس RX350

این خودرو جز خودروهای خوش استیل است که طرفدار زیادی دارد. چراغ های کشیده و رینگ های آلومینیومی 18 اینچی بسیار جلب توجه می کنند. در بدنه یک خط قرار دارد که انتهای چراغ های جلو را به چراغ های عقب وصل می کند و باعث می شود بدنه خودرو ظاهری ساده و در عین حال زیبا داشته باشد. امکانات جانبی و تجهیزات مختلف خودرو در داخل کابین طوری قرار گرفته اند که نظم خاصی برقرار است و حس لوکس بودن را به سرنشینان منتقل می کند. برای رانندگی بهتر و انتخاب درست، بهتر است با مشخصات کلی این خودرو آشنا شوید.
حجم باک: 72 لیتر
میزان مصرف سوخت: 14.3 لیتر در هر صد کیلومتر
میزان مصرف سوخت در خارج از شهر: 8.4 لیتر در هر د کیلومتر
میزان تولید گاز co2: 250 گرم در هر کیلومتر
استاندارد آلایندگی: یورو 4
وزن: 1970 کیلوگرم
حداکثر سرعت: 180 کیلومتر بر ساعت
طول: 4768
عرض: 1885
ارتفاع: 1684
فاصله بین دو محور: 2738 میلی متر
شتاب 0 تا 100: 7.4 ثانیه
انتقال نیرو: دو دیفرانسیل
موتور: 6 سیلندر 24 سوپاپه
جعبه دنده: 6 دنده خودکار
حجم موتور: 3500 سی سی
تنفس موتور: تنفس طبیعی
حداکثر قدرت: 275 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه
فضای داخلی RX350 لکسوس

مزایای خودرو لکسوس RX350

ایمنی بالا: این خودرو با داشتن چهار عدد کیسه هوا در قسمت جلو، جانبی و پرده ای جز خودروهای با امینت بالا به حساب می آید. وجود این تعداد کیسه هوا در حین تصادف مانع وارد شدن آسیب جدی به سرنشینان می شود. همچنین وجود تجهیزاتی مانند ریموت کنترل اخطار دهنده، قفل مرکزی، سیستم قفل و باز کردن درب ها، استارت خودرو بدون نیاز به کلید، سیستم کلید ضد سرقت و ... امنیت کامل خودرو را فراهم می کنند. یکی از مواردی که از بروز حادثه در رانندگی جلوگیری می کند نوع ترمز است؛ لکسوس RX350 دارای ترمز ضد قفل ABS، ترمز جلو و عقب دیسکی خنک شونده، EBD، TRC، VSC و HAC است که می توان گفت از نظر سیستم ترمز و پایداری در سطح خوبی قرار دارد.
امکانات رفاهی و تجهیزات مختلف: این خودرو می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای طولانی مدت و مسیرهای سخت باشد زیرا طراحی منحصر به فرد و امکانات فوق العاده دارد. رانندگی با RX350 بسیار لذت بخش است به طوری که راننده و سرنشینان با آرامش کامل به مقصد مورد نظر می رسند که این موضوع بی ربط با امکانات مختلف RX350 نیست. از جمله تجهیزات این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سنسور باران، سنسور پارک، کروز کنترل، دنده کمک الکتریکی، سیستم نگهدارنده خودرو در سراشیبی، سیستم آنتی شوک، هدفون های بی سیم، نمایشگر 8 اینچی، سیستم آمپر دیجیتال، نمایشگر برای سرنشینان، دارای پورت یو اس بی، سیستم مانیتور رنگی همراه مکان یاب جهانی، زنون چرخشی، دوربین دنده عقب، آینه وسط فتوکروم، سیستم تهویه هوای دوگانه، کنترل فشار باد لاستیک، چراغ روشنایی در روز، برف پاکن های حساس به باران، صندلی های جلوی برقی، آینه های برقی، سیستم صوتی لوینسون، چراغ شور جلو، سیستم تعلیق بادی اتوماتیک و ...
از دیگر مزایایی که لکسوس RX350 دارد می توان به پیشرانه قوی، کابین بی صدا و شتاب نسبتاً خوب اشاره کرد.

نمای داشبرد RX350 لکسوس

معایب ماشین لکسوس RX350

در مقابل مزایایی که این خودرو ژاپنی دارد معایب آن بسیار ناچیز و می توان گفت قابل چشم پوشی است. در کشور ما ایران به دلیل محدودیت واردات قیمت این خودرو بسیار بالا است به طوری که RX350 در خیابان ها خیلی کم دیده می شود. ممنوعیت واردات باعث شده تا قطعات این خودرو نیز کمیاب شود و قیمت آن ها افزایش پیدا کند. یکی دیگر از معایبی که این خودرو دارد مصرف زیاد سوخت نسبت به سایر خودروهای هم رده خود است.

قیمت خودرو لکسوس RX350

این خودرو ژاپنی از همان سال های اول تولید خرید و فروش بالایی در بازار جهانی خودرو دارد ولی متأسفانه در کشور ما به دلیل برخی از قوانین واردات قیمت خودروهای خارجی از جمله لکسوس RX350 بسیار بالا است؛ با این حال RX350 های کار کرده و دست دوم خرید و فروش بالایی در کشور دارند. در حالت کلی قیمت RX350 های کارکرده در بازار در محدوده 1.350.000.000 الی 6.450.000.000 قرار دارد.

اجاره خودرو لکسوس RX350

این خودرو لوکس در بازار ایران قیمت بالایی دارد به همین دلیل خیلی از طرفداران آن قادر به خرید آن نیستند. کافه رنت لکسوس RX350 با قیمت مناسب و با شرایط خاصی در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. شما می توانید این خودرو پرقدرت را با پرداخت هزینه به مدت مشخصی اجاره کنید و از رانندگی با آن لذت ببرید. شما می توانید RX350 را بدون راننده و یا با راننده رزرو کنید که هر کدام هزینه و شرایط متفاوتی دارند. میزان هزینه لازم برای اجاره به مدت 3 الی 14 روز 2.350.000 تومان برای هر روز و بیشتر از 14 روز 2.250.000 تومان است و شما باید حداقل 3 روز این خودرو را اجاره کنید. مبلغ ودیعه ضمانت نیز در کافه رنت 30.000.000 تومان است.
نمای پهلو از RX350 لکسوس
اگر قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید بهتر است بدانید این نوع رزرو شرایط خاصی دارد که از جمله آن می توان به شرایط سنی یعنی داشتن حداقل 20 سال سن و گواهینامه رانندگی اشاره کرد. در این نوع اجاره تمامی هزینه های مصرفی خودرو از جمله هزینه سوخت بر عهده فرد اجاره کننده است؛ در صورتی که اگر خودرو با راننده اجاره کنید نیازی نیست شما هزینه های دیگری را پرداخت کنید.

دیدگاه شما

فرمول: 45 - 14
02149934