تجربه رانندگی با تیگو 7 پرو

تیگو 7 پرو محصول کشور چین است که با مدیران خودرو وارد ایران شده است. این خودرو تولید به کمپانی چری بوده و در بین سری های تیگو جز متوسط ها است و امکانات نسبتاً خوبی دارد. پیش از این خودروهای X22 و X33 که متعلق به همین کمپانی بودند در ایران از محبوبیت خاصی برخوردار شدند. از ویژگی های بارز خودروهای چینی این است که قدرت فوق العاده ای ندارند ولی برای استفاده شهری می توانند گزینه خوبی باشند. اگر قصد سفر و رانندگی با این خودرو را دارید بهتر است اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و شرایط اجاره تیگو 7 پرو داشته باشید.

تجربه رانندگی با تیگو 7 پرو

رانندگی با تیگو 7 پرو

اگر برای اولین بار سوار خودرو تیگو 7 پرو شوید با یک فضای مدرن و زیبا رو به رو خواهید شد. در بیشتر قسمت های کابین از چرم و متریال باکیفیت استفاده شده است و در قسمت ظاهری پلاستیک دیده نمی شود. در زیر کنسول فضای زیادی در اختیار راننده قرار دارد زیرا دنده به صورت الکترونیکی است. در حین رانندگی و در پیچ های مختلف متوجه خواهید شد که فرمان برقی بسیار نرم و راحت کار می کند. تیگو 7 پرو از نظر شتاب نیز عملکرد قابل قبولی دارد به طوری که در مدت زمان حدود 11.2 الی 11.8 ثانیه به سرعت صد کیلومتر می رسد. اگر شما در همین سرعت ترمز بگیرید ایست کامل در 39.6 متر رخ می دهد که این میزان نشان دهنده کارکرد خوب این خودرو است.
در سری های قبل تیگو از گیربکس دوبل کلاچ استفاده می شد ولی در تیگو 7 پرو به جای آن از گیربکس سی وی تی استفاده شده است؛ این عامل باعث کاهش عملکرد در شتاب خودرو می شود ولی در مسیرهای طولانی به خصوص سربالایی ها این نوع گیربکس عملکرد بهتری دارد.
اگر با این خودرو از پیچ ها عبور کنید متوجه حرکت گهواره ای زیادی خواهید شد که عامل آن تنظیم نرم تر سیستم فنربندی است. این خودرو با تمامی مزایا و معایبی که دارد یک ماشین مناسب برای سفرهای شهری و خانوادگی است که قیمت نسبتاً بالایی دارد.

تاریخچه ماشین تیگو 7 پرو

خودرو تیگو 7 پرو در کنار خودروهایی مانند X22، X33، تیگو 7 و تیگو 8 پرو محصول شرکت چری هستند. این شرکت محصولاتی از جمله کراس اورها، خودروهای سواری و انواع خودروهای شاسی بلند را با نام های مختلفی مانند آریزو، تیگو و ... وارد بازار می کند. کمپانی خودروسازی چری فعالیت خود را از سال 1999 آغاز کرد و خودروهای تولیدی را در سال 2001 وارد بازار جهانی کرد. شرکت چری دهمین خودروساز بزرگ چینی بود که با تولید خودروهای باکیفیت از جمله تیگو 7 پرو عنوان خود را در بین تولیدکنندگان بزرگ قرار داد.

تیگو 7 پرو

مشخصات کلی تیگو 7 پرو

این خودرو دارای حجم موتور 1.5 لیتری با حداکثر 156 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتون بر متر است. امکانات رفاهی و قسمت های فنی تیگو 7 پرو نسبتاً در رده خوبی قرار دارند و راننده می تواند با استفاده از این امکانات تسلط کامل بر رانندگی داشته باشد. در ادامه به بررسی مشخصات کلی این خودرو چینی می پردازیم.
تنفس موتور: توربو
جعبه دنده: 9 سرعت ضریب متغیر
حداکثر سرعت: 185 کیلومتر بر ساعت
محور محرک: جلو
سیلندر\سوپاپ: 4.16
استاندارد آلایندگی: یورو 6
مصرف سوخت: 6.8 لیتر در هر صد کیلومتر
ترمز عقب: دیسکی
ترمز جلو: دیسکی دوجداره
سیستم فرمان: برقی
نوع شاسی: بدنه یکپارچه\ مونوکوک
نوع بدنه: کراس اوور سایز کوچک
نوع رینگ: آلیاژی
ابعاد چرخ جلو و عقب: 60.225
طول خودرو: 4500 میلی متر
عرض: 1842 میلی متر
ارتفاع: 1746 میلی متر
وزن خالص: 1438 کیلوگرم
تعداد سرنشین: 5 نفر
قطر رینگ: 18 اینچ
فاصله بین محور جلو و عقب: 2670 میلی متر
حجم فضای صندوق عقب: 475 لیتر

داشبورد تیگو 7 پرو

مزایای تیگو 7 پرو

خودروهایی که چری قبل از تیگو 7 پرو وارد بازار کرد ایراداتی داشتند که برخی مشتریان از آن ها احساس نارضایتی داشتند ولی بیشتر این ایرادات در خودرو سری جدید چری یعنی 7 پرو تا حدودی برطرف شد. یکی از این مشکلات وجود گیربکس دو کلاچ خشک بود که در سربالایی ها و مسیرهای پرترافیک دردسرساز بود و سریع داغ می شد. در خودرو تیگو 7 پرو به جای این گیربکس از گیربکس ضریب متغیر استفاده شد که باعث شده است تا شبکه تأمین قطعات و تأمین خدمات بهبود پیدا کند همچنین میزان مصرف سوخت کاهش یابد. از دیگر مزایای این ماشین می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• امکانات رفاهی پیشرفته
• ظاهر جذاب و طراحی داخلی لوکس
• اسلوب طراحی کاملاً نوین
• دارای پیشرانه ارتقا یافته

با ویژگی هایی که 7 پرو دارد شما می توانید رانندگی لذت بخشی را با آن داشته باشید.

معایب خودرو

خودروهای چینی در ابتدا با مشکلاتی رو به رو بودند که افراد به دلیل قیمت بالای آن ها تمایل زیادی به خرید آن ها نداشتند ولی با گذشت زمان و ورود خودروهای باکیفیت از کشور چین و شرایط خرید مدیران خودرو روز به روز خرید و فروش این خودروها افزایش پیدا کرد. با این حال معایبی نیز وجود دارند که ممکن است برای برخی افراد قابل اهمیت باشد که از جمله آن ها می توان به قیمت بالای این خودروها نسبت به ویژگی هایشان اشاره کرد. یکی دیگر از معایب تیگو 7 پرو عدم تجهیز به سیستم انتقال نیرو دو دیفرانسیل است که در برخی موارد از قدرت آن می کاهد.

امکانات خودرو تیگو 7 پرو

این خودرو از نظر امکانات رفاهی در رتبه خوبی قرار دارد. ویژگی هایی که تیگو 7 پرو دارد باعث می شود تا رانندگی با آن در مسیرهای شهری و بین شهری راحت و لذت بخش باشد. از جمله این ویژگی ها می توان به کنترل ایستایی در سربالایی، کروز کنترل، کنترل دینامیکی، کنترل کشش، کنترل پایداری، سنسور جلو، سنسور عقب، سنسور فشار باد تایر، رادار نقطه کور، ترمز ضد قفل، توزیع نیروی ترمز، ترمز کمکی، ترمز اضطراری، ترمز پارک برقی، اتولایت، چراغ روز، چراغ بدرقه، دکمه های کنترلی فرمان، نمایشگر، شارژ USB موبایل، ناوبری، دوربین عقب، دوربین جانبی، دوربین 360 درجه، کیسه هوا، ورود بدون کلید، استارت بدون کلید، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، صندلی برقی راننده، صندلی برقی سرنشین جلو، گرم کن صندلی جلو، پانورما، آینه بغل برقی، گرم کن آینه بغل و ...اشاره کرد.

نمای پهلو از تیگو 7 پرو

قیمت اجاره تیگو 7 پرو در کافه رنت

همان طور که گفته شد این خودرو قیمت بالایی دارد به همین دلیل همه علاقه مندان این خودرو نمی توانند آن را خریداری کنند. شرکت کافه رنت با اجاره این مدل خودرو فرصتی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با هزینه کم، لذت رانندگی با خود تیگو 7 پرو را تجربه کنید. ما این خودرو را برای 3 تا 14 روز به قیمت 1240000 تومان و بیش از 14 روز به قیمت 1190000 تومان به صورت روزانه در اختیار مشتریان قرار می دهیم. همچنین مبلغ ودیعه ضمانت 20000000 تومان است.

شرایط ما برای ارائه تیگو 7 پرو

شما می توانید به دو صورت تیگو 7 پرو را در کافه رنت اجاره کنید که هر کدام هزینه و شرایط مخصوص خود را دارند. نوع اول اجاره خودرو با راننده است که در این صورت مسئولیت زیادی بر عهده شما نخواهد بود و همچنین نیاز به ارائه سند و مدارک خاصی نیست. نوع دوم اجاره خودرو بدون راننده است که در این صورت تمامی مسئولیت بر عهده فرد اجاره کننده است و باید مدارک زیادی از جمله کارت شناسایی، گواهی نامه رانندگی و ... را به کافه رنت ارائه دهد. برای لیست قیمت اجاره خودرو به روی لینک کلیک کنید

دیدگاه شما

فرمول: 44 + 15
02149934