پارک های آبی دبی

آسمان دبی اکثر وقتها افتابی بوده و همین باعث جذابیت پارک های آبی در دبی شده. برای هر گردشگری پارک های آبی بسیار لوکس دبی در آب و هوای گرم وتابستانی،با امکانات هیجان انگیز آن بسیار جالب خواهد بود.
اگر جزو آن افرادی هستید که به تفریح های آبی علاقه مندند، به هیچ عنوان در سفر خود به دبی این فرصت را از دست ندهید.برای ساختن یک روز بسیار هیجان انگیز و فوق العاده در کنار خانواده خود برای یکبار هم که شده این پارک های آبی در دبی را تجربه کنید.
در این مقاله با پارک های آبی دبی و امکانات انها اشنا خواهید شد.

فهرست
بهترین پارک های آبی دبی کدام است؟
پارک آبی وایلد وادی
پارک آبی اتلانتیس
پارک آبی لاگونا
پارک آبی لگولند
پارک آبی آکوافان دبی
پارک آبی ایس لند
قیمت پارک آبی دبی
پوشش زنان در پارک آبی دبی
قوانین پارک آبی دبی

بهترین پارک های آبی دبی کدام است؟

در لیست بهترین پارک های آبی دبی وایلد وادی، پارک آبی آتلانتیس، پارک آبی ایس لند ، پارک آبی اسپلش پد، پارک آبی لگولند، پارک آبی لاگونا و پارک آبی آکوافان قرار دارند.
اگر با خانواده به سفر میروید حتما باید به این پارک های آبی سر بزنید زیرا، این پارک های آبی به گونه ای طراحی شده اند که فرقی نمیکند، شما به چه نوع تفریحی علاقه مند باشید.
تمامی بازی های و تفریح های سرگرم کننده مورد نظر خودتان را میتوانید در این پارک ها پیدا کنید.

پارک آبی وایلد وادی

وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی یکی از بهترین و بزرگترین پارک آبی های دبی است که جزومحبوب ترین ها نیزمحسوب میشود،به واسطه موقعیت مکانی که این پارک دارد،جزو شلوغ ترین پارک های آبی دبی است.اگر به لیست بهترین پارک آبی های دنیا نگاه کنیم در ده تای اول این لیست قطعا وایلد وادی جزو انهاست.
پارک آبی وایلد وادی با امکانات و زیبایی که دارد در همان ابتدا ورود،شما را شگفت زده خواهد کرد.در ورودی این پارک با یک آبشار 18 متری روبرو می شوید، رودخانه 360 متری در داخل پارک جاری است و با وجود اینکه این پارک آبی در دبی روباز است،دماب محیط داخلی متعادل بوده.همچنین این مجموعه دو استخر موج سواری دارد و بلندترین و بزرگ ترین سرسره آبی دنیا را در خود جای داده است. بدون شک پس از سفر خود به دبی باید این پارک آبی بسیار مهیج را امتحان کنید.

امکانات وایلد وادی

یکی از قدیمی ترین و همچنین مدرن ترین پارک آبی در دبی است که با بیش از 30 وسیله بسیار جذاب برای بازی و سرگرمی شما وجود دارد. این پارک آبی در ساحل جمیرا و در کنار معروف ترین ساختمان شهر یعنی برج العرب قرار گرفته است. انواع سرسره با طول و ارتفاع متفاوت، سقوط آزاد، رودخانه ی مواج و رستوران های این مجموعه که بسیار هیجان انگیز و خارق العاده است برای شما فراهم شده است که یک روز عالی را در کنار خانواده خود داشته باشید.
در پارک آبی وایلد وادی علاوه بر سرسره های هیجان انگیز، 3 استخر بسیار بزرگ هم وجود دارد که می توانید برای شنا یا استراحت در تخت های اطراف استخر به سراغشان بروید.
در این پارک آبی نیازی به پرداخت ورودی برای کودکان زیر 2 سال نیست.
این پارک آبی در دبی از امنیت بسیار بالایی دارد و بدون هیچ نگرانی شما میتوانید از تفریح در این پارک آبی لذت ببرید.بازی های آبی این مجموعه برای زنان باردار و کودکان نیز مناسب است.

آدرس پارک آبی وایلد وادی

امارات متحده عربی، دبی، منطقه جمیرا، ناحیه جمیرا 2، خیابان جمیرا، رو به روی برج العرب، پارک آبی وایلد وادی.

ساعت کاری پارک آبی وایلد وادی

10:00- 17:00 همه روز

پارک آبی اتلانتیس

اتلانتیس

اگر قبلا تجربه سفر به دبی را داشته اید حتما با هتل اتلانتیس اشناییت دارید. اگر قصد مسافرت به دبی را دارید هتل اتلانتیس قطعا یکی از بهترین هتل ها برای اقامتی لوکس و عالی است. این پارک آبی در هتل اتلانتیس ساخته شده است. هتل آتلانتیس در جزیره نخل در جمیرا قرار گرفته است،این پارک یکی از مدرن ترین و کامل ترین در پارک آبی های دبی است.زیبا بودن این هتل در کنار پارک آبی جذاب آن باعث جذب بسیاری از گردشگران به دبی میشود.

چرا پارک آبی اتلانتیس؟

این پارک آبی با بیش از 30 سرسره هیجان انگیز و امکانات تفریحی و رفاهی متنوع امروزه به یکی از محبوب ترین پارک های آبی دبی تبدیل شده است.
سرسره بازی از محبوب ترین تفریح های پارک های آبی دبی وجهان هست، این پارک آبی با داشتن 30 نوع سرسره مختلف از بقیه پارک های آبی دبی بهتراست، این پارک آبی بیشتر تمرکز خودش رو در سرسره هایش گذاشته، در پارک آبی اتلانتیس میتوانید هیجان را تجربه کنید.
در آتلانتیس وقتی از سرسره های رقابت، سرسره ایمان، سرسره انتقام خدای دریا و ترن آبی بگذرید به طولانی ترین رودخانه آرام (لیزی ریور) دبی می رسید، مطمئن باشید که دقایق سرگرم کننده ای بر روی این رودخانه در انتظارتان است. آتلانتیس جز معدود پارک های آبی در دبی است که ساحل مختص به خودش را دارد، شما میتوانید تصمیم بگیرید در این ساحل افتاب بگیرید و ارامش داشته باشید یا میتوانید به تفریح های این پارک آبی در سرسره هایش ادامه بدهید. البته در این ساحل تفریح هایی مانند جت اسکی، موج سواری و کایاک سواری نیز وجود دارد.
اگر خانوادگی به این پارک آبی در دبی میروید، باید بدانید که برای کودکان و نوجوانان نیزسرگرمی های مختلف وسرسره های مخصوصی در نظر گرفته شده است.بیش از 15 سرسره و 2 برج ماجراجویی جالب برای کودکان که به راحتی میتواند ساعت ها آنها را مشغول به بازی نگه دارد.
پارک آبی آتلانتیس در دبی دارای آکواریوم آتلانتیس یا همان لاست چمبرزهم است. شاید ندانید پس باید بگوییم که این آکواریوم با 65 هزار آبزی از کوسه تا مارماهی، اسب دریایی و غیره است. قطعا بازدید از این آکواریوم غنی در سفر دبی تجربه خارق العاده ای را برایتان رقم خواهد زد پس به هیچ عنوان نباید این پارک آبی دبی با دیدنی های جذابش را از دست داد.

امکانات پارک آبی آتلانتیس

رستوران، کمد نگهداری وسایل، غریق نجات، سایه بان، پرستار و کمک های اولیه، کلبه های کوچک برای استراحت..

آدرس پارک آبی آتلانتیس دبی

دبی، جزیره نخل جمیرا، نخل آتلانتیس، جاده کرسنت، پارک آبی آتلانتیس دبی.

قوانین پارک آبی اتلانتیس دبی
در این پارک آبی برای افراد کوتاه قد محدودیت هایی وجود دارد. برای مثال افرادی با قد کوتاه تر از 120 سانتی متر اجازه استفاده از سرسره های پارک آبی آتلانتیس ندارند.

ساعت کاری پارک آبی اتلانتیس دبی

10 تا 18:00


پارک آبی لاگونا

لاگونا

این پارک آبی دبی، در ساحل لامر قرار دارد که یکی از محبوب ترین ساحل های دبی است، وجود این مجموعه باعث شلوغ تر شدن این ساحل نیزشده.
این پارک آبی دبی به تنوع عالی در طراحی وسایل بازیش شهرت دارد، اما دودلیل دیگر برای شهرت این پارک نیز وجود دارد، مسیر دسترسی به این پارک بسیارآسان بوده، همین باعث محبوبیت آن در بین مردم به خصوص گردشگران شده است.
دومین دلیلی که باعث شده پارک آبی لاگونا بسیار محبوب باشد، قرارگیری اقامتگاه های گوناگون در اطراف آن است. حضور این اقامتگاه ها در کنار پارک آبی لاگونا و دسترسی آسان این پارک به مراکز خرید در دبی فرصتی فراهم کرده تا گردشگران مجموعه ی کاملی از امکانات تفریحی و رفاهی مورد نیاز در سفر دبی را کنار هم داشته باشند.
در این پارک با متنوع ترین وسایل بازی های آبی روبه رو هستین که حضورتان در این پارک را برایتان لذت بخش تر میکند. این پارک آبی دبی دارای استخرموج سواری، انواع سرسره و تونل های آبی مختلف، رودخانه ارام و سالن بازی کودکان از جمله امکانات این پارک است.
قطعا نمیشود فقط تنوع در سرسره ها را برای انتخاب این پارک در نظر گرفت، به دلیل اینکه اکثر پارک های آبی دبی دارای انواع متنوعی ازوسایل بازی های آبی هستند. میتوان گفت بخش موج سواری این مجموعه است که باعث تفاوت این پارک با بقیه پارک های آبی دبی شده است.
طراحی این مجموعه در قسمت ساحل موج سواری آن به گونه ای است که فقط مختص به بزرگسالان نیست و کودکان نیز میتوانند از آن استفاده کنند. داشتن سانس های اختصاصی برای بانوان در بعضی از فصول سال از دیگر دلایل محبوبیت پارک آبی لاگونا در دبی است. تعداد زیادی از گردشگران دبی از کشورهای اسلامی به این شهر سفر میکنند. خیلی از بانوان به دنبال پارک های آبی هستند که سانس هایی مخصوص برای خانم ها داشته باشد، تا بتوانند به راحتی لذت کافی را ببرند. به همین دلیل پارک آبی لاگونا در دبی سانسی را برای خانم ها اختصاص داده.

پیشنهاد خواندنی

امکانات پارک آبی لاگونا

رستوران و کافه، فروشگاه خرید سوغات و لوازم ورزشی، سرویس بهداشتی.

آدرس پارک آبی لاگونا

دبی، ساحل لامر، جمیرا یک، پارک آبی لاگونا.

ساعت کاری پارک آبی لاگونا

همه روزه به جز دوشنبه ها از 10 تا 18.

پارک آبی لگولند

لگولند

پارک آبی لگولند دبی برای کودکان مناسب می باشد. شاید بپرسید چرا لگولند؟ میتوان گفت در هر خانه ای که کودک هست لگو هم وجود دارد، چون که امروزه لگو از بازی های محبوب کودکان است.
در بازی های تفریحی این پارک از اسباب بازی لگو برای جذابیت بیشتر این پارک الگو گرفته شده.
این پارک آبی در حال حاضر از نظر امکانات و وسایل بازی برای کودکان زیر 12 سال ایمن سازی شده است. پس اگر فرزندتان کمتر از 12 سال سن دارد این شرایط را برای کودکتان فراهم کنید تا بتواند خاطره ای خوش در سفرتان به دبی در ذهنش ثبت کند.
کودکان در این پارک آبی دبی از امکاناتی مانند، انواع سرسره های هیجان انگیز، استخر موج، رودخانه و سافاری روبرو هستند.یکی از جذابیت های دیگر این پارک این است که امکان ساخت قایق با لگو توسط کودکان وجود دارد. کودکان میتوانند در این پارک با اسباب بازی های لگو برای خود قایق درست کنند، در رودخانه آرام لگولند قایق خود را به حرکت در بیاورند.

ادرس پارک آبی لگولند

امارات، دبی، خیابان شیخ زاید، روبه روی جبل علی، شهربازی و پارک آبی لگولند.

پارک آبی آکوافان دبی

اکوافان

پارک آبی اکوافان دبی درست رو به روی ساحل جمیرا دبی، یک مجموعه آبی بی نظیر را رقم زده که میتوانید ساعت ها در انجا تفریح کنید. یکی دیگر از پارک های آبی دبی که امکانات و جاذبه های تفریحی منحصر به فردی را در خود جای داده است. از نظر وسعت و تنوع بازی های آبی چیزی کمتر از بقیه پارک های آبی دبی ندارد.

چرا اکوافان؟

یکی از دلایلی که باعث میشود شما این پارک آبی را در دبی انتخاب کنید. اینجا یکی از بزرگ ترین پارک های آبی برای تفریح در دبی است. این پارک آبی برای سازه ها و بازی های بادیش بسیار معروف شده. بزرگترین سرسره بادی جهان به این پارک اختصاص دارد.
مساحت این پارک آبی دبی 2700متر مربع مساحت دارد، اینجا هر سمت که بروید با امکاناتی جدید شگفت زده خواهید شد. آکوافان بیش از هفتاد بازی متنوع دارد که در طراحی آن ها شرایط همه از کودک 5 ساله تا بزرگسالان در نظر گرفته شده است. ظرفیت کلی این پارک آبی 350 نفر در ساعت است.

آدرس پارک آبی اکوافان

دبی، روبروی اقامتگاه ساحلی جمیرا، پارک آبی آکوا فان.

ساعت کاری پارک آبی اکوافان

09:00 الی 17:30.

پارک آبی ایس لند

از نام این پارک مشخص است که با یک پارک آبی معمولی طرف نیستید و میتوانید اینجا با طراحی و چیدمانی جالب و عجیب برای چند ساعتی به قطب جنوب بروید و اگر طرفدار بازی های مهیج یخی و سرما هستید این پارک آبی در دبی مناسب شما است.
درکنار وسایل بازی هایی که این پارک آبی دبی در اختیارشما قرار داده است تفریح های دیگری مانند بازدید ازخانه ی اسکیموها، مجسمه های جالب مثل مجسمه خرس قطبی، استخرهای آب گرم متعدد با خاصیت درمانی برای شما قرار داده است، که گذراندن ساعت ها در این مجموعه لحظات فراموش نشدنی و بی نظیری را برای شما رقم خواهد زد.

در پارک آبی آیس لند می توانید سرسره سواری کنید، تیوب سواری را همراه با دوستانتان در تیوب های دونفره تجربه کنید، در استخرهای آب گرم شنا کنید یا برای دقایقی در اتاق های اسکیموها استراحت
کنید. مطمین باشید در سفرتان به دبی یکی از خاطره انگیزترین و هیجان انگیزترین روز در سفرتان در این پارک خواهد گذشت.

امکانات پارک آبی ایس لند

رستوران، کمد قفل دار

آدرس پارک آبی ایس لند

امارت، راس الخیمه، جزیره الحمرا، پارک آبی آیس لند

ساعت کاری پارک آبی ایس لند

10:00- 18:00

قیمت پارک آبی دبی

قیمت پارک ابی

قیمت ورودی پارک آبی دبی با یکدیگر متفاوت است، ولی برای مثال قیمت بعضی از این پارک ها در دبی را که در بالا مطالعه کردیم را باهم بررسی میکنیم.

قیمت پارک آبی اتلانتیس دبی

این پارک آبی دبی که جزو محبوب ترین و بزرگترین پارک آبی های دبی هم هست، قیمت پارک آبی دبی برای بزرگسالان 320 درهم و کودکان 3 تا 7 سال 300 درهم است. هزینه بلیط کمبو این پارک آبی یعنی (پارک آبی و آکواریوم آتلانتیس) درب گیشه 375 درهم و کودکان 3 تا 7 سال 355 درهم می باشد.
• بلیط اکواریوم لاست چمپرز 120درهم است.
• نرخ اجاره حوله (اختیاری) 35 درهم و کمد (اختیاری) در دو سایز، 45 و 75 درهم می باشد.
• هزینه ناهار داخل مجموعه از 60 درهم شروع می شود.
• پارک آبی لگولند،ویژه کودکان و والدین آنهاست، ورودی این پارک آبی برای افراد بالای 2 سال هر نفر 330 درهم می باشد.

پیشنهاد خواندنی

قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی

• قیمت بلیط وایلد وادی برای افراد بالای 1.1 متر قد 336 درهم.
• قیمت بلیط وایلد وادی برای افراد زیر 1.1 متر قد 284 درهم.
• ورود برای مسافران هتل های جمیرا و کودکان زیر دو سال رایگان است.
وایلد وادی به مهمانان خود کمدهایی را جهت قرار دادن وسیله های شخصی خود ارائه می دهد که هزینه کرایه آن ها بسته به اندازه از 48 تا 90 درهم متفاوت هستند.

قیمت بلیت پارک آبی لاگونا

• برای ساکنین دبی 125درهم هنگام ورود، 99 درهم از طریق رزرو آنلاین.
• برای افراد غیر بومی دبی 200 درهم هنگام ورود، 160 درهم از طریق رزرو آنلاین.

قیمت بلیت پارک آبی آیس لند

• برای بزرگسالان70 درهم.
• برای خانواده ها (دو بزرگسال و یک کودک) 100 درهم.
• برای کودکان 20 درهم.

قیمت بلیط پارک آبی لگولند

• برای ساکنین دبی 165 درهم.
• برای افراد غیر بومی دبی 235 درهم.

مهمترین بخش سفر به دبی و تفریحات آبی هزینه های پیش رو ما است. برای اینکه قبل از سفرتان با هزینه سفر به دبی آشنا شوید بهتر است که این مقاله را مطالعه کنید.

پوشش زنان در پارک آبی دبی

پوشش زنان در پارک ابی

پوشش در پارک آبی دبی به این صورت است که گردشگران می توانند از لباس هایی مانند لباس شنا، بورکینی(لباس شنای اسلامی) و بیکینی استفاده نمایند. بورکینی(مایوی اسلامی) که تمامی بدن به جز صورت، کف دست و پاها را خواهد پوشاند،این نوع پوشش بازی را برای زنان مسلمان بسیار راحت کرده است.پوشش زنان در پارک های آبی دبی آزاد بوده و به انتخاب خودشان است.

  • پوشیدن لباس هایی نظیر لباس خیابانی و لباس زیر ممنوع می باشد.
  • استفاده از لباس های دارای دکمه فلزی و جواهرات سنگین در این پارک مجاز نمی باشد.
  • لباس های گردشگران باید فاقد زیپ، بند و دکمه فلزی باشد تا منجر به آسیب به سایر افراد نشود.
  • استفاده از لنزهای تماسی و عینک آفتابی در هنگام استفاده از بازی های این پارک مجاز نمی باشد.
  • امکان استفاده از مایوهای اسلامی وجود دارد و در صورت نداشتن این مدل از مایو را می توان از بازار مال الغریر یا فروشگاه های پارک وایلد وادی خریداری کرد.

دلیل ممنوع بودن برخی از لباس ها مانند لباس های گشاد، گیر کردن لباس در وسایل بازی و به خطر افتادن سلامت و جان شما است.یکی از امکانات بی نظیری که پارک وایلد وادی برای بانوان در نظر گرفته است، لیدیز نایت می باشد. به این صورت که بانوان می توانند روزهای 5 شنبه از ساعت 8 یا 9 شب الی 1 بامداد از این پارک آبی بسیار مهیج ، بدون حضور هیچ مردی استفاده کنند و یک شب هیجان انگیز و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنند.

قوانین پارک آبی دبی

قوانین پارک ابی

قوانین پارک های آبی دبی در اکثر مجموعه ها یکسان است، که در این قسمت قوانین پارک ابی اتلانتیس را بررسی میکنیم.
کسانی که به این پارک آبی وارد میشوند باید تمامی قوانین و نکات ایمنی را رعایت کنند، چون در صورت بروز مشکل مدیریت مجموعه هیچ مسیولیتی در قبال شما نخواهد داشت.
• اگرکسی همراه شماست که توانایی لازم برای بازی و تفریح در پارک را به تنهایی ندارد از پیش با مسئولین پارک درمیان بگذارید.
• زمانی که می خواهید سرسره ها و تفریحاتی که در پارک آبی انجام میدهید را عوض کنید، توجه نمایید که اطلاعات مربوط به سرسره و استخر و نحوه استفاده و عمقشان را به دقت مطالعه کنید چون بازی ها با هم کاملا متفاوت هستند.
• اگر به شنا تسلط ندارید و نمی توانید در آب بمانید بهتر است از جلیقه نجات در هنگام ورود به آب استفاده کنید.
• برای کودکانتان حتما از بازوبند و جلیقه نجات استفاده کنید.
• شما باید مراقب فرزندانتان باشید، چون در صورت بروز مشکل مسئولین جوابگو شما نخواهند بود.
• تحت هیچ شرایطی بچه ها را در استخرها نباید تنها رها کنید.
• در مراقبت از کودکان هر بزرگسال فقط می تواند از دو کودک مراقبت کند.
• بچه هایی که زیر 8 سال و120 سانتی متر قد دارند اجازه ورود به سرسره های بزرگسالان را ندارند.
• همه بچه های زیر 12 سال نیاز به یک همراه دارند به عنوان بزرگتر خود.
• زمان قدم زدن در پارک آبی، مراقب لغزندگی سطوح خیس باشید و احتیاط کنید.
• اجازه اوردن هیچ گونه خوراکی،غذا و...رابه استخر ندارید و قبل از ورود به پارک آبی باید ان را به مسیولین تحویل دهند.
• آوردن اسباب بازی به داخل مجموعه ممنوع است.
• حتما لباس شنا داشته باشید چون در غیر این صورت نمی توانید از سرسره ها پارک آبی استفاده کنید.
• شما در هیچ رده سنی اجازه شیرجه در استخرها را ندارید.
• رفتارهایی مثل تنه زدن، دویدن، هل دادن و ... در پارک آبی ممنوع است و به شدت در صورت مشاهده با شما برخورد میکنند.
• آدامس جویدن در سرسره ها و استخرها ممنوع است.
• حیوانات خانگی نمی توانند وارد مجموعه آبی شوند.
• کسانی که بیماری های قلبی دارند یا باردار هستند نمی توانند از سرسره ها استفاده کنند
• اگر از نوشیدنی های الکلی استفاده کنید نمی توانید وارد استخرها و سرسره ها شوید
• استعمال دخانیات ممنوع است،اما در بعضی از بخش های پارک آبی آزاد است.
• هنگامی که هوا مساعد نباشد و هوا همراه با رعد و برق باشد مجموعه فعالیت خود را تعطیل کرده و کاملا پارک را تخلیه می کنند
• در پارک برای هرکسی کمد هایی رایگان مخصوص به خودش وجود دارد،در صورت دزدیده شدن وسایل شما تمام مسیولیتش با خود فرد است.
• فقط شما مسئول هرگونه اتفاق درمورد خودتان هستید پس قبل از استفاده از تفریحات پارک ایمنی و سلامت خود را بسنجید.
• مدت طولانی را به آفتاب گرفتن اختصاص ندهید،ممکن است دچار افتاب سوختگی شوید.
• اگر آتش سوزی اتفاق افتاد،باید به مسیولین پارک ارایه دهید.
• قبل از ورود به استخرها و سرسره ها باید دوش بگیرید.
• پیش از استفاده از سرسره ها، جواهرات و عینک های خود را درآورید.
• اگر اتفاقی اورژانسی برای شما یاعزیزانتان افتاد خیلی زود به یکی از مسوولین پارک اطلاع دهید و یا با 112 تماس بگیرید تا خدمات دارویی و پزشکی را سریعا در اختیارتان قراردهند.
سخن پایانی:
همانطور که در این مقاله مطالعه کردین، لیست بهترین پارک آبی های دبی همراه با هزینه پارک آبی در دبی، امکانات، آدرس و ساعات کاری انها را سعی کردیم به طور کامل برایتان شرح دهیم. برای دسترسی و تردد در شهر دبی نیازی به کرایه تاکسی نیست چون هزینه تاکسی در دبی بسیار بالا بوده و تردد را برای شما در سطح شهر سخت خواهد کرد. شما با اجاره خودرو در دبی میتوانید راحت در سطح شهر دبی رفت و امد کنید.
کافه رنت برای سفر شما به دبی در زمینه اجاره خودرو در دبی خدمات ارایه میدهد.میتوانید برای رفت و امد در دبی خودرو اجاره کنید.

سوالات متدوال

چگونه با مترو به پارک آبی آتلانتیس دبی برویم؟

مسير رفت از شيخ زايد به اين پارک: سمت ایستگاه Damac Properties بريد که ترام Dubai Marina از اینجا شروع میشد. و بعد با ترام در ایستگاه Palm Jumeirah پیاده بشيد و با استفاده از تابلو ها و راهنما ها یه مسیر حدودا 15 دقیقه ای رو پیاده تا ایستگاه منوریل بايد طی كنيد.

آیا در زمستان هم میتوانیم به پارک آبی دبی برویم؟

بله، پارک آبی های دبی دارای سقف متحرک هستند که در زمستان هم بتوانید از آن استفاده کنید.

معروفترین پارک آبی دبی کدام است؟

دریم لند بزرگترین پارک آبی دبی می باشد.

دیدگاه شما

فرمول: 42 - 3
02149934