سفر از مشهد تا شمال با اجاره ون


سفر از مشهد تا شمال به ویژه برای خانواده ها و دوستان می تواند یک تجربه بسیار خاطره انگیز باشد. دیدن جاذبه های بین مسیر، همنشینی با دوستان و صرف زمان برای یک سفر گروهی شاد، همان چیزهایی هستند که می توان با سفری از مشهد به شمال کشور تجربه کرد.
اما برای به حداکثر رساندن لذت سفرهای گروهی، اجاره ون می تواند بهترین راه ممکن باشد. پس اگر می خواهید از مشهد دل بکنید و به جنگل های سرسبز شمال کشور سفر کنید، سفری جذاب پیش روی شماست. در این بررسی به لذت های سفر با ون و دلایل کرایه ون مسافرتی می پردازیم.

لذت سفر از مشهد تا شمال و دیدن جاذبه های بین راهی

سفر به شمال از شهر مقدس مشهد، یکی از دیدنی ترین مسیرهایی است که در زندگی خود خواهید دید. این جاده زیبایی های بسیاری دارد و باعث می شود در هر نقطه از مسیر متوقف شوید تا جاذبه های آن را از نزدیک ببینید. اگر ون اجاره ای خود را بدون راننده دریافت کنید، این امکان را دارید تا رانندگی در این مسیر زیبا را تجربه کنید. از جمله ون هایی که به صورت بدون راننده اجاره داده می شوند، ون تویوتا هایس می باشد.

سفر از مشهد تا شمال با اجاره ون

در مسیر سفر از مشهد به شمال با فضاهای سرسبز، چشمه ها و آبشارهایی دیدن خواهید کرد.در این سفر شما از خراسان شمالی، استان گلستان، ساری و رشت دیدن خواهید کرد. در طول راه از شهر شیروان نیز عبور خواهید کرد که منطقه گردشگری زوارم را در دل خود دارد. این منطقه دارای دره های زیبا و سرسبز و چشمه هایی زیباست. اما برای اینکه این منطقه را در زیباترین حالت خود ببینید، می توانید مطلب بهترین زمان برای سفر به هریک از شهرهای ایران را بررسی کنید.

در فاصله هفت کیلومتری از شهر بجنورد، چشمه بش قارداش وجود دارد که می توانید از آن دیدن کنید. پاک بزرگ قارداش و عمارت مفهم نیز در این منطقه قرار دارد. سپس در مسیر می توانید از آشخانه دیدن کنید که در فاصله 300 کیلومتری از مشهد قرار دارد. در این منطقه می توانید از اماکن دیدنی مانند تپه قلعه خان، آب معدنی روستای مهمانک، امامزاده دلاور و آبشار بیار بازدید به عمل آورید. همچنین، جاده زیبا و معرفی به نام «جاده سنتو» شما را از خراسان به گلستان می‎رساند.

وقتی به استان گلستان می رسید با پارک ملی این منطقه مواجه می شوید. از ویژگی های این پارک می توان به طبیعت سرسبز، آب و هوای خوب، پوشش گیاهی و جانوری گوناگون اشاره کرد. با سوار بر ون مسافربری خود می توانید بعد از دیدن پارک به موزه حیات وحش بروید. این موزه در کنار آبشار بسیار زیبای و جذاب «آق سو» قرار دارد.
از دیگر جاذبه های مسافر از مشهد به شمال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• شهرستان های قوچان و فاروج
• جاده سنتو
• روستای بدرانلو
• منطقه دیدنی بازخانه و پاقلعه
• آبشار اخلمد
• جنگل ناهارخوران گرگان
• روستای جهان نما
• هفت آبشار
• روستای لاجیم
• دریای خزر

مزایا و دلایل سفر از مشهد تا شمال با اجاره ون

هنگام برنامه ریزی برای سفر به شمال از مشهد، کرایه ون می تواند بهترین راهکار باشد زیرا مزایای زیر را به همراه دارد:

بهره مندی از فضای اضافی

بخش مهم یک سفر گروهی با ون مسافرتی، داشتن فضای کافی برای نشستن و جاسازی چمدان ها است. برخلاف اجاره خودرو، ون ها به دلیل فضای اضافی برای سفر عالی هستند. ون ها مشکلات مربوط به تنگی فضا و عدم ذخیره سازی چمدان ها را کاهش می دهند. با این کار می توانید حداکثر راحتی را دریافت کنید و در طول سفر احساس خستگی نکنید.

صرفه جویی در هزینه های سفر

برای سفرهای گروهی، اجاره ون بسیار به صرفه است. با این کار می توانید به جای کرایه چند خودرو، یک ون را به عنوان وسیله نقلیه خود انتخاب کنید. بنابراین، هزینه اجاره ماشین برای شما بسیار کاهش پیدا می کند. به ویژه این مهم در مورد قیمت بنزین و سوخت نیز تاثیر بالقوه ای ایجاد می کند.اطلاعات کامل تر را می توانید در هزینه سفر با ون مشاهده کنید.

سفر با ون

بهبود حس اجتماعی و ارتباطی

سفر به صورت گروهی از مشهد به شمال می تواند یک تجربه فوق العاده اجتماعی باشد. حتی زمانی که خانواده و دوستان کنار هم می نشینند، شادی در لحظه به اوج خود می رسد. شما می توانید موسیقی را زیاد کنید یا یک بازی سرگرم کننده در ون ترتیب دهید. به طور کلی، سفر با ون راهی عالی برای ایجاد ارتباط با یکدیگر در جاده است و ون های پیشرفته و مدرنی همچون ون هیوندا H350 لذت این سفر را دو چندان می کنند.

کاهش خطرات مربوط به جاده

تصادفات خودرویی در جاده های ما یک واقعیت است. شما می توانید با استفاده از یک وسیله نقلیه به جای چندین وسیله، احتمال این اتفاق را برای خود کاهش دهید. حتی این امکان را دارید تا ون را با راننده مجرب کرایه کنید، تا احتمال تصادف یا خرابی ون را به صفر برسانید. علاوه بر این، jتمامی ون های اجاره ای کافه رنت دارای ویژگی های امنیتی زیر هستند:

• کمک ترمز
• تشخیص نقطه کور
• پیشگیری از برخورد
• پایداری الکترونیکی


این ویژگی ها به کاهش احتمال تصادفات در جاده کمک می کنند و امنیت شما را در مسیرهای پر پیچ و خم تضمین می نمایند.

ون برای سفر از مشهد تا شمال

انتخاب بهترین ون برای سفر از مشهد تا شمال

رزرو ون مناسب بری سفر از مشهد به شمال، به تعداد نفرات و کیفیت خودرو بستگی دارد. برای مثال، ون هیوندا H350 دارای ظرفیت حمل 16 نفر است. به علاوه، یک موتور چهار سیلندر با حجم 2500 سی سی دارد. از امکانات رفاهی این ون لوکس می توان موارد زیر اشاره کرد:

• سیستم تهویه مطبوع برای همه سرنشینان
• سیستم صوتی قوی
• شیشه بالابر برقی
• مانیتور و صندلی های راحت

همچنین، این ون به سیستم های کنترل خودرو به شرح زیر نیز مجهز است:

• سیستم کنترل خودرو در سراشیبی
• سیستم های ترمز ABS و EBD
• کیسه هوای راننده و سرنشینان جلو
• کپسول آتش نشانی

همه ون هایی که در «کافه رنت» اجاره داده می شوند، مناسب سفر شما از مشهد تا شمال با ون هستند و در لیست ون های مناسب سفر قرار دارند. شما می توانید مدل های زیرا براساس مشخصات، قیمت و شرایط دیگر رزرو کنید:

ون تویوتا هایس
ون مکسوس V80
مینیبوس میتسوبیشی دوکاتو
ون دلیکا

اجاره ون از کافه رنت

اجاره ون از کافه رنت با شرایط فوق العاده

داشتن یک ون راحت و پیشرفته می تواند سفر را برای شما به خاطره فراموش ناشدنی تبدیل کند. شما برای سفر به شمال از مشهد به ون خوب نیاز دارید تا بتوانید بدون هیچ گونه مشکلی به خواسته های خود برسید.
پس اگر با خانواده یا دوستان خود سفر کرده یا برای یک کار اداری به همراه همکارانتان به شمال کشور عزیمت می کنید، کرایه ون از کافه رنت با شرایط ویژه ارائه می شود. کافه رنت از شرکت های معتبر و با سابقه در حوزه اجاره خودرو است.

شما این امکان را دارید تا ون مورد نظر خود را با راننده و بدون راننده رزرو کنید. تمامی ون ها دارای امکانات رفاهی و سیستمی پیشرفته به همراه بیمه سفر هستند. شما می توانید ون را به صورت دربستی اجاره کنید و در مدت زمان رزرو، از حضور در جاده و انجام امور سفر خود لذت ببرید.

قیمت کرایه ون در کافه رنت معقولانه است و شما با تنظیم بودجه مناسب می توانید ون مناسبی را اجاره کنید. همچنین، تیم پشتیبانی کافه رنت در هر زمان از سفر جویای شریط شما است زیرا هدف خود را کسب حداکثر رضایت از مشتریان می داند.

پیشنهاد نویسنده: چند مقصد جذاب برای کمپینگ

دیدگاه شما

فرمول: 29 + 10
02149934