هزینه سفر با ون


همیشه گشت وگذار و تفریح با دوستان و اعضای خانواده از لذت بیشتری نسبت به سفرهای کم تعداد برخوردار است. به همین دلیل ون ها بهترین انتخاب برای دوستداران سفر به صورت دسته جمعی هستند. از آنجایی که هزینه سفر با ون نسبت به اجاره خودروهای سواری بسیار ارزان تر و برای علاقه مندان به گردش دسته جمعی بهتر است، توصیه کافه رنت سفر با ون اجاره ای است.
هزینه کرایه ون برای سفر های دور و خارج از شهر و حتی برای تفریح های داخل شهری نیز بسیار مقرون به صرفه است. حتی گشت وگذار به تهران و بازدید از نقاط زیبای آن با ون اجاره ای انتخاب خوبی خواهد بود. در ادامه با شرایط اجاره ون همراه با راننده، بدون راننده و هزینه سفر با ون آشنا خواهیم شد.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو

کافه رنت برای اجاره خودروهای خود، بستری ساده و آسان را فراهم کرده تا شما بتوانید از مزایای خوب و شرایط راحت سایت استفاده کنید. اجاره خودرو در کافه رنت به دو صورت بدون راننده و همراه با راننده است. شما می توانید به طور دلخواه ون و خودروی موردنظر خود را انتخاب کنید و با تعیین شروع سفر، خودروی ون را اجاره کنید.

اجاره ون همراه با راننده

ون هایی که به صورت همراه با راننده کرایه می شوند، بهترین حالت از اجاره ون برای شما هستند. شما یک رانندة اختصاصی خواهید داشت که به طور دقیق شما را به مقصد دلخواهتان خواهد رساند.
برای اجاره ون با راننده، شما به ارائة هیچ مدرکی احتیاج ندارید. در واقع تنها کافی است زمان و مقصد سفر خود را به ما بگویید و با انتخاب یک ون، به گشت وگذار خود بپردازید. در این حالت حداقل زمان لازم برای اجاره خودرو با راننده 10 ساعت خواهد بود. هزینه سفر با ون اجاره ای همراه با راننده به دو صورت محاسبه خواهد شد.
اگر سفر شما داخلی و در حد گردش و تفریح از استان خودتان باشد، هزینه سفر با ون به صورت ساعتی حساب می شود. اما اگر سفر شما برون شهری باشد، هزینه کرایه ون بر اساس کیلومترهای طی شده محاسبه خواهد شد.

اجاره ون همراه با راننده

اجاره ون بدون راننده

این حالت از اجاره ون کمی پیچیده تر و با ضوابط ویژه ای امکان پذیر است. اجاره ون بدون راننده به مدارک خاصی جهت کرایه خودرو احتیاج دارد. همچنین تمام مسئولیت های مربوط به ون، بر عهدة شخص اجاره کننده است. از همین جهت خواهشمندیم در امنیت خودروها نهایت دقت را داشته باشید. همچنین حداقل زمان لازم برای اجاره ون بدون راننده 3 روز خواهد بود.
توجه داشته باشید که ون های مجاز بدون راننده با محدودیت های کیلومتری مواجه هستند. به این صورت که اگر از حد تعیین شده خارج شوید، اجاره کننده ملزم به پرداخت جریمه برای کیلومترهای مازاد خواهد بود. این حدود تعیین شده برای خودروهای ایرانی تا 250 کیلومتر، خودروهای خارجی تا 200 کیلومتر و برای خودروهای سوپر لوکس 150 کیلومتر خواهد بود.

مدارک لازم برای اجاره ون بدون راننده

به طور کلی اجاره ون انتخاب مناسب تری نسبت به اجاره خودرو خواهد بود. از آنجایی که با اجاره یک ون، هزینه سه خودرو ذخیره خواهد شد، توصیه می کنیم مدارک لازم برای اجاره ون بدون راننده را تهیه کنید و حتماً سفر با آن را تجربه کنید.


• ارائه کارت شناسایی
• ارائه گواهی مبنی بر اشتغال به کار یا محل سکونت
• پرداخت مبلغ مشخص ودیعه
• ارائه ضمانت به ارزش خودرو به صورت سفته و یا یک فقره چک
• شرایط سنی 20 سال به بالا
• داشتن گواهینامه رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار زمانی

معرفی ون های کافه رنت برای اجاره خودرو

ون هیوندا H350

از بهترین گزینه ها برای اجاره ون همین مورد است. ظاهر زیبا و فضای راحت برای سرنشینان باعث شده تا یک انتخاب همیشگی برای اجاره کنندگان باشد. برای اجاره هیونداH350 شما می توانید به صورت همراه با راننده آن را کرایه کنید.


هزینه سفر با ون هیونداH350 برای داخل شهر به صورت ساعتی 140 هزار تومان محاسبه خواهد شد. برای سفرهای برون شهری هزینه کرایه ون هیوندا H350 کیلومتری 4,000 تومان خواهد بود. هزینه سفرهای داخلی طولانی مدت با ون اجاره ای هیونداH350 نیز به شرح زیر خواهد بود:


1. سفر سه روزه 10,080,000 تومان
2. سفر یک هفته ای 23,520,000 تومان
3. سفر یک ماهه 10,080,000 تومان

ون هیوندا H350

ون تویوتا هایس

این خودرو از نظر کیفیت فنی در بالاترین سطح قرار گرفته و بهترین گزینه برای سفرهای طولانی مدت شما خواهد بود. شما می توانید این خودرو را به صورت همراه با راننده اجاره و کرایه کنید. برای سفرهای برون شهری هزینه کرایه تویوتا هایس کیلومتری 4,000 تومان خواهد بود. همچنین هزینه سفر داخل شهر با این خودرو به صورت ساعتی 130,000 تومان خواهد بود. برای سفرهای طولانی مدت نیز به شرح زیر است:


1. سفر سه روزه 9,360,000 تومان
2. سفر یک هفته ای 21,840,000 تومان
3. سفر یک ماهه 93,600,000 تومان

ون مکسوس V80

شرایط اجاره ون این خودرو به صورت همراه با راننده در سایت کافه رنت وجود دارد. ون مکسوس V80 نیز از ایمن ترین و راحت ترین خودروهای موجود برای سفرهای شما است که هزینه کرایه ون V80 برای سفرهای درون شهری به صورت ساعتی 85,000 تومان خواهد. برای سفرهای برون شهری همراه با راننده نیز کیلومتری 3,500 تومان است. برای سفرهای طولانی مدت درون شهری نیز به شرح زیر است:


1. سفر سه روزه 6,120,000 تومان
2. سفر یک هفته ای 14,280,000 تومان
3. سفر یک ماهه 61,200,000 تومان

ون دلیکا

از به صرفه ترین ون های کافه رنت، ون دلیکا است. این ون علاوه بر استفاده برای سفر های شما، برای مدارس و شرکت ها نیز مناسب است. شما می توانید ون دلیکا را به صورت همراه با راننده برای سفرهای خود انتخاب کنید. هزینه سفر با ون اجاره ای دلیکا برای سفرهای برون شهری با راننده کیلومتری 1,800 تومان خواهد بود. این هزینه برای سفر های درون شهری همراه با راننده ساعتی 40,000 تومان است. برای سفرهای طولانی مدت نیز هزینه کرایه ون دلیکا به شرح زیر است:


1. سفر سه روزه 2,880,000
2. سفر یک هفته 6,720,000
3. سفر یک ماهه 28,800,000

ون دلیکا

در آخر

سفر های دسته جمعی با خانواده و دوستان و یا حتی اجاره ون برای کارکنان شرکت ها و سازمان ها از انتخاب های مناسب و به صرفه است. شما می توانید ون موردنظر خود را متناسب با قیمت دلخواه و بازه زمانی مدنظر انتخاب کنید. هزینه کرایه ون با کافه رنت برای شما منصفانه و با بهترین قیمت ها محاسبه شده است. همچنین رانندگان کافه رنت از مجرب ترین و راه بلدترین رانندگان هستند که می توانند شما را به مقصد دلخواهتان برسانند.

دیدگاه شما

فرمول: 33 + 22
02149934