اجاره ون برای سفر یک روزه به کاشان و ابیانه


پس از ماه ها کار و خستگی، برنامه ریزی برای سفری کوتاه می تواند برای ادامه کار و زندگی انرژی تازه ای به شما بدهد. با اجاره ون برای سفر یک روزه به کاشان و ابیانه به همراه خانواده و دوستان خود، کمی از فضای کار فاصله گرفته و نیروی خود را برای ادامه، بازیابید. اجاره ون برای سفر، این روزها مسافرت را بسیار ساده کرده است. هر زمان که بخواهید می توانید با اجاره یک ون مناسب، به هرکجای ایران که می خواهید سفر کنید. در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم تا سفر یک روزه و خاطره انگیزی برای خود آماده کرده و لذت ببرید. همچنین مزایای اجاره ون برای سفر به کاشان و ابیانه را بررسی خواهیم کرد.

سفر یک روزه به کاشان با ون اجاره ای

کاشان، شهر کوچک و تاریخی و زیبای ایران است که در طول سال، مسافران زیادی از نقاط مختلف ایران به این شهر سفر می کنند. با اجاره ون برای کاشان، شما نیز می توانید یکی از کسانی باشید که با خانواده یا دوستان خود به این شهر سفر می کنید، خصوصا که کاشان در لیست 10 مقصد جذاب برای سفر در اردیبهشت معرفی شده است. در ادامه می خواهیم شما را با تعدادی از جاذبه های دیدنی کاشان آشنا کنیم.

خانه تاریخی طباطبایی ها در کاشان

در کاشان خانه های تاریخی بسیاری وجود دارد که هر کدام زیبایی منحصربه فردی دارند و مسافران این شهر برای دیدن این خانه ها به کاشان سفر می کنند. برخی از آن ها امروزه تبدیل به هتل شده و مسافران زیادی را جذب می کنند. خانه طباطبایی ها یکی از زیباترین خانه های تاریخی کاشان است.

معماری این عمارت شاهکار معماری ایران محسوب می شود که در سراسر آن می توان دقت و ظرافت و زیبایی معماری را تماشا کرد. قدمت این خانه 200 سال است که شامل سه بخش اندرونی، بیرونی و بخش سوم نیز بخش مخصوص خدمه است. اگر به کاشان سفر کردید، دیدن این خانه و عمارت و حوض زیبای آن را از دست ندهید.

خانه تاریخی طباطبایی ها در کاشان

آبشار نیاسر در کاشان

آبشار نیاسر یکی از مکان های دیدنی و خوش آب و هوای کاشان است که هوای خنکی دارد. با توجه به گرم و خشک بودن آب وهوای کاشان، این منطقه برای بازدید و گشت وگذار مناسب است. با اجاره ون برای کاشان می توانید به آبشار نیاسر رفته و از آب وهوای خوش آن لذت ببرید و از مغازه های همان نزدیکی عرقیات معروف کاشان که سوغات این شهر هستند، تهیه کنید. این آبشار در محله سرکمر کاشان قرار دارد و آب آن از چشمه ی تالار یا اسکندریه که در کنار چار طاقی است سرچشمه می گیرد.

بخش اعظم آب آبشار نیاسر از چشمه ی تالار تأمین می شود و می توان گفت که این چشمه باعث این شده است که آبشار نیاسر سال های فراوانی زنده و پرآب باشد. اجاره ون برای سفر یک روزه به کاشان این امکان را به شما می دهد تا از این آبشار و منطقه ی زیبای نیاسر بازدید کنید. اطراف این آبشار آتشکده نیاسر قرار دارد که خوب است سری هم به آن بزنید.

اقامتگاه خانه ایرانی در کاشان

یکی از مکان های دیدنی کاشان که می توانید در طول سفر یک روزه خود چند ساعتی در آنجا اقامت کنید، اقامتگاه سه ستاره خانه ایرانی است. بنای این خانه بسیار زیبا و تماشایی است که قدمت آن حدود 250 سال است. این هتل 5 اتاق با نام های جالبی دارد. نام این اتاق ها بالاخانه، پرده سرا، نهان خانه، خانه سرا و خلوت سرا است. شما می توانید برای سفر به کاشان به این اقامتگاه بروید و در محوطه داخلی و خارجی آن گشت بزنید و عکس بگیرید.

با اجاره ون برای سفر یک روزه به کاشان، به این اقامتگاه رفته و چند ساعتی استراحت کنید، ناهار بخورید و عکس بگیرید. برای اجاره ون، مجموعه اجاره خودرو کافه رنت به شما کمک می کند تا با مناسب ترین و بهترین ون ها به سفر بروید. کاشان مناطق دیدنی بسیاری دارد. علاوه بر خانه هایی که نام بردیم، خانه های دیگری مانند خانه بروجردی ها، خانه عباسیان هم در این شهر قرار دارند که تمام آن ها زیبا و شاهکار معماری ایران هستند که می توانید در سفر خود از آن ها بازدید کنید. همچنین باغ و حمام فین و حمام سلطان امیراحمد هم از معروف ترین مکان های دیدنی کاشان هستند که در سفر خود می توانید از آن ها نیز دیدن کنید.

سفر یک روزه به ابیانه با ون اجاره ای

ابیانه روستای کوچک و زیبایی است که در نزدیکی کاشان واقع شده است. به همین دلیل می توانید با سفر به کاشان، از این روستا هم دیدن کنید و لذت ببرید. قدم به قدم روستای ابیانه با خانه های پلکانی و کوچه پس کوچه هایش دیدنی است که نباید از آن ها گذشت. در ادامه می خواهیم شمارا با چند نمونه از جاذبه های دیدنی ابیانه آشنا کنیم. باید بگوییم که این فقط تعداد کمی از زیبایی های ابیانه است.

آتشکده هارپاک در ابیانه

آتشکده هارپاک در ابیانه قدیمی ترین اثر تاریخی ابیانه به حساب می آید که مانند دیگر بناهای موجود در این روستا، در سراشیبی قرار دارد. این آتشکده نمونه ای از معابد زرتشتی محسوب می شود که در بخش های کوهستانی ساخته می شدند. یکی از گذرگاه های سرپوشیده در ابیانه، سابات نام دارد که آتشکده هارپاک در این گذرگاه قرار گرفته است. ساخت این آتشکده مربوط به دوره هخامنشیان است که در زمان ساسانیان به اوج خود رسید.

بنای آن دارای سه طبقه و چهار طاق با مصالحی از سنگ لاشه و گچ است. با اجاره ون برای سفر یک روزه به کاشان و ابیانه می توانید این بنای تاریخی با قدمتی طولانی را ببینید. این بخش از ابیانه به دلیل پابندی به سنت ها، پس از گذشت سال ها هنوز هم این آتشکده را با نام اصلی و قدیمی خود که همان هارپاک است نام می برند.

ابیانه

مساجد تاریخی ابیانه

روستای ابیانه دارای مساجد متعددی با معماری سنتی است. می توان گفت درمجموع یازده مسجد در این روستا وجود دارد. مسجد پرزله، مسجد حاجتگاه و مسجد میانده یا مسجد جامع که متعلق به دوره سلجوقیان است، تنها سه مورد از یازده مسجد این روستا هستند. مسجد پرزله فضای دل بازی دارد و روی در قسمت شرقی آن " 701 هـ.ق "نوشته شده است که نشان می دهد مربوط به دوره ایلخانان است. مسجد حاجتگاه نیز در صخره ای در کوهستان ساخته شده و روی درب ورودی شبستان آن " 952 هـ.ق" نوشته شده است. اجاره ون برای سفر یک روزه به کاشان و ابیانه امکانی فراهم می کند تا بتوانید از این مساجد تاریخی بازدید کنید. اگر نگران هزینه اجاره ون هستید، می توانید با مطالعه ی هزینه سفر با ون به طور کامل از هزینه ها مطلع شوید.

مزیت سفر با ون اجاره ای به کاشان و ابیانه

اجاره ون برای سفر یک روزه به کاشان و ابیانه، مزیت های قابل توجهی دارد. خانواده های فراوانی هستند که خودرو شخصی ندارند اما به سفر با ماشین علاقه مندند. این خانواده ها می توانند برای سفر از اجاره خودرو بدون راننده استفاده کنند. اجاره ون برای کاشان امکانی را برای شما فراهم می کند که بتوانید در یک روز، به راحتی تمام مکان های دیدنی شهر کاشان را ببینید و نگران جا به جایی خود نباشید. همچنین هزینه های سفر با اجاره ون برای سفر به کاشان و ابیانه بسیار به صرفه است.

اگر به صورت گروهی، با خانواده یا دوستان خود برنامه ای برای سفر یک روزه به کاشان و ابیانه دارید، می توانید با اجاره یک ون، هزینه های این سفر را تقسیم کرده و در کنار یکدیگر لحظات خوشی داشته باشید. اگر از آن دسته خانواده هایی هستید که دارای خودرو شخصی هستند نیز، اجاره ون برای سفر یک روزه به کاشان و ابیانه برای شما گزینه مناسبی است. خودروهای شخصی هزینه های فراوانی مانند معاینه فنی و بنزین و کارواش و دیگر موارد دارند که هزینه کمی هم نخواهد بود.

خودروهای شخصی ممکن است در طول سفر شما را دچار مشکل کنند و باعث نگرانی شما شوند که این اتفاق لذت سفر را کاملاً از بین می برد. اگر تعداد دوستان یا خانواده تان نزدیک به 14 نفر است، می توانید با اجاره ون تویوتا هایس با خیال راحت همه را سوار کنید و راهی کاشان و ابیانه شوید و این شهر و روستای زیبا و تاریخی ایران را در کنار عزیزان خود ببینید و خاطرات خوشی را ثبت کنید. سفر گروهی بسیار لذت بخش است که ون ها این امکان را برای شما فراهم می کنند.

انواع ون برای سفر یک روزه به کاشان و ابیانه

انواع ون برای سفر یک روزه به کاشان و ابیانه

شما می توانید ون ها را به دو صورت اجاره کنید. 1- با راننده 2- بدون راننده
در اجاره ون برای سفر یک روزه به کاشان و ابیانه، زمانی که ون را به همراه راننده اجاره می کنید، نیازی نیست مدارکی ارائه دهید. ون هیوندا H350 تنها به صورت با راننده اجاره داده می شود. شما تنها موظف هستید تا هزینه اجاره ون را پرداخت کنید. تمامی مسئولیت ون اجاره شده با راننده خواهد بود و نگرانی نخواهید داشت. برای اجاره ون بدون راننده که دربست در اختیار خودتان است، مسئولیت ون به شما واگذار می شود و باید به خوبی از ون اجاره ای محافظت کنید. همچنین برای اجاره ون بدون راننده باید مدارکی را به مجموعه ارائه دهید که به شرح زیر است:


• داشتن حداقل 20 سال سن
• گواهینامه معتبر با حداقل شش ماه اعتبار
• ارائه ی کارت ملی
• گواهی معتبر اشتغال به کار یا محل سکونت
• ضمانت نامه که شامل یک فقره چک یا سفته به مبلغ ارزش خودرو
• ودیعه نقدی با مبلغی مشخص


ودیعه نقدی در پایان سفر و بازگرداندن خودرو به مجموعه کافه رنت به شما بازگردانده می شود.
لازم است بدانید که تمامی مدارکی که ارائه می دهید باید به نام شخصی باشد که خودرو را اجاره می کند.

برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید به صفحه مدارک لازم برای اجاره خودرو مراجعه نمایید.

هزینه اجاره ون برای سفر یک روزه به کاشان و ابیانه

هزینه ی اجاره ون ها مبلغ متغیری است که به عواملی بستگی دارد. با توجه به نوع خودروی انتخابی از سمت شما، امکانات و شرایط سفر مانند زمان و طول مسیر، این مبلغ متفاوت است. هزینه اجاره ون با راننده و بدون راننده نیز متفاوت است. برای سفر با ون اجاره ای، هزینه ی آن کیلومتری حساب می شود. برای اجاره ون برای سفر یک روزه به کاشان و ابیانه، باید کیلومتر رفت وبرگشت حساب شود.

مقدار کیلومتری که ون ها طی می کنند در برخی ون ها مشخص و محدود است که نباید بیشتر از آن مقدار تعیین شده شود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه ون ها و دیگر موارد، با مجموعه کافه رنت تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. کافه رنت باتجربه ی سال ها کار در زمینه اجاره خودرو، در سفرهای شما همراهتان خواهد بود و امکانات مناسبی را برای شما فراهم می کند تا از مسیر، خودرو و سفر خود لذت کافی ببرید. مطمئن باشید کافه رنت خدمات خود را با بهترین امکانات و کمترین مبلغ در اختیار شما قرار می دهد. با ما در تماس باشید.

 اجاره ون

سخن پایانی

در این مطلب، اجاره ون برای سفر یک روزه به کاشان و ابیانه را بررسی کردیم و سعی کردیم شما را با تعدادی از جاذبه های گردشگری کاشان و ابیانه آشنا کنیم. شهر کاشان و روستای ابیانه مکان های دیدنی فراوانی دارند که می توانید در سفر خود از آن ها بازدید کنید. اجاره ون برای سفر گروهی مزیت هایی دارد که به آن ها پرداختیم. کافه رنت در سفرهای شما همراهتان خواهد بود و امکانات کافی در اختیار شما قرار خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در سایت ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما

فرمول: 47 + 4
02149934