معرفی بهترین رستوران های دبی

معرفی بهترین رستوران های دبی

انتخاب محلی مناسب برای صرف غذا، تصمیمی نیست که به راحتی گرفته شود، به خصوص در شهری پر از رستوران های متفاوت.

درادامه، ما به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید یکی از بهترین رستوران های دبی را متناسب با بودجه و سلیقه خود، انتخاب کنید. فرقی نمی کند که غذای ایتالیایی یا چینی، استیک یا غذاهای دریایی را دوست داشته باشید، در این مقاله، لیست کاملی از همه رستوران های دبی برای شما تهیه گردیده است.

همچنین، اگر برای دبی گردی و امتحان رستوران های مختلف، نگران رفت و آمد خود هستید، می توانید با اجاره خودرو مناسب علاوه بر کاهش هزینه ها، به راحتی به گشت و گذار در شهر بپردازید.

بهترین رستوران های آمریکایی در دبی

دبی، یک شهر بسیار پیشرفته با جاذبه های توریستی مختلفی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. بنابراین، غذاهای بین المللی متنوعی توسط رستوران های لوکس این شهر، در بالاترین کیفیت، سرو می شود. در بخش اول، ابتدا به معرفی بهترین رستوران های آمریکایی در دبی می پردازیم.

COYA

COYA

می توان گفت COYA، معروف ترین رستوران آمریکایی در دبی است که غذاهای فوق العاده آمریکای لاتین را، در فضایی پر جنب و جوش، سرو می کند.

در این رستوران، غذاهای خوش طعم، همراه با بافتی بی نظیر، درون ظروف زیبایی که طراحیشان الهام گرفته از اسپانیا، ژاپن و چین است، سرو می شوند. خدمات این رستوران، نیز مانند غذا های خوش طعمش، بی عیب و نقص است. شما در این رستوران شبی سر گرم کننده و پر از حس رضایت را تجربه خواهید کرد.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- ساحل جمیرا- اقامتگاه چهار فصل (Four Seasons)- دهکده رستوران(Restaurant Village)

043169600

ساعت کاری رستوران

یکشنبه: 12:00 الی 1:30 بامداد

دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه: 12:30 تا 1:30 بامداد

پنجشنبه، جمعه، شنبه: 12:30 تا 1:00 بامداد

Amazónico

Amazónico

Amazónico، در شمار بهترین رستوران های دبی قرار دارد و یکی از محبوب ترین پاتوق های منطقه DIFC دبی، برای صرف شام و نوشیدنی محسوب می شود.

پیشنهاد خواندنی

منو این رستوران، از بهترین غذاهای آمریکای لاتین الهام گرفته شده است که شامل سوشی، غذا های دریایی و غذا های کبابی است. غذا های لذیذ و خوش طعم Amazónico، در ظروف زیبا و کوچک همراه با نوشیدنی های ترکیبی فوق العاده ، سرو می شوند. فضای این رستوران مملو از گیاهان متنوع و لوستر های زیبا است که یک شب رویایی را برای شما رقم می زند.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- DIFC Pavilion

045713999

ساعت کاری رستوران

تمامی روز های هفته از ساعت 12:00 تا 1:00 بامداد

Bull & Bear

Bull & Bear

Bull & Bear، از خانه استیک نیویورک واقع در هتل Waldorf Astoria، الهام گرفته است. این رستوران، غذا هایی فوق العاده و خدماتی بی نظیر را در بالاترین سطح، به مشتریان خود ارائه می کند.

منوی رستوران Bull & Bear، از غذاهای مورد علاقه آمریکایی ها تشکیل شده است که استیک های گوشت گاو black onyxآن، یکی از بهترین استیک های دبی محسوب می شود. فضای پر جنب و جوش این رستوران ، نوشیدنی های ترکیبی منحصر به فرد و موسیقی زنده جاز یک شب تکرار نشدنی را در دبی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- خیابان المستقبل

045159888

ساعت کاری

تمامی روز های هفته از ساعت 6:00 صبح تا 23:59

بهترین رستوران های آسیایی در دبی

بعد از آمریکا، نوبت رستوران های آسیایی است. دبی، بهترین رستوران های آسیایی را در خود جای داده است؛ پس اگر از طرفداران این مدل غذاها هستید، حتما سری به رستوران های زیر بزنید.

BB Social Dining

BB Social Dining

رستوران BB Social Dining، در سه طبقه بنا شده است که با داشتن یک راه پله آهنی فرفورژه چرخشی، در میانه آن، و فضاسازی عالی، حس و حال خانه های نیویورک را برای شما تداعی می کند. منوی این رستوران نیز در نوع خود یک شاهکار محسوب می شود و شامل ترکیبی از غذاهای خاورمیانه و آسیایی است.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- برج متروپلیس- خیابان Al Abraj

044074444

ساعت کاری رستوران

شنبه تا چارشنبه: 12:00 تا 23:59 شب

پنجشنبه و جمعه: 12:00 تا 1:00 بامداد

Indochine

Indochine

Indochine، یکی از عالی ترین رستوران های دبی است که بهترین غذاهای فرانسوی-ویتنامی را در فضایی شیک برای مشتریان خود سرو می کند. فضاسازی و دکوراسیون این رستوران، به گونه ای است که حال و هوای استودیو 54 (ساختمانی معروف در منهتن نیویورک) را برای شما تداعی می کند.

پرسنل رستوران نیز با گرمی از شما پذیرایی می کنند. پیشنهاد می کنیم که دسر های آسیایی این رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- DIFC Gate Precinct Building 3, Level 2

042089333

ساعت کاری رستوران

تمامی روز های هفته از 12:00 ظهر تا 1:00 بامداد

Vietnamese Foodies

Vietnamese Foodies

این رستوران، با داشتن یک دکوراسیون ساده، به دلیل کیفیت فوق العاده غذاهایش، مشتریان زیادی را به سوی خود جذب می کند. در سبک آشپزی ویتنامی، از تازه ترین مواد اولیه برای تهیه یک غذای سالم استفاده می شود.

در رستوران Vietnamese Foodies، شما انتخاب های متنوعی برای سفارش یک غذای سالم و ارزان دارید. بنابراین، اگر به دنبال یک وعده غذای کم کالری و سالم هستید که در عین حال قیمت مناسبی نیز داشته باشد، این رستوران بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- Cluster D

045656088

ساعت کاری رستوران

یکشنبه تا پنجشنبه: 11:00 صبح تا 22:30

شنبه و جمعه: 11:00 صبح تا 23:00

بهترین رستوران های چینی در دبی

قاره آسیا، شامل تمدن هایی با تاریخ غنی می شود؛ بنابراین طبیعی است که هر کدام، فرهنگ و آداب و از همه مهم تر سبک آشپزی و غذاهای معروف خود را داشته باشند. از این رو در این بخش، کمی ریزتر و تخصصی تر به غذای کشورهای مختلف این قاره می پردازیم. در این بخش، به معرفی 3 تا از بهترین رستوران های چینی در دبی می پردازیم:

Long Teng

یک ضرب المثل قدیمی می گوید که کتاب ها را نباید از روی جلدشان قضاوت کرد و این موضوع کاملا در مورد رستوران Long Teng صدق می کند. این رستوران چینی عالی، دارای یک بنای معمولی و مشابه ساختمان های ادرای در Business Bay است.

در فضای روشن و مطبوع این رستوران، یک آکواریوم پر از خرچنگ و شاه میگو نظر ها را به خود جلب می کند. منو این رستوران، تنوع بسیار گسترده ای از غذاهای چینی به شما ارائه می کند و برای انواع ذائقه ها پیشنهادات منحصر به فرد خود را دارد.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- منطقه Business Bay- خیابان Al Abraj

042481993

ساعت کاری مجموعه

تمامی روز های هفته از ساعت 12:00 تا 23:59 شب

Hutong

Hutong

اگر می خواهید از طعم بی نظیر غذاهای چینی در محیطی لوکس لذت ببرید، Hutongانتخاب مناسبی برای شما است. دکوراسیون و فضاسازی این رستوران از فرهنگ چینی الهام گرفته است.

همچنین، اگر می خواهید مقاومت خود را نسبت به طعم تند فلفل به چالش بکشید، این رستوران مقصد مناسبی برای شما و دیگر دوستداران ادویه جات است.

منوی این رستوران، از غذاهای مدرن شمال چین تشکیل شده است. نخستین شعبه Hutong، ده سال پیش، در هنک گنگ راه اندازی شد و یکی از اولین رستوران هایی بود که ستاره میشلن را دریافت کرد.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- Trade CentreDIFC- Ground Floor DIFC Al Sukook Stree- Gate Building 6

042200868

ساعت کاری رستوران

همه روزه از ساعت 12:00 تا 23:59 شب

Maiden Shanghai

Maiden Shanghai

رستوران Maiden Shanghai، در سه طبقه بنا شده است و دکوراسیون فوق العاده آن از دهه 1920 میلادی الهام گرفته است. همچنین، فضای باز این رستوران، چشم اندازی بی نظیر به دریا و اسکله را برای شما فراهم می کند.

وجود یک اتاق کارائوکه خصوصی نیز از دیگر مزیت های این رستوران است. سرآشپز این مجموعه، آشپز مشهور، لو بینگ (Luo Bing) است و در منو خود، طیف گسترده ای از غذاهای ارگانیک و بدون MSG را به شما ارائه می کند. غذاهای لذیذ این رستوران از چهار منطقه کانتونی، سیچوان، شانگهای و پکن تاثیر گرفته است.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- پالم جمیرا 1

042475222

ساعت کاری رستوران

یکشنبه: 12:00 الی 15:00 بعد از ظهر

چهارشنبه : 19:00 تا 1:00 بامداد

پنجشنبه ، جمعه و شنبه: 12:00 الی 15:00 بعد از ظهر و 19:00 تا 1:00 بامداد

بهترین رستوران های هندی در دبی

اگر از طرفداران غذاهای هندی هستید و در سفر به دبی، هوس تجربه حال و هوای هند و غذاهای معروفش را کردید؛ جای نگران نیست! دبی بهترین رستوران های هندی را در خود جای داده است که در ادامه به معرفی 3 تا از بهترین های آن می پردازیم.

Masti

Masti

این رستوران، همانند نامش که تقریبا به معنای سرگرمی است، برای شما اوقات خوشی را فراهم خواهد کرد. این رستوران، در همه چیز، از دکور و فضا گرفته تا غذاهای بی نظیرش، بسیار تحسین شده است.

در Masti، غذاهای سنتی هندی به شکلی مدرن، در بشقاب های کوچک سرو می شوند. این رستوران هندی ساحلی، در نوک استراحتگاه ساحلی لامر قرار دارد و مشرف به اقیانوس است؛ بنابراین، برای گذراندن تعطیلات انتخاب جذابی است.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- La Mer

043277889

ساعت کاری رستوران

یکشنبه تا چهارشنبه: ظهر تا 1:00 بامداد

پنجشنبه، جمعه و شنبه: ظهر تا 2:00 بامداد

Indya by Vineet

Indya by Vineet

دکوراسیون پر زرق و برق، نقاشی های دیواری جذاب و پالت رنگین کمانی، فضای داخلی این رستوران را درخشان کرده است. منو نوآورانه این رستوران، شامل اسنک های به سبک غذاهای خیابانی هندی و غذاهای عجیب و غریب از دستور العمل های سنتی است.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- مارینا دبی- خیابان Al Mamsha- Le Royal Meridien Beach Resort & Spa

043165550

ساعت کاری رستوران

همه روزه از 12:30 تا 15:30 و 18:00 تا 11:00

Trèsind

Trèsind

تجربه غذا خوردن در Trèsind تماشایی است؛ زیرا گارنیش غذاهای این رستوران فوق العاده زیبا است. شما در این رستوران، از غذاهای هندی که در کنار مقدار زیادی یخ خشک، فوم، ژل و سایر مواد تزئینی سرو می شوند، لذت فراوانی را خواهید برد. منوی Trèsind، مجموعه ای از غذاهای گیاهی یا غیر گیاهی را ارائه می کند.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- خیابان شیخ زاید- هتل VOCO

043080440

ساعت کاری رستوران

همه روزه از ساعت 12:30 الی 15:00 بعد از ظهر و 19:00 تا 23:00

بهترین رستوران های ژاپنی در دبی

در ادامه لیست بلند بالای غذاهای ملیت های مختلف، در این بخش سری به رستوران های معروف ژاپنی در دبی می زنیم.

Zuma

Zuma

زوما، یک رستوران ژاپنی بی بدیل و موفق، نه تنها در دبی، بلکه در تمام جهان است. از یک ناهار کاری یا تولد در مقیاس بزرگ گرفته تا یک شام سالگرد عاشقانه، زوما شما را نا امید نخواهد کرد.

در حالی که بیشتر مشتریان، به دنبال ماهی سیاه معروف این رستوران هستند، اما نباید ساده از کنار غذاهای گوشتی گریل شده و غذاهای نفیس سوشی و ساشیمی زوما به سادگی گذشت.

شما می توانید در این رستوران در کنار غذاهای منحصر به فرد ژاپنی، با فرهنگ این تمدن چند هزار ساله نیز آشنا شوید.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- منطقه DIFC - Gate Village 06

97144255660+

ساعت کاری رستوران

دوشنبه تا شنبه: 12 تا 3:30 بعد از ظهر و 7 عصر تا 12 نیمه شب

Mimi Kakushi

Mimi Kakushi

Mimi Kakushi، یکی از بهترین رستوران های دبی برای غذاهای ژاپنی، محسوب می شود. این رستوران، دارای ترکیب شناسی عالی و محیطی خاص، با دیوارهایی نقاشی شده، پرده های مهره ای و شیشه پنجره های رنگارنگ، است.

جذابیت های بصری این رستوران بسیار زیاد و متنوع است و محیط بسیار جالبی برای کسانی که اهل فضای مجازی و اشتراک گذاری عکس هستند، دارد. داخل این رستوان، منوی وسیعی از همه چیز، از گیوزا و سوشی گرفته تا ماهی سیاه و گوشت گاو واگیو سرو می شود.

نشانی

امارت متحده عربی- دبی- جاده ساحلی جمیرا- اقامتگاه Four Seasons- Restaurant Village

97143794811+

ساعات کاری رستوران

همه روزهاز ساعت 6 عصر تا 2 صبح

Reif Japanese Kushiyaki

Reif Japanese Kushiyaki

یکی از بهترین رستوران ها و یکی از بهترین سرآشپز های دبی.

سرآشپز ریف عثمان و همچنین رستوران خانگی او که غذاهای ژاپنی مقرون به صرفه و سبک غذاهای خیابانی را در مرکز خرید "داروصل" سرو می کند، نیازی به معرفی ندارد.

مطمئنا غذای معروف عثمان، ساندو واگیو کاتسو او را با سس تونکاتسو در سراسر اینستاگرام دیده اید، اما باید بدانید که منوی او بسیار متنوع تر از یک نوع غذا است. این رستوران، برای همه ذائقه ها لذت بخش است.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- Al Wasl Rd- Dar Wasl Mall

043450761

ساعات کاری رستوران

همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 23 شب

بهترین رستوران هایی اروپایی در دبی

بعد از آسیا، حال نوبت قاره اروپاست که نگاه دقیق تری به سبک آشپزی و غذاهای بخش های مختلف آن بیاندازیم. اگر به دنبال یک رستوران عالی با سرو غذا های اروپایی، در دبی هستید، ما به شما یکی از سه رستوران اروپایی زیر را پیشنهاد می کنیم.

21grams

21grams

21grams، یکی از بهترین رستوران های دبی است که غذا هایی با کیفیت و بسیار لذیذ را به صورت ساده و مینیمال سرو می کند. فضای این رستوران نیز بسیار شیک طراحی شده است.

21grams، تنها رستوران بالکانی شهر است که منو آن الهام گرفته از غذاهای بوسنیایی (Bosnian)، صربستان، کرواسی و مونته نگرو (Montenegrin) است. این رستوران با سرو غذاهایی شامل گوشت، سالاد، غذاهای دریایی و ... از مهمانان خود به گرمی پذیرایی می کند.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- Umm Suqeim 2- خیابان Al Thanya- مرکز خرید Meyan

0508415021

Marina Social

Marina Social

Marina Social یکی از مجموعه رستوران های جهانی، سرآشپز معروف و ستاره میشلن، جیسون آترتون (Jason Atherton) است. این رستوران، با طراحی مدرن، دارای فضایی بسیار شیک و دلباز است.

در فضا این رستوران، سالن غذاخوری توسط یک تراس وسیع احاطه شده است که برای شما چشم اندازی فوق العاده به مارینا دبی را فراهم می کند. این رستوران، مقصد بسیاری از گردشگران است.

اگر قرار ملاقات مهمی دارید، ما به شما Marina Social را پیشنهاد می کنیم. همچنین، مارینا سوشال به عنوان بهترین رستوران اروپایی دبی در سال 2021 انتخاب شده است. در منو این رستوران گزینه ای به نام feed me وجود دارد که در آن سرآشپز، متناسب با بودجه و میزان گرسنگی شما، 4 تا 6 نوع غذا را برایتان سرو می کند!

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- مارینا دبی- خیابان King Salman Bin Abdul Aziz Al Saud

044466664

ساعت کاری رستوران

یکشنبه تا چهارشنبه 18:00 تا 22:45

پنجشنبه: 18:00 الی 23:45

جمعه: 19:00 تا 23:45 و 13:00 الی 16:00

شنبه: 13:00 تا 22:45

Twiggy by La Cantine

Twiggy by La Cantine

بدون شک، یکی از جذاب ترین رستوران های دبی، Twiggy by La Cantine است. این رستوران، نه تنها دارای دکوراسیونی شیک و محیطی خیره کننده است، بلکه حال و هوای فضای باز آن نیز بسیار لذت بخش است.

همچنین، کیفیت و طعم غذا های مدیترانه ای این رستوران، از غذاهای دریایی تازه و سوشی گرفته تا گریل و سالاد، بی نظیر است. همه این ویژگی ها سبب شده است که رستوران Twiggy by La Cantine، تبدیل به مکانی جذاب برای صرف نوشیدنی یا غذا شود.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- Port Saeed- خیابان Dubai Creek Club- دیره- پارک Hyatt Dubai

046021105

ساعت کاری رستوران

همه روزه از ظهر تا 2:00 بامداد

بهترین رستوران های فرانسوی در دبی

در ادامه رستوران های اروپایی دبی، یکسری کشورها، رده بالایی در زمینه آشپزی و غذاهای متنوع دارند. یکی از این کشورها فرانسه است. دبی دارای بهترین رستوران های فرانسوی است.

پس اگر در سفر خود می خواهید طعم لذیذ این سبک غذایی را امتحان کنید، می توانید به یکی از سه رستوران برتر ارائه شده مراجعه کنید.

LPM Restaurant & Bar

LPM Restaurant & Bar

احتمالا از هر کسی در دبی، برای معرفی یک رستوران فرانسوی کمک بخواهید، رستوران LMP را به شما پیشنهاد خواهند کرد. این رستوران مکانی مناسب برای یک قرار کاری، دورهمی با دوستان یا خانواده و حتی یک شب رمانتیک است.

منو این رستوران ممکن است کمی گران به نظر برسد، اما مطمئن باشید غذا های فرانسوی LMP، با طعمی بی نظیر و کیفیتی فوق العاده برای شما سرو می شود.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- مرکز مالی بین المللی دبی- Gate Village No, 8

044390505

ساعت کاری رستوران

همه روزه از 12:00 الی 15:30 بعد از ظهر و 19:00 تا 1:00 بامداد

Bagatelle

Bagatelle

Bagatelle، مکانی مناسب برای افراد اهل مهمانی و خوش گذرانی است که می خواهند شب خود را با یک غذای عالی شروع کنند. این رستوران، بهترین انتخاب برای یک شام در آخر شب است.

پیشنهاد می کنیم، حتما برای قبل از ساعت 10 شب، در این رستوران، میز خود را رزرو کنید؛ تا شبی پر از سرگرمی و خوش گذرانی را برای خود رقم بزنید. در این شب فرانسوی، شما علاوه بر طعم بی نظیر غذا های رستوران، از موزیک زنده و رقص و پایکوبی نیز لذت خواهید برد.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- خیابان شیخ زاید

043545035

ساعت کاری رستوران

همه روزه از ساعت 20:00 تا 2:00 بامداد

La Cantine du Faubourg

La Cantine du Faubourg

La Cantine du Faubourg، یکی از زیبا ترین رستوران های فرانسوی در دبی است که حس حضور در پاریس را برای شما تداعی خواهد کرد.

این رستوران به مدت 8 هفته در تابستان گذشته مورد بازسازی قرار گرفت و با طراحی هوشمند فضا و استفاده از آثار هنری زیبا، فضایی پر از انرژی را ایجاد کرده است.

همچنین، تراس وسیع این رستوران ، مکانی فوق العاده برای صرف یک نوشیدنی یا شام است. چراغ های چشمک زن جادویی در فضای باز، حال و هوای شاد و سرم گرم کننده ای را ایجاد می کنند. مطمئن باشید که از انتخاب این رستوران چه برای یک شام آخر شب با گروهی از دوستان ، یک قرار شام رمانتیک یا لذت بردن از ناهار با خانواده پشیمان نخواهید شد.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- خیابان شیخ زاید

043527105

ساعت کاری رستوران

یکشنبه تا جمعه: 12:00 تا 1:00 بامداد

شنبه: 20:00 تا 2:00 بامداد و 12:00 الی 18:00

بهترین رستوران های یونانی در دبی

در این بخش، به معرفی سه تا از بهترین رستوران های یونانی در دبی می پردازیم.

OPA

OPA

شک نکنید که در OPA افسانه ای، اوقات خوشی را سپری خواهید کرد. تعجب نکنید اگر مهمانان این رستوران، بشقاب ها را رو زمین شکستند!

در عروسی های یونانی یا در طول رقص سنتی، مرتباً از شما دعوت می شود تا بشقاب ها را روی زمین بشکنید؛ در این رستوران نیز در کنار رقص و شادی به شما بشقاب هایی برای شکستن داده می شود.

دکوراسیون داخلی این رستوران، به رنگ آبی و سفید همراه کمی رنگ سبز است که در عین سادگی، فضایی جادویی را ایجاد کرده است. در این رستوران، شما غذاهای یونانی را در حال و هوای یونانی و عظمت یونانی تجربه خواهید کرد.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- خیابان شیخ زاید-Fairmont Dubai

043325555

ساعت کاری رستوران

همه روزه از 19:00 تا 1:00 بامداد

GAIA

GAIA

این رستوران، بر اساس نام الهه یونانی زمین نامگذاری شده است. پالت رنگی مورد استفاده در طراحی داخلی رستوان گایا، عمدتا سفید است.

جزئیات مرمری و عکس های سیاه و سفید، جذابیت هایی دو چندان به فضای شیک این رستوران معاصر بخشیده است. منو این رستوران، توسط سرآشپز معروف ایزو آنی (Izu Ani) و سرآشپز با استعداد Orestis Kotefas تهیه شده است.

ستاره درخشان این منو، غذاهایی دریایی فوق العاده تازه است. در گایا، حتما سری به بخش بازار یخ بزنید؛ جایی که محصولات فصلی دستچینن، طبق سفارش شما طبخ و سرو می شود.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- Gate villlage 4

042414242

ساعت کاری رستوران

یکشنبه تا پنجشنبه: 12:00 تا 1:00 بامداد

جمعه و شنبه: 12:30 تا 1:00 بامداد

Mythos Kouzina & Grill

Mythos Kouzina & Grill

Mythos Kouzina & Grill با وجود اینکه در برج های پرجمعیت منطقه جمیرا قرار دارد، دارای فضایی بسیار آرامش بخش است. طراحی داخلی این رستوران، از میخانه های گرم و صمیمی یونانی الهام گرفته شده است و دارای دیوارهای سنگی سفید و سقف های غار مانند است.

سالن غذاخوری فوق العاده این رستوران، یک مکان عالی برای قرارهای ملاقات شما است. تراس این مجموعه، نیز در ماه های زمستان واقعاً می درخشد، جایی که می توانید در آن بنشینید و از غذاهای معمولی دریایی گرفته تا جایرو و سالادهای سنتی یونانی با پنیر وارداتی از جزیره ناکسوس لذت ببرید. قطعا فضای عالی رستوران همراه با غذاهای لذیذ، شما را شگفت زده خواهد کرد.

نشانی

اماررات متحده عربی- دبی- JLT- Cluster P- هتل Armada Avenue Hotel

043998166

ساعت کاری رستوران

همه روزه از ساعت 12:00 الی 17:00 بعد از ظهر

بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی

ایتالیا سالهاست که در زمینه غذا و آشپزی، در جهان حکمرانی می کند. شما می توانید درسفر خود به دبی، بهترین غذاهای ایتالیایی را امتحان کنید و از طعم بی نظیر آن ها لذت ببرید.

Il Borro Tuscan Bistro

Il Borro Tuscan Bistro

Il Borro Tuscan Bistro در صدر لیست رستوران های ایتالیایی در دبی قرار دارد؛ این رستوران از زمان افتتاح در سال 2017 تا کنون، مملو از طرفداران غذاهای ایتالیایی بوده است.

منو این رستوران شامل غذاهای ایتالیایی فوق العاده خوش طعم و انواع پیتزا است. پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن Il Borro یک میز روی تراس، رزرو کنید.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- خیابان 906 جمیرا

042752555

ساعت کاری رستوران

همه روزه از 12:00 الی 15:30 بعد از ظهر و 19:00 تا 1:00 بامداد

Armani/Ristorante

Armani/Ristorante

فضای این رستوران، به اندازه هتلی که در آن واقع شده، شیک و لاکچری است و دکوراسیون آن به سبک مینیمال طراحی شده است. شک نکنید که از سفارش غذا در این رستوران پشیمان نخواهید شد و لحظات جذابی را در آنجا سپری خواهید کرد.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- بلوار محمد بن راشد 1- هتل آرمانی دبی

048883666

ساعت کاری رستوران

همه روزه از ساعت : 19:00 تا 23:30

Scalini

Scalini

Scalini، یکی دیگر از بهترین رستوران های ایتالیایی در دبی است که دارای یک فضای خیره کننده نیز هست. تراس این رستوران، از آمالفی ایتالیا الهام گرفته است و یک درخت باشکوه لیمو، زیبایی فضا را دو چندان کرده است. سرو غذاهای ویژه فصلی ایتالیایی، توسط سر آشپز حرفه ای Giuseppe Giampietro، یکی دیگر از ویژگی های این رستوران محسوب می شود.

نشانی

امارات متحده عربی- دبی- خیابان جمیرا2- خیابان ساحل جمیرا

043490068

ساعت کاری رستوران

همه روزه از ساعت 12:00 الی 1:00 بامداد

در یک نگاه

رستوران های ملیت های مختلف و فرهنگ های گوناگون، می تواند در دبی گردی شما تنوع زیادی بعد از پاساژ گردی و تفریحات مهیج، ببخشد.

در این مقاله، نگاه کاملی به رستوران های قاره ها و ملیت های مختلف جهان که دارای شعبه در دبی هستند، انداختیم. اگر بعد از گذران یک روز تابستانی در پارک آبی وایلد وادی، یا بازدیدی از موزه های بی انتهای دبی، دنبال تجربه ای جدید برای یک رستوران هستید، می توانید در این مقاله لیست کاملی از رستوان های ایتالیایی، ژاپنی، آمریکایی، چینی و .... بیابید و روز خود را با یک وعده غذایی منحصر به فرد با دوستان و آشنایان، به پایان ببرید.

پیشنهاد می کنیم برای دوری از اتلاف وقت و حداکثر استفاده از روز خود برای دبی گردی و تجربه بخش های مختلف آن، از خودروی شخصی استفاده کنید. اجاره خودرو در دبی، در کنار مقرون به صرفه بودن، می تواند راحتی و امنیت خاطر خوبی را نیز برای شما به ارمغان آورد.

موسسه معتبر کافه رنت، ارائه دهنده انواع خودروهای لوکس و اقتصادی، در دبی، ایران و ترکیه، آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز است. کافیست با مراجعه به سایت مجموعه خودروی مورد نظر خود را رزرو کرده و در محل انتخابی خودتان، آن را تحویل بگیرید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم.

دیدگاه شما

فرمول: 33 + 16
02149934