معرفی جاهای دیدنی کیش که با ماشین می توانیم برویم

با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات عید و فصل خوش آب وهوای بهار، جزیره ی کیش تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای سفر نوروزی خواهد شد. البته به طورکلی و در فصل هایی مثل پاییز و زمستان هم جزیره ی کیش یکی از مقاصد ثابت برای مسافرت و گشت وگذار بین مردم است. زیرا جاهای دیدنی کیش به قدری متنوع و زیاد است که می تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.
نکته ی مهمی که وجود دارد این است که قبل از سفر به هر منطقه ای، بهتر است ابتدا با جاذبه های توریستی و شرایط حاکم بر آن قسمت به خوبی آشنا شوید. با توجه به اینکه درصد خیلی زیادی از افراد با هواپیما به این جزیره سفر می کنند، داخل کیش ماشین ندارند. کافه رنت دقیقاً در این مواقع است که می تواند به کمک افراد بیاید و با اجاره دادن ماشین به آن ها کمک کند تا سفر خوب و راحتی داشته باشند. به همین منظور ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی و معرفی جاهای دیدنی کیش که می توان با ماشین رفت بپردازیم.

جاهای دیدنی کیش

همان طور که گفتیم سفر به کیش در فصل های خنک سال مثل پاییز و زمستان هم حال و هوای دیگری داشته و بسیار لذت بخش است. در این دو فصل آب وهوای کیش به گونه ای است که روزها گرم و شب هایی سرد دارد. در ادامه ی این مطلب به معرفی کلی جاهای دیدنی کیش می پردازیم.

کشتی یونانی

کشتی یونانی، از پر بازدید ترین و شگفت انگیز ترین جاهای دیدینی کیش می باشد که شرکت کافه رنت با اجاره ماشین کیش به مسافران کیشی خود پیشنهاد می دهد. اگر به عکس و حرفه ی عکاسی علاقه دارید حتما با کارشناسان ما در میان بگذارید تا برنامه ریزی برای عکاسی از این کشتی عظیم الجثه برای شما تدارک دیده شود. حداقل زمان برای اجاره ماشین در کیش یک روز می باشد. شما می توانید حتی حین سفر خود خودرو خود را رنت کنید.

ساحل مرجانی

ساحل مرجانی یکی دیگر از پیشنهادات کافه رنت برای گردشگران و مسافران خود می باشد. شما با اجاره خودرو با راننده و حتی بدون راننده می توانید به ساحل مرجانی کیش سفر کنید. یکی از شگفت انگیز ترین مکان های گردشگری کیش ساحل مرجانی آن است. هرجزیره ای با سواحل آن به جزیره تبدیل می شود که جزیره کیش هم ابن خوصیات ویژه را دارا می باشد.

برای اجاره ماشین برای بازدید از سواحل مرجانی, کافیست از نظر کارشناسان ما مطلع شوید به جهت اینکه ساحل مرجانی نیاز به ماشین خاص و ویژه می باشد.

آب انبار دوقلو

آب انبار دوقلو یکی دیگر و هشتمین پیشنهاد کافه رنت برای مشتریان و مسافران خود می باشد. کافه رنت با اجاره خودرو سعی براین دارد که با پیشنهادات خاص و ویژه خود بهترین خدمات را به گردشگران خود ارائه دهد که یکی از از آن خدمات پیشنهاد در خصوص بهترین و شگفت انگیز ترین مکانهای گردشگری در جزیره کیش می باشد.

درخت سبز

درخت سبز پیشنهاد دیگر کافه رنت برای مسافران محبوب خود است.

درخت سبز در کیش حدود 600 سال سن دارد. خیلی ها باور به این درخت دارند و برای حوایج خود به اینجا می آیند و با بستن پارچ های سبز به اصطلاح دخیل می بندد وبه بعضی ها معتقدند چون اعتقاد دارند به حوایج شان می رسند. این درخت شاخ های خیلی ضخیم و قدرتمندی دارد. که باعث شگفت انگیز و انگشت به دندان شدن بیندگانش خواهد شد.

پارک دلفین ها

پارک دلفین جذاب ترین پیشنهاد کافه رنت به شما مشتریان وفادار خود در این فصل خواهد بود. پارک دلفین حدود 170 هتکار از جریره کیش را از آن خود کرده است. که شامل: انواع دلفین ها, شیرهای دریایی, و….. می باشد.

اجاره خودرو لوکس و مدرن در کیش یکی از پرطرفدارترین خدمات کافه رنت می باشد . اما باید بدانید به دیل نتطقه ی بین المللی و ویژه این خطه از سرزمین ایران اکثر خودرو های لوکس با قیمت مناسب و ویژه با قیاس با تهران ارائه می شود

شما می توانید از خودروهای لوکس و مدرن در جزیره کیش با هزینه ی مناسب بهره مند شوید که شامل خودروهای زیر است:

  • کیا اسپرتج
  • سوزوکی
  • سانتافه
  • پرادو
  • توسان

بازار دامون کیش

خوب است بدانید که یکی از جاهای لاکچری کیش مجتمع تجاری دامون است. ساخت این مجموعه در سال 1391 به پایان رسید و اکنون جزو یکی از بهترین و لاکچری ترین مراکز خرید این جزیره به حساب می آید. البته قیمت اجناس آن تا حدودی گران تر از سایر مراکز خرید است. معماری جذاب این مجتمع ممکن است در نگاه اول نظر هرکسی را به خود جذب کند. همچنین پیست اسکیت روی یخ هم در این مجموعه قرار دارد. فودکورت بازار دامون نیز از دیگر جذابیت های آن است که روی سقف قرار گرفته و از تنوع غذایی بسیار بالایی برخوردار است.

بازار پردیس کیش

بازار پردیس کیش

بازار پردیس که دارای دو شعبه در نزدیکی یکدیگر است، یکی از معروف ترین و قدیمی ترین مراکز خرید جزیره کیش است. این دو پاساژ که در فاصله ی بسیار کمی از میدان پردیس قرار دارند، جزو جاهای دیدنی کیش در هر فصلی به حساب می آیند. با ماشین هایی که از کافه رنت اجاره کرده اید به راحتی می توانید خود را به این پاساژها رسانده و از تنوع بسیار بالای کالاهای مختلف در آن با قیمت هایی مناسب لذت ببرید.

پارک ساحلی سیمرغ

دسترسی به این پارک بسیار آسان است زیرا در نزدیکی مجموعه هتل های سیمرغ و مارینا و همچنین در نزدیکی پارک دلفیناریوم قرار دارد. دسترسی به این پارک با خودروی شخصی بسیار راحت است. لازم به ذکر است که در صورت نیاز به ماشین در جزیره ی کیش می توانید به کافه رنت مراجعه کرده و یک ماشین مناسب برای مدت زمانی که در سفر هستید اجاره کنید.
پاکیزه بودن پارک ساحلی سیمرغ از ویژگی های بارز آن است. همچنین مجسمه ی بزرگ سفیدی که در آن قرار دارد هم این مکان را تبدیل به یکی از جاهای دیدنی کیش کرده است. علاوه بر آن امکاناتی مثل زمین بدمینتون، میز پینگ پنگ، زمین بازی کودکان، مسیر دوچرخه سواری، آلاچیق و ... باعث شده تا تبدیل به مکانی محبوب برای مسافران شود.

بوستان آهوان

یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش که برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند بسیار جذاب است، بوستان آهوان کیش است. در واقع می توان گفت که این بوستان نوعی باغ وحش است که در آن از حیواناتی مثل آهو، روباه و میمون نگهداری می شود؛ با این تفاوت که آهوها داخل قفس نیستند و در فضایی سرسبز به شکل آزادانه حرکت می کنند. این صحنه می تواند برای کودکان بسیار زیبا و هیجان انگیز باشد.

بوستان آهوان

باشگاه سوارکاری

یکی دیگر از جاذبه های لاکچری در کیش، باشگاه سوارکاری است که ورود به آن برای عموم مردم آزاد است. اسب های دوره دیده ی زیادی در این باشگاه وجود دارند که با کمک مربیان باتجربه می توان از آن ها سواری گرفت. علاوه بر تجهیزات سوارکاری، امکانات و تفریحاتی مثل فضای سبز، کافی شاپ و رستوران نیز در این مجموعه وجود دارد.

شهربازی هایلند

شهربازی هایلند کیش یکی از جاهای دیدنی کیش در بهار و هر فصل دیگر است که شناخت آن برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند خالی از لطف نیست. این شهربازی که مجموعه ای سرپوشیده است، دارای امکانات متنوعی برای کودکان و بزرگسالان است. همچنین برخی از وسایل بازی این شهربازی شامل رنجر، سفینه، سورتمه، چرخ و فلک، اتاق فرار، سینما هفت بعدی و ... است.

بولینگ مریم

بولینگ مریم به عنوان یکی از جاهای لاکچری کیش، مکان مناسبی برای تفریح با دوستان یا خانواده است. این فضا در سال 1383 تأسیس شد و بازی های متنوع زیادی برای گردشگران فراهم کرد. از جمله امکانات و تفریحات دیگر این مجموعه می توان به دنیای بازی برای کودکان، میز بیلیارد، گیم نت و ... اشاره کرد. همچنین بولینگ مریم به عنوان یکی از جاهای دیدنی کیش در طبقه ی بالای خود رستوران و کافی شاپ را برای استراحت گردشگران قرار داده است.

گذر هنرمندان

خیابان سنایی جزیره کیش که یکی از خیابان های معروف این جزیره است که تبدیل به محلی برای "گذر هنرمندان" ایرانی شده است. تندیس های زیبایی که از مشاهیر ایرانی مثل غلامحسین بنان، جلال آل احمد، شهریار، امیرکبیر و ... در این خیابان قرار گرفته اند، آن را تبدیل به یکی از مکان های دیدنی کیش کرده است. لازم به ذکر است که نورپردازی ویژه و زیبای این قسمت نیز باعث شده تا بتوان از آن به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی کیش در شب هم یاد کرد.

مجسمه

موزه خلیج فارس

معماری عجیب و زیبای این مجموعه همه نگاه ها را به خود خیره می کند. نکته ی جالب تر اینکه زمانی که وارد این موزه می شوید تعجب و شگفت زدگی شما چندبرابر خواهد شد. به همین دلیل است که این موزه یکی از اماکن دیدنی کیش محسوب می شود.


مجموعه هنری خلیج فارس که شبیه به یک صدف طراحی شده است، محلی برای جمع آوری و ارائه ی آثار هنری و صنایع دستی است. این مجموعه بخش های مختلفی مثل آمفی تئاتر، گالری، کافی شاپ و ... دارد و برای بازدید موزه نیازی به پرداخت ورودی نیست.

جاهای دیدنی کیش در بهار

به لیل آب وهوای گرم جزیره ی کیش، فصل بهار یکی از بهترین موقعیت ها برای سفر به این جزیره است. هوای این جزیره در فصل بهار کمی خنک بوده و درعین حال آفتاب لذت بخشی نیز خواهد داشت. به همین منظور در ادامه ی متن به معرفی جاهای دیدنی کیش در فصل بهار می پردازیم.

سواحل نقره فام

یکی از اولین نکاتی که بعد از شنیدن نام کیش به ذهن افراد می آید، سواحل شفاف و زیبای این جزیره است. به همین دلیل اصلاً عادلانه نبود اگر با معرفی این سواحل شروع نمی کردیم. جزیره ی کیش 8 ساحل زیبا دارد که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. به طور مثال؛ می توان به ساحل اسکله تفریحی اشاره کرد. داخل این ساحل شما می توانید روی اسکله پیاده روی کرده و به تماشای منظره ی بسیار زیبای روبه روی خود بپردازید. همچنین می توانید از پیست دوچرخه ی آن هم استفاده کنید.


نمونه ی دیگری که برای مثال می توان به آن اشاره کرد، ساحل مرجان کیش است که جزو یکی از جاهای لاکچری کیش محسوب می شود. این ساحل مکان مناسبی برای استراحت، عکاسی، خرید، دورهمی، تفریح و ... است. به عبارتی علاوه بر لذت بردن از تفریحات هیجان انگیز این ساحل مثل اسکی، غواصی و ... می توانید از مغازه های رنگارنگ و کوچک بازار این ساحل نیز لذت ببرید.

باغ پرندگان و دلفیناریوم

یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش در بهار، پارک دلفین ها است. با رفتن به این پارک و دیدن مناظر بسیار زیبای آن می توانید چند ساعت از روز خود را در لذت کامل غرق شده و به هیچ چیز دیگری فکر نکنید. لازم به ذکر است که علاوه بر تماشای حرکت های بسیار زیبا و نمایشی دلفین ها، می توانید از آکواریوم آب شور و سیرک آن نیز لذت ببرید.
یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش باغ پرندگان است که درست در قسمتی از همین پارک قرار دارد. این باغ پر از حیوان ها و پرندگان هیجان انگیز و خارق العاده است. بازدید از آن به شما این امکان را می دهد تا در دنیای رنگارنگ و پر رمز و راز طاووس های باشکوه، طوطی ها، قو ها و فلامینگوها غرق شوید. شما با اجاره ی ماشین از کافه رنت می توانید به راحتی به این پارک رفته و از مناظر و شگفتی های آنجا لذت ببرید.

جاهای دیدنی کیش در شب

به طورکلی جزیره ی کیش به دلیل سواحل چشم نواز خود، در نور کم و در شب می تواند بسیار زیباتر باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد بازدید از سواحل را برای شب می گذارند تا از جلوه بی کران دریا در سکوت شب و نور چراغ های ساحل لذت ببرند.


بنابراین به عنوان یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش در شب می توان به سواحل زیبای آن اشاره کرد. علاوه برآن کشتی های تفریحی این جزیره نیز جزو آن مکان هایی هستند که معمولاً در شب ، برنامه های ویژه و مفرح همراه با موسیقی زنده دارند.

جاهای دیدنی کیش در شب

در آخر

ما سعی کردیم شما را با معروف ترین جاهای دیدنی کیش آشنا کنیم. این جزیره بسیار مجهز بوده و دارای امکانات زیادی است. اگر برای رفتن به جاهای دیدنی کیش نیاز به ماشین داشتید، کافی است سری به کافه رنت زده و ماشین موردنیاز خود را اجاره کنید. در این صورت می توانید بدون استرس و نگرانی، هر موقع از روز که خواستید به هر قسمتی از جزیره بروید و از جاهای دیدنی و جاذبه های توریستی آن لذت ببرید.

دیدگاه شما

فرمول: 35 - 14
02149934