اجاره ماشین در فرودگاه کیش

ازجمله مناطق توریستی و گردشگری در ایران، جزیره کیش را می توان نام برد که همه ساله به ویژه در ایام فصل بهار پذیرای گردشگران بسیاری است. این شهر زیبا و دیدنی دارای جاذبه های گردشگری تاریخی و تفریحی بسیاری بوده و از امکانات ویژه ای برخوردار است. ازجمله این امکانات، می توان به اجاره خودرو در این جزیره اشاره کرد که موجب می شود مسافران سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه کنند.
اجاره ماشین در فرودگاه کیش شامل خودروهای لوکس و باکیفیت ایرانی و خارجی است که با قیمت هایی کاملاً مناسب و برای هر تعداد روز که بخواهید اجاره داده می شود. شما عزیزان می توانید جهت رزرو نوبت و ثبت درخواست خود به سایت کافه رنت مراجعه نموده و ماشین موردنیاز خود را در فرودگاه کیش دریافت کنید. قیمت و شرایط اجاره خودرو در کیش بسیار مناسب است که در ادامه مطلب به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

کافه رنت، سامانه ای متمایز برای اجاره خودرو در فرودگاه کیش


یکی از شرکت های پر سابقه در صنعت اجاره خودرو شرکت کافه رنت است که با سابقه بیش از 10 سال فعالیت توانسته خدمات عالی به مشتریان خود ارائه نماید. از ویژگی های منحصربه فرد شرکت کافه رنت این است که مالکیت اکثر ماشین ها در اختیار خود شرکت بوده و همچنین تنوع ماشین ها نیز بالا است.

اجاره ماشین در فرودگاه کیش

• تحویل ماشین های لوکس ایرانی و خارجی

انواع ماشین های لوکس ایرانی و خارجی خانوادگی و غیره، در این شرکت جهت رزرو وجود دارد. همه خودروهای این شرکت تحت پوشش بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه است. با توجه به این که دو بیمه پوشش کاملی برای همه خسارت ها ندارند، می توانید از بیمه های طلایی و الماس استفاده نمایید تا خیالتان از هر نظر راحت باشد و دیگر هیچ گونه هزینه خسارتی بر عهده ی شما نباشد.

• مزایای اصلی اجاره خودرو در کیش


یکی از مزایای اصلی اجاره خودرو در کیش، این است که شما می توانید از خطرات سفر از شهر خود تا فرودگاه در امان باشید. شما می توانید در زمانی اندک با هواپیما به فرودگاه کیش رسیده و به راحتی در آنجا ماشین موردنظر خود را اجاره نمایید و به گشت وگذار در این شهر توریستی بپردازید. با این کار هم در زمان خود صرفه جویی می نمایید و هم از امنیت سفر خاطرجمع خواهید بود. علاوه بر این تجربه سواری خودروهای لوکس و متنوع، با قیمتی بسیار مناسب را نیز بدست خواهید آورد.


از دیگر مزایای اجاره خودرو در فرودگاه بیمه می توان به پشتیبانی 24 ساعته در مدت زمانی که ماشین اجاره ای را در اختیار دارید، اشاره کرد. همچنین شما به صورت 24 ساعت فرصت دریافت و عودت خودرو را در شعب مختلف کافه رنت دارید. در صورت نیاز خدمات امدادرسانی، این امکان در عرض نیم ساعت برای شما به وجود خواهد آمد.


مشتریان عزیز با توجه به بودجه ای که دارند می توانند از این شرکت خودرو اجاره نمایند. توریست های خارجی و ایرانی ازجمله مشتریان وفادار شرکت کافه رنت می باشند.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو

مدارک لازم برای اجرای خودرو در فرودگاه کیش

جهت اجاره ماشین در فرودگاه کیش، به مدارکی نیاز داریم که در زمان رنت خودرو لازم است این مدارک در اختیار کافه رنت باشند. ازجمله مدارکی که باید همراه داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره نمود:


• کارت شناسایی
• گواهی نامه ی رانندگی
• عکس بلیت
• چکی به مبلغ ارزش کل خودرو و در صورت نداشتن چک مبلغی بین پنج تا 10 میلیون به عنوان ودیعه نقدی با توجه به نوع خودرو به شرکت پرداخت می نمایید
• داشتن حداقل 20 سال سن


یکی از شرایطی که در زمان کرایه ماشین در فرودگاه کیش باید به آن توجه داشته باشید این است که خودروی اجاره ای فقط در کیش تردد دارد و شما مجوز برای خروج از جزیره را ندارید. نکته دیگر این که درصورتی که جریمه شوید باید پرداخت جریمه در خود شهر انجام پذیرد.

رانندگانی مسلط به زبان انگلیسی و عربی راهی برای ترانسفر مسافران کاری و رسمی

به سرویسی که به انتقال مسافر از فرودگاه به مقصد و یا برای انتقال مسافر از هتل یا منزل به سمت فرودگاه کمک می کند، ترانسفر می گوییم. در اغلب کشورها، ترانسفر فرودگاهی وجود دارد. ترانسفور فرودگاهی از بااهمیت ترین مشاغل جهانی محسوب می شود که شرکت های معتبر این سرویس را ارائه می نمایند. شرکت کافه رنت نیز برای رفاه حال مسافران، ترانسفر فرودگاهی در کشور دارد. این سرویس به مشتریان خود این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده و راحت سفر خود را آغاز نمایند و تجربه ای زیبا و دل چسب از سفر خود داشته باشند.

ترانسفر فرودگاهی

مزایای ترانسفر فرودگاهی

از مزایای استفاده از ترانسفور فرودگاهی می توان به موارد زیر اشاره داشت:
• مسافر زمانی که وارد کیش می شود، می تواند پس از رسیدن به فرودگاه سوار خودرو شده و بدون دغدغه و اتلاف وقت به مقصد خود برسد.
• رانندگان ترانسفر فرودگاه کیش مسلط به زبان های انگلیسی و عربی و دیگر زبان های رایج می باشند و برای مسافران غیر ایرانی، بسیار کمک کننده و راهنما هستند. راننده های ترانسفر فرودگاهی، رفتارهای خوب و صمیمانه ای داشته و با آرامش به تک تک سؤالات مسافر جواب می دهند. اگر مسافری در هنگام ورود به ایران سردرگم باشد و یا استرس سفر داشته باشد، با کمک کارکنان خوش رفتار ترانسفر فرودگاهی این استرس به طور کامل از بین خواهد رفت.


• تنوع خودرو ترانسفر فرودگاهی بالاست و شما می توانید درصورتی که مهمان ویژه خارجی دارید، با انتخاب لوکس ترین و باکیفیت ترین خودرو از وی استقبال نمایید و تا مقصد با استفاده از ترانسفر فرودگاهی او را همراهی نمایید.

کافه رنت همراه لحظات خوش سفر

یکی از خدماتی که ما در مجموعه کافه رنت برای شما فراهم کرده ایم این اجاره خودرو در محل مورد نظر شما است. بنابراین اگر شما هم مسافر و مهمانی دارید که ارزش بالایی برای شما دارد، می توانید به راحتی با اجاره خودرو مناسب و در صورت نیاز کمک گرفتن از راننده ای مسلط به زبان های خارجی به بهترین نحو از ایشان پذیرایی کنید. اجاره خودرو در فرودگاه کیش یکی از صدها خدمت ماست که می توانید به آسانی از آن ها استفاده کنید.
ما در کافه رنت این امکان را فراهم کرده ایم که شما به آسان ترین روش و با کمترین هزینه خودرو مورد نظر خود را از طریق سایت اجاره کنید. پس فرصت را از دست ندهید و از تخفیفات ویژه رزرو خودرو پیش از موعد بهره مند شوید.

دیدگاه شما

فرمول: 34 - 26
02149934