پارک آبی آتلانتیس کجاست؟

پارک آبی آتلانتیس کجاست

اگر تصور می کنید، دبی با معماری آوانگارد خود، نمی تواند بیش از این لوکس شود، صبر کنید تا نخل جمیرا را ببینید. این جزیره با طراحی نمادین نخل شکل خود، مملو از استراحتگاه های پر زرق و برق، رستوران های مجلل و جاذبه های هیجان انگیز است.

آتلانتیس آکواونچر (Atlantis Aquaventure)، در تاج این شگفتی ساخته دست بشر، قرار گرفته است. آتلانتیس آکواونچر، که بیشتر به عنوان آتلانتیس شناخته می شود، چهار مورد از بهترین تفریحات خانوادگی دبی را در خود جای داده است.

در این مجموعه، می توانید برترین سرسره های آبی را تجربه کنید، در دنیای بزرگ زیر آب آکواریوم تالار گمشده (The Lost Chambers) به ماجراجویی بپردازید، از تماشای دلفین ها لذت ببرید و در ساحل آکواونچر، غروب خورشید را تماشا کنید.

شما می توانید، با اجاره خودرو در دبی، به گشت گذار در این شهر شگفت انگیز بپردازید و به راحتی خود را به آتلانتیس آکواونچر برسانید. با ما در این ماجراجویی هیجان انگیز در پارک آبی آتلانتیس، همراه شوید، تا هر آنچه که نیاز است درمورد آن بدانید را در اختیارتان بگذاریم.

دنیای کاملا جدیدی از سرگرمی را در پارک آبی آتلانتیس، تجربه کنید!

آتلانتیس آکواونچر یکی از بهترین پارک های آبی دبی و خاورمیانه است. این پارک آبی، با جاذبه های فروان خود، از سرسره برج نپتون و استخرهای فیروزه ای رنگ گرفته تا ساحل ماسه ای سفید خیره کننده، بخشی از مجموعه بزرگ آتلانتیس است.

پارک آبی آتلانتیس، با مساحت 17000 هکتار و منظره پوشیده از نخل، فضایی عظیم و بهشتی را برای تفریحات خانوادگی فراهم کرده است.

در این مجموعه، با بیش از 150 سرسره، جاذبه های متنوع و تجربیات تازه، همیشه، تفریح جدیدی برای امتحان کردن خواهید داشت. کودکان با هر سنی می توانند، تمام طول روز را در استخرهای مخصوص و زمین بازی، به تفریح بپردازند؛ در حالی که بزرگسالان می توانند در سرسره های هیجان انگیز به دنبال افزایش آدرنالین خود باشند. همچنین، فرصت استراحت و لذت بردن از پرتو های خورشید، در ساحل خصوصی را نباید از دست داد!

پارک آبی آتلانتیس

مسیر دسترسی به آتلانتیس آکواونچر

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر، درجاده کرسنت (Crescent Road)در جزیره نخل، واقع شده است. شما می توانید، با استفاده از ماشین شخصی یا تاکسی خود را به پارک برسانید. همچنین، امکان دسترسی به این مکان، از طریق مترو نیز وجود دارد. در ادامه به بررسی مسیر دسترسی از طریق وسیله نقلیه عمومی، تاکسی و خودرو شخصی می پردازیم:

حمل و نقل عمومی

برای دسترسی به مجموعه آبی آتلانتیس با وسایل نقلیه، ابتدا، با تراموا، به سمت ایستگاه متروی الصفوح بروید. سپس، با استفاده از مترو خود را به پالم جمیرا برسانید. در پالم جمیرا، سوار مونوریل شوید. این مونوریل، شما را مستقیماً به پارک آبی آتلانتیس آکواونچر می رساند.

تاکسی و خودرو شخصی

مدت زمان رانندگی از پارک آبی آتلانتیس آکواونچر، تا دیره (مرکز شهر دبی) 25 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی (DXB) تقریباً 35 دقیقه است. شما می توانید، با اجاره خودرو مناسب از موسسه های معتبر، به راحتی، خود را به پارک آبی آتلانتیس برسانید و همچنین، از دیگر جاذبه های دیدنی دبی نیز دیدن کنید.

آدرس دقیق

آتلانتیس، جاده پالم - کرسنت - دبی، امارات متحده عربی

مسیر دسترسی به آتلانتیس آکواونچر

سرسره های پارک آبی آتلانتیس

اگر به دنبال آدرنالین بالا و تفریحات هیجان انگیز هستید، سرسره های آبی مجموعه آتلانتیس را از دست ندهید. در این بخش به معرفی پرطرفدارترین سرسره های آبی آتلانتیس می پردازیم.

سرسره های پارک آبی آتلانتیس

سرسره ایمان (The Leap Of Faith)

اولین چیزی که به محض ورود به پارک آبی آتلانتیس خواهید دید، برج نپتون است که شامل یک سرسره عمودی به ارتفاع 9 طبقه است. علاوه بر تجربه سقوط از ارتفاع زیاد، قسمت هیجان انگیز آن، زمانی است که از یک آکواریوم پر از کوسه عبور کنید.

در این تجربه نفس گیر، شما با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت، در عرض 3 ثانیه، به صورت تقریبا عمودی به سمت پایین سر می خورید و وارد یک تونل شیشه ای می شوید. در این تونل، شما انواع ماهی ها و کوسه ها را خواهید دید. می توان گفت، سرسره ایمان، هیجان انگیز ترین تفریح مجموعه است که امتحان آن، جسارت و شجاعت زیادی را می طلبد.

سرسره انتقام خدای دریا (Poseidon’s Revenge)

سرسره انتقام خدایان، یکی از ترسناک ترین سرسره های آبی در خاورمیانه است. این سرسره، طراحی مشابه سرسره ایمان در برج نپتون دارد، اما بسیار هیجان انگیزتر است. به محض اینکه وارد محفظه یا کپسول ورودی سرسره شوید، افزایش ضربان قلب خود را حس خواهید کرد. سقوط از ارتفاع 31 متری، از طریق این سرسره 116 متری و سرعت 60 کیلومتر در ساعت، تجربه ای متفاوت از حس هیجان را، برای شما رقم خواهد زد.

سرسره مار کوندای آبی

سرسره مار کوندای آبی (Aquaconda)

آیا می خواهید با خانواده خود به یک ماجراجویی با تیوپ 6 نفره بروید؟ آکواکوندا، با 210 متر طول و 25 متر ارتفاع، بزرگترین سرسره آبی شش نفره جهان است. این سرسره آبی مارپیچ، شما را در پیچ هایی با شیب تند، با سرعت خیره کننده 35 کیلومتر در ساعت، غافلگیر می کند.

سرسره رقابت (Slitherine)

این سرسره دوگانه آبی، با ارتفاع 31 متر و طول 182 متر، دارای دو محفظه لوله ای شکل از جنس فایبر شیشه ای است که تا حدی شفاف هستند. در سرسره رقابت، شما می توانید با دوستان یا خانواده خود مسابقه بدهید؛ زیرا در انتهای این دو سرسره، تایمر های مخصوصی وجود دارد که سرعت هر دو بازیکن را اعلام می کند. شخصی که سریع ترین زمان را دارد، برنده رقابت است.

سرسره زوم رنگو (Zoomerango)

این سرسره غول پیکر 6 نفره، با 25 متر ارتفاع و طول 156 متر، یکی از محبوب ترین تفریحات برج خدای دریا (Poseidon) است. هنگام سر خوردن از این سرسره، در میان پیچ های عمودی با شیب زیاد، احساس بی وزنی می کنید. زوم رنگو، برای شما تجربه ای پر از هیجان و آدرنالین به ارمغان خواهد آورد.

سرسره زوم رنگو

تفریحاتی که در پارک آبی آتلانتیس، نباید از دست بدهید!

در این بخش به معرفی محبوب ترین تفریحات مجموعه آبی آتلانتیس می پردازیم.

مجموعه آبی آتلانتیس

سافاری با کوسه ها

کلاه غواصی ویژه را به سر کنید و بدون توجه به اینکه غواص باتجربه ای هستید یا نه، وارد تالاب کوسه شوید تا از نزدیک، این موجودات دریایی را تماشا کنید. در این محیط کنترل شده و ایمن زیر آب، راه رفتن و تنفس، هرگز، برایتان مشکل ساز نخواهد بود. همه افراد بالای 8 سال، می توانند در این ماجراجویی شرکت کنند و از تماشای ماهی های رنگارنگ، کوسه ها و پرتو های نور لذت ببرند.

زیپ لاین فلایر (Atlantean Flyer)

هیجان اسکای دایوینگ و هنگ گلایدر را در طولانی ترین زیپ لاین خاورمیانه در پارک آبی آتلانتیس تجربه کنید. در حالی که در اثر نیروی گرانش، از یک برج سرسره آبی مرتفع، معلق می شوید، می توانید از مناظر خیره کننده دبی و چشم انداز آبی استوایی استراحتگاه آتلانتیس لذت ببرید.

زیپ لاین فلایر، که 65 فوت بالای پارک آبی آکواونچر امتداد یافته است، اولین زیپ لاین جهان است که با یک برج سرسره آبی، ادغام شده است. سیستم ترمز مغناطیسی زیپ لاین، قادر است، زیپ لاین سواران را از حداکثر سرعت 15 کیلومتر در ساعت، در عرض چند ثانیه، به حالت سکون برساند. همچنین، تنها یک دقیقه طول می کشد، تا کل مسیر را طی کنید.

زیپ لاین فلایر

رودخانه خروشان (Rapid River)

سوار یک تیوپ شوید و در آبراه ها، استخر های کم عمق و سرسره های رودخانه خروشان، همراه با جریان تند آب شوید و لذت ببرید. رودخانه خروشان، طولانی ترین رودخانه پارک آبی خاورمیانه و تنها رودخانه ی دارای سرسره های چند سطحی است.

شما می توانید، در این رودخانه 1.6 کیلومتری، هیجان موج سواری را تجربه کنید و تقریبا یک دور کامل، دور پارک آبی بزنید. اگر به اندازه کافی ماجراجو هستید و می توانید چالش شنا کردن در امواج جزر و مدی را انجام دهید، بخش تورنت را از دست ندهید. این سیلاب رودخانه ای، شما را با موج هایی به ارتفاع بیش از 1 متر مبهوت می کند.

بخش ویژه کودکان

بخش ویژه کودکان (Splashers Play Area For Kids)

جزیره اسپلشر، جدید ترین بخش ساخته شده در پارک آبی آتلانتیس است که مملو از بازی و تفریحات تعاملی برای کودکان در تمام سنین، نوجوانان و حتی والدین آن ها است. این بخش، دارای 7 سرسره مخصوص کودکان و 14 سرسره مناسب خانواده ها است.

شما می توانید، در این سرسره ها از قبیل Wave، Cyclone، Blaze و ... تفریحات خانوادگی رضایت بخشی را تجربه کنید. همچنین، این بخش دارای یک سطل بزرگ (Splashers) است که 1400 لیتر آب را روی سر کودکان در استخر می ریزد. لازم به ذکر است که بخش کودکان دارای یک ورودی ویژه است و فقط به کودکان و خانواده آن ها اجازه ورود داده می شود.

بخش ویژه کودکان

آکواریوم تالار گمشده (Lost Chambers)

آکواریوم تالار گمشده، یکی از جاذبه های اصلی پارک آبی آتلانتیس است، که پیشنهاد می کنیم بازدید از آن را از دست ندهید. در این بخش، شما می توانید، حقایق جالبی را در مورد بیش از 65000 حیوان دریایی که در تالاب سفیر(Ambassador Lagoon) زندگی می کنند، بیاموزید و به کشف راز و رمز شهر گمشده آتلانتیس و اعماق اقاینوس ها بپردازید. همچنین، در قسمت واقعیت مجازی، امکان تماشای پنگوئن ها و خرس های قطبی مجازی، فراهم شده است.

از دیگر تفریحات پارک آبی آتلانتیس، می توان به تماشای دلفین ها و شیرهای دریایی، از نزدیک، اشاره کرد. همچنین، ساحل خصوصی این مجموعه، با ماسه های نرم سفید رنگ، بیش از 700 متر امتداد دارد و برای استراحت و آفتاب گرفتن عالی است. شما می توانید استراحتگاه های این ساحل خصوصی را با امکانات متنوع مانند تخت های آفتابگیر، نوشیدنی های خنک و گوارا، میوه های تازه و ... رزرو کنید. پس از چشیدن طعم ماجراجویی در سرسره ها و دیگر فعالیت های هیجان انگیز، ساحل، مکان خوبی برای استراحت شما خواهد بود.

بخش های مختلف مجموعه آبی آتلانتیس

معرفی بخش های مختلف مجموعه آبی آتلانتیس

مجموعه آبی آتلانتیس، علاوه بر تفریحات هیجان انگیز، امکانات و خدمات متنوعی را برای رفاه حال گردشگران، ارائه می کند. در این بخش به معرفی هتل مجلل آتلانتیس، رستوران ها و کافی شاپ های لوکس آن می پردازیم.

هتل پارک آبی آتلانتیس

یک روز زمان برای گشت و گذار در مجموعه بزرگ آتلانتیس، قطعا کافی نخواهد بود؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم در صورت امکان، در هتل این مجموعه، یک سوییت مناسب برای اقامت چند روزه خود، رزرو کنید. اتاق های اصلی مهمان، منظره ای مشرف به اقیانوس دارند، در حالی که اتاق های Imperial Club برای مسافرانی که از دسترسی به مزایای سالن لذت می برند، عالی هستند.

برای چشم اندازی بهتر از پالم جمیرا، می توانید Club suite را رزرو کنید. همچنین، برای اقامت در زیر آب، در یکی از سوئیت های سیگنچر (Signature suites) اقامت کنید. با رزرو یکی سوئیت های هتل، بلیط های آتلانتیس آکواونچر و آکواریوم تالار گمشده، برای شما به صورت رایگان محاسبه می گردد.

رستوران های مجموعه آبی آتلانتیس

رستوران های مجموعه آبی آتلانتیس

پس از یک روز ماجراجویی در آتلانتیس آکواونچر، می توانید از طعم غذا های لذیذ، در رستوران های مشهور آتلانتیس دبی لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم، غذا های مدرن ایتالیایی را در رستوران Gordon Ramsay’s Bread Street and Kitchen Bar و غذاهای لذیذ ژاپنی-پرویی را در رستوران Nobu Dubai امتحان کنید. همچنین رستوران Michelin-starred Hakkasan، با سرو غذاهای سنتی کانتونی از شما پذیرایی می کند.

لازم به ذکر است که در پارک آبی آتلانتیس، فروشگاه هایی برای خرید گردشگران نیز وجود دارد. این فروشگاه ها، هر چیزی که بخواهید، از لوازم مورد نیازتان در ساحل گرفته تا اسباب بازی، سوغاتی و ... را عرضه می کنند. همچنین، انواع اسموتی، میوه های تازه، بستنی، ذرت بو داده و انواع نوشیدنی ها را، می توانید از این فروشگاه ها تهیه کنید.

رستوران ها و کافی شاپ های مجموعه نیز، انتخاب مناسبی برای یک میان وعده لذیذ هستند. شما می توانید، ساندویچ، هات داگ و شاورما را در رستوران های Waves و Splashers میل کنید و سپس در کافی شاپ Lagoons از انواع نوشدنی های سرد و شیک لذت ببرید. همچنین، انواع کیک، چای، قهوه، شیرینی و ... در Snappers سرو می شود. اگر می خواهید غذاهای سنتی عربی را امتحان کنید، رستوران Shark Bites گزینه مناسبی برای شما است.

بهترین زمان بازدید از پارک آبی آتلانتیس

بهترین زمان بازدید از پارک آبی آتلانتیس

دبی، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، آب و هوای گرمسیری و بیابانی دارد، از این رو بیشتر روز های سال، آفتابی است. در فصل تابستان، هوا به شدت گرم است و میانگین دما در روز 41 درجه سانتی گراد و در شب 30 درجه سانتی گراد است. این هوای گرم، برای بسیاری از افراد قابل تحمل نیست؛ بنابراین، بهترین زمان سفر به دبی، فصل های سرد سال است. دبی، از اواسط مهر تا اواخر اسفند و فروردین، بیشترین میزان گردشگر را به خود جذب می کند.

پارک آبی آتلانتیس نیز، در این فصول پر بازدید، مخصوصا در ماه های دسامبر و نوامبر، بسیار شلوغ است؛ در نتیجه، استفاده از سرسره ها و دیگر تفریحات مجموعه به دلیل صف طولانی انتظار، کمی دشوار می گردد. اگر می خواهید از ازدحام و شلوغی پارک دور باشید، در طول هفته به این مجموعه بروید. جمعه، شنبه و یکشنبه پرفروش ترین روزهای مجموعه آبی آتلانتیس هستند.

برای بازدید از آتلانتیس آکواونچر، چقدر زمان نیاز است؟

با توجه به بلیت هایی که خریداری می کنید، شما می توانید یک روز کامل را به تفریح و گشت وگذار در پارک آبی آتلانتیس بپردازید. لازم به ذکر است که این مجموعه 60 هکتاری، دارای بخش های متنوع از قبیل استخر، سرسره، آکواریوم و ... است.

بنابراین، یک روز ممکن است، برای دیدن همه آن کافی نباشد. شما می توانید، یک بلیت 2 روزه بخرید که به شما این امکان را می دهد تا بیشتر پارک را بگردید و بازدید لذت بخش تری را تجربه کنید. همچنین، با خرید اشتراک سالانه پارک، دسترسی نامحدود به مجموعه آبی آتلانتیس و آکواریوم تالار گمشده در 365 روز سال، به شما داده می شود.

ساعات کاری مجموعه آتلانتیس آکواونچر

آتلانتیس آکواونچر، از دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 5:30 بعد از ظهر پذیرای گردشگران است. همچنین، آکواریوم تالار گمشده، همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 9:00 شب باز است.

بلیت مجموعه آبی آتلانتیس

دو نوع بلیت اصلی day pass و super pass، برای ورود و استفاده از بخش های مختلف پارک آبی آتلانتیس، ارائه می شود. همچنین، امکان خرید اشتراک های 7 روزه، تابستانه و سالانه برای گردشگران نیز وجود دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت پارک آبی آتلانتیس، از تخفیف ها و اطلاعات کامل در مورد هر نوع اشتراک مطلع شوید و بلیت خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

آنچه نیاز است، قبل از بازدید بدانید!

• برای بازدید از آکواریوم تالار گمشده، توصیه می کنیم، بین ساعت 10 صبح تا 1 ظهر مراجعه کنید.
• آخرین پذیرش گردشگران برای ورود به پارک آبی، ساعت 16 است.
• شیرجه زدن در آب ممنوع است.
• به منظور حفظ سلامتی و ایمنی حیوانات آبزی، از بردن وسایلی مانند جواهرات، گیره مو و ... در آب، خودداری کنید.
• فیلم برداری در خلیج دلفین یا منطقه شیر دریایی (Sea Lion Point) ممنوع است.
• ساعت کاری مجموعه ممکن است، با توجه به فصل متفاوت باشد.
• بلیت های پارک آبی آتلانتیس غیر قابل استرداد هستند.
• ورودی برای کودکان زیر 2سال رایگان است .
• کودکان بین 2 تا 7 سال می توانند با تهیه بلیت کودکان و همراهی یک بزرگسال وارد مجموعه شوند. همچنین، کودکان بالای 8 سال باید بلیت بزرگسال را رزرو کنند.
• استفاده از بعضی از تفریحات این مجموعه محدودیت قد (بیشتر از 120 سانتی متر) دارد.

بلیت مجموعه آبی آتلانتیس

سفری خوش با کافه رنت

در این مقاله به بررسی یکی از معروف ترین پارک های آبی جهان پرداختیم. پارک آبی آتلانتیس با داشتن بخش های مختلف و ارائه تفریحات گوناگون و مهیج، مناسب هر سلیقه و سنی است.

این مجموعه دارای بخش های متنوع از قبیل سرسره های گوناگون، آکواریوم تالار گمشده، ساحل خصوصی و ... است؛ که برای شما یک روز پر از هیجان و منحصر به فرد را رقم خواهد زد.

با توجه به گسترده بودن این مکان و فاصله ای که از مرکز شهر دارد، رفت و آمد به این پارک آبی می تواند برای برخی چالش برانگیز باشد. شما با در دسترس داشتن یک خودروی شخصی، می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و از نهایت فرصت خود، در سفر به دبی بهره ببرید.

کافه رنت، ارائه دهنده انواع خودروهای اجاره ای در ایران، امارات و ترکیه، با بالاترین کیفیت ممکن است و می تواند سفر بدون دغدغه ای، را برای شما به ارمغان آورد.

دیدگاه شما

فرمول: 49 + 12
02149934