جاذبه های گردشگری کیش

سفر به جزیره کیش، که این جزیره پیشنهاد ویژه کافه رنت برای مسافران خاص و لاکچری خود می باشد. اجاره خودرو در کیش برای کافه رنت از خاص ترین و پرطرفدارترین خدمات از نظر مسافران می باشد. جزیره کیش که لقب مروارید خلیج فارس را به جهت زیبایی ها ی منحصر به فرد خود و جذابیت های چشم گیر به خود اختصاص داده است.

جزیره کیش نیاز به نقشه و برنامه ریزی برای سفر را دارد. اجاره ماشین با کافه رنت برای سفر به جزیره کیش یکی از خدمات ویژه و منحصر به فرد این شرکت می باشد. کارشناسان کافه رنت با برنامه ریزی دقیق با اجاره خودرو با راننده و بدون راننده شما را در طی سفر همراهی خواهند کرد. جاهای دیدنی کیش به همراه اجاره خودرو با راننده این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا طبق برنامه ریزی و نقشه ی از قبل تهیه شده پیش برود و شما با خیال راحت به سفر خود بپردازید و از تمام جاهای دیدنی و بی نظیر کیش بازدید کنید.

تفریحات آبی

اگر شما جزو افرادی هستید که دوست دارید تفریحات آبی را در سفر خود داشته باشید. کیش با تفریحات آبی مانند: چتر سواری (پاراسیلینگ)، جت اسکی، غواصی و … بهترین مکان برای شما خواهد بود. خدمات مربوط به این نوع تفریحات خاص در اجاره خودروی کافه رنت می باشد. که شما می توانید با اجاره ماشین در کیش و یا هزینه ی خود ماشین مورد نظر را رنت کنید و با راننده و یا بدون راننده به این مکان ها به بازدید بپردازید.

مسیر دوچرخه سواری

دوچرخه سواری یکی از محبوب ترین لحظه های سفر برای هر کسی می باشد. مسیر دوچرخه سواری در کیش یکی از طولانی ترین و زیباترین مسیرهای دوچرخه سواری در آن منطقه محسوب می شود. شما می توانید با اجاره خودرو با راننده کافه رنت با خیال راحت به این مکان دیدی رفته و در هر مسیری از خودروی خود پیاده شده و بقیه مسیر را با دوچرخه ی کرایه ایی به پا زدن بپردازید. برای اجاره خودرو در کیش برای سفر خود به کیش شما میتوانید به سایت مراجعه کرده و در قسمت کرایه خودرو کیش وارد شوید و خودرو هایی که خاص منطقه کیش می باشد.

کشتی یونانی

کشتی یونانی، از پر بازدید ترین و شگفت انگیز ترین جاهای دیدینی کیش می باشد که شرکت کافه رنت با اجاره ماشین کیش به مسافران کیشی خود پیشنهاد می دهد. اگر به عکس و حرفه ی عکاسی علاقه دارید حتما با کارشناسان ما در میان بگذارید تا برنامه ریزی برای عکاسی از این کشتی عظیم الجثه برای شما تدارک دیده شود. حداقل زمان برای اجاره ماشین در کیش یک روز می باشد. شما می توانید حتی حین سفر خود خودرو خود را رنت کنید.

ساحل مرجانی

ساحل مرجانی یکی دیگر از پیشنهادات کافه رنت برای گردشگران و مسافران خود می باشد. شما با اجاره خودرو با راننده و حتی بدون راننده می توانید به ساحل مرجانی کیش سفر کنید. یکی از شگفت انگیز ترین مکان های گردشگری کیش ساحل مرجانی آن است. هرجزیره ای با سواحل آن به جزیره تبدیل می شود که جزیره کیش هم ابن خوصیات ویژه را دارا می باشد.

برای اجاره ماشین برای بازدید از سواحل مرجانی, کافیست از نظر کارشناسان ما مطلع شوید به جهت اینکه ساحل مرجانی نیاز به ماشین خاص و ویژه می باشد.

آب انبار دوقلو

آب انبار دوقلو یکی دیگر و هشتمین پیشنهاد کافه رنت برای مشتریان و مسافران خود می باشد. کافه رنت با اجاره خودرو سعی براین دارد که با پیشنهادات خاص و ویژه خود بهترین خدمات را به گردشگران خود ارائه دهد که یکی از از آن خدمات پیشنهاد در خصوص بهترین و شگفت انگیز ترین مکانهای گردشگری در جزیره کیش می باشد.

درخت سبز

درخت سبز پیشنهاد دیگر کافه رنت برای مسافران محبوب خود است.

درخت سبز در کیش حدود 600 سال سن دارد. خیلی ها باور به این درخت دارند و برای حوایج خود به اینجا می آیند و با بستن پارچ های سبز به اصطلاح دخیل می بندد وبه بعضی ها معتقدند چون اعتقاد دارند به حوایج شان می رسند. این درخت شاخ های خیلی ضخیم و قدرتمندی دارد. که باعث شگفت انگیز و انگشت به دندان شدن بیندگانش خواهد شد.

پارک دلفین ها

پارک دلفین جذاب ترین پیشنهاد کافه رنت به شما مشتریان وفادار خود در این فصل خواهد بود. پارک دلفین حدود 170 هتکار از جریره کیش را از آن خود کرده است. که شامل: انواع دلفین ها, شیرهای دریایی, و….. می باشد.

اجاره خودرو لوکس و مدرن در کیش یکی از پرطرفدارترین خدمات کافه رنت می باشد . اما باید بدانید به دیل نتطقه ی بین المللی و ویژه این خطه از سرزمین ایران اکثر خودرو های لوکس با قیمت مناسب و ویژه با قیاس با تهران ارائه می شود.

شما می توانید از خودروهای لوکس و مدرن در جزیره کیش با هزینه ی مناسب بهره مند شوید که شامل خودروهای زیر است:

  • کیا اسپرتج
  • سوزوکی
  • سانتافه
  • پرادو
  • توسان

دیدگاه شما

فرمول: 41 + 11
02149934