پارک زعبیل کجاست؟

شهر دبی یکی از شهرای لوکس و معروف خاورمیانه است که طرفداران زیادی دارد. با توجه به نزدیک بودن به ایران، دبی یکی از شهرهای محبوب بین مردم کشور ما است.

پارک زعبیل یکی از مکان هایی است که طی سال های اخیر محبوبیت روزافزونی پیدا کرده است. این محبوبیت به واسطه پیشرفت های ادامه دار این پارک و گسترش بخش های مختلف آن به وجود آمده است.

در این مقاله به معرفی این پارک دیدنی می پردازیم. در ضمن اگر تمایل دارید که در دبی یک خودروی شخصی داشته باشید، مجموعه کافه رنت، این امکان را برای شما فراهم می کند.

پارک زعبیل کجاست

معرفی پارک زعبیل

پارک زعبیل جزو شناخته شده ترین مراکز تفریحی دبی است که در نزدیکی خیابان شیخ راشد واقع شده است. این پارک با مساحت 50 هکتار، بین منطقه الکرامه و مرکز تجارت جهانی دبی، یکی از استراتژیک ترین نقاط این شهر، قرار دارد.

پارک زعبیل در دسامبر سال 2005 توسط حمدان بن راشد آل مکتوم افتتاح شد و از آن سال امکانات و فضاهای مختلف زیادی به آن افزوده شد. نکته جالب توجه در مورد این مکان، درختکاری های انجام شده در آن است.

با توجه به این که کشور امارات منطقه ای بیابانی است، کار پرورش گیاهان و درختانی با تنوع مختلف کار آسانی نیست؛ زیرا تنوع پوشش گیاهی منطقه محدود است. گفته می شود حدود 11 هزار درخت از 16 گونه مختلف در این پارک وجود دارد.

امکانات پارک زعبیل

امکانات پارک زعبیل

در پارک پرطرفدار زعبیل زمین فوتبالی برای علاقمندان به این ورزش تعبیه شده است. علاوه بر آن زمین گلف و کریکت و یک سالن آمفی تئاتر با حدود 2000 صندلی از امکانات دیگر این پارک است که باعث جذب بیشتر گردشگران به این مکان شده است.

همچنین پارک زعبیل امکانات تفریحی زیادی برای خانواده ها در خود جای داده است . وجود جاده ای مخصوص برای پیاده روی، امکانات مناسب برای پیک نیک، رستوران و بخش هایی برای بازی کودکان از جمله مواردی هستند که به همین منظور طراحی شده اند.

هر ساله فستیوال های زیادی در دبی برگزار می گردد و پارک زعبیل با توجه به امکانات فراوانی که دارد، یکی از مکان های برگزاری این فستیوال ها، محسوب می شود.

ورود به پارک برای چه افرادی آزاد است

ورود به پارک برای چه افرادی آزاد است؟

ورود به پارک زعبیل برای عموم مردم آزاد است اما هزینه ورود به آن 5 درهم است. (برای کودکان و معلولین رایگان است) شایان ذکر است که یک روز در هفته (روزهای دوشنبه) مخصوص بانوان است و در این روز ورود برای آقایان امکان پذیر نیست.

پارک در چه ساعاتی در روز دایر است؟

پارک زعبیل در تمام روزهای هفته بین ساعت 8 تا 23 قابل دسترسی است و در روزهای پنجشنبه و جمعه تا ساعت 23:30 دایر است. این پارک در برخی از روزهای سال برای عموم مردم باز است و بدون پرداخت هزینه و بدون محدودیت زمانی می توانند از آن استفاده کنند.

پارک در چه ساعاتی در روز دایر است

کافه رنت، همراهی مطمئن در دبی

با توجه به هزینه زیاد حمل و نقل و گرمای هوا در دبی، پیشنهاد ما به شما این است که با اجاره خودرو در دبی از مراکز معتبر مانند کافه رنت، سفری آرام، خاطره انگیز و پر هیجان را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. از نظر اقتصادی اجاره یک خودرو لوکس در امارات بسیار به صرفه تر از هزینه تاکسی یا حمل و نقل شما خواهد شد. امیدواریم تجربه خوبی را در دبی کسب کنید.

کافه رنت، همراهی مطمئن در دبی

دیدگاه شما

فرمول: 44 - 4
02149934