هتل سیتی مکس کجاست؟

هتل سیتی مکس کجاست

هتل سیتی مکس ، یکی از هتل های معروف دبی است که در کنار امکانات و خدمات باکیفیت، قیمت مناسبی هم دارد. این هتل، در سال 2010 افتتاح شد.

موقعیت مناسب این هتل، در دبی و نزدیک بودن به بخش های دیدنی دبی، این هتل را محبوب کرده است. با ما همراه باشید تا به بررسی این هتل و امکانات آن بپردازیم.

هتل سیتی مکس بِر دبی

هتل سیتی مکس، یکی از هتل های مشهور دبی است که مزیت های بسیاری دارد. از جمله مزیت های این هتل می توان به خدمات عالی، امکانات رفاهی، نزدیک بودن به بخش های دیدنی دبی و نزدیک بودن به فرودگاه اشاره کرد.

با توجه به بین المللی بودن هتل، در رسپشن آن به زبان های مختلفی از جمله عربی، انگلیسی و هندی صحبت می شود و اقامت در آن را آسان تر می کند.

این هتل 3 ستاره است و امکانات موجود در آن، در سطح استانداردهای جهانی است. با اقامت در این هتل، تقریبا هر چیزی که نیاز دارید برایتان فراهم خواهد شد.

بهترین دسترسی به هتل سیتی مکس بر دبی

هتل سیتی مکس بر دبی (Citymax Hotel Bur Dubai)، در کشور امارات است و از مرکز تجاری برجمان دبی، 1.4 و از سیتی سنتر الشندغه دبی، 2.1 کیلومتر فاصله دارد.

این هتل بی نظیر، تا مرکز تجارت جهانی، حدود 10 دقیقه فاصله دارد. برای گردش در آب و هوای مرطوب کشور امارات و بازدید از مکان های دیدنی آن، داشتن یک خودروی شخصی، ضروری و بسیار کاربردی به نظر می رسد.

مکان های گردشگری متعددی در این کشور وجود دارند که تا نیمه های شب به بازدیدکنندگان خدمات مختلفی ارائه می دهند و شما را مجذوب خود می کنند.

بنابراین ممکن است شما نیز مایل به گذراندن وقت خود، در این مکان ها باشید. در چنین شرایطی اجاره خودرو در دبی از یک موسسه معتبر می تواند بسیار راه گشا باشد.

اتاق های هتل سیتی مکس

اتاق های هتل سیتی مکس

همان طور که اشاره شد، این هتل دارای امکانات بسیار مطلوبی است. اتاق های این هتل، دارای تجهیزاتی همچون تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، میز کار، چای ساز و سیستم تهویه ی عالی هستند.

هر کدام از اتاق های این هتل، دارای طراحی و دکوراسیون خاصی هستند که در طراحی آن ها از رنگ های روشن و متعددی استفاده شده است که علاوه بر ایجاد چشم اندازی زیبا، به مسافران احساس نشاط می دهند.

علاوه بر موارد فوق، از امکانات دیگر موجود در اتاق های هتل می توان به مبلمان، یخچال، مینی بار، تجهیزات مورد نیاز در حمام، کمد لباس و... اشاره کرد.

در مجموع، مسافران در اتاق های سیتی مکس، کمبود امکانات احساس نخواهند کرد.

امکانات تفریحی موجود در هتل

امکانات هتل سیتی مکس

هتل سیتی مکس، از نظر امکانات تفریحی و رفاهی نیز چیزی کم ندارد. امکانات زیادی از جمله رستوران، کافه، خشکشویی و ... در این هتل وجود دارد.

علاوه بر این موارد، برای ورزشکاران هم امکاناتی فراهم شده است. هتل سیتی مکس دارای باشگاه بدنسازی و استخر سرپوشیده و سرباز است که افرادی که در هتل اقامت دارند، می توانند از این امکانات استفاده کنند.

استخر این هتل، مجهز به سونا، جکوزی و ماساژور است. رستوران موجود در هتل نیز انواع غذاهای لذیذ بین المللی را آماده می کند که بسیار باکیفیت هستند.

کافی شاپ موجود در هتل نیز به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. در کنار کلیه ی امکانات ذکر شده، باید اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق ها را نیز اضافه کرد.

دیگر امکانات هتل سیتی مکس بِر

هتل سیتی مکس

سیتی مکس، یکی از هتل های مشهور دبی است که خدمات بسیار بالا و باکیفیتی را ارائه می دهد. اگر قصد سفر خانوادگی به دبی را دارید، هتل سیتی مکس، اتاق های خانوادگی نیز دارد.

از دیگر امکانات عمومی موجود در هتل، می توان به دستگاه های خودپرداز، سرویس های تبادل ارزی، خدمات نظافت اتاق ها، خدمات رفت و برگشت و... اشاره کرد.

هتل سیتی مکس دارای گاوصندوق و صندوق امانات نیز هست که می توانید اشیا و کالاهای با ارزش را در آن ها، نگهداری کنید.

بخش های دیدنی اطراف هتل سیتی مکس

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، موقعیت جغرافیایی این هتل، بسیار عالی است و تقریبا به بسیاری از مکان های دیدنی دبی نزدیک است.

فاصله این هتل تا مرکز خرید برجمان تقریبا 1 کیلومتر، تا موزه دبی 3 کیلومتر، تا قاب دبی 3 و نیم کیلومتر، تا پارک معروف زعبیل 2 کیلومتر و تا برج خلیفه و دبی مال، حدودا 9 کیلومتر فاصله دارد.

همچنین این هتل به فرودگاه و خطوط مترو هم نزدیک است.

فاصله هتل سیتی مکس بِر دبی تا مراکز خرید

  • تا مجتمع تجاری وافی مال: 5.9 کیلومتر
  • تا مجتمع تجاری مرکاتو دبی: 6.8 کیلومتر
  • تا مجتمع تجاری الغریر دبی: 9.7 کیلومتر
  • تا ایکیا دبی: 11.1 کیلومتر
  • تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: 10.7 کیلومتر
  • تا مجتمع تجاری فستیوال: 11.4 کیلومتر

فاصله هتل سیتی مکس بِر دبی تا مراکز پر رفت و آمد

  • تا پارک آبی لاگونا دبی: 5.3 کیلومتر
  • تا مسجد جمیرا دبی: 4.2 کیلومتر
  • تا پارک خور دبی: 7.4 کیلومتر
  • تا میدان ساعت دبی: 7.5 کیلومتر
  • تا سالن اپرا دبی: 9.3 کیلومتر
  • تا پیست اسکی دبی: 19.8 کیلومتر
  • تا جزایر نخلی پالم: 29.5 کیلومتر
  • تا باغ معجزه دبی: 28.1 کیلومتر
  • تا پارک آبی آتلانتیس دبی: 31.2 کیلومتر
  • تا لگولند دبی: 55.7 کیلومتر

نکات لازم هنگام اقامت در هتل سیتی مکس

استعمال سیگار در کلیه ی اتاق های هتل ممنوع است.

آوردن حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

ساعت پذیرش هتل 2 بعد از ظهر به بعد است.

سخن پایانی

هتل سیتی مکس دبی، هتل 3 ستاره و بسیار باکیفیتی است که موقعیت آن در شهر زیبای دبی نیز بسیار مناسب است.

امکانات موجود در اتاق های این هتل تقریبا کامل است و با اقامت در این اتاق ها، بعید است که کمبودی احساس کنید.

امکانات عمومی زیادی نیز از قبیل رستوران، کافی شاپ، استخر و باشگاه ورزشی دارد. در کلیه ی اتاق ها نیز اینترنت رایگان وجود دارد. با وجود تمامی این امکانات، قیمت اقامت در این هتل مناسب است.

اگر قصد سفر به دبی دارید، هتل سیتی مکس، گزینه ی بسیار خوبی برای اقامت است. برای بازدید از بخش های دیدنی دبی، سافاری و... می توانید از خدمات اجاره خودرو در دبی استفاده کنید.

کافه رنت یک مجموعه اجاره خودرو در داخل و خارج کشور است که در شهر زیبای دبی نیز خدمات ارائه می دهد.

امکان تحویل خودرو در فرودگاه، هتل و... از جمله خدماتی است که می توانید از آن ها بهره مند شوید. با آرزوی سفری خوش.

دیدگاه شما

فرمول: 41 - 21
02149934