ماشین ون برای فرودگاه امام خمینی

ون برای فرودگاه امام خمینی

فرودگاه امام خمینی، مکانی محبوب برای هر شخصی که به سفرهای خارجی علاقه مند است و یا قصد مهاجرت دارد، است. این فرودگاه، در اتوبان تهران – قم واقع شده است و از مرکز تهران حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.

اگر قصد سفر به همراه خانواده و یا دوستان از مبدا این فرودگاه را دارید، اجاره خودروی ون برای حمل چمدان های متعدد و تعداد نفرات زیاد، بسیار مناسب خواهد بود.

در ادامه، مزایای اجاره ون از مبدا یا مقصد فرودگاه امام خمینی را شرح خواهیم داد.

چرا اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی گزینه مناسب تری است؟

به دلایل متعددی، کرایه ون به مقصد فرودگاه و یا از مبدا فرودگاه امام خمینی، مقرون به صرفه تر و گاها آسان تر از کرایه خودروهای متعدد خواهد بود.

در ادامه، به چندین مورد از پراهمیت ترین مواردی که بهتر است برای ترانسفر، از ون های اجاره ای استفاده نمایید، اشاره می کنیم.

  • بهترین گزینه برای جابه جایی به مقصد فرودگاه امام خمینی، زمانی که همراه خانواده و یا گروه دوستان خود هستید، اجاره یک ون جادار و بزرگ خواهد بود.
  • روسای شرکت ها و کمپانی ها نیز عموما برای ترانسفر میهمانان مهم خود، از ون های لوکس تشریفاتی استفاده می کنند.
  • در اغلب مراسمات و رویدادهای مهم جهانی و یا منطقه ای نیز برای همراهی میهمانان، از فرودگاه به هتل و یا محل برگزاری مراسم نیز از ون های بسیار لوکس استفاده می شود.
  • افراد دیگر گردشگران گروهی خارجی هستند که برای بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی به کشورهای دیگر سفر می کنند. این دسته از افراد نیز به دلیل عدم آشنایی با مسیرها و خیابان ها، اغلب ترجیح می دهند با یک ون بزرگ و جادار به مقصد مورد نظر بروند.

ون های اجاره ای و رانندگان آن ها باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

ون اجاره ای

لوکس بودن ون های تشریفاتی

همان طور که اشاره شد که اغلب اوقات از ون‎ها برای ترانسفر میهمانان سیاسی و یا روسای شرکت ها استفاده می شود؛ بنابراین لوکس بودن ون، می تواند گزینه بسیار مهمی باشد.

ون های شخصی در اغلب مواقع توجه به سزایی به رعایت این امور ندارند؛ اما در ون هایی که در شرکت ها و موسسات معتبر رنت خودرو مانند کافه رنت ارائه می شود، این موضوع به طور کامل رعایت می شود. به بیان ساده تر، مجموعه های اجاره خودرو سعی می کنند تا تشریفات مراسم شما به بهترین شکل ممکن رعایت شود و از ون های لوکس و باکیفیت بالا به شما پیشنهاد دهند.

تسلط رانندگان به زبان انگلیسی

لازم است تا رانندگان ون های لوکس و تشریفاتی حداقل با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشند.

همان طور که اشاره شد، توریست ها و گردشگران خارجی و یا میهمانان سیاسی و دولتی را اغلب اوقات با ون های لوکس به سمت فروردگاه امام خمینی و یا هر مقصد دیگری جابه جا می کنند. در چنین شرایطی لازم است تا رانندگان با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشند تا بتوانند آن ها را به محل دلخواهشان برسانند و یا راهنماییشان کنند.

ویژگی های رانندگان ون

رانندگان ون ها باید از مهارت های رانندگی بسیار بالایی برخوردار باشند و توانایی رانندگی در تمام شرایط آب و هوایی و شبانه روز را داشته باشند.

خوش پوش بودن و ظاهر آراسته نیز یکی دیگر از ویژگی های بارز رانندگان ون های لوکس و تشریفاتی است که باید حتما رعایت شود.

اخلاق خوب و خوش رو بودن نیز نقش به سزایی در آرامش در طول سفر خواهد داشت. رانندگان ون باید از صبر و حوصله بالایی برای همراهی توریست ها و گردشگران خارجی برخوردار باشد.

بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی یکی دیگر از مواردی است که ون های شخصی ممکن است به آن اهمیتی ندهند، اما در شرکت های اجاره خودرو معتبر، برای تمام مسافرهای حاضر در ون، در صورت بروز حادثه قابل استفاده خواهد بود.

رانندگان باتجربه و کارآزموده ون باید توانایی رانندگی به مدت طولانی نیز داشته باشند؛ زیرا ممکن است گردشگران خارجی قصد اجاره ون از مبدا فرودگاه امام خمینی و در نهایت ایران گردی را داشته باشند.

امکانات رفاهی ون ها

امکانات رفاهی موجود در ون های اجاره ای لوکس و تشریفاتی، بسیار حائز اهمیت است. وجود سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب، وای فای، صندلی کودک، کیفیت مناسب صندلی ها برای سفرهای طولانی مدت با ون و خروجی های USB از مهم ترین مواردی هستند که یک ون مسافربری لوکس باید برخوردار باشد.

امکانات رفاهی ون ها

مدارک لازم برای اجاره ون برای فرودگاه امام خمینی

اجاره ون از موسسات و شرکت های معتبر خودرو از جمله آسان ترین موارد اجاره خودرو هستند. اجاره ون با راننده بوده و از این نظر نیازی به ارائه گواهی نامه نخواهید داشت.

همچنین به دلیل اینکه رانندگی خودرو برعهده شخص دیگری است، رخداد هر مشکل و حادثه ای مسئولیتی برای شما به همراه نخواهد داشت و اجاره ون نیازی به پرداخت ودیعه، چک و یا سفته ندارد و هزینه اجاره آن به صورت ساعتی و کیلومترشمار پرداخت می شود.

با توجه به نوع ون انتخابی و همچنین خدماتی که در کنار اجاره خودرو دریافت خواهید کرد، هزینه های مربوطه محاسبه خواهد شد. تابعیت فردی که برای اجاره ون اقدام خواهد کرد نیز بر روند کار تاثیرگذار خواهد بود.

بهترین ون ها برای فرودگاه امام خمینی

ون های مختلفی هستند که برای ترانسفر توریست و گردشگر و یا میهمانان مهم خارجی و سیاسی و یا حتی برای سفرهای خانوادگی و دوستانه مناسب امکانات کافی و لازم را دارند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

Van meksos v80

این خودروی مجهز قابلیت جابه جایی حدود 16 نفر را دارد و از این نظر ون بسیار جاداری محسوب می شود.

تمامی صندلی ها دارای روکش چزمی است و از کیفیت خوبی برخوردار است. سیستم سرمایشی و گرمایشی ون مکسوس مطلوب است و برای سفر در روزهای بسیار گرم و سرد سال مناسب است.

تمامی سرنشینان دارای کمربند ایمنی هستند. ون مکسوس دارای ترمزهای ABS+EBD+BAS، 2 کیسه هوا برای سرنشینان جلو است.

ون مکسوس، دارای ظاهری بسیار زبیا و لوکس است و برای ترانسفر میهمانان خارجی و یا تشریفات مراسمات خاص، گزینه بسیار مناسبی خواهند بود.

Van meksos v80

Hyundai van h350

این ون بسیار لوکس، ظرفیت جابه جایی برای 16 نفر را دارد. امنیت این خودرو بسیار بالاست، به طوری که هنگام رانندگی تسلط کامل بر خودرو را خواهید داشت.

ون هیوندا برای سفرهای درون شهری گزینه بسیار مناسبی است. صندلی های بسیار راحت، سیستم تهویه عالی، امکانات فنی و رفاهی بسیار مناسب، همگی باعث شده است تا این خودرو، گزینه مناسبی برای ترانسفرهای تشریفاتی و مراسم های خاص باشد.

ون هیوندا H350 دارای شرایط استاندارد یورو 6 است. امکانات امنیتی این خودرو شامل سیستم های ترمز ABS و EBD، 4 کپسول آتش نشانی، سیستم های کنترل خودرو در پیچ های تند و سیستم کنترل خودرو در سراشیبی است.

Hyundai van h350

Van delika

ون دلیکا یکی از محصولات چندمنظوره mpv شرکت میتسوبیشی است. صندلی های ردیف دوم و سوم ون دلیکا امکان خوابیدن تا 160 درچه را خواهند داشت و از این نظر برای مقاصد طولانی مدت گزینه بسیار مناسبی خواهند بود.

این خودرو قابلیت جابه جایی 7 تا 11 نفر را خواهد داشت و برای سفرهای گروهی توریست ها گزینه مناسبی خواهد بود.

این ون انتخاب خوبی برای رانندگی در جاده های کوهستانی نیست؛ بنابراین اگر قصد سفر به مناطق طبیعی و جاده های پرفراز و نشیب را دارید، بهتر است برای امنیت بیشتر این ون را انتخاب نکنید.

Van delika

van Toyota haice

این ون، سیستم سرمایش و گرمایش بسیار مطلوبی دارد و از این نظر بسیار قوی عمل کرده است. برای بزرگسالان و کودکان صندلی های مجهز و با امکانات کافی دارد و این یکی از نقاط قوت تویوتا هایس است.

این ون به اینترنت وای فای نیز دسترسی دارد و برای سفرهای طولانی مدت گزینه مناسبی خواهد بود. ون تویوتا هایس قابلیت جابه حایی حدود 15 نفر را دارد. این خودرو دارای کیفیت فنی بسیار بالایی است و برای ترانسفر تشریفاتی و یا مراسم های خاص و مهم، انتخاب خوبی خواهد بود.

Van Toyota haice

بهترین گزینه برای ترانسفر به فرودگاه امام خمینی

همان طور که اشاره شد، بهترین گزینه برای ترانسفر فرودگاهی برای افرادی که قصد دارند به صورت گروهی و یا همراه خانواده سفر کنند و یا برای مراسم های خاص و تشریفات، اجاره ون است.

ون های مختلفی برای این موراد وجود دارند که بر حسب نیاز و همچنین نوع کاربرد می توانید انتخاب نمایید. اگر قصد دارید که مراسمتان بدون نقص و با رعایت اصول و نکات خاص تشریفاتی برگزار شود، بهتر است، ریسک نکنید و از شرکت ها و موسسات معتبر اجاره خودرو، ون مورد نظرتان را رزرو نمایید.

کافه رنت، یکی از موسسه های اجاره خودرو در ایران است که با چند شعبه فعال در کشورهای مجاور، با کادر مجرب و پشتیبانی مطلوب، آماده خدمت رسانی به مشتریان خود است.

شما می توانید با مراجعه به سایت کافه رنت از شرایط و قیمت های رقابتی این مجموعه آگاه شوید و در هر ساعت از شبانه روز اقدام به رزرو خودروی موردنظر خود کنید.

دیدگاه شما

فرمول: 34 - 7
02149934