اجاره ون برای سفر یک روزه به آبشار ترز

اجاره ون

با فرا رسیدن تعطیلات، تمایل به سفر رفتن با خانواده و دوستان افزایش می یابد. به ویژه اگر مقصد سفر جایی به مانند آبشار ترز باشد. شما با اجاره ون برای سفر به آبشار ترز می توانید تمام مزایای یک سفر دست جمعی را تجربه کنید. این امکان را دارید تا از میان جنگل های سرسبز شمال عبور کنید و خنکی هوای شمال کشور لذت بسیار ببرید.
در این میان نیز می توانید با دوستان و اعضای خانواده خود در طول مسیر و در داخل ون هم صحبت شوید و به شادی بپردازید. اما برای اینکه بتوانید سفری لذت بخش را برای خود رقم بزنید، باید در مورد این جاذبه دیدنی و شرایط اجاره ون برای آبشار ترز اطلاعات خود را افزایش دهید.

سفر یک روزه به آبشار ترز

در اعماق جنگل های هیرکانی و با عبور از رودخانه های پر آب این منطقه، آبشار ترز قرار دارد. این جاذبه بی مانند استان مازندران در نزدیکی سوادکوه شمالی و دهستانی به نام لفور واقع شده است. بعد از اینکه به لفور رسیدید، باید با پای پیاده به سمت آبشار بروید. مسیر رسیدن به آبشار و پیاده روی در مسیر رودخانه تمامی چیزهایی هستند که برای سفر به این منطقه نیاز دارید. در پیرامون این آبشار زیبا می توانید از صدای آب، صدای پرندگان، هوای خنک و سرسبزی خدادادی آن لذت بسیار ببرید.
اما وقتی یک ون اجار می کنید، باید مسیر رسیدن به آبشار ترز را نیز بلد باشید. برای رسیدن به این آبشار دو مسیر وجود دارند:
• جاده فیروزکوه: از جاده فیروزکوه باید به شهر شیرگاه بروید. سپس به جاده ای به اسم «گنج افروز» می رسید. در مسیر این جاده به سمت بابل خواهید رسید. در طول مسیر یادتان باشد که سه راهی لفور را رد نکنید.
• جاده هراز: باید از شهر آمل عبور کنید و به سمت بابل بروید. از بابل به لفور می رسید. بعد از رسیدن به سه راهی، مسیر شما مشخص خواهد بود. یک مسیر خاکی شما را به سمت ابتدای جاده متصل به آبشار می برد

جاده هراز.

مزایای اجاره ون برای سفر یک روزه به آبشار ترز

فرصت اجاره ون برای سفر به آبشار ترز می تواند شما را از بسیاری دردسرها خلاص کند. استرس ناشی از تصادف ماشین در وسط جاده چیزی است که هنگام کرایه ون می توان از آن اجتناب کرد. اما این تنها مزیت اجاره ون برای سفر به آبشار ترز نیست. در زیر به مهمترین فواید رنت ون اشاره شده است:

اجاره ون

1- امنیت بیشتر

از آنجایی که رویدادهای پیش بینی نشده همیشه ممکن است اتفاق بیفتند اما با اجاره ون می توانید امنیت جاده ای خود را افزایش دهید. این ماشین ها ابعاد بزرگی دارند و از نظر استانداردهای امنیت در وضعیت بسیار خوبی هستند. ون های مسافرتی امنیت بیشتری از خودروهای معمولی دارند. همچنین، امکان اجاره ون با راننده برای شما مقدور است. رانندگان بسیار مجرب هستند و مسیر رسیدن به مقصد را به خوبی می شناسند. پس می توانید بدون کوچکترین نگرانی ون مورد نظر خود را کرایه کنید.

2- راحتی بیشتر

یک ون بزرگ هم برای مسافران و هم وسائل و چمدان ها فضای زیادی دارد. همین امر باعث می شود تا افراد بتوانند حداکثر راحتی را در ون داشته باشند و از خواب رفتن پاهایشان و درد کمر خلاص شوند. ون ها اغلب دارای صندلی های ارگونومیک و نرمی هستند و به پشتیبانی از بدن مسافران کمک می کنند. فضای داخل کابین ون بیشتر از خودروی معمولی است و این مهم به ویژه برای افراد کهنسال و کسانی که با نشستن زیاد رابطه خوبی ندارد، انتخابی عالی خواهد بود.

3- صرفه اقتصادی

سفر گروهی با ون به صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد کمک می کند. اول اینکه دیگر نیازی نیست همه خانواده ها با خودروی شخصی خود به آبشار ترز بیایند. همین امر باعث می شود تا در هزینه های سوخت صرفه جویی شود. دوم اینکه کل هزینه کرایه ون را می توان بین همه افراد تقسیم کرد که این نیز باعث کاهش هزینه های سفر می شود. حتی هر مشکلی (تصادف و خرابی خودرو در مسیر) بر عهده شرکت اجاره دهنده خودرو خواهد بود، در صورتی که ون را با راننده کرایه کنید.

4- کاهش فرسودگی خودرو

هنگام اجاره ون برای آبشار ترز می توانید از فرسودگی خودروی خود جلوگیری کنید. این موضوع عمر خودروی شخصی شما را افزایش می دهد. این مهم باعث کاهش استهلاک خودرو می شود و در نتیجه به کاهش هزینه های مربوط به ماشین کمک زیادی می کند. با کرایه ون کمپینگ می توانید خودروی خود سالم نگه دارید و از هزینه های مربوط به سفرهای جاده ای بکاهید.

نکات مهم در اجاره ون برای سفر به آبشار ترز

سفر به ترز

استخدام ون برای جابجایی گزینه مناسبی است زیرا می تواند مزایای زیاد به همراه دارد اما مهم است که قبل از رزرو ون نسبت به شرایط و خدمات شرکت اجاره دهنده، اطلاعات خود را تکمیل کنید:
• ون ها در ظرفیت های مختلف از 8 تا 14 نفر قابل رزرو هستند.
• خودرویی را انتخاب کنید که فضای کافی برای قراردادن چمدان ها را داشته باشید.
• ون ها اغلب با بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث اجاره داده می شوند. اما با بیمه کامل می توانید از همه خطرت به دور باشید.
• اجاره خودرو بدون راننده با مسئولیت و ارائه مدارک قابل اجاره است.
• خودروی اجاره ای خود را از شرکت های معتبر تهیه کنید و فریب قیمت های پایین را نخورید.
• قرارداد کرایه ون را با دقت بخوانید و سپس امضا کنید.
• در زمان مشاهده ون و قبل از امضا قرارداد، خودرو را بررسی کنید تا دقیقا مشابه مشخصات داخل قرارداد باشد.
• مبلغ ودیعه در نزد شرکت می ماند تا زمانی که ون را تحویل دهید.
• به همه امکانات رفاهی و فنی خودرو توجه کنید.

اجاره ون از کافه رنت برای سفر به آبشار ترز

برای اجاره ون برای سفر یک روزه به آبشار ترز می توانید از خدمت شرکت کافه رنت بهره مند شوید. کافه رنت با سال ها تجربه در رنت انواع خودرو توانسته به یکی از شرکت های معتبر در این زمینه تبدیل شود. شما می توانید ون مورد نظر خود را با راننده یا بدون راننده و برای مدت زمان مشخصی (روزانه، هفتگی یا ماهانه) رزرو کنید. از ویژگی های منحصر به فرد کافه رنت می توان به سابقه و اعتبار درخشان، قیمت های مقرون به صرفه و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد. با کرایه ون از کافه رنت با خیال راحت به مناطق سرسبز و بکر شمال کشور مانند آبشار ترز سفر کنید.شما برای کسب اطلاعات از اجاره ماشین نیز میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما

فرمول: 34 - 6
02149934