ارزانترین اقامتگاه های ساحلی کیش


گذراندن اوقات در اقامتگاه های ساحلی کیش می تواند لذت سفر به جزیره کیش را چندین برابر کند. برای داشتن سفری دلچسب در کیش، بهتر است از امکانات کافه رنت استفاده کنید. اجاره خودرو از کافه رنت به شما امکان داشتن سفری بی نظیر و ایمن را هدیه می کند.


خودروهایی که متناسب با نیاز مسافران طراحی شده اند و شما را در رسیدن به مقصد همراهی می کنند. اجاره سوئیت ساحلی در کیش ارزان بوده و می توانید از اقامتگاه های مطمئن برای سفر خود استفاده کنید. در کنار این تجربة بی نظیر بهتر است با کرایه خودروی موردعلاقه خود، خاطره ای زیبا بسازید. این اقامتگاه ها باید از امکانات و دسترسی خوبی برای مسافران برخوردار باشند تا سفر به یادماندنی ای داشته باشید. در این مقاله از کافه رنت، به معرفی چند اقامتگاه جذاب در کیش می پردازیم.

اقامتگاه ساحلی کیش

در جزیره کیش هتل های زیاد و متنوعی برای اقامت وجود دارد. بسیاری از این هتل ها به دلیل نزدیکی به دریا و منظره ساحلی که دارد، بسیار جذاب و پرطرف دار هستند. در ادامه به چند نمونه از اقامتگاه های ساحلی کیش می پردازیم.

هتل ساحلی سیمرغ در کیش

هتل ساحلی سیمرغ در ساحل مرجانی کیش که از زیباترین ساحل های جزیره کیش است، قرار دارد. این هتل در ابتدای جاده جهان و جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. امکانات هتل سیمرغ کیش شامل فضای ورزشی، فضای بازی برای کودکان، مسیر مخصوص برای پیاده روی است. همچنین، ساحل اختصاصی که این هتل دارد، بسیار محبوب است. بودن در کنار پارک ساحلی سیمرغ و نزدیکی به ساحل دریا از دیگر ویژگی های خوب و محبوب هتل ساحلی سیمرغ است.
هتل سیمرغ بخشی از مراکز جزیره است، به همین دلیل روزانه در دو نوبت افرادی که در هتل اقامت دارند را به مرکز جزیره می برند. اجاره اقامتگاه ارزان در کیش با هتل سیمرغ برای شما مسافران امکان پذیر است. این هتل دارای 86 سوئیت با منظره ساحلی است. در رستوران سیمرغ که در محوطه خود هتل قرار دارد، انواع غذاهای ایرانی و دریایی برای میهمانان سرو می شود.

پارک ساحلی سیمرغ در نزدیکی هتل سیمرغ کیش

هتل مارینا پارک در کیش

در اسفند سال 89 هتل مارینا با زیربنای ده هکتار ساخته شد. این هتل ظاهری زیبا، طراحی منحصربه فرد همراه با اتاق ها و سوئیت هایی بسیار شیک و لوکس است. هتل مارینا مجموعاً 190 واحد اقامتی برای میهمانان خود دارد. این هتل با استفاده از گیاهان تزئینی و آب نمای خاص، جذابیت زیادی پیدا کرده است. منظره ساحلی برای برخی از اتاق ها وجود دارد. ولی به طورکلی هتل مارینا از دو سمت به ساحل مرجانی خلیج فارس نزدیک است. ماندن در این اقامتگاه ساحلی کیش، امکانات عالی و دسترسی خوب به جزیره کیش را در اختیار شما قرار می دهد.

هتل دریایی ترنج در کیش

هتل ترنج دارای دو فاز هتل ساحلی و هتل روی آب است. ساخت این هتل از سال 92 شروع و در سال 94 به بهره وری رسید. هتل ترنج تنها هتل دریایی در خاورمیانه به حساب می آید. زیبایی این هتل بر روی آب مانند یک بته جقه است. هتل ترنج کیش به طور کلی دارای 100 ویلا و 5 سوئیت اختصاصی یا VIP است. سوئیت های این هتل هرکدام جداگانه دارای یک بالکن بوده و این بالکن ها از کف شیشه ای با منظره آب دریایی برخوردار هستند.


5 سوئیت اختصاصی در هتل ترنج با توجه به فرهنگ ملل مختلف طراحی شده است. این سوئیت ها از طریق یک مسیر 1 کیلومتری به یکدیگر متصل شده اند. انواع رستوران ها و کافی شاپ ها در اطراف این هتل ساحلی وجود دارد. در تمامی این رستوران ها انواع غذاهای ایرانی و دریایی به بهترین شکل ممکن سرو می شود.


امکان اجاره اقامتگاه ساحلی در کیش با وجود این هتل بسیار زیبا به وجود آمده است. شما می توانید با خودروهای کافه رنت، سفری دلچسب به این جزیره ی زیبا را داشته باشید.

هتل ساحلی و دریایی ترنج در جزیره کیش

هتل ساحلی و دریایی ترنج در جزیره کیش

اجاره اقامتگاه ساحلی در کیش

در جزیره کیش انواع اقامتگاه های ساحلی به اجاره گذاشته می شوند. این اقامتگاه ها هم به شکل آپارتمان و هم به شکل سوئیت های ارزان قیمت هستند. مهم ترین ویژگی که اقامتگاه های ساحلی در کیش باید داشته باشند، دسترسی خوب به مرکز جزیره و نزدیکی به ساحل دریای خلیج فارس است. نحوه اجاره و هزینه آنها نیز متفاوت بوده و معمولاً با توجه به تعداد روزهای اقامت شما حساب می شوند. حداقل اقامت 1 روز بوده و تا 1 هفته یا بیشتر هم ممکن است.
اگر می خواهید در اقامتگاهی که فاصله زیادی با مرکز جزیره دارد، بمانید؛ می توانید از خدماتی مانند اجاره خودرو برای رفت وآمد خود استفاده کنید. در ادامه به شرایط، قوانین و نکات اجاره خودرو در کیش می پردازیم.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده در کیش

کافه رنت یک بستر خوب و امن برای مسافرانی است که قصد اجاره خودرو در جزیره کیش را دارند. استفاده از امکانات کافه رنت برای اجاره خودرو دارای شرایطی است که مسافران ملزم به رعایت این شرایط هستند. در ابتدای مطلب خواهشمندیم در صورت اجاره خودرو از ما، خودرو را مانند خودروی خود بدانید و نسبت به آن امانت دار خوبی باشید. باید بدانید که از زمانی که خودرو در اختیار شما گذاشته می شود، تمامی مسئولیت های آن برای عهده فرد اجاره کننده است.


از جمله شرایطی که خودروهای کافه رنت دارند، محدودیت کیلومتر است. محدودیت کیلومتری به معنای آن است که هر خودرویی در روز می تواند فقط تا میزان مشخصی استفاده شود. در صورت استفاده بیش از حد مجاز، باید به ازای هر کیلومتر اضافی، مبلغی مازاد پرداخت شود. محدودیت کیلومتر در خودروهای ایرانی روزانه 250 کیلومتر، خودروهای خارجی 200 کیلومتر و خودروهای لوکس و گران قیمت 150 کیلومتر است. در نهایت، حداقل زمان برای اجاره خودرو بدون راننده از کافه رنت به مدت 3 روز است.

اجاره خودرو در جزیره کیش

اجاره خودرو در جزیره کیش


مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده
همان طور که می دانید، شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده بسیار سفت و سخت تر است. این شرایط و مدارک شامل:
• اجاره کننده باید حداقل 20 سال سن داشته باشد.
• گواهی نامه اجاره کننده حداقل باید 6 ماه اعتبار داشته باشد.
• کارت ملی اجاره کننده باید ارائه شود.
• گواهی اشتغال به کار یا محل زندگی معتبری باید ارائه شود.
• یک فقره سفته یا چک به ارزش خودرو اجاره شده باید ارائه شود.
• مبلغی مشخص به عنوان ودیعه برای اجاره خودرو باید داده شود.
• تمامی مدارک خواسته شده برای اجاره خودرو باید به نام فرد اجاره کننده باشد.
• مبلغ دریافتی به عنوان ودیعه در هر خودرو متفاوت است.
• در صورت عودت خودرو، مبلغ ودیعه به اجاره کننده بازگرداننده می شود.
مدارک لازم برای اجاره خودرو با راننده
شرایط برای اجاره خودرو با راننده از کافه رنت بسیار ساده تر است. این شرایط شامل:
• برای اجاره خودرو با راننده نیازی به ارائه هیچ گونه مدارکی نیست.
• تمامی مسئولیت های خودرو به گردن راننده کافه رنت است.
• حداقل زمان اجاره خودرو با راننده 10 ساعت است.
• هزینه تردد در مرکز جزیره بر اساس ساعت محاسبه می شود.
• هزینه تردد در خارج و اطراف جزیره بر اساس کیلومتر محاسبه می شود.

شرایط اجاره خودرو در کیش برای توریست های خارجی

این روزها بسیاری از توریست های خارجی علاقه مند به اجاره خودرو در جزیره کیش هستند. کافه رنت نیز این امکان را برای اتباع خارجی فراهم کرده تا در زمانی کم، خودرو موردنظر خود را اجاره کنند. مدارک و شرایط لازم برای اجاره خودرو بدون راننده توسط اتباع خارجی:


• حداقل سن برای اجاره کننده 20 سال است.
• ارائه گواهی نامه بین المللی برای فرد اجاره کننده الزامی است.
• اصل پاسپورت یا آی دی کارت فرد اجاره کننده باید ارائه شود.
• مبلغی مشخص به عنوان ودیعه برای اجاره خودرو باید پرداخت شود.
• اتباع خارجی یا ایرانیان مقیم در خارج از کشور نیازی به ارائه چک یا سفته ندارند.
اجاره خودرو با راننده از کافه رنت برای اتباع خارجی نیز نیازی به ارائه مدارکی خاص ندارد. تنها بر اساس نوع رفت وآمد، هزینه استفاده از خودرو همراه با راننده محاسبه می شود.

رانندگی در کیش

رانندگی در کیش، شرایط و قوانین خودش را دارد. تمامی رانندگان در این جزیره باید این قوانین را رعایت کنند. در غیر این صورت باید جریمه آن را پرداخت کنند. این قوانین و شرایط شامل:


• بستن کمربند ایمنی الزامی است.
• ریختن زباله یا ته سیگار به بیرون از خودرو ممنوع است.
• تمامی جریمه ها در جزیره کیش دوبرابر دیگر استان ها محاسبه می شود.
• در هرجایی از جزیره بوق زدن ممنوع است.
• حداکثر سرعت مجاز رانندگی بر روی تابلوها نوشته شده است.
• دوربین کنترل سرعت در خیابان های جزیره نصب شده و هرگونه تخلف منجر به پرداخت جریمه می شود.

کیش

در آخر

گشت وگذار در جزیرة زیبای کیش برای همة ما تجربه ای جذاب و دلنشین به نظر می رسد. استفاده از اقامتگاه های ساحلی کیش به شرط اینکه مجهز و با امکانات کافی باشند، خوب و مناسب است. در کنار آن داشتن سفری با یک خودروی خاص و جدید لذت بخش تر خواهد بود.


اقامتگاه ساحلی کیش می تواند گزینه خوبی برای اقامت در این جزیره باشد، ولی برای گشت وگذار در این جزیره، داشتن خودرویی مناسب یک مزیت به حساب می آید. کافه رنت این امکان را برای همه مسافران فراهم کرده تا خودروی دلخواه خود را در سفر همراه خود داشته باشند.

دیدگاه شما

فرمول: 43 - 14
02149934