بهترین مکان های کمپینگ در بهار

کمپینگ در بهار علاوه بر تماشای طبیعت و غرق شدن در زیبایی های آن، منبع بزرگی از آرامش نیز خواهد بود. با سفر به طبیعت و دور شدن چند روزه از شهر و زندگی روزمره، ذهن و روح انسان با آرامش بیشتری آمیخته می شود. در نهایت با طبیعت گردی روان انسان از استرس ها دور شده و با ارتباط با طبیعت، مهارت های زندگی را یاد خواهد گرفت.
دغدغه اصلی بیشتر افراد برای تجربه نکردن کمپینگ، عدم خودروی مناسب است. ازآنجایی که خودروهای شاسی بلند از استقامت بیشتری برخوردار هستند و برای رفتن به طبیعت گزینه مناسب تری محسوب می شوند، شما می توانید خودروی دلخواه خود را از کافه رنت اجاره کنید. سفر کمپینگ با خودروی اجاره ای تجربه ای دلنشین برای علاقه مندان به طبیعت خواهد بود که با خیالی آسوده به سفر خود بپردازند. در ادامه مناسب ترین مکان های کمپینگ را بررسی می کنیم و به خودروهای کافه رنت می پردازیم.

معرفی بهترین مکان های کمپینگ در بهار

ازآنجایی که طبیعت کشورمان بی نظیر و بسیار زیبا است، بهتر است برای سفرهای خود گاهی این مناطق هرچند دور را انتخاب کنیم. سفر کمپینگ با خودرو اجاره ای به این مناطق تجربه ای دلچسب و به یادماندنی خواهد بود.

دماوند - آمیزه ای از سختی کوه و لطافت دشت

ترکیب زیبای بین کوه دماوند و طبیعت سرسبز دامنه های اطراف آن، باعث شده تا یکی از انتخاب های ما برای کمپینگ در بهار باشد. علاوه بر کوه که هدف اصلی کوهنوردان برای فتح و بالارفتن از آن برای افراد معمولی است، دشت سرسبز اطراف دماوند نیز محلی مناسب برای چادر زدن و کمپ کردن است.
چشمه دیو آسیاب، دریاچه تار، چشمه تیز آب، آبشار برف تنگه لار و... از دیگر نقاط جذاب دماوند برای گردشگران هستند. رسیدن به دماوند و لذت بردن از مسیر آن با خودرویی که از تمام جوانب ایمن و مستحکم باشد، تجربه بی نظیری خواهد بود. اگر دوست دارید از طبیعت سبز دماوند لذت ببرید می توانید با خودروهای کافه رنت به سمت غرب دماوند برانید. سپس در پارک ملی لار چادر بزنید و از تماشای دشت پر از گل آن لذت ببرید.


اما اگر طرف دار آبشارها، غارهای متعدد و سختی کوه هستید، می توانید خود را با شاسی بلندهای ایمن کافه رنت، به غار رود افشان و آبشار جنگلک برسانید و از صدای طبیعت و آرامش آب لذت ببرید.

رود سیروان - نماینده پرآوازه کردستان

این رود در بین تمام طبیعت بکر کردستان و در دل دامنه ها و دشت سرسبز آن قرار دارد. ترکیبی از پوشش گیاهی و جانوران زیبا، در کنار صدای پرشور این رود، باعث شده تا به عنوان یکی از بهترین مکان های کمپینگ در بهار شناخته شود.
دریاچه زریوار، کوه شاهو، آبشار گویله، کوه آربابا و.. از زیباترین نقاط دیگر مربوط به منطقه کردستان هستند که برای کمپینگ در بهار انتخاب خوبی خواهند بود. اگر سفر خود را با خودروهای اجاره ای کافه رنت شروع کنید، می توانید تا این مقصد زیبا برانید و علاوه بر زیبایی منطقه، از مسیر نیز لذت ببرید.
وقتی به رود سیروان برسید، در فصل بهار گیاهانی نظیر ریواس در اطراف رود به تعداد زیادی روییده اند. سنجاب ها نیز مهمان های بعدی شما خواهند بود که اگر با طبیعت مهربان باشید، حتماً نزدیک شما خواهند شد.

بهترین مکان های کمپینگ در بهار

جنگل دالخالی - قلب رامسر

دالخالی را می توان بهشت ایران در شمال کشور دانست. جنگلی که از رامسر به سمت تنکابن قرار دارد و با فاصله هفت کیلومتری بعد از رامسر، به این جنگل زیبا می رسید. طبیعت گردی و تماشای سرسبزی بی نظیر دالخالی باعث شده تا بسیاری از افراد همه ساله، این مقصد را برای کمپ خود در نظر بگیرند.
سفر کمپینگ با خودرو اجاره ای، تجربه ای ویژه و جدید خواهد بود که تماشای طبیعت این جنگل را بیش ازپیش جذاب می کند. خودروهایی ایمن که می توانند شما را به خوبی به مقصدتان برسانند و از تمام لحاظ ایمن و بیمه شده هستند. کافه رنت موفق بوده تا بستری را برای شما فراهم کند که به خوبی بتوانید با اجاره خودرو به گردش های خانوادگی بپردازید. اگر به دالخالی سفر کردید حتماً از حضور مه و کلبه های چوبی آن نهایت لذت را ببرید.


جنگل دالخالی در شب با چالش های بی شماری نظیر حشرات و شغال ها همراه است. توصیه می کنیم برای تجربه کمپینگ در بهار و لذت از زیبایی های این جنگل، در روز به آن سفر کنید. اما اگر خواستید با چالش های بیشتری همراه باشید حتماً تجهیزات لازم برای کمپ را همراه داشته باشید.

جنگل دالخالی

ساحل درک چابهار - آمیزه ای از کویر و دریا

تابه حال به ترکیب خشکی در کنار طبیعت بکر یک دریا فکر کرده اید؟ اینکه در کنار دریای زلال یک نخل کوچک زیبا ببینید چطور؟ ساحل درک چابهار، دقیقاً همین نقطه از ایران است. برای رسیدن به آن با خودروی خود به 200 کیلومتری غرب چابهار یا 120 کیلومتری کنارک بروید.
برای کسب تجربه ای بی نظیر و لذت بردن از تمام سکوت این نقطه، روی رمل ها بروید و غروب خورشید را نظاره کنید. برای اینکه از جذابیت های بیشتر این ساحل لذت ببرید، چادر خود را جایی نصب کنید که صبح زود طلوع خورشید را ببینید. شما در ساحل درک چابهار، یک کمپ کویری در کنار دریا خواهید داشت که می توانید با موج سواری و قایق سواری سفر خود را تکمیل کنید.

ساحل درک چابهار

دریاچه گهر - نگین زاگرس

اگر به دنبال بهترین مکان های کمپینگ در بهار می گردید، بی شک دریاچه گهر از اصلی ترین انتخاب های ما خواهد بود. استان لرستان در کنار طبیعت بکر و سرسبز خود، نگینی را در دل خود جای داده که از آب های ارتفاعات اشترانکوه سیراب می شود.
دریاچه ای که مهد زندگی قزل آلا، مارماهی ها و لاک پشت های جذابی است. در کنار آن جانورانی نظیر خرس، روباه، عقاب، کبک، پلنگ و.. نیز به آرامی زندگی می کنند. پوشش گیاهی درختان بلوط، پسته، زالزالک و انجیر نیز، در این طبیعت زیبا حیات دارند.
رسیدن به این کمپ زیبا کمی دشوار و طولانی به نظر می رسد ولی حتماً با خودروی مناسب خود تا آخرین ایستگاه در شهر دورود بروید. سپس خود را به یک پیاده روی چهل دقیقه ای مهمان کنید و از مسیر خود لذت بروید. البته آبشار بیشه، مخمل کوه، دره شیزر، دره خزینه و... از دیگر نقاط جذاب لرستان هستند که شما می توانید با اجاره خودرو از کافه رنت، سفر کمپینگ با خودرو اجاره ای خود را آغاز کنید و در بهار از طبیعت سرسبز لرستان دیدن کنید.

دریاچه گهر

لوازم موردنیاز برای کمپ

برای اینکه سفری مطمئن و ایمن داشته باشید، شما ملزم به تهیه وسائل موردنیاز پیش از شروع کمپینگ در بهار هستید. این موارد در قالب جدولی برای شما قرار داده شده اند تا به آسانی به آن ها دسترسی داشته باشید.

  • لباس و تجهیزات
  • کیسه خواب
  • زیرانداز خواب
  • بالش
  • چادر
  • صندلی
  • چراغ قوه
  • شارژر خورشیدی
  • مواد غذایی
  • کیف محافظ جانوران
  • لوازم آشپزی
  • گاز مخصوص کمپینگ
  • قهوه فوری
  • لیوان
  • بطری آب
  • وعده غذایی
  • لوازم بهداشتی
  • دستمال مرطوب
  • ضدعفونی کننده دست
  • شامپو خشک
  • دوش کمپینگ
  • حوله
  • شوینده های قابل تجزیه زیستی
  • مسواک و خمیردندان
  • موارد دیگر
  • کیسه زباله
  • ضدآفتاب
  • پماد ضد گزش حشرات
  • جعبه کمک های اولیه

اجاره خودرو از کافه رنت

اجاره خودرو یکی از آسان ترین راه ها برای عموم افراد محسوب می شود. در واقع این مسئله برای سفرهای تفریحی و کمپ های چند روزه بسیار پراهمیت خواهد بود. با بررسی مقصد سفر خود، می توانید بهترین نوع خودرو را از کافه رنت انتخاب کنید. برای مثال اگر سفر شما دسته جمعی و با تعداد بالایی از افراد است، ون ها و اتوبوس های کافه رنت انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.
همچنین برای سفرهای خانوادگی شما، خودروهای مختلفی نظیر خودروهای اقتصادی، لوکس، خارجی و ایرانی وجود دارد که به طور دلخواه می توانید آن ها را انتخاب کنید. توصیه ما به شما برای سفر به بهترین مکان های کمپینگ در بهار، اجاره خودروهای شاسی بلند است.
این خودروها از نظر استقامتی نسبت به خودروهای دیگر بالاتر بوده و در مسیر راه، خصوصاً راه های سخت و دشوار برای کمپ، مستحکم تر هستند. تمام خودروهای کافه رنت تحت پوشش بیمه بدنه و شخص ثالث هستند و این مسئله خیال شما را برای داشتن سفری آسان، آسوده می کند. البته پکیج های متفاوتی به منظور افزایش امنیت خودرو و پوشش آن برای بیمه وجود دارد که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.

اجاره خودرو از کافه رنت

خودروهای کافه رنت از مناسب ترین گزینه ها برای کمپینگ محسوب می شوند. ما در کافه رنت خودروهای خود را به دو صورت همراه با راننده و بدون راننده تحویل شما عزیزان می دهیم. البته این مسئله سلیقه ای بوده و در صورت تمایل می توانید در فرم درخواست خود نوع آن را ذکر کنید.


نکته مهم اینکه خودروهای همراه با راننده به مدارکی جهت ارائه احتیاج ندارند و شما می توانید با خیالی آسوده به کمپینگ خود بپردازید. اما برای خودروهای بدون راننده شرایطی وجود دارد که در صفحه اصلی سایت به آن ها اشاره شده است. شما می توانید خودروی دلخواه خود را با انتخاب مکان و زمان سفر، در محل تحویل بگیرید و ایمن و آسوده سفر کنید.

معرفی خودروهای شاسی بلند برای کمپینگ در بهار

همان طور که اشاره کردیم خودروهای شاسی بلند از بهترین انتخاب ها برای سفر های کمپینگ محسوب می شوند. بنابراین شما می توانید به طور دلخواه خودروی خود را از بین خودروهای زیر انتخاب کنید و با تعیین اینکه همراه با راننده یا بدون راننده باشد، در محل تحویل بگیرید.

تویوتا لندکروز

از لوکس ترین و قدرتمندترین خودروهای شاسی بلند موجود در کافه رنت، تویوتا لندکروز است. سواری بسیار راحت آن باعث شده تا بسیاری از افراد این خودرو را برای سفرهای خود انتخاب کنند. برای سفر کمپینگ با خودرو اجاره ای تویوتا لندکروز شما می توانید آن را به دو صورت همراه با راننده و بدون راننده انتخاب کنید.

هیوندا سانتافه نیو

یکی دیگر از بهترین انتخاب ها برای کمپینگ در بهار، همین خودرو است. این خودرو به سیستم کمکی پارک مجهز بوده و با دنده اتوماتیک خود، شتاب اولیه بسیار خوبی دارد. قطعاً یکی از مناسب ترین خودروها برای کمپینگ در بهار هیوندا سانتافه نیو خواهد بود. همچنین شما می توانید این خود را به صورت همراه با راننده و یا بدون راننده اجاره کنید.

لکسوس RX350

یکی دیگر از مجهزترین خودروهای شاسی بلند موجود در کافه رنت، بدون شک لکسوس RX350 است. خودرویی که به صورت با راننده و بدون راننده، برای شما بر روی سایت قرار گرفته و می توانید آن را برای سفرهای کمپینگ خود انتخاب کنید.

لکسوس RX350

تویوتا پرادو

خودرویی که از سیستم ترمز اضطراری، ایربگ های جانبی و دوربین جانبی دوطرفه برخوردار است و به عنوان خودرویی ایمن برای سفر به بهترین مکان های کمپینگ در بهار شناخته می شود. اجاره این خودرو به دو صورت با راننده و بدون راننده امکان پذیر است.

BMW X3

این خودرو به عنوان یکی از پرفروش ترین خودروهای کمپانی بی ام و شناخته می شود که با موتور قدرتمند خود انتخاب بسیار خوبی برای سفرهای طولانی و کمپینگ خواهد بود. شرایط لازم برای اجاره این خودرو به دو صورت همراه با راننده و بدون راننده امکان پذیر است.

کیا موهاوی

یکی از قدرتمندترین شاسی بلندهای کشور که در سطح خودروهای لندکروز آمریکایی و ژاپنی است، همین خودرو است. خودرویی با موتور 13٫4 لیتری 8 سیلندر است که به عنوان یکی از قدرتمندترین خودروهای مناسب برای کمپینگ در بهار شناخته می شود. این خودرو به صورت بدون راننده در کافه رنت اجاره داده می شود.

کیا اسپورتیج

از محبوب ترین خودروهای کمپانی کیا، با ظاهری زیبا و جذاب، کیا اسپورتیج است. این خودرو با سیستم کنترل اتوماتیک ترمز در سراشیبی و سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، انتخابی مناسب برای سفر به جاده های پر پیچ وخم خواهد بود. اجاره کیا اسپورتیج نیز به صورت همراه با راننده و بدون راننده است.

کیا سورنتو

کیا سورنتو به عنوان یک شاسی بلند متوسط از کمپانی کیا شناخته می شود. توانایی حرکت با دو دیفرانسیل و جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته باعث شده تا این خودرو گزینه مناسبی برای پیمایش مسیرهای سخت و دشوار باشد. شما می توانید برای سفر کمپینگ با خودرو اجاره ای کیا سورنتو به صورت بدون راننده سفر کنید.

هیوندا توسان

این خودرو با امکانات رفاهی مجهز به سیستم کنترل پایداری ABS و سیستم کنترل سرعت در سراشیبی برای کمپینگ در بهار و مناطقی که سخت و دشوار هستند بسیار مناسب است. شما می توانید از خدمات اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده این ماشین بهره مند شوید.

هیوندا توسان

BMW X4

یک کراس اور جذاب از کمپانی بی ام و که با امکانات ایمنی نظیر سیستم هشدار نقطه کور و سیستم هشدار خروج از خطوط جاده، یک انتخاب مناسب برای جاده های پر پیچ وخک و صعب العبور خواهد بود. برای سفر کمپینگ با خودرو اجاره ای BMW X4 می توانید آن را به دو صورت همراه با راننده و بدون راننده اجاره کنید.

در آخر

برای اینکه با خیالی آسوده و با خودرویی ایمن از بهترین مکان های کمپینگ در بهار دیدن کنید و در کنار خانواده خود نهایت لذت را ببرید، می توانید از خودروهای کافه رنت استفاده کنید. کمپینگ در بهار با خودروهای اجاره ای ما تجربه سفر زیبا و بی نظیرتان را کامل می کند. البته شما حتی می توانید با یک راننده راه بلد به طور اختصاصی به کمپینگ خود بپردازید و با خیالی آسوده از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

دیدگاه شما

فرمول: 30 + 5
02149934