نمایش ماشینهای مرتبط
اجاره ون مکسوس V80
ون مکسوس V80
مدل 2015 تا 2017
  • A/C
  • M
  • 8
  • 14
واتس اپ
اجاره H350 ون هیوندای
H350 ون هیوندای
مدل 2014 تا 2017
  • A/C
  • M
  • 6
  • 13+1
واتس اپ
اجاره ون تویوتا هایس
ون تویوتا هایس
مدل 2018 تا 2019
  • A/C
  • M
  • 6
  • 14-12
واتس اپ

اجاره ون برای سفر از تهران به شمال


این روزها که به تعطیلات نوروز نزدیک می شویم، ممکن است به فکر سفر رفتن افتاده باشید. سفر بهترین گزینه برای تفریح در ایام تعطیلات است. شمال همیشه جزو پرطرفدارترین مقاصد برای تعطیلات نوروزی بوده و هست. باوجود مخارج بالا برای یک سفر چندروزه ممکن است از رفتن صرف نظر کنید اما می توان با خانواده و کسانی که دوستشان دارید، به صورت گروهی سفر کنید و لحظات خاطره انگیزی را در یادتان ثبت کنید. به جای آن که چند ماشین را راهی جاده کنید، با داشتن یک ون می توانید همراه خانواده یا دوستان خود به شمال بروید. برای کسانی که ماشین ندارند نیز اجاره ون برای شمال بسیار پیشنهاد خوبی است.


سفر دوستانه و گروهی با ون برای جوانانی که هنوز گواهینامه و یا خودرو ندارند بسیار گزینه خوبی است. سفر نوروزی خود را به دلیل هزینه های زیاد یا نداشتن ماشین فراموش نکنید. ون های مسافرتی امکانات بسیار خوبی دارند. می توانید با انتخاب یکی از آن ها سفر هیجان انگیزی را برای خود رقم بزنید و همراه چند نفر از اعضای خانواده خود و یا دوستانتان در فصل خوش آب وهوای بهار، به جنگل های سرسبز شمال رفته و لذت ببرید. برای اجاره ون کار سختی پیش رویتان نیست. شرکت کافه رنت باسابقه بیش از ده سال در این کار، به شما کمک می کند تا سفر خوبی داشته باشید. کافی است با ما همراه شوید تا هر آنچه لازم است درباره مزایا، شرایط و هزینه های اجاره ون برای سفر به شمال بدانید به شما بگوییم.

کرایه ون شمال

ون ها خودروهایی هستند که به علت داشتن فضای بیشتر، مناسب سفر با تعداد بالای پنج نفر هستند. به همین خاطر برای سرویس مدارس و کارمندان و موارد دیگر به کار می روند. این خودروها انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها ون های مسافرتی هستند.


همان طور که گفتیم، ون های مسافرتی امکانات خوبی دارند. برای سفر به شمال گزینه مناسب، ون های مسافرتی کمپینگ هستند. اگر قصد دارید به مناطق بکر شمال سفر کنید، کرایه ون از تهران تا شمال مناسب شما است. می توانید هرکجا که می خواهید با آن ها بروید، مکان های جدید کشف کنید و همان جا بمانید و کمپ کنید. شمال ایران مناطق خوش آب و هوایی دارد که برای کمپ کردن می توان روی آن ها حساب کرد. با اجاره ون تا شمال و چادر، کمپ خود را به همراه هم سفرهایتان آغاز کنید.

اجاره ون برای سفر از تهران به شمال

مزایای اجاره ون برای شمال

اجاره ون تا شمال می تواند بسیار به صرفه باشد و استرس را از شما دور کند تا بتوانید سفری آرام و لذت بخش داشته باشید. اجاره ون برای شمال مزایایی برای شما، هم سفرهایتان دارد که می خواهیم آن ها را بررسی کنیم.

صرفه جویی در هزینه ها

خانواده های پرجمعیت برای رفتن به سفر با قطار یا هواپیما و تورها، باید برای هر نفر بلیت تهیه کنند. این کار به تنهایی هزینه های زیادی را بر روی دوش آن ها می گذارد. همچنین سفر با خودروی شخصی هزینه هایی مثل تعویض روغن، معاینه و اطمینان از سلامت قطعات خودرو، بنزین و دیگر موارد را به هزینه ها اضافه می کند. کرایه ون شمال هم هزینه هایی دارد که در ادامه درباره اش صحبت خواهیم کرد اما اگر با دوستان خود به سفر بروید می توانید هزینه اجاره ون از تهران تا شمال را تقسیم کنید. با کرایه ون برای شمال دیگر نیازی نیست چند خودرو شخصی را به جاده ها ببرید و هزینه زیادی را صرف سوخت کنید. یک ون برای سفر گروهی به شمال کافی است و این امر هزینه ها را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. درنتیجه شما می توانید پولتان را در سفر برای تفریحات بیشتر خرج کنید.

عدم آسیب به خودرو شخصی

هر خودرویی قبل و بعد از سفر نیاز به چکاپ دارد و باید از سلامت قطعات آن اطمینان حاصل کرد. سفر جاده ای می تواند باعث بروز مشکلاتی در خودرو شخصی شما شود. وقتی خودرو مسیری طولانی را در مدت زمان زیادی طی کند، ممکن است دچار مشکلات فنی شود که می تواند هزینه های زیادی را هم در بربگیرد. یک ون اجاره ای تمام این مشکلات را برطرف می کند. چراکه دارای بیمه و امنیت و امکانات بالایی است. با اجاره ون از تهران تا شمال خودرو خود را داخل پارکینگ خانه بگذارید و سفری بی خطر و بدون آسیب به خودرو شخصی داشته باشید.

داخل ون

فضای بیشتر و راحتی سفر با ون

در سفر با خودرو شخصی نهایتاً پنج نفر می توانند باهم همراه شوند. وسایل و چمدان ها فضای زیادی را اشغال می کنند. همین باعث می شود نتوانید مدت زمان زیادی به راحتی بنشینید و یا حرکت کنید؛ اما ون ها برای 15 نفر هم فضا دارند و وسایل هم در طی مسیر دست وپا گیر نمی شوند. جلو پایتان به اندازه کافی برای پاها فضا خواهد بود که احساس خستگی نکنید. به علاوه، اگر نیاز به بردن وسایل بیشتری دارید، می توانید با خیل راحت آن ها را در ون جا بدهید. در طول سفر از تهران به شمال می توانید برای استراحت، بین راه توقف کنید، ناهار بخورید، عکس بگیرید و از جاده و زیبایی های مسیر لذت کافی را ببرید. اجاره ون از تهران تا شمال به شما در طول مسیر آزادی عمل خواهد داد.

امنیت و سلامت ون های اجاره ای

خودرو شخصی شما ممکن است نواقص فنی داشته باشد و یا در طول مسیر مشکلی ایجاد شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. ون هایی که شما از کافه رنت اجاره می کنید ایمن هستند؛ سیستم تعلیق، تهویه و بدنه این ون ها کاملاً سلامت است. به همین دلیل بدون هیچ نگرانی می توانید از مجموعه کافه رنت ون اجاره کنید.

تمامی این ون ها بیمه هستند و خیال شما آسوده خواهد بود.


امکانات ون های اجاره ای برای سفر از تهران به شمال
• مجهز به wifi
• بیمه مسافرتی برای امنیت و سلامت مسافران
• مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی
• راننده های کاملاً آشنا به مسیر و جاده ها
• لیدرهای باتجربه و مسلط به زبان
• صندلی های راحت و نرم
• صندلی کودک
• بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه
• امکان استفاده از بیمه الماس و طلایی برای پوشش کامل هزینه های خودرو

موتور ماشین

مدارک موردنیاز اجاره انواع ون برای سفر از تهران به شمال

برای کرایه ون شمال مدارکی لازم است که باید به تیم کافه رنت ارائه دهید. قوانینی هم برای کرایه ون برای شمال وجود دارد که باید رعایت شود؛ اجاره خودرو در کافه رنت به دو صورت امکان پذیر است. به همراه راننده و اجاره بدون راننده. مدارک موردنیاز و قوانین قابل اجرا برای هر یک از این دو انتخاب پیش روی شما، متفاوت است که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

اجاره ون به همراه راننده

ممکن است فکر کنید اجاره ون همراه با راننده، فضای شخصی شما و هم سفرهایتان را از بین می برد اما این طور نیست. راننده های شرکت کافه رنت افرادی مجرب، مطمئن و راه بلد هستند که به شما در سفری آرام کمک می کنند. وجود شخصی به عنوان راننده باعث می شود که به جای صرف انرژی خود برای رانندگی طولانی مدت، همراه خانواده یا دوستانتان از سفر لذت ببرید و بدون خستگی در مقصد موردنظر اقامت کرده و سفر خوبی را تجربه کنید. به این صورت دیگر نگران هیچ چیز نخواهید بود و آرامش بیشتری هم خواهید داشت. مطمئن باشید که رانندگان شرکت کافه رنت به نظرات شما اهمیت داده و با شما همراهی و همکاری می کنند. دیگر نیازی نیست که باوجود ترافیک در مسیر شمال، رانندگی کنید. از طرفی، اگر رانندگی بلد نیستید یا گواهینامه ندارید، فرصت مناسبی است که با کمک و حضور یک راننده سفر کنید. در این مورد، تمام مسئولیت ون با راننده است. همچنین نیازی به ارائه هیچ گونه مدرک و ضمانت نامه نیست. به همین خاطر کرایه ون برای شمال برای جوانان فاقد گواهینامه که قصد سفر به شمال را دارند فرصت فوق العاده ای است.

اجاره ون بدون راننده

این نوع اجاره شامل ون و اتوبوس ها نمی شود و تنها همراه با یک راننده می توانید برای سفر خود به شمال ون اجاره کنید که ویژگی های آن را بررسی کردیم.
اما در کل، این نوع اجاره خودرو قوانین و مدارک موردنیاز خاص خود را دارد.

هزینه کرایه ون برای سفر به شمال

اجاره ون تا شمال به دلیل آنکه سفر به شمال برون شهری است، بنا بر تعرفه ی شهر به شهر محاسبه شده و کیلومتری خواهد بود. با توجه به مدل ون و امکانات و مسافتی که قرار است طی شود، هزینه ها و کرایه به طور دقیق محاسبه شده و به شما اعلام می شود. برای اطلاع دقیق از هزینه های کرایه می توانید با شرکت کافه رنت تماس گرفته و سؤالات خود را بپرسید. کافه رنت به صرفه ترین قیمت ها با بهترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد.

کرایه ون برای سفر به شمال

کلام آخر

اگر می خواهید تعطیلات نوروز به یادماندنی داشته باشید، اجاره یک ون مسافرتی جادار و با امکانات کامل از کافه رنت می توان قدمی برای شروع یک برنامه ریزی مناسب برای سفر شما باشد. ما مزایای اجاره ون برای شمال، به جای استفاده از خودرو شخصی را بررسی کردیم که بتوانید اطلاعات کافی برای انتخاب داشته باشید. برای آشنایی با ون های ما، انتخاب آن ها، اطلاع از کرایه ها و دیگر موارد حتماً به بخش های دیگر سایت سر بزنید و یا با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما

فرمول: 47 - 26
02149934