تاکسی فرودگاه امام خمینی

یکی از دغدغه های بسیاری از مسافران، رفت و آمد به فرودگاه است. فرودگاه امام خمینی، با قرارگیری در فاصله ای نسبتا دور از شهر پر ترافیک تهران نیز از این قاعده مستثنا نیست.

سیستم تاکسی فرودگاه امام، با داشتن بهترین خودروها، راننده های باتجربه و ارائه خدمات شبانه روزی سعی در حل این مشکل کرده است.

همچنین، ترانسفر فرودگاهی با مزایا فراوان خود، تبدیل به انتخاب بسیاری از توریست ها و مسافران شده است؛ موسسه های معتبر گوناگونی در شهر تهران وجود دارند که این خدمات را در بالاترین کیفیت ارائه می کنند.

شما می توانید به صورت آنلاین اقدام به اجاره خودرو در فرودگاه امام کنید و به راحتی در فرودگاه، خودرو مورد نظر خود را تحویل بگیرید. با ما در این مقاله همراه شوید تا با شرایط گرفتن تاکسی فرودگاه امام خمینی آشنا شوید.

تاکسی فرودگاه امام

معرفی فرودگاه امام خمینی

فرودگاه بین المللی امام خمینی، با مساحت 14 هزار هکتار، در 30 کیلومتری شهر تهران واقع شده است. این فرودگاه که با نام اختصاری IKA نیز شناخته می شود، میزبان تمامی پروازهای بین المللی تهران به مقاصد مختلف، در بیش از 30 کشور جهان، است.

در این شاه راه اصلی پروازهای بین المللی ایران، هر هفته، بیش از 700 پرواز خارجی انجام می شود. ساخت فرودگاه امام خمینی، با پیشنهاد سازمان ایکائو، در سال 1346 آغاز شد.

در زمان وقوع انقلاب، وقفه ای در روند احداث فرودگاه ایجاد شد و سپس، بعد از جنگ، ساخت آن از سر گرفته شد. سرانجام، در سال 1383 اولین فاز فرودگاه امام خمینی با ارزش 350 میلیون دلار افتتاح گردید. در آن زمان فرودگاه امام، دارای چهار ایرلاین ماهان، آسمان، کاسپین و کیش ایر بود.

سه سال بعد از افتتاح، تمامی پرواز های خارجی به غیر از پرواز به مقصدهای دمشق، جده و مدینه به فرودگاه امام خمینی منتقل شد. امروزه، بیش از 40 شرکت هواپیمایی معتبر، در فرودگاه بین المللی امام خمینی، مشغول به فعالیت هستند.

از جمله ایرلاین های معتبر و فعال خارجی این فرودگاه، می توان به ایر فرانس، هواپیمایی امارات، فلای دبی، لوفت هانزا، قطر ایرویز، تای ایرویز و ترکیش ایرلاین اشاره کرد. ایران ایر، هواپیمایی زاگرس، هواپیمایی ماهان، کیش ایر، هواپیمایی آسمان و هواپیمایی کاسپیندر در بخش ایرلاین های داخلی نیز فعال هستند. در ادامه برخی از امکانات فرودگاه بین المللی را ذکر می کنیم:

• اینترنت رایگان
• خدمات CIP فرودگاه امام خمینی
• فروشگاه های متنوع
• کافه و رستوران
• صرافی
• هتل
تاکسی در فرودگاه امام خمینی

مسیر دسترسی به فرودگاه امام خمینی

فرودگاه امام خمینی، در اتوبان تهران_قم و در حوزه اداری شهرستان ری، قرار گرفته است. برای رفت و آمد به فرودگاه می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید.

می توان این گونه بیان کرد که، آسان ترین روش برای رفت و آمد، استفاده از تاکسی یا ترانسفر فرودگاهی است؛ البته، اگر زمان کافی و بار سبکی دارید، استفاده از خطوط اتوبوس نیز می تواند گزینه ای مناسب برایتان باشد. شما می توانید با در نظر گرفتن شرایط خود، از یکی از روش های زیر، برای دسترسی به فرودگاه استفاده کنید.

1. اتوبوس

یکی از روش های رفت و آمد به فرودگاه امام خمینی، استفاده از اتوبوس است. شما می توانید، در ترمینال شماره 4 فرودگاه مهر آباد، سوار اتوبوس های ویژه فرودگاه شوید و پس از طی مسیری 1 ساعته، خود را به فرودگاه امام برسانید. در این مسیر، این اتوبوس ها در دو ایستگاه متروی میدان آزادی و حرم مطهر نیز توقف می کنند.

2. خودرو شخصی

فرودگاه امام خمینی، دارای 3 پارکینگ طبقاتی با ظرفیت های 2700، 520 و 1400 اتومبیل و یک پارکینگ روباز با ظرفیت 300 اتومبیل است. شما می توانید با خیالی آسوده، خودرو شخصی خود را در این پارکینگ ها، پارک کنید و پس از بازگشت از سفر، آن را صحیح و سالم تحویل بگیرید. هرچند با توجه به هزینه های بالای پارکینگ، این روش، صرفه اقتصادی ندارد.

3. تاکسی فرودگاه امام

برای دسترسی به فرودگاه امام خمینی با تاکسی، چالش خاصی وجود ندارد. شما از هر نقطه تهران به راحتی، می توانید با تاکسی های مختلف خود را به مقصد فرودگاه برسانید.

همچنین وجود تاکسی های آنلاین نیز کار را ساده تر کرده اند و شما با استفاده از یک تلفن همراه می توانید تاکسی مورد نظر را سفارش دهید. لازم به ذکر است که برای خروج از فرودگاه، فقط تاکسی های فرودگاه امام در درب خروجی در دسترس هستند و برای استفاده از سایر تاکسی ها باید مسافت طولانی را پیاده بپیمایید.

4. خدمات ترنسفر

خدمات ترانسفر شامل جابجایی مسافران از مبدا فرودگاه به مقاصد مختلف در سطح شهر و یا از سطح شهر به مقصد فرودگاه، با خودرو های لوکس است. ترانسفر فرودگاهی، که زیر شاخه ای از خدمات تشریفاتی است، روشی آسان و سریع برای رفت و آمد به فرودگاه است که امنیت و رفاه شما را در بالاتر حد ممکن، تامین می کند.

شما می توانید با رزرو ترانسفر از شرکت های معتبر، بدون معطلی و در کم ترین زمان ممکن، راهی مقصد خود شوید. همچنین به همین شکل می توانید از مهمان پروازی خود به بهترین نحو، در بدو ورود پذیرایی کنید.

خدمات ترنسفر فرودگاهی

رزرو تاکسی فرودگاه امام

کافه رنت مفتخر است با داشتن رانندگانی مجرب و آموزش دیده در زمینه خدمات اجاره خودرو به شما عزیزان خدمات شایسته ای را ارایه می دهد. برای رزرو تاکسی فرودگاه امام نیاز به هیچ مدرکی ندارید با تماس با شرکت کافه رنت و اعلام زمان پرواز و حضور در فرودگاه به راحتی خودرو در اختیار شما خواهد بود. تنها کافی است با تماس تلفنی از خدمات تاکسی فرودگاه امام بهره مند شوید و برای تاریخ مورد نیاز خود رزرو کنید.

شرایط گرفتن تاکسی فرودگاه امام خمینی

برای تاکسی فرودگاه امام شزایط خاصی وجود ندارد و تنها با تماس تلفنی هر توع خودرویی که بخواهید را برای شما رزرو می کنیم و در تاریخ مشخص شده برای شما ارسال خواهیم کرد.

ویژگی های تاکسی فرودگاه

تاکسی های فرودگاه امام خمینی، به صورت شبانه روزی در تمامی روزهای هفته، آماده خدمت رسانی به مسافرین هستند. سیستم تاکسیرانی فرودگاه، از مدرن ترین خودروهای روز دنیا با استانداردهای جهانی استفاده می کند که سبب تامین امنیت مسافران در بالا ترین سطح می شود.

خودروهایی از قبیل تویوتا Rav4، هیوندا Sonata، تویوتا Camry و ... به عنوان تاکسی فرودگاه مورد استفاده قرار می گیرند که دارای کابینی کاملا ساکت، جادار و بسیار راحت هستند. این خودرو های مخصوص، معمولا به رنگ سبز یا زرد هستند و در قسمت بالایی آن ها، تابلویی با نوشته تاکسی فرودگاه، تعبیه شده است.

رانندگان مجرب و کارآزموده تاکسی های فرودگاه، با آگاهی از ساعات اوج ترافیک، توجه به تراکم پروازها و تسلط بر تمامی مسیرهای منتهی به فرودگاه، شما را در کم ترین زمان ممکن به مقصد می رسانند. شما می توانید، به محض خروج از سالن ترمینال، به راحتی، اقدام به گرفتن تاکسی فرودگاه کنید.

همچنین، اگر می خواهید از هر مکانی در سطح شهر به فرودگاه بروید، می توانید با تماس با یکی از شرکت های دارای مجوز، تاکسی فرودگاه خود را رزرو کنید. برای رزرو تاکسی فرودگاه، نیاز به ارائه هیچ مدرکی نیست، فقط کافی است اطلاعات زیر را به شرکت اعلام کنید:

• نوع خودرو
• تعداد مسافران
• تعداد چمدان
• مشخصات پرواز (جهت راهنمایی راننده)
• نام مسافر
• شماره تلفن مسافر

بررسی نقاط قوت و ضعف تاکسی فرودگاه

سیستم تاکسیرانی فرودگاهی، با داشتن مزیت های فراوان، یکی از آسا ن ترین و مطمئن ترین روش های رفت و آمد به فرودگاه است. در ادامه نقاط قوت این سیستم را ذکر می کنیم:• ارائه بیمه سرنشینان و مسافر

• تضمین امنیت مسافران و اموال آن ها
• قابلیت دسترسی 24 ساعته و بدون معطلی در تمامی ایام هفته
• استفاده از رانندگان باتجربه و کارآزموده در حوزه فرودگاهی
• استفاده از خودرو های استاندارد و به روز دنیا

توجه داشته باشید که هزینه تاکسی های فرودگاه، نسبت به سایر تاکسی های معمولی، بالاتر است. می توان گفت، این تعرفه های بالا از عیوب این روش محسوب می شود که برای بسیاری از افراد، صرفه اقتصادی ندارد.

سوالات متداول

سوالات متداول درباره تاکسی های فرودگاه امام خمینی:

هزینه پارکینگ فرودگاه امام چقدر است؟

پارکینگ طبقاتی (شماره 1) ورودی: 10 هزارتومان- هزینه هر ساعت: 5 هزارتومان تا شش ساعت - 10 هزارتومان از ساعت هفتم
پارکینگ شماره( 3 و 4) ورودی: 7 هزارتومان - هزینه هر ساعت: 2 هزار و دویست تومان - هزینه شبانه روزی: 40 هزارتومان
پارکینگ شماره( 2 و 5) ورودی: 5 هزارتومان - هزینه هر ساعت: 15 هزار تومان - هزینه شبانه روزی: 20 هزارتومان

بهترین روش دسترسی به فرودگاه امام، کدام روش است؟

اجاره خودرو با راننده بهترین روش دسترسی به فرودگاه است.مجموعه های اجاره ماشین انواع مدل های خودرو را ذارند,بنابراین شما به راحتی میتوانید بهترین مدل خودرو را انتخاب کنید.مزیت اجاره ماشین این است که می توانید وسیله نقلیه مناسبی را برای هر موقعیت و هدفی کرایه کنید.

ویژگی های تاکسی فرودگاه

دیدگاه شما

فرمول: 40 + 26
02149934