بهترین ماشین خارجی برای مسافرت در ایران

بهترین ماشین خارجی برای مسافرت در ایران

مسافرت، یکی از تفریح های بسیار محبوبی است که مزیت های فوق العاده ای برای ما دارد. همیشه بعد از بازگشت از مسافرت، افراد احساس سرزندگی و طراوت را در زندگی خود تجربه می کنند.

با ما همراه باشید تا بیشتر با مزیت های سفر آشنا ش و همچنین برخی از بهترین خودروهای خارجی برای مسافرت در ایران را بررسی کنیم.

اگر قصد سفر با خودرویی شخصی و مطلوب را دارید، می توانید اجاره خودرو خارجی و ایرانی خود را از مجموعه کافه رنت، انجام دهید.

آیا سفر واقعا تاثیری در کیفیت زندگی دارد؟

طبق بررسی هایی که کارشناسان و روانشناسان انجام داده اند، قاطعانه جواب «بله» است. مسافرت به نقاط مختلف خارج از محل زندگی، تاثیرات فراوانی در سلامت جسمی و روانی افراد می گذارد.

یکی از این مزیت ها، خارج شدن از روتین همیشگی و روزمره زندگی است که باعث احساس تغییر و سرزندگی به افراد می دهد.

مرد خوشحال

افراد وقتی از مسافرت برمی گردند، احساس نشاط بیشتری می کنند و عملکرد بهتری در زندگی خواهند داشت.

همچنین مسافرت باعث افزایش خلاقیت افراد می شود و معمولا افراد بعد از مسافرت راحت تر با مسائل زندگی برخورد می کنند و توانایی حل آن ها را دارند.

یکی دیگر از مزیت های سفر، ساختن لحظات و خاطرات خوشی است که تا همیشه در ذهن شما خواهند ماند و با یاد آوری آن ها همیشه حس بهتری خواهید داشت.

مسافرت با خودروی شخصی یا وسایل نقلیه عمومی؟

مسافرت با خودروی شخصی یا عمومی، همیشه یکی از سوال های اولی است که برای مسافران و گردشگران پیش می آید.

هر کدام از این موارد، مزیت های خاص خودشان را دارند. در این میان اگر آزادی عمل برایتان مهم است، بهتر است که خودروی شخصی را انتخاب کنید.

اگر خودروی شخصی داشته باشید، می توانید هر موقع که دوست داشتید توقف کنید، استراحت کنید یا از جاذبه های مسیر دیدن کنید.

یکی دیگر از مزیت های داشتن خودروی شخصی، داشتن حریم خصوصی است.

بهترین خودروهای خارجی در ایران برای مسافرت

خودروهای خارجی زیادی در داخل کشور وجود دارند که برای مسافرت مناسب هستند. معمولا خودروهای شاسی بلند، قدرتمند و آپشنال، خودروهای بسیار بهتری برای مسافرت هستند.

در این بین، خودروهای دو محوره و دارای قابلیت آفرود، بهترین خودروها برای مسافرت، خصوصا برای طبیعت گردی هستند.

در ادامه با برخی از بهترین خودروهای خارجی در ایران برای مسافرت، آشنا خواهیم شد.

میتسوبیشی پاجرو

خودروهای ژاپنی، در کشور ما همیشه محبوب بوده اند و خودروهای خاص و قدرتمندی هستند.

شاسی بلند پاجرو، محصول میتسوبیشی، یکی از خودروهای قدرتمند و جذاب، که برای مسافرت نیز مناسب است. این خودرو اولین بار سال 1982 به بازار عرضه شد و تاکنون نیز در مدل های مختلف در حال تولید و عرضه به بازار است.

میتسوبیشی پاجرو

پاجرو، پیشرانه ای 6 سیلندر با 3.8 لیتر است که انتقال نیروی آن توسط دو دیفرانسیل انجام می شود.

دو دیفرانسیل بودن، یکی از نقاط قوت این خودرو است که آن را برای مسافرت مناسب می کند. میتسوبیشی پاجرو، قدرتی معادل 250 اسب بخار و گشتاور آن 329 نیوتن متر است.

همچنین جعبه دنده آن 5 دنده اتومات است. مصرف سوخت این خودرو کمی بالاست که به طور ترکیبی به ازای هر 100 کیلومتر، 13.7 لیتر سوخت مصرف می کند.

نمای داخلی میتسوبیشی پاجرو

از آپشن ها و ایمنی نیز، پاجرو جایگاه خوبی دارد. سیستم های هشدار دهنده، سنسورها، امکانات ایمنی فنی و مجموعا 8 کیسه هوا، پاچرو را به یک خودروی ایمن تبدیل کرده اند.

از جمله آپشن های آن نیز می توان به کروز کنترل، سیستم ضد لغزش، سنسور دنده عقب و... اشاره کرد.

چری آریزو 5

یکی از خودروهای خوب چینی که در کشور توسط یکی از شرکت های ایرانی مونتاژ و به بازار عرضه می شود، چری آریزو 5 است.

این خودرو ظاهر زیبایی دارد و به صورت سدان جمع و جور، طراحی شده است. از نقاط قوت این خودرو که آن را برای مسافرت مناسب می کند، می توان به فضای جادار داخل کابین، مصرف سوخت پایین و امکانات کافی اشاره کرد.

چری آریزو 5

چری آریزو 5، پیشرانه ای 4 سیلندر با 1.5 لیتر حجم دارد که قدرتی معادل 116 اسب خار و گشتاور 141 نیوتن متری تولید می کند.

گیربکس این خودرو 5 دنده دستی و دیفرانسیل آن در جلوی خودرو قرار گرفته است. این مدل چری، شتابی 10.5 ثانیه ای دارد و حداکثر سرعت آن 185 کیلومتر است.

چری آریزو 5 رنگ آبی

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، مصرف سوخت این خودرو بسیار پایین است. این خودرو به صورت ترکیبی، به ازای هر 100 کیلومتر، 5.7 لیتر سوخت مصرف می کند و حجم باک آن نیز 48 لیتر است.

نمای داخلی چری آریزو 5

این خودرو ایمنی خوبی نیز دارد که شامل مجموعه ای از سیستم ها، سنسورها و 2 ایربگ است.

از جمله آپشن های مهم این خودرو نیز می توان به کروز کنترل، کنترل سرعت در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، سنسور عقب، مانیتور 7 اینچی لمسی، دوربین عقب و... اشاره کرد.

مزدا 3

یکی دیگر از خودروهای ژاپنی پرطرفدار، مزدا 3 است. نسخه صندوق دار این خودرو، یکی از خودروهای مناسب برای مسافرت است.

این خودروی اصیل، در داخل کشور مونتاژ و عرضه شد و دارای نقاط قوت زیادی است. از جمله نقاط قوت این خودرو می توان به کیفیت ساخت بالا، مانورپذیری، عملکرد فنی خوب و مصرف سوخت پایین، اشاره کرد.

مزدا 3

مزدا 3 صندوق دار، به صورت سدان جمع و جور و دیفرانسیل جلو طراحی شده است. پیشرانه آن 4 سیلندر با 2 لیتر حجم است.

این پیشرانه 147 اسب بخار قدرت و 187 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس این خودرو نیز 5 دنده و اتوماتیک است.

مزدا 3 مشکی

شتاب مزدا 3، 9.2 ثانیه و حداکثر سرعت آن 204 کیلومتر است. این خودرو به صورت ترکیبی 7.6 لیتر سوخت مصرف می کند و حجم باک آن 55 لیتر است.

از جمله امکانات فنی این خودرو نیز می توان به کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، سنسور باران، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، پدال شیفتر و فرمان حساس به سرعت، اشاره کرد. این خودرو به لحاظ ایمنی نیز جایگاه بسیار خوبی دارد.

نمای داخلی مزدا 3

مزدا 3، مجموعا دارای 6 ایربگ، سیستم تعلیق بهبود یافته، سیستم ها و سنسورهای ایمنی، است.

از جمله آپشن های رفاهی نیز می توان به سیستم صوتی با 6 اسپیکر، مانیتور لمسی، نویگیشن، قابلیت پشتیبانی از پورت های مختلف و سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و... اشاره کرد.

جک S5

از دیگر خودروهای چینی که در سال های اخیر، بین مردم محبوبیت پیدا کرده، خودروی جک اس5 است.

این خودرو نیز در کشور توسط یکی از شرکت های ایرانی، مونتاژ و به بازار عرضه می شود.

از جمله نقاط قوت این خودرو، جادار بودن کابین، پیشرانه خوب و اس یو وی بودن است که آن را برای مسافرت نیز مناسب می کند. جک اس 5، طراحی ظاهری خوب، کیفیت بالا و کابین و آپشن های قابل قبولی نیز دارد.

جک S5

این خودرو به صورت شاسی بلند جمع و جور و دیفرانسیل جلو طراحی شده است. پیشرانه آن 4 سیلندر توربور شارژ با 1.5 لیتر حجم است.

این پیشرانه، 171 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن متر گشتاور را برای جک اس 5 به ارمغان می آورد. گیربکس آن نیز 6 دنده اتوماتیک و دو کلاچه و حداکثر سرعت این خودرو نیز 190 کیلومتر است.

جک S5 رنگ آبی

جک S5، مجموعا دارای 4 ایربگ است. از جمله امکانات و آپشن های فنی این خودرو می توان کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل پایداری، سنسور های عقب و جلو، سنسور باران، ترمز پارک برقی و فرمان حساس به سرعت را نام برد.

نمای داخلی جک S5

از آپشن های رفاهی این خودرو نیز باید به سیستم صوتی با 6 اسپیکر، مانیتور، نویگیشن، دوربین عقب، قابلیت پشتیبانی از پورت ها و فرمت های مختلف، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک و ایزوفیکس صندلی، اشاره کرد.

تویوتا لندکروزر

آخرین خودرویی که قصد بررسی آن را داریم، تویوتا لندکروزر، یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین خودروهای خارجی، در ایران است.

خودروهای ژاپنی، به دلیل کیفیت بالا و دوام زیاد، بین ایرانی ها، از قدیم تا کنون محبوب هستند.

تویوتا لندکروزر

تویوتا لندکروزر، خودرویی دو محوره، قدرتمندی است که از سال 1951 تاکنون، توسط تویوتای ژاپنی، در حال تولید است.

آخرین نسل این خودرو به تعداد محدود به دلایل مختلف، به کشور وارد شده است اما اکثریت را مدل های قدیمی تر آن در داخل کشور وجود دارند.

از نقاط قوت این خودرو که آن را برای مسافرت مناسب می کند، توانایی آفرود، عایق بندی کابین، فضای جادار کابین، فنربندی نرم، قدرت بالا و کیفیت ساخت بالای آن هستند.

محور محرک این خودرو، دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکی و محدود کننده لغزش است و گیربکس آن 5 دنده اتوماتیک همراه با شیفت لاک است.

نمای داخلی تویوتا لندکروزر

پیشرانه لندکروزر، 6 سیلندر با 4 لیتر حجم است که 271 اسب بخار قدرت و 385 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

این خودروی شاسی بلند بزرگ و لوکس، شتابی 11 ثانیه ای دارد و حداکثر سرعت آن 200 کیلومتر است. تویوتا لندکروزر، به صورت ترکیبی 13.4 لیتر سوخت مصرف می کند و باک آن 138 لیتر حجم دارد.

این خودرو آپشن های فنی و رفاهی زیادی دارد که تنها موارد مهم آن ها را در این قسمت نام می بریم.

کروز کنترل، سنسورهای عقب و جلو، فرمان هیدرولیک حساس به سرعت، از جمله آپشن های فنی مهم این خودرو هستند.

تویوتا لندکروزر رنگ مشکی

از آپشن های رفاهی نیز می توان سیستم صوتی با 6 اسپیکر، مانیتور 8 اینچی، مانیتور سقفی، دوربین های عقب، جانبی و 360، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، کول باکس، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، ایزوفیکس صندلی و سانروف را نام برد.

سخن پایانی

مسافرت، یکی از بهترین تفریح هایی است که هر فرد می تواند داشته باشد. احساس سرزندگی، نشاط، افزایش قابلیت در حوزه روابط اجتماعی و افزایش خلاقیت، از جمله مزیت های روانی مسافرت هستند که در نتیجه به سلامت جسمی نیز می انجامند.

داشتن خودروی شخصی برای مسافرت نیز، لذت و اختیار عمل بسیار بیشتری در کلیه زمینه ها، به گردشگران می دهد.

از جمله خودروهای خارجی که در ایران وجود دارند و برای مسافرت مناسب هستند، 5 مورد را بررسی کردیم. از بین مواردی که بررسی شدند، بهترین گزینه تویوتا لندکروزر است.

کافه رنت

کافه رنت، مجموعه ارائه دهنده خودروهای اجاره ای است. این مجموعه در شهرها و کشورهای مختلف، برای آسوده تر کردن اجاره خودرو برای مشتریان، شعبه دارد.

کافه رنت با بیش از 10 سال سابقه، خدمات بسیاری را به مشتریان ارائه می دهد. بیمه کامل، پشتیبانی 24 ساعته، تحویل در جاهای مختلف، امداد جاده ای در 30 دقیقه و تعویض رایگان خودرو، از جمله خدمات این مجموعه هستند.

می توانید برای سفر، از کافه رنت خودروی مدنظر خود را اجاره کنید و سفر را برای خود و همراهانتان آسوده تر و لذت بخش تر کنید. انواع خودروهای لوکس، اقتصادی، ون، خانوادگی و آفرودی، در سبد محصولات کافه رنت وجود دارند.

دیدگاه شما

فرمول: 32 - 25
02149934