بهترین ماشین برای مسافرت در جهان

بهترین ماشین برای مسافرت در جهان

مسافرت تجربه جذابی است که بیشتر افراد از آن لذت می برند و از هر موقعیتی استفاده می کنند تا بتوانند سفر کنند. یکی از موارد مهم برای این موضوع، انتخاب خودرو مناسب است؛ اما یک ماشین باید چه ویژگی هایی داشته باشد که باعث لذت بردن بیشتر از این موقعیت شود و سفر را به کام کسی تلخ نکند.

در این مقاله ویژگی های یک خودرو مناسب برای سفر را بیان می کنیم و به معرفی چند ماشین خوب برای مسافرت در جهان می پردازیم.

ذکر این نکته لازم است که می توانید با اجاره خودرو از مجموعه کافه رنت، لذت سفر با بهترین ماشین های خارجی را تجربه کنید.

ویژگی های یک ماشین برای مسافرت

یک خودرو باید ویژگی های زیر را برای مسافرت داشته باشد:

ایمنی و مقاومت خودرو

یکی از اصلی ترین ویژگی های یک ماشین برای مسافرت، امنیت آن است. یک خودرو مقاوم باید دارای بدنه محکم، کمربند ایمنی و ایربگ مناسب، سیستم تعلیق و سنسورهای هشدار دهنده و سیستم کنترل و پایداری و ترمز باشد.

همچنین خودویی امن است که علاوه بر اینکه در تصادفات کمتر آسیب ببیند احتمال تصادف آن کمتر باشد. معمولا ماشین هایی که وزن بالایی دارند از مقاومت بیشتری نیز برخوردار هستند.

فضای کافی کابین

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های یک خودرو برای مسافرت، فضای کافی کابین است تا سرنشینان احساس ناراحتی نداشته باشند.

به عنوان مثال، خودروهای هاچبک برای مسافرت های طولانی و 3 نفر به بالا توصیه نمی شوند. علاوه بر کابین، صندوق عقب نیز باید دارای فضای مناسب باشد.

مصرف سوخت پایین

مصرف سوخت پایین یکی از ویژگی هایی است که باید در سفر به آن توجه کرد. خودروهایی با مصرف سوخت بالا برای سفر به صرفه نیستند.

سیستم تهویه مناسب

یک خودرو باید دارای سیستم تهویه مناسب باشد تا سرنشینان احساس راحتی در هر دمایی داشته باشند.

معرفی بهترین خودروها

در این بخش به معرفی خودروهایی که برای مسافرت مناسب هستند می پردازیم.

هوندا آکورد

هوندا آکورد

هوندا آکورد یکی از محبوب ترین خودروهای ژاپنی کمپانی هوندا است که از سال 1976 وارد بازار شد. این خودرو علاوه بر ظاهر جذاب، یکی از سدان های عالی برای مسافرت است که حتی در جاده های ناهموار می توان با آسودگی خاطر رانندگی کرد.

همچنین این ماشین از کابین مناسبی برخوردار است و گنجایش 5 نفر را دارد. طراحی صندلی ها به گونه ای است که بخش عمده ای از بدن سرنشینان را در برمی گیرد و باعث خستگی آن ها نمی شود. صندوق عقب این ماشین نیز گنجایش زیادی دارد و برای سفر مناسب است.

هوندا آکورد از امکانات زیادی برخوردار است که برخی از آن ها شامل کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی، رادارهای ایمنی، ترمز اضطراری، تهویه اتوماتیک دوگانه، کنترل کیفیت هوا و ... هستند.

موتور این خودرو 4 سیلندر و 16 سوپاپه است و قدرتی معادل 185 اسب بخار را دارا است. همچنین حجم موتور آن 2356 سی سی و مصرف سوخت آن 8.7 لیتر در صد کیلومتر است.

دوج درانگو

دوج درانگو

دوج درانگو یکی از بهترین و قوی ترین خودروهای شاسی بلند است. هندلینگ خوب این ماشین باعث یک رانندگی آسان و بدون دردسر می شود.

کابین این ماشین نیز دارای طراحی فوق العاده ای است و به راحتی ظرفیت 5 تا 7 نفر را دارد و صندلی های مجهز به گرمکن باعث آسایش سرنشینان می شوند.

ایمنی این ماشین نیز قابل قبول است و از ترمز اضطراری هوشمند، کنترل کروز هوشمند و سیستم کمکی حفظ مسیر برخوردار است. موتور دوج درانگو 6 سیلندر و 24 سوپاپه است و قدرت آن 293 اسب بخار است.

حجم موتور این خودرو 3600 سی سی و مصرف سوخت آن 10.2 لیتر درصد کیلومتر است.

شورلت کامارو کوپه

شورلت کامارو کوپه

شورلت کامارو یکی از خودروهای اسپرت پرطرفدار است که چهار نسل آن از سال 1967 تا 2002 تولید شد و پس از یک وقفه 8 ساله از سال 2010 تا کنون در دو نسخه کوپه و کانورتیبل تولید می شود.

این خودرو دارای هندلینگ عالی، قدرت بالا، شتاب سریع و مصرف سوخت پایین است.

فضای داخلی خودرو بسیار زیبا است و از تهویه مناسبی نیز برخوردار است. موتور این خودرو 4 سیلندر و 16 سوپاپه است و قدرتی معادل 275 اسب بخار دارد. مصرف سوخت این خودرو نیز 10.2 لیتر در صد کیلومتر است.

تویوتا هایلندر

تویوتا هایلندر

تویوتا هایلندر برای کسانی که به محیط زیست اهمیت می دهند گزینه مناسبی است؛ زیرا آلایندگی این خودرو بسیار کم است. علاوه بر ظاهر شیک این خودرو شاسی بلند، کابین آن نیز بسیار زیبا است و گنجایش 7 نفر را دارد.

سرنشینان می توانند با صندلی های گرم شونده و تهویه مطبوع، تجربه راحتی داشته باشند. شیشه های خودرو از نوع آکوستیک است و باعث می شود صدای بیرون به داخل کابین راه پیدا نکند.

از ویژگی های فنی این خودرو می توان به موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه و قدرت 244 اسب بخار آن اشاره کرد. همچنین مصرف سوخت تویوتا هایلندر 6.7 لیتر در 100 کیلومتر است.

ویژگی های دیگر این خودرو شامل چراغ های جلو تطبیق پذیر، هداپ دیسپلی، سانروف پانورامیک و دوربین نمایش اطراف خودرو است.

آئودی کیو 7

آئودی کیو 7

آئودی Q7 یک خودرو شاسی بلند لوکس است که از سال 2005 توسط کمپانی آئودی وارد شد و اولین بار در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت در معرض نمایش عموم قرار گرفت.

این خودرو از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است و دارای تجهیزاتی مانند ترمز خودکار اضطراری، دوربین 360 درجه، رادار نقطه کور، سامانه حرکتی بین خطوط، کنترل کروز تطبیق پذیر و هشدار ترافیک از پشت سر است.

کابین این ماشین نیز بسیار زیبا و جذاب است و ظرفیت آن 7 نفر است. دریچه های تهویه در سراسر طول داشبورد امتداد دارند و به یکدیگر متصل هستند.

همچنین کنسول میانی داشبورد و تونل جعبه دنده دارای دو نمایشگر لمسی است که هر دو نمایشگر دارای وضوح و کیفیت مناسبی هستند.

موتور این خودرو 6 سیلندر و 24 سوپاپه، قدرت آن 333 اسب بخار و مصرف سوخت آن 7.7 است.

سوبارو اوت بک

سوبارو اوت بک

این خودرو شاسی بلند، برای کسانی که دنبال متفاوت بودن هستند، گزینه مناسبی است؛ زیرا ظاهر بسیار جذابی دارد. این خودرو با توجه به قیمت خود، دارای ویژگی های استاندارد زیادی است.

کابین جادار ماشین نیز از مواد با کیفیتی ساخته شده است. همچنن ارتفاع مناسب صندلی ها و تهویه مطبوع، خیال سرنشینان را راحت می کند.

در این ماشین صدای بیرون را نمی شنوید. از دیگر امکانات کابین می توان به نمایشگر 11.6 اینچی با سیستم اطلاعاتی – سرگرمی اشاره کرد.

موتور این خودرو 4 سیلندر و قدرت آن 260 اسب بخار است. از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی و هشدار ترافیک مقابل اشاره کرد.

کافه رنت همراه شما در سفر

مسافرت همیشه جذاب است و باعث ایجاد تجربه های جدیدی می شود. انتخاب یک ماشین مناسب برای سفر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در این مقاله ویژگی هایی که لازم است یک خودرو داشته باشد تا بتوان آن را برای مسافرت انتخاب کرد بیان کردیم.

همچنین به معرفی چند خودرو پرداختیم. انتخاب بهترین خودرو برای مسافرت کار دشواری است و به انتظارات شما از خودرو بستگی دارد.

شما می توانید بهترین ماشین های داخلی و خارجی را از کافه رنت اجاره کرده و یک سفر خاص برای خود رقم بزنید.

دیدگاه شما

فرمول: 37 - 12
02149934