مرکز شهر کیش کجاست؟ معرفی خیابان های کیش

شهر کیش یکی از توریستی ترین مناطق خاورمیانه است که پس از جزایر دبی و شرم الشیخ، در رتبه سوم پرطرفدارترین جزایر خاورمیانه قرار دارد. این جزیره پر از جاذبه های گردشگری و مناطق دیدنی که می توانید از آنها بازدید کنید. جالب است که بدانید با اجاره کردن یک ماشین در طول سفر خود به کیش می توانید این جزیره زیبا را در مدت زمان اقامت خود به کلی بازدید کنید. با ما همراه باشید تا با معرفی خیابان های این جزیره زیبا و آشنایی با ارزانترین اجاره خودرو در کیش سفر هیجان انگیزی را در کنار هم تجربه کنیم.

مرکز شهر کیش کجاست؟

مرکز شهر کیش خیابان فردوسی است. این خیابان در اصل مهم ترین خیابان جزیره کیش است؛ زیرا اصول شهرسازی کاملاً در آن رعایت شده. همچنین این خیابان پر از مراکز تجاری و هایپر مارکت های بزرگ است که می توانند تمام نیازهای شما برای خرید را برطرف کنند. نورپردازی این منطقه یکی از بهترین نمونه ها در داخل کشور است. در صورتی که به این خیابان وارد شوید می توانید از جاذبه های بصری متعدد آن لذت ببرید.
همانطور که در سطر بالا نیز گفتیم اجاره خودرو در این جزیره امکان پذیر است. به دلیل اینکه کیش منطقه آزاد تجاری به حساب می آید، می توانید به انواع خودروهای خارجی دسترسی داشته و آنها را اجاره کنید. به یاد داشته باشید که با خودروی اجاره شده فقط می توانید در جزیره کیش تردد کنید و اجازه خروج از آن با ماشین های اجاره ای را ندارید.

معرفی خیابان های کیش

در این بخش تعدادی از مهم ترین خیابان های کیش را معرفی کرده ایم که نظر شما را به مطالعه آنها جلب می کنیم.

خیابان سنایی در جزیره کیش

خیابان سنایی کیش

خیابان سنایی فاصله چندانی با خلیج فارس ندارد و در شرق جزیره واقع شده است. این خیابان جایی است که هتل های 5 ستاره و بین المللی متعددی در آن وجود دارد. بنابراین اگر محدودیت مالی خاصی ندارید می توانید یکی از اتاق های این هتل های بسیار لوکس را برای اقامت خود رزرو کنید.
بازار مریم کیش نیز در خیابان سنایی واقع شده است. مریم اولین بازاری است که پس از انقلاب در این جزیره احداث شده است. این بازار روباز است و افراد محلی در آن کسب و کار می کنند. این محل طراحی سنتی دارد و با سازه های چوبی و گلکاری های زیبا تزئین شده است. فاصله این خیابان تا مرکز غواصی جزیره کیش و بولینگ مریم بسیار موتاه است و در کمترین زمان می توانید خود را به این محل های تفریحی برسانید.

خیابان تهران کیش

خیابان تهران کیش

خیابان تهران نیز در شرق این جزیره واقع شده است. فاصله این خیابان تا مرکز خرید چین و مروارید بسیار کم است. این خیابان از یک سمت به میدان امیرکبیر و از سمت دیگر به میدان دلیران ختم می شود. هتل های متعددی در این خیابان وجود دارند که اغلب 3 ستاره و 4 ستاره هستند. البته هتل 5 ستاره ایران و فلامینگو نیز در این خیابان واقع شده است.

خیابان ساحل

خیابان ساحل

این خیابان نیز در شرق کیش است و با ساحل خلیج فارس فاصله کمی دارد. این خیابان به سنایی نیز نزدیک است. بنابراین در زمان اقامت خود می توانید به خیابان سنایی نیز دسترسی راحتی داشته باشید. مرکز خرید زیتون یکی از مشهورترین مراکز خرید این خیابان است و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید خیابان ساحل جایی است که مرکز همایش های بین المللی کیش در آن واقع شده. در این خیابان چند جاذبه گردشگری دیگر نیز وجود دارد که از تماشای آنها لذت خواهید برد.

خیابان خلیج فارس

خیابان خلیج فارس

شهربازی هایلند در بلوار خلیج فارس واقع شده است. همچنین دسترسی به کارتینگ جزیره کیش از طریق همین خیابان برای شما امکان پذیر خواهد بود. در امتداد این خیابان هتل های سان رایز، کوروش، ایران و هتل گاردنیا واقع شده اند که می توانید برای اقامت خود آنها را انتخاب کنید.

اجاره خودرو برای گشت و گذار در خیابان های بدون چراغ قرمز کیش

یکی از عجیب ترین مواردی که در کیش وجود دارد این است که شما هیچ چراغ قرمزی در این جزیره نخواهید دید. مردم این منطقه به قوانین راهنمایی و رانندگی اهمیت زیادی می دهند. بنابراین مشکلی برای رانندگی در این جزیره نخواهید داشت. یکی از نکات دیگر خیابان های کیش این است که هیچ نوع سرعت گیری در آن نصب نشده است.
اگر قصد گشت و گذار خودرویی را در این جزیره دارید می توانید برای یافتن ارزانترین اجاره خودرو در کیش به کافه رنت مراجعه کنید. شما می توانید با مراجعه به وبسایت ما به انواع خودروهای خارجی دسترسی داشته و ماشین دلخواهتان را از بین آنها انتخاب کنید.

اجاره خودرو کیش

جمع بندی
کیش یکی از توریستی ترین مناطق ایران است که گردشگران فراوانی را به خود جذب می کند. به دلیل موقعیت تجاری این منطقه، رونق اقتصادی در آن زیاد است. همانطور که می دانید جاذبه های گردشگری فراوانی در این منطقه وجود دار. بنابراین از سفر کردن به این جزیره پشیمان نخواهید شد. همچنین شما با اجاره خودرو در کیش سفر لذت بخش تری را میتوانید داشته باشید.

سوالات متداول

چه ماشین هایی را در کیش میتوانیم اجاره کنیم؟

شما از موسسه ما در کیش میتوانید از خودروهای اقتصادی تا خودروهای لوکس را اجاره کنید و سفری لذت بخش داشته باشید.

اجاره خودرو کیش به چه صورت است؟

برای رزرو و اطلاع از لیست قیمت های خودروهای کیش میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما

فرمول: 47 + 15
02149934