برای سفرهای داخلی اجاره چه نوع خودرویی مناسب می باشد؟ خودرو لوکس یا ایرانی؟

یکی از مهم ترین چیزهایی که در کیفیت مسافرت تأثیر زیادی دارد نوع خودرو است به همین دلیل باید در انتخاب آن دقت زیادی به خرج دهید. بیشتر افراد به دنبال راحتی و زیبایی هرچه بیشتر هستند از این رو بدون توجه به هزینه خودروهای لوکس رزرو می کنند؛ البته بهتر است بدانید برخی از خودروهای ایرانی نیز کیفیت بالایی داشته و می توانند سفر لذت بخشی را برای شما رقم بزنند. اجاره خودروهای لوکس و همچنین خودروهای ایرانی هرکدام مزایا و معایبی دارند که در این قسمت به بررسی هریک از آن ها می پردازیم.
اجاره خودرو

بهترین خودروهای لوکس اجاره ای

امروزه افراد به دلایل مختلفی از جمله برگزاری مراسم های خاص، عکاسی، مسافرت های بین شهری و درون شهری و ... اقدام به اجاره خودرو لوکس می کنند. این ماشین ها به دلیل داشتن قیمت بسیار بالا برای همه افراد قابل خرید نیستند و از این رو ترجیح می دهند تا آن ها را رنت کرده و فقط مدت محدودی از رانندگی با آن ها لذت ببرند. رانندگی با خودروهای لوکس با جذابیت زیادی همراه است ولی اجاره این خودروها معایبی نیز دارند که ممکن است برخی از افراد از اجاره آن منصرف شوند.
اجاره خودرو لوکس مورد علاقه اتان به شما این امکان را می دهد تا هر زمانی که نیاز داشتید بتوانید از آن ها به منظورهای مختلف استفاده کنید. در این راستا شرکت های کرایه دهنده خودرو، تنوع خودروهای لوکس خود را در سال های اخیر بسیار بالا برده اند و با بهترین شرایط آن ها را در اختیار مشتریان قرار می دهند. توجه کنید که اجاره این نوع خودروها در کنار داشتن لذت فراوان، مسئولیت زیادی نیز به همراه دارند؛ شما باید در طول مدت اجاره به طور کامل مراقب خودرو باشید تا آسیب نبیند زیرا در صورت بروز هرگونه آسیب شما موظف هستید تا خسارت قابل توجهی را پرداخت کنید. اگر شما از نظر بودجه مشکل ندارید حتماً اجاره خودرو لوکس را به شما پیشنهاد می کنیم.

خودروهای لوکس

خودروهای داخلی رقیب ماشین های لوکس

برای مسافرت های بین شهری، خودروهای داخلی می توانند گزینه مناسبی باشند زیرا برخی از این خودروها از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ در نتیجه شما می توانید با هزینه نسبتاً کم با یک خودرو باکیفیت و زیبا سفر کنید. شرکت های اجاره دهنده خودرو، خودروهای ایرانی مانند ال 90، کیا سراتو، پرشیا، سمند، دنا و ... را در اختیار مشتریان قرار می دهند هر یک از این خودروها می توانند همانند یک خودرو لوکس برای شما یک سفر خاطره انگیز رقم بزنند.
اگر بودجه محدودی دارید می توانید خودروهای ایرانی با هزینه بسیار کمی رزرو کرده و در زمان مشخص از آن ها استفاده کنید؛ البته توجه کنید که این خودروها باید مناسب شهری که می خواهید سفر کنید باشد. برای مثال سفر به شهرهای سردسیر نیازمند خودروهایی است که از نظر گرمایی بسیار باکیفیت باشند. در چنین سفرهایی ما به شما خودرویی مانند ال90 یا دنا را پیشنهاد می کنیم؛ این خودروها توانسته اند در شرکت های کرایه دهنده خودرو جایگاه ویژه ای برای خود باز کنند و توجه افراد زیادی را جلب کنند به طوری که می توان گفت در برخی موارد رقیب خودروهای لوکس هستند.

مقایسه اجاره خودرو لوکس و اجاره خودرو ایرانی

برای این که بتوانیم در حین اجاره خودرو لوکس و ایرانی برای سفر تصمیم درستی بگیریم ابتدا باید اطلاعات کافی درباره ویژگی های آن ها داشته باشیم. اولین نکته ای که در انتخاب خودرو باید توجه کنید نوع نیاز خودتان است و باید متناسب با آن تصمیم گیری نمایید. یکی از راه هایی که به شما در شناخت خودروهای لوکس و ایرانی کمک می کند مقایسه ویژگی آن ها با یکدیگر است که در ادامه به این موضوع می پردازیم.
ایمنی یکی از مهم ترین مواردی است که حتماً باید در حین اجاره خودرو و سفر به آن توجه شود؛ خودروهای لوکس ایمنی بسیار بالایی دارند در حالی که امینت خودروهای ایرانی نسبت به آن ها بسیار کم تر است و ممکن است برای سفرهای طولانی مناسب نباشند. در بیشتر خودروهای لوکس ایربگ ها در قسمت های مختلف راننده و سرنشینان تعبیه شده است که در هنگام حادثه کمترین آسیبی به سرنشینان وارد نمی شود. خودروهای لوکس سواری بسیار راحتی دارند به طوری که شما می توانید مدت طولانی رانندگی کنید بدون اینکه ذره ای احساس خستگی داشته باشید در حالی که برخی از خودروهای ایرانی راحتی کافی ندارند و برای سفرهای طولانی مدت خسته کننده هستند.
همان طور که می دانید خودروهای لوکس قیمت بالایی دارند از این رو هزینه اجاره آن ها نیز زیاد است ولی اجاره خودرو ایرانی نسبت به خودروهای لوکس بسیار کم است به همین دلیل افرادی که بودجه کافی ندارند اجاره خودروهای داخلی را ترجیح می دهند. قیمت بالای خودرو لوکس و هزینه زیاد اجاره آن ها باعث می شود تا افراد با استرس زیادی رانندگی کنند و نگران آسیب رسیدن به آن ها شوند در حالی که شما این مشکل را در حین رانندگی با خودرو ایرانی نخواهید داشت.
خودروی لوکس در جاده

اجاره خودرو ایرانی از چه جهاتی با صرفه است؟

خودروهای ایرانی قیمت پایین تری دارند از این رو هزینه اجاره آن ها نیز کمتر است. اگر می خواهید یک سفر کم هزینه داشته باشید اجاره خودرو ایرانی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اجاره خودروهای لوکس هزینه بالایی دارند به همین دلیل همه افراد نمی توانند از آن ها برای سفرهای طولانی مدت خود بهره مند شوند. برای سفرهایی که مدت آن ها زیاد است شما باید برای اجاره خودرو هزینه زیادی پرداخت کنید که این میزان هزینه در خودروهای ایرانی به نسبت کمتر است.
بهتر است بدانید شما می توانید به دو روش خودروها را اجاره کنید: اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده. زمانی که خودرو را بدون راننده رزرو می کنید تمامی مسئولیت ها برعهده شما خواهد بود و باید در طول سفر هزینه بنزین را خودتان پرداخت کنید؛ این در صورتی است که اجاره خودرو با راننده هزینه کمتری برای شما خواهد داشت ولی در عوض نمی توانید از لذت رانندگی کردن در یک خودرو جذاب و دوست داشتنی لذت ببرید.
در سال های اخیر خوشبختانه تنوع خودروهای ایرانی در شرکت های کرایه دهنده خودرو افزایش پیدا کرده است به طوری که شما می توانید انواع خودروهای ایرانی مانند سمندLX، پژو 206 صندوقدار، رنو ال 90 و رنو ال 90 دنده اتومات، پژو پارس، دنا و دنا پلاس و ... را اجاره کرده و با خیال راحت به شهرهای مختلف سفر کنید. شرایط و مدارک مورد نیاز برای اجاره این نوع خودروها عبارت است از:
• داشتن گواهینامه رانندگی
• شرایط سنی
• مدارک شناسایی معتبر از جمله کارت ملی، جواز کسب، فیش حقوقی و ... .(توجه کنید که وجود فقط یکی از مدارک کافی است)
• چک یا سفته به مبلغ هزینه کل خودرو
• پرداخت هزینه اجاره خودرو

خودروهای مونتاژ ایران

معرفی برخی از خودروهای لوکس برای مشکل پسندها

برخی از افراد به دنبال کیفیت بالایی هستند به طوری که برای مسافرت ترجیح می دهند از یک خودرو لوکس و زیبا استفاده کنند تا سفر دل نشینی داشته باشند. برای این افراد اجاره خودروهای لوکس بهترین گزینه است. تنوع خودروهای لوکس در شرکت های کرایه دهنده خودرو بسیار بالا است زیرا در سال های اخیر درخواست اجاره این نوع خودروها بسیار افزایش پیدا کرده است که در ادامه برخی از آن ها را معرفی می کنیم.


• تویوتا لندکروز

تویوتا لندکروز جزء خودروهای پرطرفدار در بین خودروهای خارجی است که علاوه بر مسافرت برای مراسم هایی مانند عروسی نیز اجاره داده می شود. این خودرو ساخت کشور ژاپن است و در سال 2013 طراحی و وارد بازار شده است. تویوتا لندکروز دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای از جمله دو باک بنزین، گرم کن و سردکن، شیشه شور چراغ ها، آینه برقی الکتروکرومیکی، ایربگ راننده، سرنشین، زانویی و ... است. اگر به دنبال اجاره خودرو خارجی فوق آپشن هستید این خودرو بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

• بی ام و 528

یکی دیگر از خودروهای پرطرفدار بی ام و 528 است که جزء خودروهای گران قیمت و لوکس بوده و کمتر کسی توانایی خرید آن را دارد. این خودرو ساخت کشور آلمان است که در سال 2011 طراحی و وارد بازار شده است و به منظورهای مختلفی از جمله مراسم عقد و عروسی رزرو می شود. بی ام و 528 در مقایسه با بیشتر خودروهای لوکس، مصرف سوخت جاده ای بسیار کمی معادل 3/5 لیتر دارد که برای مسافرت می تواند بهترین گزینه باشد. بی ام و 528 دارای صفحه نمایش 6/5 اینچی، سیستم رادار بین خطوط، گرم کن صندلی و سانروف چند حالته، کیسه هوای راننده، سرنشین، جانبی و ... است.

• پورشه پانامرا

این خودرو جزء خودروهای گران قیمت است که در سال 2010 در کشور آلمان طراحی و وارد بازار شده است. پورشه پانامرا ظاهر بسیار جذاب و منحصر به فردی دارد که بیشتر برای سفرهای درون شهری و تشریفات مختلف رزرو می شود. شما می توانید این خودرو را بدون راننده یا با راننده اجاره کنید و از رانندگی آن لذت ببرید.

فضای داخلی پورشه پانامرا

سخن آخر

اگر قصد مسافرت داخلی با خودرو اجاره ای را دارید کافه رنت بهترین گزینه برای شما خواهد بود زیرا تنوع خودروهای لوکس و خودروهای ایرانی آن بسیار زیاد است و شما می توانید طبق بودجه، علاقه خود و همچنین شهری که به آن سفر می کنید، خودرو مدنظر را به راحتی و با بهترین شرایط رزرو کنید.

دیدگاه شما

فرمول: 37 - 5
02149934