سفر گروهی به اصفهان| شهر تاریخی و زیبا

حتی اگر تابه حال به اصفهان سفر نکرده باشید حداقل در مورد زیبایی های این شهر شنیده اید. اصفهان همواره مقصدی جذاب برای مسافران و گردشگران ایران و سراسر جهان بوده است. شهری که سالانه میزبان مسافران زیادی است. این شهر دارای امکانات و جاذبه های تفریحی-کردشگری و آثار باستانی و هنری بی شماری بوده که موجب شده آن را پایتخت فرهنگ و هنر ایران زمین بنامند. سفر به اصفهان قطعاً تجربه خوشایندی برای شما خواهد بود به خصوص اگر به صورت گروهی و همراه با دوستان یا خانواده باشید. اگر قصد آشنایی بیشتر با سفر گروهی و اجاره ون اصفهان را دارید حتماً در ادامه با ما همراه باشید.

دلیل پیشنهاد ون برای سفر به اصفهان چیست؟

سفر گروهی انتخابی جذاب و هیجان انگیز است. سفر کنار دوستان و خانواده خاطرات شیرینی به ارمغان خواهد آورد که سالیان سال از ذهنتان پاک نمی شود. همان طور که می دانید خودروی ون یک خودروی گروهی است. این خودرو تقریباً 3 تا 4 برابر یک سواری معمولی ظرفیت دارد. ون با توجه به امکانات و راحتی خوبی که دارد یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای سفر های دسته جمعی است. با توجه به اینکه اصفهان شهری گردشگری و دارای جاذبه های درون شهری متعدد است، ون درون شهری یا فرودگاهی از پر درخواست ترین خودرو ها در این شهر است. همچنین شما می توانید از شهر خودتان با اجاره ون به اصفهان سفر کنید.

شرایط و مزایای اجاره ون اصفهان

اجاره ون معمولاً با راننده صورت می گیرد. در مواردی نیز امکان اجاره خودرو به صورت بدون راننده نیز وجود دارد. دلیل محبوبیت اجاره ون در اصفهان این است که شما هم یک خودروی خوب و راحت برای گردش گروهی دارید و هم یک راننده و راهنمای مسیر. همچنین با اجاره ون اصفهان هزینه حمل ونقل شما کاهش قابل توجهی خواهد داشت. محاسبه هزینه اجاره ون برای مسیر های درون شهری به صورت ساعتی و مسیرهای برون شهری بر اساس مسافت است. البته این هزینه با توجه به نوع ون انتخاب شده نیز تا حدی متغیر است اما به طورکلی هزینه اجاره یک ون نسبت به سایر روش های موجود، برای سفر یا گردش گروهی مناسب تر خواهد بود.

اجاره ون اصفهان

کافه رنت؛ یک مرکز معتبر و محبوب برای اجاره ون
درصورتی که تصمیم به اجاره ون اصفهان دارید، شرکت کافه رنت یک گزینه عالی است. اجاره انواع ون با انواع شرایط از کافه رنت امکان پذیر است. حتی شما می توانید به صورت اینترنتی و به راحتی یک ون از کافه رنت اجاره کنید و در محل موردنظرتان تحویل بگیرید. در صورت اجاره ون از کافه رنت علاوه بر یک خودرو ایمن، راحت و مطمئن، یک راننده مجرب خواهید داشت که در این سفر راهنمای شما خواهد بود. اگر خودتان تصمیم به رانندگی داشتید باشید، پیدا کردن مسیر برایتان دشوار خواهد بود. به خصوص اگر تجربه سفر به اصفهان را نداشته باشید. درصورتی که راننده کافه رنتی کاملاً با مسیر ها آشنا است و حتی برای زمان و شرایط بازدید از اماکن مختلف نیز می تواند به شما کمک کند.
نکته مهم دیگر این است که اجاره ون بدون راننده نیاز به ارائه هیچ گونه ضمانت و مدارک خاصی نداشته و مسئولیت و نگهداری از خودرو نیز تماماً بر عهده راننده است. پس با این کار سفری آرام و بدون دغدغه خواهید داشت و همه شرایط برای لذت بیشتر شما فراهم است.

معرفی چند جاذبه گردشگری جذاب اصفهان

شاید جمله (اصفهان نصف جهان است) به یک جمله کلیشه ای تبدیل شده باشد. اما اگر این شهر را خوب بشناسید می بینید که این جمله واقعاً حقیقت دارد. آثار هنری و معماری شگفت انگیز اصفهان در هیچ کجای جهان نظیر ندارد. در ادامه به معرفی چند مورد از جاذبه های گردشگری این شهر که به ویژه برای بازدید گروهی و اجاره ون اصفهان مناسب هستند می پردازیم:

•میدان نقش جهانمیدان نقش جهان


این میدان یکی از بی نظیرترین میدان های جهان است که در داخل خود عالی قاپو و چندین مسجد از جمله مسجد امام و شیخ لطف الله را جای داده است. درشکه سواری و بازارگردی در میدان نقش جهان از جمله تفریحاتی است که حتما باید از آن ها بهره جست.

• کاخ چهل ستونکاخ چهلستون


کاخ چهل ستون یکی از بناهای تاریخی بسیار زیبا در شهر اصفهان است. این کاخ بالغ بر 67 هزار مترمربع مساحت داشته و در دوره شاه عباس اول احداث گردید.

• سی وسه پلسی و سه پل

این پل یکی از پل های تاریخی و معروف شهر اصفهان بوده که در نزدیکی چهارباغ قرار دارد. پیشنهاد ما به شما این است که در بازدید از شهر اصفهان حتما از این مکان زیبا دیدن فرمایید.

• پل خواجوپل خواجو

پل خواجو در کنار سی و سه پل، پل های تاریخی شهر اصفهان را تشکیل می دهند و همه ساله بازدیدکنندگان و گردشگران زیادی از آنان دیدن می نمایند. البته بایستی گفت این دو تنها پل های تاریخی بر بستر زاینده رود نیستند.

• کلیسای وانککلیسای وانک

کلسای وانک یکی از کلیساهای معروف در اصفهان بوده که در منقه زیبای جلفا قرار گرفته است.

• تونل آکواریوم اصفهاناکواریوم

این آکواریوم مکانی بسیار زیبا برای آن دسته از گردشگرانی است که به آبزیان علاقه دارند و در آن می توانید از گونه های زیبا و مختلف آبزیان دیدن فرمایید.

اهمیت اجاره ون در اصفهان

موارد اشاره شده در قسمت قبل تنها بخش کوچکی از جاذبه های گردشگری و تفریحی اصفهان هستند. برخی از این اماکن نیز مانند میدان نقش جهان، چندین مکان دیدنی دیگر مثل مسجد امام یا بازار قیصریه را در خود جای دادند.
نکته مهم این است که برخی از این اماکن نسبت به یکدیگر دارای فاصله زیادی هستند. پس داشتن خودروی سواری شخصی یا یک خودروی گروهی مثل ون بسیار مهم است. برای همراهی با هم سفران و راحتی بیشتر پیشنهاد ما این است که از خودروی گروهی استفاده کنید. در این صورت علاوه بر لذت سفر و در کنار هم بودن، به راحتی و با کمترین خستگی و اتلاف وقت می توانید به گردش بپردازید و از سفر خود بیشترین بهره را ببرید.

چرا کافه رنت؟چرا کافه رنت

مجموعه کافه رنت دارای شعب مختلف در سراسر ایران از جمله تهران و اصفهان است. تفاوتی ندارد قصد اجاره ون برای سفر به اصفهان را داشته باشید یا با هواپیما یا هر وسیله ی دیگری به این شهر سفر کرده باشید و قصد اجاره ون در اصفهان را داشته باشید. درهرصورت مجموعه کافه رنت آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است. ون های کم کارکرد همراه با شرایط مطلوب فنی و رفاهی در کافه رنت موجود هستند. تنها کافی است ون موردنظرتان را اجاره و رزرو کنید. با اجاره ون اصفهان، ون کافه رنتی همراه با راننده مجرب و آراسته در زمان و مکان دلخواهتان منتظر شما خواهد بود. همچنین تمامی خودرو های کافه رنتی دارای بیمه پایه کافه رنت به صورت رایگان هستند. برای اطمینان خاطر بیشتر نیز می توانید از پکیج نقره ای یا طلایی بیمه استفاده کنید.

سفری مطئن با کافه رنت به اصفهان
سفر گروهی چه همراه با خانواده، چه با دوستان یا نزدیکان، همواره می تواند تجربه ای خوشایند و شیرین باشد. ون به عنوان یک خودروی گروهی محبوب ترین و مناسب ترین انتخاب برای این سفرها است. اجاره ون اصفهان به دلیل شرایط و اماکن دیدنی متعدد این شهر بسیار حائز اهمیت است.
احتمالاً با توجه به مطالب بالا متوجه شده باشید که اجاره ون برای سفر به اصفهان تا چه اندازه می تواند خوب باشد. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید اقدام از طریق یک مجموعه معتبر و با خدمات مناسب است. کافه رنت با بیش از یک دهه سابقه در زمینه اجاره انواع خودرو های لوکس، خانوادگی، گروهی و... به عنوان یک مرکز معتبر در کشور شناخته می شود و از کیفیت خدمات و پشتیبانی بسیار مطلوبی بهره می برد؛ پس برای اطمینان خاطر بیشتر و تجربه سفر بهتر، این مجموعه یک گزینه عالی خواهد بود.

دیدگاه شما

فرمول: 29 - 20
02149934