مکان های ایرانگردی

ایران کشوری پهناور است که به چهار فصل بودن مشهور است. کشور ایران با توجه به فصول سالش 4 نوع منطقه کویری، نیمه کویری، کوهستانی و لگه های حاصلخیز را در خود گنجانده است. یکی از بهترین شیوه های کسب تجربه و داشتن اوقات خوش، سفر و گشت و گذار است. در این میان انتخاب مقصد سفر در ایران و بهترین مکانی که می توانیم به آنجا برویم کاری سخت و دشوار است. داشتن یک مقصد مناسب موجب می شود تا لحظاتی جذاب و لذت بخش را تجربه کنید. علاوه بر این می تواند بر کیفیت سفر شما تأثیر مستقیم داشته باشد. انتخاب فصل مناسب، نحوه حمل و نقل و بسیاری از نکات دیگر به شما کمک می کند تا بهترین سفر خود را تجربه کنید.

تنوع اقلیم ایران

کشور ایران از اقلیم متوعی برخوردار است که مشاوران گردشگری کافه رنت با توجه به خصوصیات و سلیقه ی مشتریان خود مکان های گردشگری را پیشنهاد می کند. شما می توانید با توجه به مکان گردشگری خود با توجه به اقلیم خاص اون منطقه با مشورت مشاوران ما خودروی خود را رنت نمایید. همانطور که میدانید هر منطقه برای گردشگری خودروی خاص خود را می طلبد.

که عبارتند از:

  • شهرهای معتدل و مرطوب
  • استان های گرم و خشک
  • شهر های سرد و کوهستانی

چه نوع خودرویی برای مکان گردشگری اجاره کنیم؟

خودروی مورد نظر برای گردشگری با توجه به مکان گردشگری خاص و متفاوت می باشد. اجاره خودرو باید با مشورت مشاور راهنما انجام بپذیرد. کارشنان تعلیم دیده و آموزش دیده از طرف سازمان گردشگری در این زمینه به کمک شما خواهند آمد و بهترین ماشین را برای شما رنت خواهند کرد. فقط کافیست که سلیقه و علایق خود را در مکان گردشگری ایران با توجه به آب و هوا و اقلیم های متفاوت ابران پهناور با متخصصان ما در میان بگذارید تا بهترین و جذاب ترین مکان ها را برای شما پیشنهاد بدهند.

از تهران کجا بریم؟

تهران به عنوان پایتخت ایران یکی از شلوغ ترین شهر های ایران است. داشتن سفر های یک روزه برای دور شدن از ترافیک و شلوغی، سفر های کوتاه مدت و یا بلند مدت می تواند برای تازه بخشی به روحیه یک فرصت مناسب باشد. در اطراف تهران مناطق بسیار دیدنی وجود دارد که در تمامی فصول سال می توانند بهترین انتخاب مقصد سفر در ایران به شمار روند. شما می توانید با خودروی شخصی خود به این مناطق جذاب دسترسی داشته باشید.

چنانچه خودروی شخصی ندارید، جای نگرانی وجود ندارد. شما می توانید با اجاره خودرو از کافه رنت به صورت ساعتی، روزانه و با امکانات و خدمات ویژه یک سفر بی نظیر را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

1. شهر سرسبز طالقان

طالقان یکی از شهر های ییلاقی اطراف تهران است که برای فصل تابستان و فرار از گرما و آلودگی تهران می تواند بهترین مقصد باشد. وجود چشمه های فراوان، یخچال های طبیعی، آبشار های متعدد، سد طالقان، روستای میر و ... از جمله جاذبه های گردشگری این شهرستان به حساب می آیند.

با عبور از اتوبان تهران – کرج به سمت قزوین، بعد از عبور از شهر های کرج و هشتگرد در فاصله 4 کیلومتری از آبیک وارد جاده انحرافی طالقان شده و با طی نمودن 28 کیلومتر پس از زیاران بالای گردنه ابراهیم وارد طالقان می شوید.

2. منطقه خوش آب و هوا کردان

یکی از بهترین مناطق اطراف تهران با آب و هوایی مطبوع و دلپذیر، کردان از توابع ساوجبلاغ است. این مکان در 65 کیلومتری شمال غرب تهران و 25 کیلومتری کرج واقع شده است. وجود باغات گیلاس، توت، گردو، سایت پروازی، دهکده های تفریحی و ... در این منطقه آن را به یک شهر کاملاً توریستی تبدیل کرده است.

با حرکت از تهران به سمت کرج و آزادراه قزوین. سپری نمودن 20 کیلومتر بعد از تابلوی خروجی وارد کردان می شوید.

3. لاریجان

این شهرستان واقع در استان مازندران به دلیل نزدیکی به البرز دارای آب و هوایی خنک و معتدل است. وجود دشت ها و مراتع، چشمه های آب گرم، روستا های دیدنی، دریاچه و هم چنین لذت ماهیگیری قزل آلای مرغوب در سطح خاورمیانه توانسته است انتخاب بهترین مقصد سفر در ایران از جانب افراد بسیاری باشد.

لاریجان در نزدیکی شهر دماوند و در 60 کیلومتری شرق تهران قرار گرفته است. پس از طی نمودن 26 کیلومتر از جاده دماوند به سمت مازندران به لاریجان می رسید.

4. دشت لار

یکی از بهترین مقصد های اطراف تهران در فصل بهار، دشت لار است. این دشت در دامنه دماوند قرار گرفته است. رویش شقایق های وحشی و عنوان پارک ملی به این دشت موجب شده تا افراد بسیاری آن را مقصد گردشگری خود قرار دهند.

با حرکت از تهران به سمت مازندران و رود به شهرستان آمل بخش لاریجان می توانید وارد دشت لار شوید و از جاذبه های آن لذت ببرید.

5. کن سولقان

نزدیکی این منطقه به تهران و قرار گیری آن در شمال غربی تهران موجب شده است تا آب و هوایی معتدل و خنک را ایجاد نماید. رودخانه گرفته شده از توچال، آبشار رندان، پارک جنگلی، امامزاده داوود و ... از جاذبه های گردشگری این روستای دیدنی به حساب می آیند که می تواند به عنوان انتخاب بهترین مقصد سفر در ایران شناخته شود.

شما می توانید از اتوبان همت به سمت بزرگراه آبشناسان حرکت کنید و در انتهای بلوار کوهسار به کن سولقان بروید.

6. دماوند

نزدیک ترین منطقه خوش آب و هوا به تهران، شهرستان زیبای دماوند است که در نقطه تلاقی سه استان تهران، مازندران و سمنان قرار گرفته است. داشتن چشمه های متعدد، دریاچه ها، امامزاده عبدالله و تنگه لار این منطقه را به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری اطراف تهران معرفی می کند.

دماوند از مسیر آزادراه تهران – پردیس در 75 کیلومتری شرق تهران قابل دستیابی است.

7. لواسان

لواسان، شهری در منطقه شمالی و رشته کوه البرز یا امکانات رفاهی و تفریحی متنوع در نزدیکی تهران است. این منطقه با داشتن رستوران ها، باغ ها، ویلا ها و کافه های با کیفیت به عنوان یکی از لوکس ترین مناطق اطراف تهران در بین افراد شناخته می شود. وجود آبشار، امامزاده، روستای گردشگری و ... این منطقه را به یک منطقه جذاب تفریحی تبدیل نموده است.

بهترین مسیر برای دستیابی به لواسان واقع در 11 کیلومتری شمال شرق تهران، استفاده از جاده لشگرک و از سمت شهرستان شمیرانات است.

8. روستای برغان

روستای برغان، به دلیل باغ های آلو و گوجه سبز یکی از خوشمزه ترین مناطق تهران است. وجود درختان در هم تنیده و رودخانه آبی موجب شده تا در دامنه های البرز این روستا یکی از جذابیت های طبیعت برای سفر کوتاه مدت انتخاب شود. بهترین فصل برای سفر به این منطقه بهار، تابستان و پاییز است.

دسترسی به روستای برغان از طریق اتوبان کرج به قزوین است. بعد از عبور از پل کردان و طی نمودن بلوار شهدای کردان وارد جاده برغان می شوید.

9. روستای وردیج و واریش

یکی از راه های فرار از دود و آلاینده ها و شلوغی شهر تهران، داشتن یک سفر یک روزه به اطراف پایتخت است. روستان وردیج واقع در شمال غربی تهران با آب و هوای پاک کوهستانی، جاده های پر پیچ و خم سرسبز، رود ها و چشمه ها، وجود باغات گردو و شاتوت و ... یکی از مقصد های افراد برای از تهران به کجا سفر بریم است.

با عبور از اتوبان تهران – کرج نرسیده به پمپ بنزین وردآورد و عبور از خیابان اردستانی شما وارد جاده زیبای روستای وردیج و واریش خواهید شد.

10. فیلبند، اقیانوس ابر

اگر شما هم دوست دارید یک جنگل ابری را از نزدیک ببینید ما به شما روستای فیلبند را پیشنهاد می کنیم. روستایی سر سبز و کوهستانی بر بالای انبوهی از ابر واقع در شهرستان بابل استان مازندران که می توانید لحظات به یاد ماندنی را ثبت نمایید. فیلبند یا اقیانوس ابر دارای آب و هوایی متنوع است.

این روستا در 170 کیلومتری تهران واقع شده است. پس از وارد شدن به جاده هراز و طی نمودن مسافت 100 کیلومتری به جاده فرعی کوهستانی فیلبند می رسید.

11. دریاچه چورت

دریاچه چورت یکی از مناطق بکر بخش چهار دانگه شهرستان ساری می باشد. این دریاچه به دلیل نزدیکی به روستای چورت، دریاچه چورت هم نامیده می شود. سر سبزی و درختان و جنگل ها و پیدایش دریاچه و مراتع اطراف دریاچه چاورت باعث شده این منطقه جزو مناطق گرشگری ساری محسوب شود و هر ساله کافه رنت با اجاره خودرو این مکان را برای گردشگری مسافران خود در نظر بگیرد.

شما باید پس از انتخاب خودرو، تعداد روزهایی که خودرو را رنت می کنید را در اختیار شرکت قرار دهید. تا کارشناسان ما بتوانند با هماهنگ های لازم پرطرفدارترین و جذاب ترین مسیر رابه شما پیشنهاد بدهند. از طرفی شما را با راننده یی که اشراف به مسیر انتخابی را دارد روبرو نمایند تا با راننده تعلیم دیده ی خود آشنا شوید.

برای اجاره خودرو بدون راننده در ساری می توانید از طریق تماس تلفنی و یا از طریق سایت آنلاین و بدون حضور در شرکت خودرو را برای تعداد روزهای موردنیازتان رزرو کنید.

12.غار یخی چما

از توابع بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد. کافه رنت با در اختیار داشتن انواع خودرو ها غار یخی چما را یکی از نادرترین و شگفت انگیزترین غارهای استان چهارمحال و بختیاری را به گردشگران ایرانی و خارجی خود پیشنها می دهد. قندیل های یخ و توده های عظیم برف به صورت دائمی و در تمام فصول سال و انباشته شدن حجم زیادی از برف در این غار باعث شده مسافران را به دور خود جمع کند. شما می توانید با در اختیار داشتن خودرو و حتی راهنمای سفر از شرکت کافه رنت از این منطقه شگفت انگیز دیدن نمایید.

13.سرعین

سرعین به علت چشمه هاي آبگرم فراوان يکي از مناطق گردشگري در استان اردبيل است. سرعین داراي چندین چشمه آب گرم معدني مي باشد که از کوه سبلان سرچشمه گرفته است. اجاره خودرو کافه رنت سرعین را یکی از خدمات ویژه خود برای مشتریان خود در نظر گرفته است. البته مسافران با اجاره ماشین با راننده بیشتر در نظر دارند از مکان های بین راه و جاده سر سبز این منطقه دیدن نمایند.

شما می توانید از طریق دیدن خودرو های کافه رنت از سایت بازدید نمایید و ماشین مورد نظر خود را رنت کنید و در سریع ترین زمان مشاوران ما با شما تماس برقرار می نمایند . و ملاقات با راننده را جهت آشنایی برای شما فراهم می آورند.

قیمت اجاره ماشین در سرعین بستگی به نوع خودرو از جمله : شرکت سازنده هیوندا , بنز , و… و شاسی وکفی و با راننده و یا بدون راننده و تعداد روزهای رنت متفاوت می باشد.

14.کاخ آپادانای شوش

کاخ آپادانای شوش قصر زمستانی شاهان هخامنشی بوده است. کاخ داریوش واحدهای مختلفی از جمله تالار بار عام، حرم سرا، دروازه و کاخ پذیرایی و همچنین سه حیاط مرکزی دارد. مشاوران گردشگری کافه رنت شما را به دیدن کاخ آپادای شوش دعوت خواهند کرد. لازم به ذکر است اکثر گردشگران تاریخی تمایل به رنت خودرو با راننده را دارند که همان متخصص گردشگری شما محسوب می گردد.

15.آبشارهای شوشتر (سیکاها)

آبشارهای شوشتر در استان خوزستان واقع است. در این آبشارهای بزرگ، آسیاب های فراوان، آبشارها، کانال ها و تونل های بزگ هدایت آب و سیکا که محلی برای استراحت و تفریح است قابل توجه و شگفت انگیز در نظر گرفته شده است.

کافه رنت یکی از خدمات پرطرفدارش در استان خوزستان می باشد که به دلیل جاذبه های فراوان این منطقه گردشگران زیادی را جذب خود کرده است. کافه رنت با اجاره ودرو به مشتریان خدمات ارائه می دهد. شما می توانید با اجاره خودرو مناسب با توجه به استان پر بازدید خوزستان و مناطق بیشماری از مناطق گردشگری به گردش بپردازید. از مکانهای تاریخی و مذهبی و تفریحی و… بازدید داشته باشید.

17.پارک جنگلی گیسوم

پارک جنگلي گيسوم یکی از نقاط جذاب و شگفت انگیز در استان گیلان و شهرستان تالش است. پارک جنگلی گیسوم , با درختانی سر به فلک کشیده باعث شده تونل جنگلی را در دل خود ایجاد کند. همین تونل جنگلی و سرسبز , پارکی پر بیننده وپر بازدیر را برای گردشگران فراهم کرده است. فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای گزدشگری در این منطقه می باشد هرچند این جنگل در پاییز با برگ های رنگانگش زیبایی خاص به خود میبخشد و طرفداران خود را نیز دارد. با اجاره خودرو باراننده مجرب و مشرف به این مناطق شما میتوانید از مسیر و جاده های سر سبز شمال بهترین لذت و بهره را ببرید. راننده مجرب کافه رنت شما را از زیبا ترین مسیر شما را هدایت خواهد کرد.

18.آرامگاه کوروش کبیر

آرامگاه کوروش بزرگ، « مشهد مادر مقدس »در ایران شهرت گرفته است. مهم ترین اثر مجموعه ی پاسارگاد؛ از سال 1820 به بعد به عنوان آرامگاه کوروش، شناسایی شد. این بنای تاریخی که بنای آرامگاه کوروش می باشد از شگفت انگیز ترین آرامگاه در جهان می باشد. که از سنگ های عظیم که درازای بعضی از آنها به هفت متر می رسد. بنای آرامگاه، میان باغ های سلطنتی قرار داشت و ، بنا شده است. آرامگاه کوروش کبیر, یکی از مکان هایی است که کافه رنت با اجاره خودرو با راننده و بدون راننده به مسافران خود پیشنهاد می دهد.

جمع بندی

گشت و گذار و سفر کردم به مناطق مختلف مانند خواندن یک کتاب است. در واقع با هر سفر شما تنها یک ورق از کتاب دنیا را خوانده اید به همین دلیل داشتن یک مقصد مناسب می تواند تأثیر مستقیمی بر سفر شما داشته باشد. برای انتخاب مقصد سفر در ایران و یا کشور های دیگر، رعایت نکات برای هر شخص لازم و ضروری است.

اجاره ماشین با راننده برای مسافران و گردشگران خارجی که از کشورهای خارجی به ایران به قصد آرامگاه کوروش می آید و از مسیرها و مکانهای گردشگری اصلاع ندارند. به همین دلیل اجاره ماشین با راننده برای آنها بهترین گزینه است چرا که می توانند در آسایش کامل و بدون دغدغه به گردش و سیلحت خود بپردازند و امور رانندگی و مسائل پیرامون آن از جمله بیمه و… را به کافه رنت بسپارند. یران را میتوان با چنین مناطق و فصولی به گستردگی گردشگران و مسافران داخلی و خارجی دانست شرکت کافه رنت با همکاری مستقیم با سازمان گردشگری و در اختیار داشتن راهنمایان گردشگری با اجاره خودرو ارائه خدمات می نماید. با ما همراه باشید تا با مکان های گردشگری ایران آشنا شوید.

دیدگاه شما

فرمول: 45 - 7
02149934