اجاره خودرو برای طبیعت گردی در ایران

اجاره خودرو برای طبیعت گردی در ایران
ایران، کشور چهار فصل آریایی ها، یکی از بهترین و بی نقص ترین مقصدها برای توریست ها از اقسا نقاط جهان به شمار می رود. اکثر ایرانی ها با وجود این که به این زیبایی بی همتا دسترسی دارند، اما به خاطر مشغله های کاری، نمی توانند به نقاط مختلف کشور عزیزشان سفر کنند. اگر روزی قصد ایران گردی داشتید، علاوه بر بخش های باستانی و تاریخی مثل تخت جمشید و ارگ کریم خان زند، می توانید به طبیعت زیبای کشور عزیزمان سفر کنید.
این کشور چهار فصل، از شمال تا جنوب برای شما شگفتی هایی را کنار گذاشته که قطعا با سفر کردن به بخش هایی از آن ، تا ماه ها برای کارهای جدیدتان انرژی ذخیره می کنید و حال و هوای تان عوض می شود. در این مقاله سعی می کنیم تعدادی از نقاط گردشگری که آمیخته با طبیعت است را به شما معرفی کنیم و در آخر ماشین هایی که برای طبیعت گردی مناسب اند را به شما پیشنهاد می دهیم.


مهم ترین و زیباترین مناطق برای طبیعت گردی در فصل بهار

طبیعت گردی

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که در تابستان به سفر می روید و از طبیعت تابستانی در کنار خانواده و همراهانتان لذت می برید. اما آیا تا کنون در فصل بهار به مسافرت رفته اید؟
مسافرت در فصل بهار قطعا یکی از جذاب ترین خاطرات را برای شما به ارمغان می آورد. تصور کنید در فصل بهار به تنگه تامرادی که در یاسوج قرار دارد سفر کرده اید. تصویر این تنگه رویایی را برای شما در زیر قرار داده ایم.

باد خنکی که از روی حوضچه این تنگه می ‎گذرد و به گونه های شما برخورد می کند، قطعا جزو لذت بخش ترین چیزهایی است که می توانید تجربه کنید. بوی خوب سبزه ها و جلبک ها که با بوی خاص کوه ترکیب شده ، روح شما را نوازش می کند. این تنگه زیبا که با مرکز شهر یاسوج 50 کیلومتر فاصله دارد، یکی از بهترین تجربه های سفرتان را برای شما رقم خواهد زد. پس هرچه زودتر برنامه ریزی برای سفر به یاسوج را انجام دهید.
تنگه تامرادی فقط نمونه ای کوچک از لیست بلند بالای عجایب این کشور چهار فصل است، پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با چند مقصد بی نظیر برای سفرتان آشنا کنیم.

کوه دماوند

کمتر کسی است که اسم کوه دماوند بیاید و برف های سفید نوک قله این کوه ، در ذهنش تداعی نشود.
کوه دماوند

این زیبای بی همتا، در 65 کیلومتری شمال شرقی تهران قرار گرفته است. این کوه زیبا که مرتفع ترین کوه خاورمیانه به شمار می رود، هر کوهنوردی را برای صعود قله اش، وسوسه می کند. اگر کسی هستید که می خواهید مهارت های کوه نوردی خود را به چالش بکشید، حتما به کوه دماوند سری بزنید. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که در فصل های گرم سال برای صعود به قله دماوند تلاش کنید ، زیرا در زمستان، کمتر کسی است که توانایی درگیری با سرمای شدید و برف و کولاک در قله این کوه را داشته باشد.

کویر لوت

کویر لوت

این صحرای وهم آلود که به دشت لوت هم معروف است، دارای رازها و اسرار پنهانی است که فقط شتربانان و افراد محلی می توانند آن ها را برای شما نقل کنند. اگر از هیاهوی شهر خسته شده اید و می خواهید ذهن خود را با سکوتی مملو از تاریکی آرام کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که به کویر لوت سفر کنید. شب های این کویر بسیار زیبا است و رقص ستارگان در آسمان، روح شما را جلا می دهد. سکوت این کویر به قدری است که صدای قدم برداشتن عقرب ها بر روی شن ها به راحتی برای شما قابل شنیده شدن است. روزهای این کویر نیز زیبایی خاص خود را دارد و رنگ نارنجی یک دست، از هر طرف میدان دید شما را پر می کند. قدم برداشتن با پای برهنه در میان شن ها و لمس ذرات شن در میان انگشتان تان، حسی غیر قابل توصیف برای شما خواهد داشت.

کویر نمک

کویر نمک


این دشت که به کویر بزرگ نمک معروف است، یکی از کویرهای عظیم این سرزمین چهار فصل است که در شمال غربی اصفهان و یزد و در مرکز فلات ایران قرار دارد.
در صورتی که بی هدف و سرگردان در این کویر به گشتن مشغول شوید، با گذشت چند ساعت انرژی خود را به طور کامل از دست داده و دچار توهم می‎شوید. زیرا چیزی جز نمک و خاک و آبی فوق العاده شور، نصیب شما نخواهد شد. اما اگر برای لذت بردن به این کویر سفر کنید، قطعا سکوت زیبای آن در زیر آفتاب گیری که قطعا با خود به همراه می آورید، برای شما به یادگار خواهد ماند.

جنگل های ماسال

اگر برای اولین بار است که می خواهید به شمال از کشور مسافرت کنید، قطعا ماسال را در اولویت خود بگذارید. این جنگل ها که به طرزی جادویی، زیبا و شگفت انگیز هستند، شما را برای ساعت ها مات و مبهوت می کنند. اگر برای مدتی در دل این جنگل ها به پیش بروید، مه غلیظی اطراف شما را فرا می گیرد که حس می کنید روی ابرها قرار گرفته اید. کرایه یک کلبه در یک روز بارانی در وسط این جنگل جادویی، خاطره ای بی نظیر را برای شما می سازد.

آبشار لاتون

اگر قصد سفر به طبیعت زیبای گیلان را دارید، حتما به شهرستان شمالی آستارا بروید و بلندترین آبشار ایران، یعنی آبشار لاتون را از نزدیک ببینید. این آبشار که ارتفاعی حدود 105 متر دارد، از کوه های زیبای جنگلی آستارا به پایین سرازیر می شود و سالانه بازدید کنندگان زیادی برای لذت بردن از این آبشار، به آستارا سفر می کنند. حوضچه این آبشار محل مناسبی برای آّب تنی در فصل بهار است.

بادآب سورت

بادآب سورت

این ترکیب رنگی زیبا را فقط خالق زیبای طبیعت می تواند بیافریند. بادآب سورت، یکی از چشم نوازترین نقاط گردش گری در استان مازندران است. این بادآب که در 100 کیلومتری جنوب ساری قرار دارد، یکی از محبوب ترین مقصدها برای زمین شناسان به شمار می رود که با استفاده از این سنگ های رنگی و عجیب می توانند تحقیق های زیادی را در رشته ی دانشگاهی خود انجام دهند. این مکان زیبا، علاوه بر افرادی که در رشته ی زمین شناسی تحصیل می کنند، به شدت برای مردم عادی نیز شگفت انگیز و چشم نواز است. با توجه به این که این پلکان های زیبا از رسوبات معدنی تشکیل شده است و چشمه های آب گرم در آن جریان دارد، برای افرادی که درد مفاصل و ... دارند نیز کاربرد دارد. این افراد می توانند با قدم زدن در آّب این حوضچه ها، اثر درمانی این بادآب را روی بدن خود اعمال کنند.

نمارساتاق

نمارساتاق

شاید در نگاه اول، اسم این مکان تفریحی کمی عجیب به نظر برسد. اما این منطقه که در شهرستان آمل قرار گرفته است، گنجینه ای پنهان برای کوه نوردان به شمار می رود.

در کنار این منطقه زیبا که افراد محلی آن را شاهکار خدا می نامند، روستایی به نام مدینه فاضله وجود دارد که مسافران می توانند در آن جا به استراحت بپردازند و از غذاهای محلی استفاده کنند. اگر به ترکیب دشت و کوه و آب و برف و سرما علاقه دارید، حتما نمارساتاق را در لیست طبیعت گردی خود قرار دهید.

کویر ورزنه

کویر ورزنه

در بالا، به کویر لوت اشاره کردیم که افراد طبیعت دوست، می توانند به آن جا رفته و از آن لذت ببرند. اما اگر در مناطق غربی کشور زندگی می کنید، شاید نتوانید مسافت زیادی را برای رسیدن به کویر طی کنید. به همین خاطر بهترین انتخاب شما، کویر ورزنه است.

در صورتی که هدف شما از کویر رفتن، کسب آرامش باشد، شب های کویر ورزنه مانند رویایی شیرین برای شما است که هیچ گاه دوست ندارید تمام شود. نور ستارگان که روی شن ها میافتد، فضایی بسیار رمانتیک و دل انگیز را برای شما ایجاد می کند. پس اگر به کویر لوت دسترسی ندارید، کویر ورزنه را از دست ندهید.

دریاچه شط تمی

یکی از بزرگ ترین دریاچه های شمال خوزستان که در دزفول قرار گرفته، دریاچه شط تمی نام دارد. این دریاچه زیبا که محلی مناسب برای طبیعت گردی و عکاسی به شمار می رود، دارای کوه هایی مرتفع است که اطراف دریاچه را گرفته اند. این منطقه بکر، محل بسیار مناسبی برای افرادی است که به طبیعت گردی علاقه دارند.

ماشین ‎های مناسب برای طبیعت گردی

اکنون که در مورد جاذبه های طبیعی ایران برای طبیعت گردی و مسافرت اطلاعاتی کسب کردید، نوبت آن است ماشین هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن ها بتوانید به راحتی در کوه و دشت و بیابان رانندگی کنید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید.


تویوتا لندکروز

یکی از لوکس ترین و عالی ترین تجربه های آفرود سواریتان را می توانید با این ماشین زیبا تجربه کنید. این ماشین به دلیل داشتن آپشن های زیاد و فضای داخلی راحت و مناسب، به یکی از محبوب ترین خودروها در زمینه آفرود سواری تبدیل شده است؛ البته این نکته را نباید از خاطر ببریم که این خودرو، برای مراسم ها و میهمانی ها نیز استفاده می شود.
تویوتا لندکروز

تویوتا پرادو

یکی دیگر از خودروهای شاسی بلندی که در زمینه آفرود در ایران محبوب است، تویوتا پرادو است. این ماشین به علت ضرفیت و توان بالایی که دارد، می تواند به راحتی پاسخ گوی نیاز شما برای مسافرت به اقسا نقاط ایران برای طبیعت گردی به شمار رود. پس اگر قصد اجاره خوردو برای طبیعت گردی را دارید، تویوتا پرادو را نیز به عنوان یکی از آپشن ها مد نظر بگیرید.

تویوتا پرادو

کافه رنت، اقتدار در صنعت اجاره خودرو

در بالا با چند نمونه از ماشین هایی که می توانید با استفاده از آن ها برای طبیعت گردی اقدام کنید، آشنا شدید.
کافه رنت سال ها است که در صنعت اجاره خودرو در کشورهای مختلف از جمله ایران فعالیت می کند و روز به روز با اضاف کردن خدمات بیشتر، مراجه کنندگان را راضی نگه داشته و به آن ها خدمات متنوعی در زمینه اجاره خودرو ارائه می دهد؛ بنابراین اگر قصد اجاره خودرو برای سفر و طبیعت گردی داشتید، کافه رنت پاسخ گوی تمام نیازهای شما خواهد بود.

دیدگاه شما

فرمول: 33 - 20
02149934