بهترین ماشین ایرانی کدام است

اخیراٌ تنوع ماشین های ایرانی افزایش قابل قبولی داشته اند. اما بین این موارد بهترین ماشین ایرانی کدام است؟ کدام خودرو می تواند عنوان برترین را کسب کند؟ دانستن این مورد در خرید و حتی اجاره خودرو می تواند به شما کمک کند. ما در این مطلب این موضوع را بررسی کرده ایم، بنابراین از شما دعوت می کنیم که تا انتهای مطلب پیش رو با ما همراه باشید.

بهترین ماشین ایرانی

همانطور که می دانید ماشین های ایرانی تنوع زیادی ندارند. البته در سال های اخیر خودروهای تازه ای با ظاهری جدید به بازار عرضه شده اند. اما از بین این ماشین ها کدام یک بهتر است؟ کدام اتومبیل برای خرید و یا حتی گزینه مناسبی است؟ ما در ادامه این مطلب لیستی از خودروها را اماده کرده ایم که نظر شما را به مطالعه مشخصات آنها جلب می کنیم.

دنا

دنا

دنا اتومبیل جدیدی است که با امکانات مختلفی تولید می شود. یکی از مدل ها دنا پلاس توربو اتوماتیک است که امکانات خوبی در آن تعبیه شده است. این ماشین را می توان در دسته خودروهای اسپرت طبقه بندی کرد. علت نیز مشخص است؛ بدنه دنا پر از خط و خطوط های زیباست که آن را از حالت کلاسیک خارج کند. سانروف یکی از ویژگی های ظاهری این ماشین است که جلوه خاصی به فضای داخلی و خارجی ماشین می دهد.
موتور 4 سیلندر این ماشین قدرتی معادل 115 اسب بخار ایجاد می کند. در دنا 8 کیسه هوا قرارداده شده تا ایمنی سرنشینان به خوبی حفظ شود. کروز کنترل، سانروف، کنترل اتوماتیک تهویه هوا، آنتن کوسه ای، سنسور دنده عقب و سیستم ضدسرقت جزء ویژگی های دیگر خودرو دنا هستند.

پژو پارس

پارس

پژو پارس یار نام آشنا، قدیمی و محبوب ایرانیان است. این خودرو ظاهر بسیار جذاب و زیبایی دارد. نمونه های جدید که با موتورهای قدرتمند TU5 عرضه می شوند، قدرت بیشتری نسبت به نمونه های معمولی دارند. برخی از نمونه ها نیز دنده اتوماتیک دارند که روی قیمت آنها تاثیر گذاشته است. میزان ایجاد آلودگی و مصرف بنزین در نسل جدید این اتوموبیل ها کاهش یافته است.
امکانات ویژه ای که در برخی از این محصولاتن تعبیه شده شامل شیشه های سولار، قفل مرکزی با سوییچ کنترل از راه دور، آینه های جانبی برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، تنظیمات برقی صندلی جلو، سیستم اخطار سرقت، چراغ مه شکن جلو و عقب و... هستند. با توجه به امکانات، زیبایی، راحتی فضای داخلی و موارد مشابه دیگر پژو پارس را می توان جزء گزینه های خوب برای خرید و اجارزه خودرو در نظر گرفت.

پژو 206

206

مگر می شود در لیست بهترین ماشین های ایرانی نامی از پژو 206 نباشد؟ این خودرو اسپرت در تیپ های مختلف تولید شده و به دست مشتری می رسد. به طور مثال پژو 206 تیپ 5 موتوری 4سیلندری دارد و قدرت آن معادل 110 اسب بخار است. آینه های جانبی گرم کن، تهویه خودکار، چراغ بدرقه و مه شکن عقب و جلو امکانات رفاهی این ماشین به حساب می آیند.
206 نیز می تواند گزینه مناسبی و خرید و اجاره باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مبلغ اجاره این خودرو با پژو پارس تقریباً برابر است. بنابراین اگر قصد اجاره پژو 206 را برای دو الی 3 نفر را دارید انتخابتان مناسب است. اما در صورتی که نفراتتان بیش از این مقدار است، بهتر است که سراغ پژو پارس بروید.

رنو تندر 90

رنو تندر 90

ال نود شاید به لحاظ ظاهری همه پسند نباشد. اما یکی از امن ترین و بهترین خودروهای ایرانی است. این ماشین نیز نمونه های اتومات و دنده ای دارد که مشتریان می توانند با توجه به بودجه خود سراغ هریک از آنها بروند. این خودرو 4 سیلندردارد و قدرت موتور آن حدود 105 اسب بخار است. مصرف کم بنزین جزء ویژگی های شاخص این ماشین است.
سیستم ضدسرقت ایمو بلایزر، تجهیزات مه شکن عقب و جلو و کیسه هوای سرنشینان عقب و جلو امکاناتی هستند که در ال 90 تعبیه شده اند. همانطور که گفتیم این ماشین امنیت زیادی دارد و فضای داخلی آن بزرگ است. بنابراین می تواند یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای اجاره خودرو L90 نیز باشد.

شاهین

شاهین

شاهین یکی از بهترین تولیدات شرکت خودرو سازی ساپیاست که نمرات قابل قبولی در آزمون های ایمنی سنجی اروپا دریافت کرده است. قدرت موتور این ماشین 115 اسب بخار است. این خودرو از استاندار آلایندگی یورو 5 نیز برخوردار است. شاهین هم امن است و هم مصرف کمی دارد. چه چیزی بهتر از این؟ میتوان گفت یکی از بهترین ماشین های ایرانی شاهین است. برای اجاره شاهین میتوانید به صفحه شاهین مراجعه کنید.

جمع بندی

در سطور پیشین با تعدادی از بهترین خودروهای ایرانی شدیم. به جز نمونه های ذکر شده، محصولات دیگری وجود دارند که در ایران مونتاژ می شوند. خودروهای لیفان، کی ام سی، سراتو و موارد مشابه دیگرر این خودروهای مونتاژی را نشان می دهند. تمامی موارد ذکر شده می توانند برای اجاره خودرو مناسب باشند. به این دلیل که کیفیت و قیمت متناسبی دارند.

دیدگاه شما

فرمول: 34 - 2
02149934