نیسان کیکس

نیسان کیکس
نیسان کیکس یک شاسی بلند کوچک زیبا با امکانات رفاهی بسیار است. این خودرو ازجمله خودروهای مناسب برای سفر است که مصرف سوخت پایینی داشته و درواقع یک خودروی اقتصادی به حساب می آید. کیفیت ساخت خودرو نیز فوق العاده بوده و کاملا کاربرپسند است. طراحی کابین در آن به گونه ای است که سرنشینان در زمان سفر احساس راحتی می کنند. استفاده از رنگ های مختلف درون کابین حس و حال خوبی برای سرنشینان ایجاد می کند و برخلاف ابعاد کوچک خودرو قسمت فضای بار بزرگ و جادار بوده که این ویژگی نیز در زمان مسافرت به راحتی سرنشینان کمک خواهد کرد.
اگر قصد سفر دارید پیشنهاد ما انتخاب نیسان کیکس است. شما می توانید با مراجعه به سایت کافه رنت، این خودرو را رنت کرده و از امکانات رفاهی و آپشن های موجود در این خودرو استفاده کنید و سفری خوب و دل چسب را برای خود و خانواده و دوستان رقم بزنید.

نیسان کیکس در خیابان

نیسان کیکس و مشخصات آن

نیسان کیکس تولید کمپانی ژاپنی نیسان است. کارشناسان این کمپانی درصدد هستند که محصولاتشان علاوه بر تنوع در شکل ظاهری، با فناوری روز صنعت خودروسازی مطابق باشد. خودروهای این کمپانی هم اکنون در 20 کشور جهان تولید شده و در 160 کشور نیز خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می شود. خلاقیت، نوآوری، کیفیت بسیار مطلوب همراه با ایمنی بالا و رعایت استانداردهای صنعت خودروسازی ازجمله ویژگی های تحسین برانگیز این برند است. از تجهیزات استاندارد نیسان کیکس می توان به سیستم های کمکی مختلف چون اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره نمود؛ کمپانی نیسان سیستم های ایمنی کاملاً استاندارد روی این خودرو پیاده کرده است.
• تجهیزات کمکی و مصرف سوخت
از نمونه تجهیزات کمکی می توان به ترمز اضطراری خودکار باقابلیت تشخیص عابر پیاده اشاره کرد. همچنین هشدار خروج از مسیر، کروز کنترل هوشمند، دستیار نوربالا، هشدار برخورد از پشت، پایش نقطه کور، ترمز خودکار در حرکت به عقب از دیگر تجهیزات کمکی هستند. ظرفیت تعداد سرنشینان این خودرو 5 سرنشین است. مصرف سوخت ترکیبی خودرو 7/12 لیتر در هر 100 کیلومتر است و حد آلایندگی آن یورو 6 است. این خودرو در سال 2022 با سه تریم S،SV،SR مانند نمونه های قبل به صورت دیفرانسیل جلو به بازار عرضه شد.
• انواع تریم ها
نیسان کیکس در تریم S مجهز به نمایشگر 7 اینچی است که در تریم های بالاتر به نمونه های 8 اینچی لمسی نیز ارتقا می یابد. در دو تریم SV و SR یک نمایشگر 7 اینچی نیز در برابر دیدگان راننده قرار دارد که در تریم SR قابلیت نمایش تصویر دوربین 360 درجه وجود دارد. این خودرو در تمام نسخه ها به پیشرانه 4 سیلندر 1/6 لیتری تنفس طبیعی همراه با قدرت 122 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتون متر مجهز است. نیسان کیکس در بازار جهانی رقبای سرسختی همچون تویوتا C-HR، هیوندای ونیو، هوندا HR-V و کیاسول دارد که سرسخت ترین رقیب آن هیوندای ونیو است.

قیمت نیسان کیکس

عواملی همچون تغییرات نرخ ارز، ممنوعیت ورود خودروهای وارداتی، تشدید تحریم ها، وضع جدید قوانین بر قیمت خودروها در بازار داخلی مؤثر بوده که همین امر خرید خودرو برای بسیاری از افراد را به آرزویی دور از دسترس تبدیل کرده است. در سطح جهانی نیز این قیمت ها افزایش داشته که نیسان کیکس، این خودروی ژاپنی کوچک نیز، در مقایسه با گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده است.
از بین محصولات کمپانی نیسان کیک از ارزان ترین محصولات است که با توجه به اعلام قیمت جدید، این خودرو در سال 2022 در تریم S قیمتی معادل 20.875 دلار و در تریم SV قیمتی معادل 22.725 و در تریم SR قیمتی معادل 23.425 دارد. با توجه به افزایش قیمت خودروها، تمایل افراد برای خرید خودرو کمتر شده و ازاین رو شرکت کافه رنت، این امکان را فراهم آورده تا افراد بتوانند با پرداخت مبلغی خودروی موردنظر خود را رنت کرده و از آن برای انجام امور خود از جمله مسافرت استفاده نمایند.

نقاط قوت و ضعف نیسان کیکس

نیسان کیکس رنگ سفید

• نقاط قوت
از مزایای خودروی نیسان کیکس می توان به جادار بودن کابین خودرو اشاره کرد. فضای پای جلوی این خودرو در مقایسه با هم کلاس هایش رتبه اول را دارد و فضای سرنشینان جلو نیز بعد از جیپ رنگید در رتبه دوم قرار دارد. در قسمت جلو و عقب کابین فضای خوبی برای افراد قدبلند وجود دارد و فضای بار خوب نیز از دیگر مزایای نیسان کیکس است. درب صندوق بزرگ و پهن بوده که این مسئله به بارگیری راحت اشیاء کمک می کند. درکل نیسان کیکس بهترین فضاسازی کابین را به خود اختصاص داده است.
هندلینگ این خودرو عملکرد خوبی دارد و در مسیرهای ناهموار و جاده های مارپیچ خیلی خوب عمل می کند. تجهیزات ایمنی عالی نیز از دیگر مزایای این خودرو است. این خودرو ایمنی Top Safety Pick را کسب نموده و توانسته انتظارات کارشناسان جهت استاندارد بودن تجهیزات ایمنی را برطرف نماید. درصورتی که برای سفر، ایمنی خودرو از اولویت هایتان است، شرکت کافه رنت خودروی نیسان کیکس را به شما معرفی می کند. برای اجاره خودرو در کیش می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.
• نقاط ضعف
اگر بخواهیم نقاط ضعف این خودرو را نیز عنوان کنیم، می توانیم به شتاب آن اشاره نمود که در مقایسه با رقبایش، شتاب مورد انتظار را نداشته و برای کسانی که دوستدار سرعت هستند گزینه چندان ایده آلی نخواهد بود. البته باید این نکته را خاطرنشان کرد که کم بودن شتاب خودرو در سفرهای شهری اصلاً به چشم نمی خورد.

خدمات اجاره خودرو
از دیگر نقاط ضعفی که می توان برای نیسان کیکس اشاره کرد این است که تنها یک پیشرانه ارائه نموده است؛ درصورتی که رقیب آن مثل کیا سول چندین پیشرانه ارائه کرده اند و دست خریداران را برای انتخاب کاملاً باز گذاشته اند. استایل و طراحی نیسان نیز همچنان از قواعد گذشته پیروی می کند و به صورت رادیکالی و تهاجمی نیست؛ بر همین اساس تنها سلایق خاصی آن را می پسندند و البته لازم است عنوان شود که این استایل با واکنش های منفی از سوی مشتریان نیز روبرو نبوده است.

داخل نیسان کیکس

شرایط و مدارک موردنیاز برای اجاره نیسان کیکس

این خودرو به صورت اجاره خودرو بدون راننده یا اجاره خودرو با راننده برای سفر در جزیره زیبای کیش اجاره داده می شود که در ادامه مطلب شرایط اجاره هرکدام به صورت مختصر توضیح داده خواهد شد:

• اجاره نیسان کیکس با راننده
جهت اجاره نیسان کیکس همراه با راننده به ارائه مدرک خاصی نیاز نیست و بعد از رزرو نوبت، راننده شرکت کافه رنت در زمان و مکان مقرر منتظر شما خواهد بود.
• اجاره نیسان کیکس بدون راننده
1. شرط سنی: متقاضی رنت خودرو باید حداقل 20 سال سن داشته باشد.
2. گواهی نامه رانندگی: متقاضی رنت خودرو باید دارای گواهی نامه ی رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار زمانی باشد.
3. مدرک شناسایی: لازم است متقاضی رنت خودرو کارت ملی به شرکت ارائه نماید.
4. احراز مدرک شغلی: ارائه گواهی معتبر شغلی و یا ارائه مدرک محل سکونت توسط متقاضی رنت خودرو الزامی است.
5. ودیعه نقدی و چک: ارائه یک فقره چک یا سفته به مبلغ ارزش خودرو از سوی فرد متقاضی رنت خودرو الزامی است.
ذکر این نکته ضروری است که در اجاره خودرو با راننده تمام هزینه های مصرفی خودرو بر عهده ی شرکت کافه رنت خواهد بود. خودروی نیسان کیکس تحت پوشش بیمه بدنه بوده و اجاره آن در شهر کیش امکان پذیر است. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.
• شرایط بیمه اجاره نیسان کیکس
شرکت کافه رنت دارای مجوز از وزارت راه بوده و سه نوع بیمه با سقف تعهدات متفاوت برای خودروهای خود ارائه می دهد؛ سه مدل بیمه پایه طلایی و الماس از نمونه بیمه های ارائه شده توسط این شرکت است. بیمه پایه برای تمامی خودروها به صورت پیش فرض ارائه شده است.

قیمت اجاره نیسان کیکس

اجاره نیسان کیکس در سایت اجاره خودرو کافه رنت برای افراد متقاضی با قیمت مناسب و شرایط آسان فراهم شده و شما عزیزان می توانید این قیمت ها را به صورت ماهانه هفتگی و روزانه مشاهده فرمایید.
قیمت اجاره نیسان کیکس بدون راننده:
• 1 الی 8 روز: 8.100.000 تومان
• حداقل اجاره 1 روز

مدارک اجاره خودرو
• مبلغ ودیعه ضمانت 6.000.000 تومان

دیدگاه شما

فرمول: 44 + 23
02149934