هیوندای النترا

هیوندای النترا
النترا یکی از خودروهای پرفروش و باکیفیت شرکت هیوندای است. این شرکت در هر عرضه ورژن جدید النترا به بازار خودرو، سعی بر برطرف کردن نقاط ضعف و مشکلات آن داشته و در این زمینه نیز کاملاً موفق بوده است. مشخصه های هیوندا النترا، آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرت تبدیل کرده است؛ در ادامه با ما همراه باشین تا به نکات بیشتری پیرامون این خودروی اقتصادی و نحوه اجاره آن در کافه رنت بپردازیم.

مشخصات فنی

فضای داخل اتاق هیوندای النترا

از مشخصات فنی این خودرو می توان به حداکثر توان موتور 148 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه، حداکثر سرعت 203 کیلومتر بر ساعت، سیستم انتقال قدرت شش دنده خودکار تیپ ترور نیک، ابعاد (4530 طول×1775 عرض×1435 ارتفاع) و گنجایش مخزن سوخت 50 لیتر اشاره نمود.

اجاره هیوندای النترا و مزایای آن

رانندگی خوب و هندلینگ عالی از ویژگی های بارز این خودرو است. سیستم فنربندی نرم، فرمان پذیری خوب، عملکرد بی نقص آپشن های این زیبای کره ای سبب شده تا رانندگی با آن بسیار لذت بخش باشد. از دیگر ویژگی های النترا می توان به وجود مواردی مثل استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، سنسورهای عقب، جلو، باران، چراغ های ال ای دی، سیستم ترمز ضد قفل، ترمز کمکی و توزیع نیروی ترمز همراه با آپشن های بی مانند کروز کنترل، سیستم شناسایی نقطه ی کور، کمربندهای پیش کننده و محدودکننده و وجود 5 کیسه هوا اشاره نمود.
مصرف سوخت پایین و عملکرد بی نقص بخش های فنی و ایمنی بسیار بالای آن خیال راننده و سرنشینان را در سفر راحت نموده و موجب لذت بخش تر شدن رانندگی در طول جاده ها شده است. در سایت کافه رنت این فرصت مهیا شده است تا شما عزیزان بتوانید با رنت خودروی هیوندای النترا خاطره ای زیبا و دل چسب برای خود و دوستانتان رقم بزنید

قیمت هیوندای النترا

نمای پهلو از هیوندای النترا

امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت خودروها و بازار پر نوسان خریدوفروش خودرو، معقولانه است که خودروی موردنظرتان را رنت کنید. در حال حاضر بازه قیمت هیوندای 800/000/000 الی 1/600/000/000 تومان است و بر این اساس امروزه اجاره این خودروها به امری متداول تبدیل شده است؛ سایت کافه رنت نیز شرایطی را فراهم کرده تا افراد بسیاری بتوانند این خودروی لوکس و پیشرفته را رزرو و اجاره کنند و از رانندگی و سفر با آن لذت ببرند.
شما می توانید با مراجعه به سایت کافه رنت، خودروی هیوندای النترای خود را برای مناسبت های مختلفی همچون شب عروسی، سفرهای کاری آخر هفته، سفرهای تفریحی و غیره رنت کنید و از مزایای این انتخاب هدفمند بهره مند شوید.

شرایط و مد ارک موردنیاز برای اجاره هیوندای النترا

نمای روبرو از هیوندای النترا

در سایت کافه رنت خودروی هیوندا النترا به دو صورت اجاره خودرو بدون راننده یا اجاره خودرو با راننده و همچنین به عنوان اجاره ماشین عروس به متقاضیان اجاره داده می شود. در ادامه مطلب شرایط اجاره هرکدام به صورت مختصر ارائه شده است.

• اجاره هیوندا النترا با راننده
برای اجاره این خودرو همراه با راننده نیاز به مدرک و ضمانت نامه خاصی نیست و شما عزیزان می توانید با رزرو خودروی خود در تاریخ مقرر به انجام امور مدنظر بپردازید.
• اجاره هیوندای النترا بدون راننده
نمای نزدیک از هیوندای النترا
برای اجاره هیوندای النترا بدون راننده نیاز به ارائه یکسری مدارک از سوی متقاضی است که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم.
1. شرایط سنی: متقاضی رنت خودرو باید حداقل 20 سال سن داشته باشد.
2. گواهی نامه رانندگی: متقاضی رنت خودرو باید دارای گواهی نامه رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار زمانی باشد.
3. احراز مدرک شغلی: لازم است متقاضی رنت خودرو گواهی معتبر اشتغال به کار یا گواهی معتبر برای محل سکونت خود ارائه دهد.
4. ودیعه نقدی و چک: لازم است متقاضی رنت خودرو یک فقره چک یا سفته به مبلغ ارزش خودرو به شرکت ارائه نماید.
حداقل زمان برای رنت خودرو 3 روز و مسافت مجاز روزانه 200 کیلومتر است. تمامی هزینه های مصرفی خودرو در زمان اجاره هیوندای النترا بر عهده ی شرکت کافه رنت خواهد بود.
• شرایط اجاره هیوندای النترا به عنوان ماشین عروس
1. بازه زمانی: بازه زمانی برای اجاره خودرو 15 ساعت (9 صبح الی 12 شب)
2. هزینه هر ساعت اضافه: 100 الی 300 هزار تومان
3. هزینه خارج شدن از محدوده تهران: 100 الی 300 هزار تومان
درصورتی که از محدوده شهری تهران خارج شده و به مناطقی همچون احمدآباد، شهریار، گرم دره، کردان و غیره وارد شوید، موظف به پرداخت 100 الی 300 هزار تومان بابت هزینه خروجی هستید. شما می توانید با ارائه یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو و همچنین ارائه کارت شناسایی، ماشین عروس را بدون راننده اجاره کنید؛ اما برای اجاره ماشین عروس با راننده نیاز به ارائه مدرک نیست.

• شرایط بیمه اجاره هیوندای النترا

شرکت کافه رنت دارای مجوز خودرو از وزارت راه بوده و برای اجاره خودروهای خود سه نوع بیمه پایه، طلایی و الماس با سقف تعهدات متفاوت ارائه می دهد. بیمه پایه رایگان بوده و همه خودروهای اجاره ای به صورت پیش فرض مجهز به این نوع بیمه هستند. هزینه بیمه طلایی برای رنگ خودرو 230 هزار تومان و هزینه بیمه الماس 350 هزار تومان است.

قیمت اجاره هیوندا النترا

هزینه اجاره این خودرو مناسب بوده و با توجه به امکاناتی که این نمونه خودروهای لوکس دارند، هزینه اجاره آن ها کاملاً مقرون به صرفه است. در ادامه نیز انواع قیمت‎ های اجاره هیوندای النترا با راننده ذکر شده است:
• ساعتی درون شهری: 98,000 تومان
• کیلومتری برون شهری: 4,900 تومان
• ترانسفر فرودگاه امام خمینی: 680,000 تومان
البته شایان ذکر است که برای اطلاع دقیق از قیمت ها، حتما از کارشناسان کافه رنت استعلام قیمت بگیرید.

دیدگاه شما

فرمول: 29 - 12
02149934