فورد تاروس

فورد تاروس

فورد از برندهای شناخته شده و محبوب در بازار خودروی جهان بوده که ساخت کمپانی فورد موتور آمریکا است. این خودرو موردتوجه دوستداران سرعت بوده و با توجه به قدرت بالای موتور آن، انتخاب مناسبی برای سفر خواهد بود. صفر تا صد فورد تاروس کمتر از 8 ثانیه است و این شتاب اوج هیجان را برای راننده و سرنشینان به همراه خواهد داشت. ایمنی بالای خودرو از دیگر عوامل محبوبیت آن در بین خانواده ها است. شرکت کافه رنت این فرصت را فراهم آورده تا علاقه مندان و دوستداران این خودرو بتوانند با رنت فورد تاروس تجربه شیرینی از رانندگی و سفر برای خود و دوستان رقم بزنند. در ادامه همراه ما باشید تا با نحوه اجاره این خودرو لاکچری بیشتر آشنا شویم!

فورد تاروس و مشخصات آن

نمای داخل فورد تاروس

فورد تاروس مدل های مختلفی داشته که هرکدام از آن ها از آپشن های گوناگون بهره مند هستند. فورد تاروس در دو نسخه تولید شده، یکی در آمریکا و دیگری در چین؛ که اگر بخواهیم دقیق تر این خودروها را آنالیز کنیم متوجه می شویم که تغییراتی در قدرت و متریال آنان وجود دارد. نسخه فورد تاروس چین سریع تر روانه بازار شد و مدل آمریکایی در سال 2016 به بازار آمد. طراحان فورد تاروس تلاش کردند تا کابین عقب ماشین جادارتر باشد. وجود صندلی های ماساژور در عقب و امکان تنظیم آن ها از دیگر ویژگی های این خودروی لاکچری و زیبا است که موجب شده سفر برای افرادی که راننده ی شخصی دارند و طولانی مدت در راه و مسیر هستند جذاب تر و راحت تر باشد.
قدرت موتور
فورد تا روس 6 سیلندر دارای حداکثر قدرت 228 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه بوده و حداکثر گشتاور آن 344 نیوتون متر در 4 هزار دور در دقیقه است که بر این اساس از شتابی معادل 7.6 ثانیه برخوردار است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 10.3 لیتر در هر 100 کیلومتر خواهد بود. ظرفیت باک آن 72 لیتر بوده و حد آلایندگی آن یورو 5 است.
کابین و امکانات رفاهی
این خودرو ظرفیت 5 سرنشین را دارد که با توجه به بزرگ بودن فضای داخلی کابین، سرنشینان کاملاً راحت هستند و فشار خاصی احساس نمی کنند. از امکانات رفاهی و آپشن های این خودرو می توان به سیستم ترمز ضد قفل، سیستم فشار، شیفر دنده پشت فرمان هوشمند، سیستم کمک ترمز، سیستم گرم کن سردکن برای گودی کمر، امکان تنظیم صندلی های خودرو در ده حالت برای راننده و در شش حالت برای دیگر سرنشینان، روکش چرم صندلی ها، انواع کیسه های هوا شامل جلویی، محافظ سر، زانویی، پرده ای، شیشه های بالابر برقی و دارای سانروف با قابلیت تنظیم سیستم محافظت از آسیب های احتمالی، سیستم پایداری و کنترل کش، سیستم مولتی مدیا شامل vcd،dvd،mp3 با 12 بلندگوی ورودی و دارای AUX،CABLE IPAD اشاره نمود.
زیبایی ظاهری
این خودرو از نمای زیبا و ظاهری جذاب برخوردار است و در نسل های جدیدتر کمی تغییرات جزئی ازنظر ظاهری ایجاد شده است. به جرئت می توان خودروی فورد تاروس را یکی از بهترین و سریع ترین خودروهای کمپانی فورد معرفی کرد که هم ازلحاظ ظاهری و هم ازلحاظ سطح عملکرد و ایمنی می تواند پاسخ گوی بسیاری از نیازهای متقاضیان باشد. این امکان در سایت کافه رنت مهیا شده است تا شما عزیزان بتوانید فورد تاروس را در مدل و رنگ مورد دلخواه اجاره نموده و از امکانات رفاهی و آپشن های موجود آن استفاده نمایید.

قیمت فورد تاروس

نمای جلو فورد تاروس

رصد بازار نشان می دهد که خودروی فورد در حال حاضر در بازه قیمت 600.000.000 الی 750.000.000 خرید و فروش می شود. نام کشور سازنده خودرو، برند خودرو، سال تولید خودرو، تیپ و مدل خودرو، کارکرد خودرو، نوع بیمه، وجود قطعه های تعویضی در خودروهای کارکرده، رنگ شدگی بدنه، وضعیت فنی خودرو، آپشن ها و امکانات رفاهی خودرو، میزان مصرف سوخت خودرو، شرایط بازار و جامعه ازجمله عوامل مؤثر در قیمت گذاری خودروها هستند.
در بازار امروز وجود عواملی همچون بالا رفتن قیمت دلار و نوسانات بازار ارز، ممنوعیت ورود خودروهای خارجی و وجود تحریم ها موجب افزایش بی رویه و چشمگیر قیمت همه خودروهای داخلی و خارجی شده است که فورد تاروس نیز از این قاعده مستثنا نبوده و شامل این افزایش قیمت شده است.

اجاره فورد تاروس و مزایای آن

نمای پهلو از فورد تاروس

فاکتورهای زیادی موجب شده تا قیمت خودرو بسیار افزایش پیدا کند و همین افزایش قیمت خصوصاً در مورد خودروهای خارجی موجب شده تا بسیاری از افراد توان خرید خود را از دست بدهند. بر همین اساس افراد بسیاری تمایل دارند تا به جای خرید خودرو آن را اجاره نماید. با اجاره خودرو افراد از پرداخت هزینه هایی همچون هزینه خرید خودرو، هزینه خرابی قطعه های خودرو، هزینه خسارت ناشی از نوسانات قیمت بازار خودرو و غیره معاف می شوند.
پیشنهاد ما به شما جهت اجاره خودرو و بهره مند شدن از مزایای آن، سامانه معتبر کافه رنت است. این سایت شرایط آسان و راحتی جهت رنت خودرو فراهم نموده تا شما عزیزان بتوانید در کمترین زمان ممکن اقدام به رزرو خودروی موردنظر خود نمایید؛ با اجاره خودرو می توان هزینه های اضافه را کم کرد و سفر را مقرون به صرفه تر به پایان رساند. شما با مراجعه به سایت کافه رنت می توانید جهت رزرو خودرو فورد تاروس برای انجام سفرهای درون شهری، برون شهری، کاری، تفریحی و ... اقدام نمایید.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره فورد تاروس

این خودرو به دو صورت اجاره خودرو بدون راننده و همچنین اجاره خودرو با راننده برای سفرهای درون شهری و برون شهری در اختیار شما قرار می گیرد. در ادامه این مطلب سعی شده تا شرایط اجاره هرکدام به صورت مختصر توضیح داده شود:
اجاره فورد تاروس بدون راننده
1. شرط سنی: متقاضی رنت خودرو باید دارای حداقل 20 سال سن باشد.

صندلی عقب فورد تاروس
2. گواهی نامه رانندگی: متقاضی رنت خودرو باید دارای گواهی نامه رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار زمانی باشد.
3. احراز مدرک شغلی: متقاضی رنت خودرو باید گواهی معتبر شغلی یا مدرکی برای محل سکونت خود ارائه دهد.
4. ودیعه نقدی و چک: متقاضی رنت خودرو باید یک فقره چک یا سفته به مبلغ ارزشی خودرو به شرکت پرداخت نماید.
لازم است در اینجا عنوان کنیم که خودروی فورد تاروس تحت پوشش بیمه بدنه بوده و اجاره آن برای جزیره کیش امکان پذیر است. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت کافه رنت تماس حاصل فرمایید.
اجاره فورد تاروس با راننده
جهت اجاره فورد تاروس همراه با راننده نیاز به ارائه مدرک خاصی نبوده و راننده همراه با خودرو در زمان و مکان اعلام شده توسط شما در زمان رزرو نوبت منتظر شما خواهد بود.
شرایط بیمه اجاره فورد تاروس
شرکت کافه رنت تنها دارنده مجوز از وزارت راه بوده و سه نوع بیمه پایه، طلایی و الماس با سقف تعهدات متفاوت ارائه می نماید تا فرد اجاره کننده نگرانی بابت پرداخت خسارت های احتمالی نداشته و با خیالی آسوده راهی سفر شود. بیمه پایه نیز برای تمامی خودروها به صورت پیش فرض ارائه شده است.

قیمت اجاره فورد تاروس

با توجه به مدت زمان اجاره، قیمت اجاره خودرو فورد تاروس متفاوت خواهد بود. هر چه تعداد روزهای اجاره خودرو بیشتر شود قیمت اجاره خودرو نیز افزایش می یابد. قیمت اجاره فورد تاروس در جزیره کیش به صورت زیر خواهد بود:

نمای جلو از فورد تاروس

قیمت بدون راننده: 1 تا 8 روز 855.000 تومان
مبلغ ودیعه ضمانت 5.000.000 تومان

دیدگاه شما

فرمول: 31 - 24
02149934