پژو 206

خودرو 206 یکی از خودروهای محبوب در بین ایرانیان است و در میان نسل جوان طرفداران زیادی دارد. این خودرو برای اولین بار در سال 1997 توسط کمپانی پژوی فرانسوی تولید و به بازار عرضه گردید؛ بعدازآن به کشورهای مختلف ازجمله ایران صادر شد. وجود موتور قدرتمند و داشتن امکانات رفاهی بسیار خوب موجب شده تا این محصول انتخابی ایده آل برای سفر کردن باشد. پژو 206 در لیست خودروهای اجاره ای شرکت کافه رنت بوده و باقیمت کاملاً مناسب و کیفیتی عالی قابل ارائه است. در این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق این خودرو و نحوه اجاره آن از کافه رنت بپردازیم.

پژو 206

قیمت پژو 206

در سال 1401 پژو 206 نیز مانند دیگر خودروها دست خوش تغییرات قیمت شد. تغییراتی که متأثر از اخبار تحریم ها، افزایش و کاهش نرخ ارز، وضع قوانین مختلف و دیگر عوامل است. بازه قیمت پژو 206 در حال حاضر 293 میلیون تومان بوده که همان طور که گفته شد این قیمت ها روزانه در حال تغییر و نوسان هستند.
ازاین رو با توجه به افزایش روزافزون قیمت ها، بسیاری از افراد قادر به خرید خودرو نبوده و لازم است برای انجام برنامه های خود این خودرو را اجاره نمایند. سایت کافه رنت این فرصت را ایجاد کرده تا افراد بتوانند از طریق اجاره خود رو به انجام امور خود پرداخته و از پرداخت هزینه هایی همچون خرید خودرو، خرابی قطعه، افت قیمت ماشین و هزینه های بیمه معاف شوند.

اجاره پژو 206 و مزایای آن

از دلایل اصلی برای اجاره کردن این خودرو می توان به امکانات رفاهی بسیار مناسب آن مانند سیستم ضد سرقت ایمو لایزر، کنترل سیستم صوتی خودرو از پشت فرمان، حس گر پارک عقب خودرو و تعبیه چراغ های مخصوص تاریکی هوا اشاره نمود. بدون شک پژو 206 یک خودروی اقتصادی است؛ زیرا مصرف سوخت آن در مقایسه با خودروهای دیگر بسیار کم است و میزان مصرف آن در خارج از شهر تنها 5 لیتر در هر 100 کیلومتر خواهد بود؛ این خود عاملی است برای این که بتوانیم پژو 206 را ازجمله خودروهای سازگار با محیط زیست بدانیم که نسبت به دیگر خودروها آلودگی کمتری تولید می کنند.

پژو 206 آبی

کیفیت خوب سیستم ترمز این خودرو و مجهز بودن به کیسه هوا از دیگر مزیت های امنیتی این خودرو است. پژو 206 با توجه به داشتن فرمان هیدرولیک و کلاج نرم و داشتن ابعاد کوچک گزینه بسیار مناسبی برای رانندگی در شهرهای شلوغ همچون تهران است و ما برای رانندگی در این گونه شهرها این وسیله نقلیه را به شما پیشنهاد می کنیم.

شرایط لازم برای اجاره پژو 206

اجاره خودرو

در سایت کافه رنت این امکان برای شما فراهم شده است تا پژو 206 را به صورت بدون راننده یا همراه با راننده برای سفرهای خود انتخاب نمایید. شرکت کافه رنت خودروی موردنیاز شما را با شرایط آسان و قیمت مناسب تأمین کرده و در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهد.

اجاره پژو 206 با راننده

برای اجاره پژو 206 با راننده نیاز به ارائه مدرک و ضمانت نامه خاص نیست و مسئولیت های خودرو بر عهده ی راننده است؛ پس خودروی موردنظرتان را با یک تماس تلفنی یا رزرو آنلاین رنت کنید؛ در تاریخ مقرر راننده خودرو منتظر شما خواهد بود. به منظور اجاره ماشین با راننده، بهتر خواهد بود که از 1 هفته قبل اقدام نمایید؛ ولی در شرایط اضطراری نیز این امکان فراهم است که از 1 روز قبل تر خودرو مورد نظر خود را رزرو نمایید. ذکر این نکته نیز ضروری است که هزینه اجاره روزانه ی خودرو با راننده برحسب کیلومتری که طی خواهید کرد مشخص می شود.

اجاره پژو 206 بدون راننده


فضای داخلی پژو 206

در ادامه به یکسری از شرایط کلی اجاره پژو 206 بدون راننده در سایت کافه رنت اشاره خواهیم نمود:
• شرایط سنی: برای اجاره پژو 206 لازم است افراد حداقل از 20 سال سن برخوردار باشند.
• گواهی نامه ی رانندگی: وجود گواهینامه ی رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار زمانی لازم است.
• مدارک شناسایی: ارائه کارت ملی شخص اجاره کننده خودرو الزامی است.
• احراز مدرک شغلی: لازم است فرد اجاره کننده خودرو گواهی معتبر شغلی و یا آدرس محل سکونت خود را ارائه نماید.
• ودیعه نقدی و چک: ارائه یک فقره چک یا سفته به مبلغ ارزش خودرو الزامی است.
برای سفرهای خانوادگی طولانی مدت نیز پیشنهاد می شود که از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده نمایید و با خودرویی مجهز و راحت خاطره ای خوش از سفرتان، برای خود و خانواده رقم بزنید.
تمامی هزینه های مصرفی خودرو در زمان اجاره خودروهای بدون راننده بر عهده ی شرکت کافه رنت است. پژو 206 اجاره ای تحت پوشش بیمه بدنه بوده و در تهران و شهرستان ها قابل عرضه است؛ بنابراین در زمان تصادف لازم نیست شخص اجاره کننده خودرو هزینه ای بابت خسارت پرداخت نماید. شما عزیزان می توانید برای دسترسی به اطلاعات دقیق تر با کارشناسان کافه رنت تماس حاصل فرمایید.
اجاره پژو 206 در سایت کافه رنت
قیمت بدون راننده
3 تا 14 روز روزانه 490000 تومان
بیش از 14 روز روزانه 475000 تومان
حداقل اجاره 3 روز
مبلغ ودیعه ضمانت
5000000 تومان

شرایط بیمه اجاره پژو 206

پژو 206 در جاده

شرکت کافه رنت دارای مجوز خودرو از وزارت راه است و سه نوع بیمه پایه، طلایی و الماس با سقف تعهدات متفاوت جهت اجاره خودرو ارائه می نماید. بیمه پایه رایگان بوده و تمامی خودروهای اجاره ای به صورت پیش فرض به آن مجهز هستند.

قیمت اجاره پژو 206

در سایت کافه رنت اجاره پژو 206 برای متقاضیان باقیمت بسیار مناسب ارائه شده و شما عزیزان می توانید قیمت این خودرو را به صورت ماهانه، هفتگی و روزانه بر روی سایت مشاهده فرمایید. لازم به ذکر است که عواملی همچون مدل خودرو و مدت زمان اجاره ی خودرو بر میزان قیمت ها موثر خواهد بود.

دیدگاه شما

فرمول: 33 - 8
02149934