لیست قیمت اجاره ون
اجاره H350 ون هیوندای
H350 ون هیوندای
مدل 2014 تا 2017
  • A/C
  • M
  • 6
  • 13+1
ساعتی درون شهری:
450,000 تومان
کیلومتری برون شهری:
22,500 تومان
ترانسفر فرودگاه امام خمینی:
3,500,000 تومان
واتس اپ
اجاره ون تویوتا هایس
ون تویوتا هایس
مدل 2018 تا 2019
  • A/C
  • M
  • 6
  • 14-12
ساعتی درون شهری:
420,000 تومان
کیلومتری برون شهری:
22,500 تومان
ترانسفر فرودگاه امام خمینی:
3,500,000 تومان
واتس اپ
اجاره ون مکسوس V80
ون مکسوس V80
مدل 2015 تا 2017
  • A/C
  • M
  • 8
  • 14
ساعتی درون شهری:
85,000 تومان
کیلومتری برون شهری:
3,500 تومان
ترانسفر فرودگاه امام خمینی:
توافقی
واتس اپ
اجاره مینیبوس میتسوبیشی فیات دوکاتو
مینیبوس میتسوبیشی فیات دوکاتو
مدل 2013 تا 2016
  • A/C
  • M
  • 6
  • 16-14
ساعتی درون شهری:
75,000 تومان
کیلومتری برون شهری:
3,000 تومان
ترانسفر فرودگاه امام خمینی:
توافقی
واتس اپ
اجاره ون دلیکا
ون دلیکا
مدل 2008
  • A/C
  • M
  • 6
  • 9+1
ساعتی درون شهری:
40,000 تومان
کیلومتری برون شهری:
1,800 تومان
ترانسفر فرودگاه امام خمینی:
توافقی
واتس اپ

خدمات ون های اجاره ای کافه رنت

خدمات ون های اجاره ای کافه رنت

حتما برای شما هم پیش آمده که برای رفتن به سفر و یا یک مراسم خاص، نیاز به یک خودرو با ظرفیت بالا داشته اید تا بتوانید مسیر مورد نظرتان را همراه با خانواده، دوستان و یا همکارانتان طی کنید.


یکی از خدمات پرطرفدار کافه رنت، اجاره ون به صورت بدون راننده و با راننده می باشد که شما عزیزان می توانید با قیمتی مناسب از این خدمات بهره مند شوند. لازم به ذکر است که تمامی ون های کافه رنت، مانند تمامی خودروهای کافه رنتی از سلامت کامل سیستم تعلیق، تهویه و بدنه برخوردارند و با خیال راحت می توانید نسبت به اجاره آن ها اقدام کنید.


در ادامه اطلاعات کاملی درباره ی شرایط اجاره ون، مینی بوس و اتوبوس و قیمت اجاره این اتومبیل ها را برایتان به اختصار توضیح می دهیم.

قیمت کرایه ون دربستی

هزینه اجاره ون دربستی با توجه به نوع خدمات دریافتی متفاوت است. اگر برای داخل شهر ون را کرایه کنید هزینه به صورت ساعتی و اگر برای خارج از شهر می خواهید به صورت کیلومتری محاسبه می شود. به این نکته باید توجه کرد که هزینه ون دربستی به دلیل اینکه راننده هم در اختیار شما است به صرفه تر خواهد بود اما به این نکته هم توجه کنید که اگر ون را بدون راننده اجاره کنید مسئولیت زیادی بر گردن شماست. در صورت تصادف و خسارت هزینه ها به عهده شما خواهد بود. پس اجاره ون دربستی مسیولیت کمتری را برای شما خواهد داشت.

قیمت اجاره ون و اجاره اتوبوس دربستی با توجه انتخاب نوع بدون راننده و همراه با راننده و همچنین بستگی به اینکه شما چه امکانات اضافی قصد دارید اضافی کنید متفاوت خواهد بود .

برای اطلاع دقیق از قیمت اجاره ون دربستی یا اتوبوس های مسافرتی میبایست پس از انتخاب خودروی مورد نظر با کارشناسان فروش ما در کافه رنت تماس حاصل کنید .

قیمت کرایه ون دربستی

اجاره ون مسافرتی

اجاره ون مسافرتی

سفرهای گروهی همیشه یکی از پرطرفدارترین سبک از سفرها بوده است. الالخصوص برای توریست ها و گردشگرانی که به محیط، آب و هوا و فرهنگ مقصد مورد نظرشان آشنا نیستند و یک راننده مجرب و آشنا به اصول گردشگری می تواند بسیار مفید و موثر باشد.
مزیت دوم اجاره ون با راننده، استراحت در مسیر و لذت بردن از تماشای مناظر اطراف می باشد، بدین ترتیب دیگر لازم نیست خستگی رانندگی طولانی مدت را تحمل کنید و این کار را به رانندگان کافه رنت بسپارید. برای اجاره ون مسافرتی می توانید ون های h350 را که دارای سقف بلند و دارای سیستم تهیه مناسب هستند استفاده کنید.

اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی

خستگی سفر و آشنا نبودن به مسیرها برای مسافران، گردشگران و توریست های خارجی و ایرانی که به صورت گروهی سفر هوایی دارند باعث شده تا به محض ورود به فرودگاه به دنبال اجاره ون باشند .

ون هایی همراه با راننده های مجرب و دوره دیده انتخاب مناسبی برای گردشگران میباشد.

ترانسفر فرودگاهی تا محل اقامت شما یا شروع سفر ماجراجویی از جمله برنامه هایی است که رانندگان ون شرکت کافه رنت برای آن آموزش دیده اند .

شما با خیال راحت میتوانید ون دلخواه خود را با هر ظرفیت و امکاناتی از فرودگاه تا مقصد خود به هر گوشه ایی از ایران اجاره کنید

اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی

امکانات ون های اجاره ای

امکانات ون های اجاره ای
  • مجهز به سیستم wifi هستند و در طول سفر امکان استفاده از اینترنت میباشد
  • صندلی کودک برای راحتی کودکان و والدینشان در طول سفر طراحی شده
  • بیمه مسافرتی برای امنیت سلامت مسافران در جاده ها از موارد اجباری در اجاره ون ها میباشند
  • راننده راه بلد و لیدر های مجرب و کار آزموده و مسلط به زبان انگلیسی ، فرانسه و ترکیه ای
  • مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی قوی
  • راحتی صندلی های راحت و نرم همانند خودرو های سواری

اجاره ون لوکس مناسب تشریفات

ون های لوکس و فول امکانات مناسب برای تشریفات علاوه بر تمیزی و مجهز بودن خودرو میبایست از رانندگان خوش پوش و خوش رو و مسلط به زبان خارجی برخوردار باشند .

اجاره خودرو های ون هیوندای و هایس از جمله ون هایی است که کافه رنت برای تشریفات مراسم پیشنهاد میدهد

اجاره ون لوکس مناسب تشریفات

اجاره ون مسافرتی مناسب کمپینگ

اجاره ون مسافرتی مناسب کمپینگ

اجاره ون های مسافرتی علاوه بر این که برای تردد بین شهری استفاده میشود برای طبیعت گردی و کشف دشت ها و مکان هایی که مناسب کمپینگ رفتن باشد هم اجاره میشود .

گروه های طبیعت کردی برای سفر های چند روزه خود نیاز به راه بلد و ون هایی دارند تا بتواند مسیر های سخت و ناشناخته را با امنیت و به سلامت طی کنند و به همین جهت ون مسافرتی برای این منظور اجاره داده میشود

اجاره ون با راننده

اجاره ون دربستی در تهران و کرج شامل ون های تویوتا هایس و هیوندای h350 است. خدمات کرایه ون 10 ساعته درون شهری، ترانسفر های تشریفاتی و فرودگاهی می باشد که همراه با مجرب ترین و با سابقه ترین رانندگان تشریفات و سرویس های دربستی خدمات رسانی می شود. در اجاره ون با راننده به دلیل اینکه خودرو در اختیار راننده شرکت هست خیالتان از بابت خسارت های پیش رو می تواند راحت باشد.

اجاره ون با راننده

اجاره ون بدون راننده

شاید شما برای سفرهای خانوادگی به دنبال اجاره ون بدون راننده باشید اما مدارک مورد نیاز برای اجاره ون ومسئولیت ماشین کمی این موضوع را برای شما سخت می کند. در اجاره ون بدون راننده علاوه بر اینکه خسارت خودرو بر عهده شما خواهد بود هزینه اجاره نسبت به ون های با راننده نیز بیشتر می شود. پس بهترین گزینه اجاره ون باراننده است که به راحتی قابل رزور است اما درصورتی که بخواهید از خدمات اجاره ون بدون راننده استفاده کنید باید چند روز قبل از سفر خود با کارشناسان ما در شرکت تماس بگیرید.

شرایط و مدارک اجاره ون بدون راننده در تهران

اجاره خودرو یکی از صنایع در حال رشد در ایران و جهان است و این کار در مواقعی می تواند بسیار مفید باشد. البته اجاره ماشین تنها به ماشین های سواری ختم نمی شود و در بسیاری از مواقع خودروی اجاره شده می تواند یک ون یا اتوبوس باشد. ون ها معمولاً با راننده اجاره داده می شوند. کافه رنت یکی از شرکت هایی است که خدمات اجاره ون بدون راننده نیز ارائه می دهد و آن یکی از خدمات محبوب و کاربردی کافه رنت است.
بسیاری از افراد تمایل دارند به صورت خانوادگی یا دوستانه و دسته جمعی به سفر بروند و برای برخی مراسمات، سازمان ها و تور های گردشگری به یک خودرو با ظرفیت بالا احتیاج است. بدون شک برای این موارد، اجاره ون بهترین گزینه است. اگر قصد آشنایی با شرایط و مدارک لازم برای اجاره ون در تهران را دارید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

اجاره ون بدون راننده
سوالات اجاره ون

سوالات اجاره ون

1. خودروهای ون چند نفر ظرفیت دارند؟

با توجه به حذف 2 تا 4 صندلی برای افزایش جای بار این خودروها ماکزیمم بین 10 تا 14 نفر ظرفیت مسافر دارند.

2.آیا مسئولیت خرابی اجاره ون با راننده به عهده مسافر است ؟

خیر در سرویس های با راننده مسافر هیچ مسیولیتی در قبال خودرو ندارد.

3.برای کرایه ون دربستی از چند روز قبل باید رزرو شود ؟

محدودیتی وجود ندارد شما از یک سال قبل هم میتوانید خودروی مورد نظر خود را رزرو کنید.

4.در صورت کنسل شدن اجاره ون هزینه ای باید پرداخت کرد؟

در صورت کنسلی ون تا 24 ساعت هیچ هزینه ای دریافت نمی شود در صورت کنسلی کمتر از 24 ساعت مانده به سرویس بسته به نوع سرویس جریمه کنسلی دریافت میشود.

02149934