ایران گردی با خودرو شخصی


اگر به کشور چهار فصلمان ایران نگاه کنید؛ متوجه خواهید شد که این سرزمین می تواند در تمامی فصول سالّ، در شهرهای مختلف پذیرای مسافران داخلی و خارجی و گردشگران باشد. شهرهای مختلف ایران به دلیل تفاوت آب و هوایی و طبیعت بکر و جذاب، بدون شک می تواند بهترین انتخاب گردشگران باشد.

برای سفر به سرتاسر ایران نیاز به یک وسیله نقلیه خواهید داشت که بتوانید علاوه بر مقصد، از طول سفر نیز لذت کافی را ببرید. انتخاب نوع وسیله نقلیه به شدت می تواند در گردش شما تاثیرگذار باشد و سفر را برای شما به فوق العاده ترین سفر عمرتان تبدیل کند. در مطلب اجاره ماشین برای مسافرت می توانید خودروی متناسب با سفرتان را پیدا کنید، در غیر این صورت، یک انتخاب اشتباه ممکن است همه ی برنامه ریزی شما را برای طول سفر بر هم بزند

ایران گردی با خودرو شخصی

ایران گردی با خودرو اجاره ای یا ماشین شخصی؟

این که بخواهید با هواپیما، قطار یا اتوبوس سفر کنید و یا این که ماشین شخصیتان را همراه خود ببرید، تماما این تصمیم بر عهده شما خواهد بود. اگرچه استفاده از وسایل نقلیه عمومی مزایای خود را دارد اما هرگز آسایش و راحتی را که با ماشین شخصی دارید، با آن ها تجربه نخواهید کرد! بنابراین ما به شما توصیه می کنیم تا حد امکان با ماشین شخصی سفر کنید اما نه لزوما ماشین شخصی خودتان!

بازار اجاره خودرو این روزها به شدت رونق گرفته است. به طوری که در قبال گرفتن هزینه ای نه چندان، ماشین و همچنین خدماتی را در اختیارتان قرار خواهد داد تا بتوانید بدون اینکه خودروتان دچار استهلاک شود سفر را تجربه کنید. اجاره خودرو شاید در نگاه اول کمی هزینه بر به نظر برسد. اما مطمئن باشید که در دراز مدت شاهد صرفه جویی در هزینه ها خواهید شد.

انتخاب خودرو اجاره ای بر اساس مسیر و مقصد

برای طی کردن فرایند اجاره خودرو بی درنگ باید در اولین فرصت تصمیم بگیرید که با توجه به مسیر و مقصد مورد نظر، نیاز به کدام ماشین دارید؟ آیا دوست دارید سفر با ماشین های لوکس و لاکچری را امتحان کنید و از مزایای آن بهره مند شوید؟ اگر به این موضوع شک دارید، مزایای سفر با ماشین اجاره ای را مطالعه کنید.

آیا هزینه های سفر برایتان دارای اهمیت است و به دنبال اجاره خودروهای اقتصادی و مقرون به صرفه هستید؟ یا اینکه می خواهید به صورت خانوادگی سفر کنید و تنها یک ماشین نمی تواند پاسخگوی تعداد نفرات شما و وسایل مورد نیازتان باشد و باید به اجاره ون بپردازید؟ جواب هر کدام از مراجعه کنندگان نسبت به این سوالات متفاوت خواهد بود. از این رو شرایط برای هر نفر فرق می کند.

خودروهای مناسب برای ایران گردی کدام است؟

برخی از مشتریانی که در فرایند اجاره خودرو قرار می گیرند شاید این سوال در ذهنشان مطرح شود که بهترین خودرو برای مسافرت کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که نمی توان برای همه یک نسخه کلی پیچید. چرا که با توجه به آنچه در قسمت قبلی ذکر شد، انتخاب خودرو اجاره ای را باید با توجه به مسیر و مقصد و سایر موارد مثل بودجه انتخاب کرد.

خودروهای مناسب برای ایران گردی

بهترین جاده های ایران برای سفر

طبیعت بکر و مناطق گردشگری ایران فراوانند و شاید نتوان با قطعیت کامل گفت که بهترین ها کدام اند چرا که با توجه به تفاوت در علایق و سلیقه ها، بهترین ها می توانند متفاوت باشند. ما قبلتر، زیباترین جاده های ایران را برایتان معرفی نموده ایم که دو جاده از آن را به عنوان بهترینِ بهترین ها در این مطلب آورده ایم.

جاده چالوس

قطعا اگر ذهن خود را بر روی سفرهای جاده ای در ایران متمرکز کنید، اولین جاده ای که شاید به ذهنتان خطور کند همان جاده چالوس است. این جاده یکی از پرترددترین مسیرهای سفر از تهران به شمال جاده های بین شهری برای رفتن به شهرهای شمالی ایران و رسیدن به دریای خزر است. این جاده ی پر پیچ و خم قبل از انقلاب به دستور رضاخان ساخته شد و در تمام فصول سال جذابیت خاص خود را برای مسافرانی که قصد سفر با ماشین شخصی و یا ماشین کرایه ای را دارند، حفظ کرده است.

اگر دوست دارید تا تعطیلات خود را در مناطق سرسبز با آب و هوایی خوب بگذرانید؛ پیشنهاد ما این است که از جاده چالوس شروع کنید. با ورود به این جاده، زیبایی های شگفت انگیزی را مشاهده می کنید که احتمالا در هیچ کجا ندیده اید. مسیری پر پیچ و خم با جنگل ها و درختان سرسبز و خیره کننده که به جِد نمی توان چشم از آن ها برداشت.

جاده چالوس

جاده ی اسالم خلخال

جاده اسالم به خلخال یکی از دیدنی ترین جاده های جنگلی ایران است. نقطه شروع این جاده شگفت انگیز در شهرستان اسالم واقع در استان گیلان است. این جاده به شهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل ختم می شود. جالب است بدانید که فاصله این جاده رویایی با تالاب انزلی تنها 60 کیلومتر می باشد.

این جاده به عنوان یکی از 5 جاده برتر ایران برای سفرهای جاده ای معرفی شده است. به طوری که می تواند سفری فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان بیاورد. اسالم به خلخال به دلیل داشتن محدوده ی جغرافیایی منحصر به فرد و جاذبه های طبیعی همواره مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

برای انتخاب خودرو در چنین جاده هایی بهتر است با توجه به بودجه خود سراغ ماشین هایی بروید که بدون مشکلات فنی باشند. چرا که در صورت داشتن مشکلات فنی در این جاده های پرپیچ و خم به دردسر خواهید افتاد. دقت داشته باشید که از خودروهای مقرون به صرفه و اقتصادی مثل پژو گرفته تا خودروهای لوکس و لاکچری می توانند یاری رسان شما در این جاده ها باشند.

جاده ی اسالم خلخال

چرا کافه رنت؟

اگر قصد ایرانگردی با خودرو شخصی را دارید، جای نگرانی نیست! چرا که ما به شما کافه رنت را معرفی می کنیم. کافه رنت یکی از مراکز معتبر اجاره خودرو در ایران است که توانسته طی سال های متمادی با ارائه خدمات مناسب، مشتریان بسیاری را به خود جذب کند و شهرت بسیاری در این زمینه به دست آورد.

این آژانس اجاره خودرو با ارائه انواع خدمات مثل خودروهای اقتصادی، خانوادگی، لوکس و لاکچری و حتی انواع ون موفق به کسب اعتماد مشتریان داخلی و خارجی در سراسر ایران شده است. طرح های منحصر به فرد بیمه در این مجموعه و همچنین ارائه خودروهای با راننده و بدون راننده برای مراسمات مختلف سبب شده تا کافه رنت از سایر مراکز اجاره خودرو متمایز شود.

سخن پایانی

هیچ چیز به اندازه یک سفر جاده ای به جایی که دوست دارید، نمی تواند در خلق و خو و روح و روانتان تاثیرگذار باشد و شما را از حس روزمرگی بیرون بیاورد. سفرهای جاده ای در ایران برای مسافران بسیار پرطرفدار و جذاب است. کشور زیبای ایران طبیعتی ناب و آب و هوایی متفاوت دارد و همین امر باعث می شود که هر منطقه از ایران مکانی فوق العاده برای بازدید به حساب آید.

این امر سبب می شود تا بسیاری از مسافران داخلی و خارجی ترجیحشان بر این باشد که به جای سفر با هواپیما و قطار، ایرانگردی با خودرو شخصی را انتخاب کنند تا علاوه بر مقصد، از طول مسیر هم لذت کافی را ببرند.

برای زدن به دل جاده و ایران گردی، اجاره بدون راننده خودرو مناسب می تواند راهگشا بوده و به شما کمک کند تا از سفر خود نهایت لذت را ببرید. فقط کافی است نقشه راه را پیش چشمانتان گذاشته و سفر خود را آغاز کنید.
کافه رنت سفر خوشی را برای شما آرزومند است.

پیشنهاد نویسنده: انتخاب مقصد سفر در ایران

دیدگاه شما

فرمول: 29 - 25
02149934