ون های مناسب سفر

همه ما برای داشتن یک تعطیلات فوق العاده به سفر فکر می کنیم. برخی به صورت خانوادگی و بعضی دیگر با دوستان خود به سفر می روند.اگر همسفران خوبی دارید نباید از سفر دسته جمعی غافل باشید. ون های مناسب سفر گزینه مناسبی برای سفر در تعطیلات هستند. می دانیم که این روزها هزینه تهیه بلیت هواپیما و قطار بالا رفته و شاید مثل قبل نتوانیم برای سفر از این وسایل نقلیه استفاده کنیم. خودروهای شخصی هم در طول سفر ممکن است به مشکل بخورند و کار را برایمان سخت تر کنند. به علاوه این ها، تهیه سوخت موردنیاز تا مقصد مبلغ زیادی را به خود اختصاص می دهد.اجاره ون و سفر به همراه دوستان یا خانواده می تواند لذت بی حد و اندازه ای برای همسفران داشته باشد.

درنتیجه، این موارد ما را از سفر رفتن منصرف می کنند؛ اما افراد به دلیل مشغله فراوانی که در طی ماه و سال دارند، گاهی نیاز دارند برای استراحت به سفر بروند. پس با همه این ها، چطور سفری با هزینه مناسب اما با امکانات کافی و لذت بخش داشته باشیم؟ بله جواب سؤال ما اجاره ون مسافرتی برای سفر است. یک برنامه ریزی دقیق می تواند به شما کمک کند که تعطیلاتی آرام برای خود رقم بزنید. ما اینجا هستیم تا شما را با ون های مسافرتی و خدمات شرکت کافه رنت آشنا کنیم.

شرایط اجاره ون تفریحی

اجاره ون در کافه رنت به صورت با راننده و بدون راننده انجام می شود. استفاده از خدمات اجاره ون با راننده یک روش آسان و بی دردسر برای سفر در سراسر ایران است. با این خدمات، شما می توانید بدون نیاز به ارائه مدارک خاصی، تنها با پرداخت هزینه اجاره، سفری راحت و دلپذیر را تجربه کنید. راننده ها مسئولیت کامل خودرو را بر عهده دارند و در طول سفر همراه شما خواهند بود تا به بهترین نحو به مقصد برسید. با انتخاب این گزینه، شما و همسفرانتان می توانید از رانندگی و دغدغه های مسیریابی بی نیاز شده و به جای آن، به استراحت و لذت بردن از سفر بپردازید.
در مقابل، اجاره ون بدون راننده نیز گزینه ای است که به شما امکان می دهد با ارائه مدارک لازم، خودرویی را برای سفر انتخاب کنید. مدارک مورد نیاز شامل کارت شناسایی معتبر، شرایط سنی بالای بیست سال، گواهی اشتغال یا سکونت، چک یا سفته به عنوان ضمانت، و پرداخت ودیعه است. این مدارک باید به نام فرد اجاره کننده باشند. ودیعه بر اساس ارزش خودرو تعیین می شود که در پایان اجاره بازگردانده خواهد شد. این گزینه برای کسانی که ترجیح می دهند بدون حضور راننده و به صورت خصوصی سفر کنند، مناسب است. در هر دو حالت، کافه رنت با ارائه خدمات انعطاف پزیر، نیازهای مختلف مشتریان محترم را برآورده می کند.

انواع ون های مسافرتی

برای یک انتخاب درست، بهتر است ابتدا با انواع ون های مسافرتی آشنا شوید.

ون های لوکس

ون های لوکس برای سفر به لحاظ امکانات، کیفیت و ایمنی بسیار مناسب هستند. قیمت آن ها نسبت به ون های ارزان بالاتر است اما به دلیل امکانات خوبی که دارند، ارزش مبلغی که بابت اجاره آن ها می پردازید را دارند،همچنین می توانید اطلاعات دقیق تر را در مطلب هزینه سفر با ون کسب کنید. این ون ها سفر راحت و آرامی را برای شما رقم می زنند. در ادامه با نمونه هایی از آن ها آشنا می شویم.

ون هیوندای H350

Hyundai H350 van

اگر تعداد دوستان یا خانواده تان 14 نفر است، اجاره ون هیوندا برای شما مناسب می باشد، این ون دارای 14 صندلی راحت برای مسافران و فضایی با سقف بلند است که مکانی مناسب برای بارهای شما دارد. شما می توانید وسایل و خوراکی های خود را به خوبی در آن جا دهید.همچنین مجهز به امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی با کیفیت بالا، مانیتور، سانروف و صندلی هایی راحت است که تجربه سفری لذت بخش را برای مسافران فراهم می آورد. ون های هیوندای برای سفرهای بین شهری مناسب هستند و می توانید یکی از آن ها را اجاره کرده و برای سفر آماده شوید.

ون تویوتا هایس

Toyota Hiace van

اجاره ون تویوتا هایس بهترین گزینه برای انتخاب ون مسافرتی است. این ون تقریباً تا 14 نفر ظرفیت دارد و سقف آن بلند است. به نسبت کیفیت و امکاناتش هزینه اجاره پایینی دارد. ون تویوتا هایس، با توجه به انعطاف پذیری و قابلیت های باربری آن، مزایای قابل توجهی دارد.همچنین صندلی های آن قابلیت تنظیم دارند. این ون دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی است. فضای خالی بین صندلی ها یکی از موارد قابل توجه این ون مناسب سفر است. این ون، با هزینه های نسبتاً پایین و امکانات رفاهی مناسب، برای سفرهای طولانی مدت و همچنین استفاده در مسیرهای شهری و بین شهری، گزینه ای مطلوب محسوب می شود.سوخت وساز بهینه هایس یکی از دلایل کرایه مناسب آن به حساب می آید. بهترین ون برای سفرهای گروهی شما ون هایس است.

ون بنز ویتو

Benz Vito van

یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین ون های موجود، ون بنز ویتو است. این ون بسیار جادار و فضای پشتی آن بزرگ است. می توان گفت که بیشتر تشریفاتی است و خیلی کم برای سفر از آن استفاده می شود. بهترین گزینه برای اجاره ون لوکس مسافرتی، دو مورد قبل یعنی هیوندای و هایس هستند.اجاره ون مرسدس بنز ویتو، به خصوص برای استفاده های لوکس و VIP، مزیت های فراوانی دارد.این ون برای خدمات ترانسفر فرودگاهی، جابجایی درون شهری و سفرهای تشریفاتی بسیار مناسب است

ون های ارزان قیمت

ون های ارزان قیمت، کیفیت و امکانات کمتری نسبت به ون های لوکس دارند. البته این به معنی نامناسب بودنشان نیست و شما می توانید با توجه به بودجه خود، ون اجاره کرده و به سفر بروید. در ادامه با دو مورد از ون های ارزان قیمت که در ایران استفاده می شوند آشنا می شویم.

ون وانا

Van Vana

این ون ازنظر ظاهری شبیه ون تویوتا هایس است اما تولید کشور چین است. ون وانا قیمتی مناسب و ارزان با امکاناتی متوسط دارد که می تواند برای کسانی که خواهان سفری کم هزینه هستند مناسب باشد. ظرفیت ون وانا 14 نفر و سقف آن بلند است. پس می توان گفت ازنظر محیط و فضا مناسب سفر است.همچنین امکانات رفاهی اعم از شیشه بالابر برقی، آینه های جانبی برقی، قفل مرکزی، برف پاک کن عقب، صندلی راننده قابل تنظیم، سیستم های سرمایشی و گرمایشی کارآمد، پخش کننده رادیو با امکانات CD و USB، آینه دید عقب، چراغ های مه شکن جلو و عقب، و آفتاب گیر را دارد.این ون برای انواع کاربردهای حمل ونقل عمومی و توریستی در داخل کشور ایده آل است. وانا، با توجه به قیمت مناسب و امکاناتی که ارائه می دهد، به عنوان یک گزینه اقتصادی برای اجاره است.

ون دلیکا

Van Delica

ون دلیکا ارزان ترین ون مناسب برای سفر است. این ون را به عنوان ون های مسافربری با ظرفیت 10 نفر در سطح شهر هم دیده اید که در تاکسیرانی فعالیت می کنند.دلیکا مجهز به امکاناتی مانند شیشه های بالابر برقی جلو، صندلی هایی که تا 160 درجه قابلیت خواباندن دارند، و سیستم های ایمنی پیشرفته است. ون دلیکا ساخت ایران خودرو است. اجاره ون دلیکا، به ویژه برای استفاده در سرویس های مدرسه، سفرهای دسته جمعی و گشت زنی در شهر، به دلیل فضای داخلی جادار و اقتصادی بودن، انتخابی عالی است. این ون برای سفرهای طولانی مدت گزینه خوبی بوده و با امکانات رفاهی خود، آسایش و راحتی را برای مسافران به ارمغان می آورد.اگر به دنبال رفتن به سفری با هزینه پایین تر هستید، اجاره ون دلیکا بهترین گزینه است.

ون کمپر

Camper van

این نوع ون را در دسته های قبل قرار ندادیم زیرا به تنهایی یک نوع خاص با امکانات ویژه است که دارای زیرمجموعه ای از انواع مختلف ون هاست. باوجود این ون ها که به عنوان خودرو می توان آن ها را فول امکانات در نظر گرفت، دیگر نیازی به هتل نخواهید داشت زیرا آن ها به اصطلاح خانه متحرک هستند. اگر شما نیز علاقه مند به کمپ کردن هستید، ما برای شما چند مقصد جذاب برای کمپینگ انتخاب کرده ایم.

این مدل ون ها دارای اتاقکی هستند که می توانید در آن بمانید و شب را بگذرانید. متأسفانه این مدل در ایران به تعداد زیادی موجود نیست که بتوان اجاره کرد. ما امیدواریم که شرایط فراهم شود و بتوانیم ون کمپر را هم به مجموعه ون های شرکت اضافه کنیم تا باوجود آن ها سفر رؤیایی شما تکمیل شود.

در کافه رنت به جز ون کمپر، همه ون های نام برده موجود است که می توانید هرکدام از آن ها را که می خواهید، انتخاب و اجاره کنید. همچنین اگر از کشور دیگری به تهران می آیید، اجاره ون در فرودگاه امام خمینی یکی از خدمات کافه رنت می باشد.

ویژگی سفر با ون اجاره ای

معمولاً افراد با هواپیما، قطار، اتوبوس و البته خودرو شخصی سفر می کنند. به همین خاطر از روش های دیگر برای سفری هیجان انگیز اطلاعات کافی ندارند و یا ریسک نمی کنند. باید بدانید که سفر با ون سال ها است که مرسوم شده و افراد زیادی به این روش سفر می کنند به خصوص کسانی که سفر در جاده ها و مناظر آن ها را دوست دارند.

شما می توانید با گروهی از خانواده یا دوستان خود دور هم جمع شوید، یک ون اجاره کنید و خودتان را به جاده ها بسپارید. کافی است با شرکت کافه رنت تماس بگیرید تا شما را برای یک سفر شگفت انگیز راهنمایی کنیم. اما قبل از آن می خواهیم ویژگی ها و دلایل سفر با ون مسافرتی را بررسی کنیم.

امنیت سفر با ون مسافرتی

ون هایی که برای اجاره مسافران در نظر گرفته می شوند بیمه هستند. تمامی مسافران نیز بیمه می شوند تا هیچ نگرانی وجود نداشته باشد و با خیال راحت بتوانید از مسیر و سفر خود لذت ببرید. تمامی ون های ارایه شده در مجموعه فارغ از نوع و هزینه آن، در سطح بالایی از امنیت قرار دارند؛ از ترمزهای ABS گرفته تا کپسول آتش نشانی و سیستم کنترل خودرو.
رانندگان ون های مسافرتی به خوبی راه ها را می شناسند و بادقت رانندگی می کنند. آن ها با حساسیت بالا انتخاب شده اند و دارای تجربه هستند تا کمترین نگرانی نداشته باشید. درنتیجه می توانید به آن ها اعتماد کنید.

هزینه های سفر

سفر گروهی با اجاره ون مسافرتی هزینه ها را کاهش می دهد. قیمت ون مناسب سفر نسبت به هزینه های وسایل نقلیه دیگر مثل خودرو شخصی، ارزان تر است. به جای آنکه هر خانواده با یک ماشین شخصی راهی سفر شود و هزینه سوخت و معاینه و روغن موتور و دیگر موارد را پرداخت کند، می تواند با تقسیم کرایه ون بین خود و همراهانش، هزینه ها را کاهش دهد.

سفر با قطار و هواپیما هم این روزها به صرفه نیست و هرکس باید پول بلیت و تمام مخارج دیگر را بدهد. بهترین گزینه برای سفر در شرایط موجود، سفر با ون است. دیگر لازم نیست نگران مشکلات فنی خودروی خود در بین راه باشید. همه چیز تحت کنترل راننده ون خواهد بود و بیمه هم بخشی دیگر از نگرانی ها را از بین خواهد برد.

Van rental for camping

صمیمیت سفر گروهی

سفرهای گروهی با ون ما را به یاد اردوهای مدرسه می اندازد. وقتی افراد در فضایی مثل ون نشسته باشند، باهم گفت وگو می کنند، عکس می گیرند و از مناظر و باهم بودن لذت می برند. این گونه سفرها همیشه به یادماندنی می شوند، به همین خاطر است که نباید فرصت سفر با ون را از دست بدهید.

همچنین لازم به ذکر است با توجه به شیوع بیماری کرونا، اجاره یک ون، نه تنها چالش هایی مانند اتلاف وقت و شلوغی وسایل نقلیه عمومی را بر طرف می کند، بلکه باعث می شود شما ارتباط نزیک کمتری با مردم داشته باشید و سالم تر به سفر خود بپردازید.

امکانات سفر با ون مسافرتی

ون های مسافرتی امکانات بیشتری نسبت به خودروهای شخصی دارند که در مورد آن ها در ادامه صحبت خواهیم کرد.
ون ها دارای wifi هستند که در طول مسیر می توانید از آن ها استفاده کنید. صندلی های راحت و قابل تنظیم ون ها حس خوبی به شما خواهند داد. همچنین فضای زیادی برای راحتی پاهای شما و قراردادن وسایلی که با خود دارید وجود دارد. سیستم گرمایشی و سرمایشی جزو مواردی است که ارزش ون ها را بالا می برد. این نوع ون ها برای هر فصلی در سال مناسب هستند. صندلی مخصوص کودک هم در این ون ها وجود دارد که مناسب خانواده های دارای کودک است.

یکی از ویژگی های ون ها امکان داشتن راننده مسلط به زبان انگلیسی و دیگر زبان هاست که در صورت نیاز می توانید از این ویژگی مثبت بهره ببرید. شما می توانید از ون ها برای سفرهای درون شهری، برون شهری و حتی برون مرزی هم استفاده کنید که شرایط خاص خودش را دارد. خوب است بدانید که شرکت کافه رنت علاوه بر این که در چند شهر مختلف ایران شعبه دارد، در کشورهای ترکیه و دبی هم دارای شعبه است.

Van rental with driver

اجاره ون با راننده

برای سفر به هرکجای ایران، می توانید ون به همراه راننده اجاره کنید و بدون ارائه هیچ مدرک خاصی، فقط با پرداخت مبلغ اجاره، سفری لذت بخش را با ون مناسب سفر تجربه کنید. تمام مسئولیت خودرو با راننده است. راننده ها در تمام طول مسیر همراه شما هستند و به بهترین شکل ممکن شمارا به مقصد موردنظرتان می رسانند.

راحت بدون دردسر به اسان بودن شرایط اجاره ون با کافه رنت، مزیت دیگر اجاره ون با راننده این است که شما با خانواده یا دوستانتان، می توانید به جای رانندگی و مسیریابی و خستگی اضافی ناشی از آن، همه چیز را به راننده سپرده و به استراحت در خودرو و ایجاد ارتباط با همراهانتان بپردازید و از مسیر لذت ببرید.

اجاره ون بدون راننده

برای اجاره ون مناسب سفر بدون راننده، باید مدارکی ارائه دهید که حکم ضامن شما را دارند. در صفحه ی مدارک لازم، به طور کامل شرایط لازم را توضیح داده ایم. اما به طور اختصار مدارک موردنیاز را در پاراگراف زیر توضیح داده ایم:


• کارت شناسایی (شناسنامه، کارت ملی)
• داشتن حداقل بیست سال سن
• گواهی معتبر اشتغال به کار یا محل سکونت
• یک فقره چک یا سفته به ارزش خودرو جهت ضمانت
• پرداخت مبلغی مشخص به عنوان ودیعه

تمام مدارکی که در بالا ذکر شد باید به نام شخصی باشد که خودرو را اجاره می کند. میزان ودیعه نقدی نیز برای هر خودرو متفاوت است. ودیعه هنگام تحویل خودرو به کافه به شما بازگردانده می شود.

اجاره ون در اختیار و بدون راننده هم مشتریان خاص خودش را دارد. بعضا ممکن است شما و همراهانتان بخواهید، بدون حضور شخص خارج از جمعتان، به گشت و گذار بپردازید، و این موضوع برایتان اهمیت زیادی داشته باشد، که در این صورت باز هم کافه رنت به فکر شماست و امکان اجاره ون بدون حضور راننده را نیز فراهم کرده است.

هزینه اجاره ون مسافرتی

میزان مبلغ کرایه ون ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به نوع خودرو، امکانات و شرایط سفر مثل زمان و طول مسیر متفاوت است. در کل، هزینه اجاره ون برای سفر کیلومتری حساب می شود. در شرایط ویژه مثل اجاره ون با راننده مسلط به زبان می تواند این مبلغ بیشتر شود. همچنین برای مقصدی مانند کویر یا مکان هایی که جاده خاکی یا شرایط آب وهوایی خاص دارند، هزینه اجاره افزایش خواهد یافت. همه این موارد بر میزان هزینه اجاره ون تأثیر می گذارند که در زمان خود باید بررسی و محاسبه شوند. برای این کار می توانید با کارشناسان کافه رنت تماس گرفته و در جریان جزئیات بیشتر قرار بگیرید. نکته ی قابل توجه دیگر این است که برای اجاره چندروزه ون به همراه راننده، لازم است که محل اقامت و وعده های غذایی راننده را هم تأمین کنید. هزینه های سفر با ون های شرکت کافه رنت بسیار مقرون به صرفه است و مطمئن باشید ما خودمان را در قبال اعتماد و هزینه ای که پرداخت می کنید مسئول می دانیم. بنابراین بهترین امکانات با مناسب ترین قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.

گردشگری با ون

در مقالات مختلف کافه رنت به تفصیل به گردشگری در شهرهای مختلف ایران پرداختیم و در اینجا به چند نمونه اشاره می کنیم.
به عنوان مثال سفر به تهران با توجه به امکانات رفاهی فراوان، ابنیه تاریخی زیاد، مکان های تفریحی داخل و خارج از شهر، می تواند برای بسیاری، مقصدی جذاب برای سفر چندروزه به همراه دوستان باشد. کافه رنت خدمات ویژه ای دارد که این مطلب را در خدمات و وجه تمایز شرکت اجاره خودرو کافه رنت توضیح داده ایم.

ولی بدون خودرو شخصی با تعداد بالا، گشت و گذار در پایتخت با توجه به پراکندگی جاذبه های مختلف، قطعا با چالش روبرو خواهد بود. در این صورت با اجاره ون به طور ساعتی، می توانید بدون دغدغه های ذکر شده اعم از؛ کرونا، شلوغی وسایل حما و نقل عمومی، ترافیک و هزینه زیاد، به راحتی ون را اجاره کرده و از صبح تا پاسی از شب به گشت و گذار، بدون خستگی ناشی از رانندگی و مسیر بپردازید.
یا برای مثال اصفهان با وجود انبوهی از جاذبه های تاریخی، همواره خصوصا در فصل بهار جمعیت زیادی را به سمت خود می کشاند. در این شلوغی جمعیت، شما با وجود ون، نه تنها مشکلی از لحاظ مسیریابی و غیره نخواهید داشت، بلکه مشکل پارک کردن خودرو در محل های شلوغ مثل سی و سه پل و چهارباغ عباسی و... را نیز نخواهید داشت.

کلام آخر

تمام آنچه که می تواند به شما برای سفر با ون های اجاره ای کمک کند را در این مقاله بیان کردیم. سفر با ون مسافرتی تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود. امیدواریم که برنامه های خوبی را برای سفر خود با ون های مناسب سفر چیده باشید. تیم ما آماده خدمات رسانی به شماست. برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت می توانید با ما در تماس باشید. منتظر دیدارتان هستیم

پیشنهاد سردبیر: شرایط و مدارک اجاره ون بدون راننده در تهران

دیدگاه شما

فرمول: 38 - 4
02149934