صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : بهترین شرکت‌های اجاره خودرو در ترکیه

بهترین شرکت‌های اجاره خودرو در ترکیه

با توجه به اینکه ایرانیان سفرهای زیادی به ترکیه دارند ممکن است برخی از آنها بخواهند در ترکیه ماشین اجاره کنند. با اجاره خودرو در ترکیه به راحتی می‌توان حمل و نقل کرد و به جاهای مختلف کشور سفر کرد و علاوه بر این دیگر نیاز نیست منتظر تورها و برنامه‌هایی از پیش تعیین شده بمانید. به راحتی می‌توانید کارهای خود را انجام دهید و از شهری به شهر دیگر حتی سفر کنید. به همین دلیل در این مقاله سعی داریم بهترین شرکت‌های اجاره خودرو در ترکیه را با هم بررسی کنیم. 

فهرست مطالب

شرکت کافه رنت

یکی از شرکت‌های اجاره خودرو در ترکیه کافه رنت است که به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین در این شرکت خودروی مورد نظر خود را اجاره کنید. کافه رنت خدمات متنوعی را به ایرانیان در ترکیه ارائه می‌کند و از خودروهای متنوعی مانند خودروهای خانوادگی، لوکس و ارزان قیمت به مشتریان خود ارائه می‌کند. افراد می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با پشتیبانی کافه رنت در تماس باشند و سوالات خود را بپرسند. حتی می‌توان در ایران پیش از سفر خودروی مورد نظر خود را اجاره کرد و در فرودگاه خودرو را تحویل گرفت. قوانین و مقررات این شرکت را می‌توانید به صورت آنلاین از سایت بررسی کرده یا با مشاوران کافه رنت تماس بگیرید و در مورد موضوعاتی که سوال دارید از آنها بپرسید.

شرکت garanta

یکی از شرکت‌های اجاره خودرو در ترکیه شرکت گارانتا است که سال‌های زیادی در حوزه اجاره خودرو در ترکیه فعالیت دارد. این شرکت با قیمت‌های رقابتی، امکان رزرو آنلاین خودرو در ترکیه، شبکه گسترده شعب، پشتیبانی ۲۴ ساعته، ارائه خودروهای نو و مجهز و بیمه‌های جامع باعث شده است که انتخابی مناسب برای اجاره خودرو باشد. بسیاری از افراد علاقه دارند از این شرکت خودرو اجاره کنند و اوقات خوشی در ترکیه داشته باشند. در این شرکت می‌توان به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه خودرو اجاره کرد و هیچ مشکلی برای این موضوع وجود ندارد. انواع مختلف بیمه از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه سرقت برای این ماشین‌ها وجود دارند و به همین دلیل افراد نگرانی برای تصادفات ندارند. خودروهای این شرکت محدودیت کیلومتر دارند و اگر افراد از کیلومتر مجاز تجاوز کنند باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. 

شرکت rentgo

یکی از مهمترین شرکت‌های اجاره خودرو در دبی که محبوبیت زیادی دارد شرکت رنت گو است که پشتیبانی ۲۴ ساعته داشته و در تحویل خودروها سرعت عمل خوبی دارد. از ویژگی‌های این شرکت می‌توان به قیمت‌های شفاف و رقابتی، رزرو آنلاین آسان و سریع، ناوگان متنوع و به روز، تحویل و عودت سریع و آسان، بیمه‌های جامع و قابل اعتماد و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد. خودروهای متنوعی در این شرکت وجود دارد به همین دلیل افراد می‌توانند هر نوع خودرویی که دوست داشته باشند را انتخاب کنند. یکی از ویژگی‌های این شرکت قیمت‌های شفاف آن است که باعث می‌شود افراد علاقه زیادی به آن پیدا کنند و دیگر نیاز نیست هزینه اضافه‌ای برای اجاره خودرو پرداخت کنند. در این شرکت امکان اجاره خودرو به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه وجود دارد. پرداخت به صورت آنلاین یا حضوری است.

اجاره خودرو در عمان

شرکت budget

یکی از شرکت‌هایی که می‌توانید در آن خودروهای اقتصادی و ارزان قیمت را پیدا کنید شرکت باجت است. یکی از دلایل تاسیس این شرکت ارائه قیمت ارزان به مشتریانی است که به دنبال خدمات لوکس نیستند. از ویژگی‌های خودروهای این شرکت می‌توان به قیمت‌های مقرون به صرفه، رزرو آنلاین آسان، شعب متعدد در سراسر ترکیه، پشتیبانی مشتریان حرفه‌ای، بیمه‌های متنوع، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه اشاره کرد. این شرکت هم وب سایت و هم اپلیکیشن دارد و به راحتی می‌توانید در آنها خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و رزرو کنید.

شرکت Avis

از دیگر شرکت‌های مهم و با سابقه در حوزه اجاره خودرو در ترکیه می‌توان به آویس اشاره کرد. انواع مختلفی از خودروهای اقتصادی، لوکس، خانوادگی و غیره در این شرکت وجود دارد و به همین دلیل افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند از این شرکت خودرو اجاره کنند. از مهمترین ویژگی‌های این شرکت می‌توان به ناوگان به روز و متنوع، شبکه گسترده شعب، رزرو آنلاین خودرو در ترکیه، بیمه‌های جامع و قابل اعتماد، پشتیبانی ۲۴ ساعته و خدمات اضافی مانند صندلی کودک، جی پی اس و راننده اختصاصی اشاره کرد. وجود شعبه‌های زیاد حتی در روستاها و شهرهای کوچک این امکان را به همه افراد می‌دهد که بتوانند از خودروهای اجاره‌ای خود لذت ببرند.

شرکت green motion

اگر به دنبال خودروی هیبریدی و الکتریکی هستید و از جمله افرادی هستید که به حفاظت محیط زیست علاقه دارید و نمی خواهید آن را تخریب کنید، می‌توانید از شرکت گرین موشن خودرو اجاره کنید. در این شرکت خودروهای کم مصرف و پاک ارائه می‌شوند و می‌توانید از انواع متعددی از خودروهای آن انتخاب کنید و برای سفر خود از آن لذت ببرید. در این شرکت به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین رزرو کنید و شعب متعددی در سراسر ترکیه دارد. این شرکت با بیمه‌های مختلفی برای خسارت ماشین قرارداد دارد و می‌توانید از هر بیمه‌ای که خودتان می‌خواهید استفاده کنید. در برخی از شعب این شرکت می‌توان خودروهای الکتریکی را شارژ کرد. برای شارژ این خودروها در سراسر ترکیه نیز ایستگاه هایی وجود دارد.

شرکت sixt

یکی از شرکت‌های اجاره خودرو در ترکیه که می‌توانید خودروهای لوکس و اسپرت را در آن اجاره کنید، شرکت سیکست است. این شرکت جدیدترین خودروهای برندهای مختلف مانند بی‌ام‌و، بنز و غیره را دارد و به همین دلیل برای بسیاری از جوانان جذابیت دارد و خودروهای مناسبی دارد. از ویژگی‌های این شرکت اجاره خودرو می‌توان به شعب متعدد در سراسر ترکیه، خودروهای لوکس و امکان رزرو آنلاین آسان اشاره کرد. در این شرکت خدمات اضافه نیز مانند صندلی کودک، جی پی اس و راننده اختصاصی در اختیار قرار می‌گیرد. اگر به ماشین‏های اسپرت علاقه دارید می توانید در این شرکت ماشین‏های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

کلام آخر

اجاره خودرو در ترکیه کار آسانی است و به راحتی می‏توانید انواع شرکت های مختلف را با یک سرچ ساده پیدا کنید. اگر علاقه دارید در ایران و بدون هیچ دردسری خودروی مورد نظر خود را در ترکیه با قیمتی مقرون به صرفه رزرو کنید، می‏توانید با تماس با کافه رنت این کار را انجام دهید. برای تماس با کافه رنت می توانید از تماس تلفنی، کامنت در وبسایت و شبکه های اجتماعی استفاده کنید. مشاوران ما همواره آماده هستند به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما باشند.

 

پست های مرتبط

هزینه سفر به استانبول در 1403

هزینه سفر به ترکیه ترکیه به دلایل مختلفی همیشه یکی از مقاصد…

۱۱ مهر ۱۴۰۳

ارزان ترین مراکز خرید استانبول

ارزان ترین مراکز خرید استانبول بسیاری از افرادی که برای خرید به…

۲۷ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاهتان را بنویسید