صفحه اصلی > عمان : بهترین شرکت های اجاره خودرو در عمان کدامند ؟
بهترین شرکت های اجاره خودرو در عمان

بهترین شرکت‌های اجاره خودرو در عمان

تردد و حمل و نقل در عمان یک چالش بزرگ برای بسیاری از مسافران است. هزینه حمل و نقل با تاکسی بسیار گران است و هر کسی نمی‌تواند این هزینه‌ها را پرداخت کند. به همین دلیل روش‌های دیگری مانند اجاره خودرو برای بسیاری از افراد جذاب است. حال ممکن است بسیاری ندانند که چه شرکت اجاره خودرویی بهتر است و می‌توان با قیمت کمتر کیفیت بهتری را دریافت کرد. بنابراین در این مقاله قصد داریم بهترین شرکت‌های اجاره خودرو در عمان را بررسی کنیم.

فهرست مطالب

شرکت کافه رنت

بهترین شرکت اجاره خودرو در مسقط

از مهمترین شرکت‌های اجاره خودرو در عمان می‌توان به کافه رنت اشاره کرد. کافه رنت با کمپانی‌های مختلفی برای اجاره خودرو قرارداد دارد و به همین دلیل ناوگان آن پر از ماشین‌های مختلف از جمله ماشین‌های ارزان، اقتصادی، لوکس کوپه و غیره است. برای اجاره خودرو در عمان  می‌توانید در ایران پیش از سفر خود به صورت آنلاین با مشاوران کافه رنت ارتباط بگیرید و ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید و در عمان در فرودگاه ماشین را تحویل بگیرید و از سفر خود لذت ببرید. یکی از ویژگی‌های مهم اجاره خودرو در کافه رنت این است که قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است و برای مشتریان ایرانی می‌تواند جذابیت بی‌نظیری داشته باشد. از خدمات متنوع این مجموعه می توان به خدمات اضافه، بیمه مناسب و امکان تحویل خودرو در هر زمان در هر مکانی که شما بخواهید، امکان اجاره خودرو به صورت بلند مدت و کوتاه مدت اشاره کرد.

شرکت سپریس

یکی از شرکت‌های اجاره خودرو در عمان شرکت سپریس است که با خدمات ۲۴ ساعته در خدمت مشتریان است. در این شرکت به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین خودروی مورد نظر خود را اجاره کنید. انواع مختلفی از خودروهای لوکس، تشریفاتی، خودروهای اقتصادی و ارزان در این مجموعه ارائه می‌شود. اگر می خواهید در عمان یک مسافرت مناسب و راحت داشته باشید می توانید از این شرکت خودرو مورد نظر خود را اجاره کنید. 

شرکت travz

بهترین شرکت اجاره خودرو در عمان

یکی از شرکت‌های مهم اجاره خودرو در عمان شرکت تراوز است که در مسقط تاسیس شده است و سال‌هاست در این حوزه فعالیت دارد. کرایه ماشین در این شرکت از ۱۰ ریال شروع می‌شود و می‌توان گفت خدماتی که ارائه می دهد مقرون به صرفه است. از خودروهای ارزان قیمت و اقتصادی مختلفی که در آن وجود دارد می‌توانید اجاره کنید. علاوه بر این، خودروهای لوکس و مناسبی را نیز عرضه می‌کند. همچنین می‌توانید از خودروهای با راننده و بی راننده استفاده کنید و هیچ محدودیتی برای پیمایش در این  شهر وجود ندارد و به راحتی می‌توانید به هر نقطه‌ای که می‌خواهید با ماشین سر بزنید.

آژانس مسافرتی بهوان

در شرکت بهوان که یکی از شرکت‌های اجاره خودرو در عمان است می‌توان انواع ماشین‌ها با برندهای مختلف را اجاره کرد. همچنین این امکان وجود دارد که در هر نقطه‌ای از شهر که هستید خودرو را تحویل دهید یا تحویل بگیرید. این آژانس در سراسر عمان ۴ دفتر مختلف دارد که می‌توانید از هر یک از آنها خودرو مورد نظر خود را اجاره کنید. همچنین می‌توانید از گزینه اجاره خودرو با راننده یا بی‌راننده استفاده کنید.

شرکت شیر عمان (share)

از دیگر شرکت‌های اجاره خودرو در عمان می‌توان به شیر عمان اشاره کرد که یک ناوگان کامل از انواع مختلفی از ماشین‌ها با برندهای و کمپانی‌های مختلف است. در این شرکت امکان کرایه خودرو بدون راننده و با راننده وجود دارد و همچنین در این شرکت علاوه بر اجاره خودرو می‌توان به سرویس‌هایی مثل راننده، راهنمای توریست محلی و تورهای گردشگری اشاره کرد. علاوه بر این، این شرکت شعب فعالی در شهرهای عمان دارد و می‎توانید به آنها به صورت حضوری مراجعه کنید.

شرکت nab

اگر شما از افرادی هستید که علاقه زیادی به ماشین‌های لوکس و رده بالا دارید بهتر است از این شرکت ماشین مورد نظر خود را اجاره کنید. این شرکت با کمپانی‌های مختلف مثل میتسوبیشی، مونترو، انواع تیپ‌های لندکروز ماشین‌های سافاری و آفرودی و ماشین‌های لاکچری و کوپه قرارداد دارد. بسیاری از جوانان علاقه دارند که از این ماشین‌ها اجاره و از آنها استفاده کنند و در طی سفر خود از رانندگی لذت ببرند. کرایه این خودروها به نسبت خودروهای دیگر گران‌تر است و به همین دلیل پیش از اجاره خودرو باید این موضوع را مد نظر داشته باشید.

شرکت دلار

شرکت های اجاره خودرو در عمان

شرکت دلار یک شرکت خارجی برای اجاره خودرو در عمان است و جز شرکت‌های خود عمان نیست. این شرکت در مقابسه با رقبای عمانی خود قیمت‌های بهتری ارائه می‌کند و خودروهای مختلفی نیز در ناوگان خود دارد. این شرکت علاوه بر اجاره خودرو، خدمات دیگری مانند صندلی کودک، ردیاب جی پی اس، بیمه خودرو و مجوز رانندگی برای بیش از یک نفر نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند. همچنین شرکت دلار پشتیبانی خوبی از مشتریان خود دارد و به راحتی می‏توانید با آنها ارتباط گرفته و مشکل خود را حل کنید.

شرکت کروز هایر

از دیگر شرکت‌های اجاره خودرو می‌توان به کروز هایر اشاره کرد که تنوع بالایی در خودروهای خود دارد. از خودروهایی که این شرکت اجاره می دهد، می‌توان به خودروهای آفرودی، سافاری، SUV، خودروهای خانوادگی و ارزان و گران اشاره کرد. در این شرکت انواع مختلفی از شاسی بلندهای لوکس نیز اجاره داده می‌شود. در واقع کروز هایر برای همه سلیقه‎ها ماشین خاصی دارد. همچنین این شرکت شعبه‎های مختلفی در عمان دارد و در صورت بروز مشکل می‎توانید به این شعب مراجعه کنید.

کلام آخر

پیدا کردن یک شرکت خوب برای اجاره خودرو در عمان می تواند مشکلات شما در سفر را کاهش دهد. توصیه می شود با شرکتی کار کنید که بتوانید با آنها به راحتی ارتباط بگیرید و در صورت بروز مشکل، مطرح کرده و سفر خوبی داشته باشید. شرکت کافه رنت با اجاره خودرو در عمان می تواند کمک شایانی در این زمینه کند. می توانید پیش از سفر و در داخل ایران ماشین مورد نظر خود را در این شرکت رزرو کرده و در عمان تحویل بگیرید. همچنین کارشناسان ما 24 ساعته در حال پشتیبانی مشتریان هستند.

پست های مرتبط

جاذبه های گردشگری عمان

جاهای دیدنی عمان عمان یکی از کشورهای جذاب در حاشیه خلیج فارس…

۱۰ مهر ۱۴۰۳

هزینه سفر به عمان چقدر است ؟

هزینه سفر به عمان چقدر است ؟ بسیاری از افراد در ایران…

۷ مهر ۱۴۰۳
دیدگاهتان را بنویسید