صفحه اصلی > امارات : بهترین شرکت‌های اجاره خودرو در دبی
بهترین شرکت های اجاره خودرو در دبی

بهترین شرکت‌های اجاره خودرو در دبی

حمل و نقل در دبی می‌تواند یک چالش بزرگ برای بسیاری از مسافرانی باشد که از کشورهای مختلف به این شهر سفر کرده اند. به همین دلیل همواره افراد به دنبال اجاره خودرو در دبی هستند که بتوانند برای حمل و نقل خود روش راحت‌تری داشته باشند. در این مقاله قصد داریم بهترین شرکت‌های اجاره خودرو در دبی را بررسی کنیم و شرایط اجاره خودرو در هر یک از آنها را ببینیم.

فهرست مطالب

شرکت کافه رنت

شرکت اجاره خودرو کافه رنت

یکی از بهترین شرکت‌های اجاره خودرو در دبی شرکت کافه رنت است. کافه رنت چند سالی است که در حوزه اجاره خودرو در دبی فعالیت می‌کند و در این مدت توانسته است خدمات خوبی به مشتریان ارائه کند. در این مجموعه انواع خودروهای لاکچری و گران قیمت، خودروهای اقتصادی و ارزان قیمت به مشتریان ارائه شده است. اگر ایرانی هستید و از ایران قصد اجاره خودرو در دبی را دارید می‌توانید با کافه رنت ارتباط برقرار کنید و در ایران خودرو مورد نظر خود را اجاره کنید. در دبی در فرودگاه یا هر مکان دیگری که مد نظر شما باشد خودرو به شما تحویل داده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کافه رنت این است که قیمت اجاره خودرو در این شرکت به نسبت شرکت‌های بین‌المللی بسیار کمتر است و می‌توانید هزینه کمتری پرداخت کنید. البته علاوه بر دبی در سایر شهرهای امارات مانند شارجه، ابوظبی، دیره و غیره نیز امکان رزرو و اجاره خودرو از کافه رنت وجود دارد.

در این شرکت می‌توانید از خدمات اجاره خودرو با راننده و بدون راننده استفاده کنیدو همچنین ‌می توانید پیش از اجاره خودرو با مشاوران این مجموعه صحبت کنید و در مورد گواهینامه بین‌المللی، شرایط اجاره خودرو و هر مورد دیگری که باعث نگرانی شما می‌شود صحبت کنید

شرکت thrifty

شرکت thrifty​

یکی از شرکت‌های بین‌المللی و مناسب برای اجاره خودرو در دبی شرکت thrifty است که از سال ۱۹۸۹ مشغول به فعالیت در این حوزه می‌باشد. در این شرکت می‌توان خودروهای لوکس، لاکچری، اقتصادی و ارزان قیمت را به مدت کوتاه یا بلند مدت اجاره کرد. این شرکت در ۷۷ کشور مختلف نمایندگی دارد و امکان اجاره خودرو از آنها وجود دارد. بسیاری از افراد تا به حال سابقه اجاره خودرو از این شرکت را دارند. تریفتی یک شرکت شناخته شده بین المللی در حوزه اجاره خودرو است که شعب متعددی در امارات دارد که در صورت نیاز می‏توانید به آنها مراجعه کنید.

شرکت Avis

از دیگر شرکت‌های اجاره خودرو می‌توان به شرکت آویس اشاره کرد که یک شرکت اجاره دهنده خودرو آمریکایی است و از سال ۱۹۴۶ در این حوزه مشغول فعالیت است. این شرکت چندین شعبه در دبی دارد و به راحتی می‌توانید این شعبه‌ها را پیدا کرده و از آنها خودرو اجاره کنید. در شرکت آویس می توانید هر خودرویی که مدنظرتان باشد را انتخاب و رزرو کنید. همچنین برای خودروها بیمه های خوبی نیز ارائه شده است.

شرکت sixt

از دیگر شرکت‌های مهم و مناسب برای اجاره خودرو در دبی می‌توان به سیکست اشاره کرد. این شرکت شعبه‌های بسیار زیادی در سطح شهرهای امارات دارد و یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های اجاره خودرو است. چرا که انواع مختلفی از خودروهای با برندهای لوکس را برای اجاره ارائه می کند. جوانان و افرادی که علاقه زیادی به ماشین های لوکس و اسپرت دارند می توانند از این شرکت هر خودرویی که مدنظر داشته باشند را اجاره کرده و از رانندگی با آنها لذت ببرند. قوانین این شرکت نیز سفت و سخت نیست و بیشتر افراد می‌توانند از این شرکت خودرو اجاره کنند.

شرکت budget

شرکت های اجاره خودرو

یکی دیگر از بهترین شرکت‌های اجاره خودرو در دبی شرکت باجت است. این شرکت سال‌هاست در این حوزه مشغول به فعالیت است. در این شرکت امکان اجاره خودرو به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه وجود دارد به همین دلیل افراد می‌توانند به راحتی خودروی مورد نظر خود را در این شرکت اجاره کنند. مهمترین ویژگی‌های اجاره خودرو در این شرکت این است که می‌توانید علاوه بر دبی به سایر شهرهای امارات و حتی عمان نیز سفر کنید و هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد. محدودیتی برای کیلومتر شماری وجود ندارد. همچنین امکان اجاره انواع مختلف خودرو از ارزان تا گران قیمت وجود دارد. هر کس متناسب با بودجه خود می‌تواند خودروی مورد نظر خود را اجاره کند.

شرکت hertz

یکی دیگر از شرکت‌های بین‌المللی اجاره خودرو در دبی شرکت هرتز است که خودروهای بسیار زیادی برای اجاره در دبی دارد. این شرکت همواره تلاش کرده است تا امکانات جدید و خودروهای جدید و نوآورانه‌ای را در اختیار افراد قرار دهد. به همین دلیل اجاره خودرو از این شرکت می‌تواند برای بسیاری از افراد جذاب باشد. هرتز در دبی شعبه‌های مختلفی دارد که می‌توانید به یکی از آنها مراجعه کرده و خودروی مورد نظر خود را از آنها اجاره کنید. 

شرکت Europcar

شرکت های اجاره خودرو

از دیگر شرکت‌های بین‌المللی برای اجاره خودرو می‌توان به Europcar اشاره کرد. این شرکت از قدیمی‌ترین شرکت‌های اجاره خودرو در دبی است که سال‌هاست در این حوزه فعالیت می‌کند و افراد مختلفی از کشورهای مختلف سابقه اجاره خودرو از آن را دارند. علاوه بر این، امکان اجاره خودرو به صورت کوتاه مدت و بلند مدت یا به صورت ماهانه در این شرکت وجود دارد. بنابراین کسانی که قصد زندگی در دبی را دارند و قصد ندارند که ماشین بخرند می‌توانند از این شرکت خودرو اجاره کنند و در مدتی که در دبی هستند از آن استفاده کنند. خودروهایی که در این شرکت عرضه می‌شود اصولا خودروهای با کیفیت بالا و بی‌نظیر هستند و به همین دلیل افراد می‌توانند با هر بودجه‌ای که داشته باشند خودروی مورد نظر و مناسب خود را پیدا کنند.

کلام آخر

برای اجاره خودرو در دبی شرکت های زیادی وجود دارند و خدمات متنوعی ارائه می کنند. اگر قصد دارید پیش از سفر به دبی از رزرو ماشین خود مطمئن باشید می توانید به کافه رنت سر بزنید و خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در دبی در فرودگاه تحویل بگیرید.

شرکت اجاره خودرو کافه رنت
پست های مرتبط

مسجد جمیرا دبی

با اینکه دبی مکان‌های گردشگری و توریستی بسیار زیادی دارد ولی مکان‌های…

۳۰ مهر ۱۴۰۳

قیمت بنزین در دبی

قیمت بنزین در دبی در جریان مسافرت به دبی پرداخت هزینه های…

۳۰ مهر ۱۴۰۳

غذاهای اصیل و خوشمزه در دبی

غذاهای دبی، گلچین غذاهای سنتی دبی دبی یک شهر خاورمیانه‌ای است که…

۱۰ مهر ۱۴۰۳
دیدگاهتان را بنویسید