صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : اجاره خودرو گذر موقت
اجاره خودرو گذر موقت

اجاره خودرو گذر موقت

خودروهای گذر موقت خودروهایی لوکس و گران قیمت هستند که در تعداد کم به ایران وارد می‌شوند. برای بسیاری از افراد جذابیت زیادی دارد که بتوانند با این ماشین‌ها رانندگی کنند و در سطح شهر تردد داشته باشند، ولی به دلیل قیمت بسیار بالای آنها امکان خرید آنها وجود ندارد. به همین دلیل افراد می‌توانند از شرکت‌های اجاره خودرو آنها را اجاره کرده و در مدت محدودی از آنها استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم شرایط اجاره خودرو گذر موقت را با یکدیگر بررسی کنیم و چالش‌های پیش روی آن را ببینیم.

فهرست مطالب

شرایط اجاره خودرو گذر موقت

برای هر شرکت اجاره خودرویی قوانین و مقررات خاصی برای اجاره خودروی گذر موقت وجود دارد. اگر بخواهید این خودرو را از کافه رنت اجاره کنید باید بدانید که مدارک مختلفی مانند کپی از گواهینامه رانندگی، کپی از کارت ملی ،مدارک احراز شغلی، ارائه چک معادل ارزش خودرو و پرداخت مبلغ بیعانه را باید در نظر داشته باشید. این مدارک برای افرادی است که در ایران ساکن هستند. ولی اگر فردی که می‌خواهد خودرو را ارائه کند در ایران مقیم نیست باید مدارکی مانند کپی از گواهینامه رانندگی محل زندگی یا گواهینامه بین المللی، اصل پاسپورت، پرداخت مبلغ دیپوزیت و ارائه بلیط پرواز را داشته باشد.

اجاره خودرو در تهران

اجاره خودروی گذر موقت چه مزایایی دارد؟

همانگونه که گفته شد این ماشین‌ها گران هستند و هر کسی نمی‌تواند آنها را خریداری کند، بنابراین یک بار اجاره آنها می‌تواند برای افراد جذاب باشد. علاوه بر این افراد به خودروهای جدید لوکس و پیشرفته جهانی دسترسی دارند و می‌توانند با امکانات آنها آشنا شوند. علاوه بر این، نیاز نیست تعهدات بلند مدت مالی داشته باشند و به راحتی می‌توانند خودرو را اجاره کرده و در زمان مقرر آن را تحویل دهند. همچنین این خودروها برای سفرهای کاری، گردشگری، فیلمبرداری مراسم خاص مانند عروسی قابل استفاده هستند.

در هنگام اجاره ماشین گذر موقت چه مواردی را باید در نظر داشته باشیم؟

galata istanbul 1

با توجه به اینکه این خودروها گران هستند و اجاره آنها نیز می‌تواند هزینه زیادی داشته باشد، بهتر است پیش از اجاره خودرو حتما موارد مختلفی را در نظر داشته باشید و روی آنها فکر کنید. هنگام اجاره خودرو مدت زمان مورد نظر خود را در نظر داشته باشید و که نیاز نباشد بابت ساعت و روز اضافی هزینه بیشتری پرداخت کنید. اجاره ماشین‌ها ممکن است با توجه به فصل و موقعیت تغییر کند. بنابراین پیش از اجاره خودرو حتماً با شرکت‌های اجاره خودرو مانند کافه رنت تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

اجاره بلند مدت خودرو گذر موقت

با توجه به اینکه اصولاً شرکت‌های اجاره خودرو برای اجاره بلند مدت تخفیف‌های بهتری ارائه می‌کنند توصیه می‌شود اگر قصد دارید ماشین را برای مدت زمان طولانی اجاره کنید از اجاره بلند مدت استفاده کنید که که بتوانید از تخفیف‌ها استفاده کنید.

بیمه ماشین و شرایط اجاره خودرو

مناطق گردشگری استانبول

پیش از اینکه خودرو را اجاره کنید حتما از نوع بیمه آن اطمینان داشته باشید. بیمه باید پوشش بدنه و پوشش‌های مختلفی داشته باشد که بتوانید از آن استفاده کنید.

 

انتخاب یک شرکت مناسب برای اجاره خودروی گذر موقت

اسنوپارک استانبول

یکی از نکات ضروری این است که پیش از اجاره خودرو حتما شرکت‌های مختلف اجاره خودرو را بررسی کرده و سپس با چشم باز تصمیم بگیرید. شرایط نگهداری از خودروها بسیار مهم است و باید ببینید که در شرکت‌های مختلف چگونه از خودروها نگهداری می‌شود تا مطمئن شوید از نظر فنی و تعمیرات در جایگاه خوبی هستند و امنیت خوبی برای شما ایجاد می‌کنند. علاوه بر این باید قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید و بهترین قیمت و بهترین خدمات را دریافت کنید.

بررسی دقیق خودرو

cafe stanbul 1

پیش از اجاره خودرو آن را به صورت دقیق بررسی کنید و از وجود کیت کمک‌های اولیه، جلیقه ایمنی و تجهیزات اضطراری مطمئن شوید و همینطور مدارک بیمه را بررسی کنید. معمولا برای اجاره این نوع خودروها دستورالعمل‌ها و دفترچه راهنمایی وجود دارد که سعی کنید از شرکت اجاره دهنده خودرو دریافت کرده و این راهنماها را مطالعه کنید.

امضای قرارداد

پیش از اینکه قرارداد را امضا کنید، حتما همه اطلاعات و بندها و شرایط آن را مطالعه کرده و سپس با اطمینان آن را امضا کنید. حتما شرایط بازگرداندن خودرو را کامل بررسی کنید و ببینید که در چه زمان و چه مکانی باید خودرو تحویل داده بشود تا بعدا نیاز نباشد بابت تاخیر جریمه پرداخت کنید. ممکن است گاهی خدمات یا محصولات اضافه‌ای به شما پیشنهاد شود. حتما بپرسید که این خدمات چگونه قرار است محاسبه شود. در صورتی که آنها را نمی خواهید، رد کنید.

اجتناب از رانندگی پرخطر

درست است که این ماشین‌ها لوکس و گران قیمت هستند و ممکن است دلتان بخواهد با سرعت‌های بالایی با آنها برانید. توجه داشته باشید که این کار اشتباه است و رانندگی پرخطر ممکن است برای شما مشکلاتی ایجاد کند. سعی کنید در راستای سرعت مطمئنه رانندگی کنید و قوانین راهنمایی و رانندگی را مطالعه کرده تا اشتباهی در این زمینه نداشته باشید.

چه خودروهای گذر موقتی اجاره داده می‌شود؟

انواع مختلفی از خودروهای لوکس و گران قیمت در شرکت‌های مختلف اجاره خودرو اجاره داده می‌شود که چند مورد از آنها را در این قسمت با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

شورلت کامارو

این خودرو یک خودروی اسپرت و کروکی است که بین افراد طرفداران زیادی دارد. این خودرو موتور قدرتمندی دارد و از نظر ظاهری نیز بسیار جذاب و زیبا است و می‌توانید تجربه منحصر به فردی برای رانندگی با این ماشین داشته باشد.

دوج چلنجر

از دیگر خودروهای محبوب می‌توان به دوج چلنجر آمریکایی اشاره کرد. این خودرو نیز بسیار زیبا و جذاب است و موتور قدرتمندی دارد و بسیاری از جوانان دوست دارند با آن رانندگی کنند. اگر می‌خواهید این ماشین را اجاره کنید می‌توانید با کارشناسان ما در کافه رنت تماس بگیرید و قوانین و مقررات آن را بدانید.

فورد موستانگ شلبی

یکی دیگر از خودروهای جذاب برای اجاره، خودروی فورد موستانگ است که بسیار زیبا و با ظاهری لوکس و مدرن ارائه شده است. این خودرو امکانات و تجهیزات بسیار زیادی دارد که دوست دارید از آنها استفاده کنید. هر زمان که دوست داشته باشید می‌توانید این خودرو را از کافه رنت اجاره کنید.

پست های مرتبط

ارزان ترین مراکز خرید استانبول

ارزان ترین مراکز خرید استانبول بسیاری از افرادی که برای خرید به…

۲۷ شهریور ۱۴۰۳