صفحه اصلی > اجاره خودرو و تهران : راهنمای اجاره ون در تهران
اجاره ون در تهران

راهنمای اجاره ون در تهران

وقتی یک گروه چندین نفره که قصد دارند به سفر و تفریح بروند و نمی‌خواهند از ماشین‌های شخصی خود استفاده کنند می‌توانند ون اجاره کنند. شاید تا به حال به گوشتان نخورده باشد که کسی برای سفر از ون استفاده کند، ولی استفاده از این وسیله نقلیه مزایای بسیاری دارد که یکی از آنها مقرون به صرفه بودن است، چرا که برای تعداد زیادی از افراد هزینه سفر تا حد زیادی کاهش می یابد. در این مقاله قصد داریم راهنمای استفاده اجاره ون در تهران را به شماره ارائه کنیم و نشان دهیم که چگونه می‌توانید از یک ون برای خدمات مختلف استفاده کنید.

فهرست مطالب

انواع ون‌ها برای اجاره

ابتدای امر باید بدانید که چه ونی می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند و باید از چه نوع ونی استفاده کنید. ۵ دسته انواع مختلف ون وجود دارد که از این دسته می‌توان به ون‌های مسافربری، ون های باربری، ون‌های تبدیلی، مینی ون‌ها و ون‌های لوکس اشاره کرد. ون‌های مسافربری برای سفرهای گروهی مناسب هستند و صندلی آنها راحت است، به همین دلیل مسافران مشکلی ندارند. ون های باربری برای جابجایی تجهیزات و اثاثیه منزل استفاده می‌شوند. ون‌های تبدیلی برای کمپینگ یا سفرهای لوکس مناسب هستند.

ون‌ها از نظر سایز نیز با یکدیگر متفاوت هستند که در دسته ون‌های کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بلند دسته‌بندی می‌شوند. ون‌های کوچک چون ابعاد کوچکتری دارند برای ترانسفر فرودگاهی و جابجایی درون شهری مناسب هستند. ون‌های متوسط برای سفرهایی که تعداد مسافران بیشتر است استفاده می‌شوند و برای سفرهای خانوادگی مناسب هستند. ون‌های بزرگتر نیز برای جابجایی کالاهای سنگین استفاده می‌شوند.

اجاره خودرو در ترکیه

ون را از کجا اجاره کنیم؟

شرکت‌های مختلفی برای اجاره خودرو و ون در کشور وجود دارند که هر یک خدمات مختلفی ارائه می‌کنند و از این دست می‌توان به کافه رنت اشاره کرد. کافه رنت انواع ون‌های مسافربری، تجاری، باربری و لوکس را ارائه می کند و شما می‌توانید هر یک از این ون‌ها را که می‌خواهید با توجه به مقصدی که دارید از کافه رنت اجاره کنید. همچنین از دیگر ویژگی‌های کافه رنت این است که شما می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز از پشتیبانی آنها استفاده کنید و اگر مشکلی دارید با پشتیبانی کافه رنت صحبت کرده و مشکل را حل کنید. همچنین قیمت‌هایی که کافه رنت ارائه می‌کند کاملا رقابتی هستند و شما احتمالا نمی‌توانید قیمت‌های کمتر از این در بازار پیدا کنید.

اجاره ون بدون راننده

اصولا با توجه به اینکه برای رانندگی ون ها نیاز به گواهینامه خاصی وجود دارد، شرکت‌های اجاره دهنده ون خودرو را بدون راننده اجاره نمی‌دهند. همچنین شرایط نگهداری و استفاده از این خودروها نیز خاص است و هر کسی نمی‌تواند خوب این کار را انجام دهد. به همین دلیل نیاز است حتما شرکت اجاره دهنده خودرو را با راننده اجاره دهد. با توجه به اینکه مسئولیت سنگینی برای کرایه این خودرو بدون راننده وجود دارد توصیه می‌کنیم حتما خودرو را با راننده اجاره کنید و برای سفرها و برنامه‌های خود با راننده هماهنگ باشید تا مشکلی ایجاد نشود. راننده قوانین خاصی وجود دارد و به همین دلیل رانندگان این شرکت با تجربه هستند و کیفیت فنی ‌ها را افزایش می‌دهند و مشکلی برای شما وجود نخواهد داشت.

چگونه ون اجاره کنیم؟

هر شرکت ارائه دهنده خودرو قوانین خاص خود را دارد که با توجه به آن می‌توانید برنامه‌ریزی کنید. به عنوان مثال در کافه رنت شما می‌توانید با خواندن قوانین و مقررات در وب سایت به با کارشناسان واحدهای مختلف تماس بگیرید و با توجه به ماشینی که می‌خواهید مشخصات را ارائه داده و ماشین مد نظر خود را اجاره کنید. در زمان تماس اطلاعاتی مانند شماره ملی، مبدا و مقصد، تاریخ و ساعت رفت و برگشت برنامه سفر و غیره را به کارشناسان کافه رنت ارائه کنید تا بتوانند خدمات بهتری به شما ارائه کنند. پس از تایید و بررسی وضعیت اطلاعات شما پیش فاکتور برای شما ارسال می‌شود که باید هزینه بیعانه را پرداخت کنید و سپس ماشین در زمانی که شما می‌خواهید به شما اجاره داده می‌شود.

معرفی بهترین ون‌های اجاره‌ای در تهران

انواع مختلفی از ون‌ها در تهران اجاره داده می‌شود که هر یک برای هدفی خاص استفاده می شوند. چند تا از این مدل‌ها را در این قسمت با هم بررسی می‌کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

ون ایکو وانا

این ون یکی از ون‌هایی است که در گروه دسته اقتصادی قرار می‌گیرد و برای افرادی که می‌خواهند سفر خانوادگی داشته باشند و برنامه تجاری دارند استفاده می‌شود. این ون طراحی ساده ای دارد و نیازهای اولیه حمل و نقل را برآورده می‌کند. مصرف سوخت آن نیز بهینه است و به همین دلیل برای مصرف بنزین مشکلی وجود ندارد. با توجه به اینکه هزینه این نوع ون کمتر است برای بسیاری از کسب و کارها و سفرهای خانوادگی مناسب است.

هیوندای H350

این ون ظاهر لوکس و مبلمان داخلی پیشرفته‌تری دارد و برای حمل و نقل وی‌آی‌پی و استفاده‌های تجاری مناسب است. در داخل این ون صندلی‌های راحتی وجود دارد و فضای آن بزرگتر است و وسایل ارتباطی مدرنی دارد. به همین دلیل ممکن است حتی برای جلسات کاری و سفرهای طولانی نیز استفاده شود. این ون اصولا توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها اجاره می‌شود.

ون فوتون هایس

این ون نیز در دسته ون‌های اقتصادی تقسیم بندی و اصولا برای کسب و کارهای کوچک که نیاز به حمل و نقل دارند استفاده می‌شود. البته این ون برای مسافربری و باربری نیز استفاده می‌شود و در کشورهای در حال توسعه محبوبیت زیادی دارد. این ون استحکام بالایی دارد و به همین دلیل عمر آن طولانی‌تر است و برای سفرهای خانوادگی، گروهی و سفرهای تجاری مناسب است.

مرسدس بنز ویتو

این ون اندازه متوسطی دارد و برای حمل و نقل مسافر و استفاده‌های تجاری مناسب است. ظرفیت آن بین ۴ تا ۸ مسافر است. فضای داخلی راحتی دارد و حتی می‌توان چیدمان صندلی‌ها را نیز تغییر داد تا بتوان دسترسی راحت‌تری داشت. این ماشین برای ترانسفر فرودگاهی، سفر تجاری و خانوادگی مناسب است.

 
 

راهنمای بررسی کیفیت و ویژگی‌های ون

یکی از نکاتی که قبل از اجاره ون باید در نظر داشته باشید این است که چندین ویژگی مختلف آن را بررسی کنید. بررسی کیسه‌های هوا، سیستم کنترل پایداری و ترمزهای abs ضروری است. بررسی تهویه مطبوع، سیستم صوتی و صندلی راحت را نیز به شما توصیه می‌کنیم که در هنگام سفر به مشکل نخورید. علاوه بر این با توجه به اینکه کسانی که این ون ها را اجاره می‌کنند اصولاً می‌خواهند به مسافرت بروند و دوست دارند در هنگام سفر موسیقی گوش کنند وجود پورت های usb و اتصال بلوتوث ماشین را نیز بررسی کنید.

پست های مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید