صفحه اصلی > امارات : معرفی بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید دبی

معرفی بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید دبی

دبی یکی از بهترین شهرهای خاورمیانه برای خرید است و به همین دلیل سالانه افراد زیادی از کشورهای مختلف به این شهر مراجعه می‌کنند. مراکز خرید بسیاری در این شهر وجود دارد که هر یک از آنها می‌تواند نوعی جاذبه گردشگری باشد چرا که معماری‌های جالب و متحیر کننده دارد و این ساختمان‌ها اصولا برای بازدید عموم جذاب هستند. حتی اگر افراد قصد خرید نداشته باشند می‌توانند از این ساختمان‌های جذاب دیدن کنند. البته تعداد پاساژهای دبی بسیار زیاد است به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب ۱۰ تا از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید این شهر را به شما معرفی کنیم.

فهرست مطالب

مرکز خرید وافی مال

وافی مال که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است یکی از لوکس ترین مراکز خرید دبی است که طراحی آن به سبک معماری مصری است. که این پاساژ به شکل هرم واقع شده و مجسمه‌های ابوالهول درون آن قرار گرفته است. با سقف شیشه‌ای و آثار هنری که این پاساژ دارد برای بسیاری از افراد جذاب و خیره کننده است. حدود ۳۵۰ فروشگاه مختلف از جمله فروشگاه دکور، صنایع دستی، پوشاک و انواع کالاهای دیگر در این مرکز خرید دبی قرار دارند. در یک بخش از وافی مال مرکز سلامتی و آب گرم واقع شده و بخش دیگر شامل سینمای سه بعدی و شبیه ساز ترن هوایی است. فودکورت این مجموعه شامل انواع غذاهای محلی و بین‌المللی برای همه مشتریان است. برای همه افراد با همه سلیقه‌ها در این پاساژ چیزی وجود دارد و پارکینگ و وای فای در وافی مال رایگان است. این مرکز خرید در خیابان عود میثا واقع شده و از یکشنبه تا پنجشنبه ۱۰ صبح تا ۱۰ شب همیشه باز است.

اجاره خودرو در دبی

امارات مال

امارات مال، مرکز خرید بزرگ دبی و یکی از لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خاورمیانه است که در آن ۶۳۰ فروشگاه بین المللی وجود دارد. انواع مختلفی از برندهای لوکس جهانی را در این مرکز می‌توانید پیدا کنید. امارات مال در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده و امروزه امکانات زیادی برای مردم دارد. در این مرکز سرگرمی‌های متنوعی مانند سالن بازی، سالن بیلیارد و غیره دارد. از سرگرمی های دیگر این مرکز می‌توان به اسکی اشاره کرد. شاید کسی فکرش را نمی‌کرد در شهری که هیچگاه در آن برف نمی‌بارد بتوان اسکی کرد ولی در مجتمع امارات مال شما می‌توانید از این شرایط استفاده کنید و تجربه اسکی، سورتمه سواری، ساخت آدم برفی و اسنوبرد را داشته باشید. این مرکز در خیابان شیخ زائد واقع شده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب باز است.

مرکز خرید ابن بطوطه

یکی دیگر از مراکز خرید جذاب در دبی مرکز خرید ابن بطوطه است که به افتخار ابن بطوطه طراحی شده است. در این مرکز خرید ۶ بخش مختلف از جمله هند، چین، مصر، ایران، تونس و آندلس طراحی شده است. برای هر بخش از ساختمان‌های مناطقی از این نواحی الهام گرفته شده که ابن بطوطه زمانی به آنها سفر داشته است. این مرکز خرید ۲۷۵ فروشگاه دارد که انواع مختلفی از وسایل الکترونیکی، وسایل آرایشی، لوازم جانبی، دکوراسیون منزل، مبلمان و انواع برندهای مختلف بین المللی را می‌توانید در آن مشاهده کنید. یکی از ویژگی‌های مثبت این مرکز خرید این است که شما می‌توانید برای خرید هر کالایی مهم نیست ارزان باشد یا گران به این مرکز مراجعه کنید و دست خالی برنگردید. همچنین انواع مختلفی از برنامه‌های سرگرمی مثل رستوران، کافی شاپ، سینمای مدرن، بولینگ و انواع دیگر سرگرمی‌ها را در این مرکز خرید تجربه کنید. ابن بطوطه در خیابان شیخ زائد قرار گرفته است و از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب افراد می‌توانند به آن مراجعه کنند.

نخیل مال

یکی دیگر از لوکس‌ترین و محبوبترین مراکز خرید در دبی نخیل مال است که یکی از بهترین مراکز برای خرید و سرگرمی است. نخیل مال در جزیره مصنوعی پالم جمیرا واقع شده است. این مرکز در ۵ طبقه و ۳۰۰ فروشگاه ساخته شده و در آن انواع رستوران‌ها، مراکز سرگرمی، سرزمین بازی، سینما و ترامپولین قرار دارد. در این مرکز چند نوع فودکورت وجود دارد که می‌توانید از همه آنها دیدن کنید و از غذاهای آنها لذت ببرید. این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب مشغول ارائه به خدمات به افراد است.

مارینا مال دبی

یکی دیگر از مراکز خرید جذاب در دبی، مارینا مال دبی است که در محله مارینا قرار گرفته و سال ۲۰۰۸ افتتاح شده است. این مرکز خرید جذابیت‌های بی‌نظیری دارد و ۱۶۰ فروشگاه مختلف در آن وجود دارند که انواع مختلفی از طلا و جواهرات، کیف و کفش و لوازم برقی را به فروش می‌رساند. فروشگاه‌های ارزان و گران قیمت در این مال قرار دارند و از آن‌ها می‌توان به مانگو، پینکو و بیاندو اشاره کرد. طراحی این مرکز خرید بسیار جذاب است و یک طراحی عربی و مدرن دارد و فواره‌های موزیکال در نزدیکی آن قرار گرفته است. همچنین این مرکز خرید به ساحل جمیرا نزدیک است و به همین دلیل گردشگران می‌توانند بعد از خرید به ساحل بروند. از سرگرمی‌های موجود در این مرکز خرید می‌توان به سالن بولینگ، شهربازی سرپوشیده، سینما، زمین بازی کودکان و انواع مختلف کافه و رستوران‌های که در فضای باز قرار دارند اشاره کرد. این مرکز خرید در خیابان شیخ زاید قرار گرفته و هر روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب آماده خدمت رسانی است.

دبی مال

دبی مال یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید در دبی است که در آن ۱۲۰۰ فروشگاه با برندهای مختلف محلی و بین المللی قرار دارد. این مرکز خرید در مجموعه برج خلیفه قرار گرفته و با این برج فاصله کمی دارد. در دبی مال می‌توانید تجربه باغ وحش زیر آب، سینما، پارک، فواره‌های دبی، پیست روی یخ و رستوران‌های بسیار زیادی را داشته باشید. در دبی مال دو فودکورت با ۲۰۰ رستوران و کافه وجود دارد که برای هر سلیقه‎ای غذای مناسبی ارائه می‏کند. علاوه بر این بزرگ‌ترین بازار طلای سرپوشیده جهان نیز در دبی مال قرار دارد و افرادی که به خرید طلا علاقه دارند می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند و از بازار طلا دیدن کنند. این مرکز خرید نیز در خیابان شیخ زائد واقع شده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب مشغول به فعالیت هستند.

برجمان سنتر

یکی دیگر از مراکز خرید مجلل و لوکس در دبی برجمان سنتر است. برندهای بسیار لوکسی در این مرکز قرار دارند و اگر قصد خرید از این برندها را دارید بهتر است به برجمان سنتر مراجعه کنید. همچنین بوتیک‌های بسیاری از طراحان مشهور دنیای مد نیز در این مرکز وجود دارند. از سرگرمی‌های این مرکز خرید می‌توان به سیاره جادویی و سینما اشاره کرد. همچنین ۵۱ کافه و رستوران در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند که می‌تواند برای افراد جذاب باشد. این مرکز در خیابان خلید بن والد واقع شده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

مرکز خرید دراگون مارت

یکی دیگر از مراکز خرید جالب در امارات مرکز خرید بازار اژدها یا دراگون مارت است. بیشترین کالاهای موجود در این مرکز خرید چینی هستند. این پاساژ یکی از مراکز مهم ورود کالاهای چینی به خاورمیانه است. بیش از ۵۰۰۰ مغازه و فروشگاه در این مرکز قرار دارند. طراحی آن نیز به سبک چینی و جذاب است. داخل آن نیز پر از اژدها، فانوس‌های قرمز و المان‌های چینی است. در این مرکز رستوران و مراکز تفریحی وجود ندارد بلکه در شعبه دوم آن قرار دارد.

مرکز خرید مرکاتو

از دیگر مراکز خرید لوکس و جذاب دبی می‌توان به مرکز خرید مرکاتو اشاره کرد که ساختمان آن به سبک ایتالیایی ساخته شده و به همین دلیل برای افراد جذابیت زیادی دارد. گردشگران با دیدن این معماری فکر می‌کنند در یک شهر زیبای مدیترانه‌ای ایتالیا در دوره رنسانس اروپا رفته‌اند. در این مرکز خرید ۱۲۰ فروشگاه وجود دارد که برندهای مختلف در این فروشگاه ها نمایندگی دارند. در این مرکز خرید انواع رستوران‌های ایتالیایی وجود دارد و می‌توانید پیتزا،پاستا و هرگونه غذای ایتالیایی دیگری سرو کنید. البته برای دیگر سلایق نیز غذاهای متنوعی از سایر ملل وجود دارد. این مرکز خرید در خیابان جمیرا بیج قرار دارد و از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعالیت دارد.

فستیوال سیتی مال دبی

یکی دیگر از مراکز خرید جذاب در دبی فستیوال سیتی مال است که رو به دریا قرار گرفته و ۴۰۰ فروشگاه مختلف و نمایندگی‌های هایپر مارکت پاندا، گپ، زارا، آرمانی و ایکیا در آن قرار گرفته‏اند. در این مرکز خرید علاوه بر پوشاک، وسایل ورزشی، زیورآلات و مبلمان نیز وجود دارد و در کل می‌توانید وسایل مختلفی را بررسی کنید. همچنین رستوران‌های مختلفی در این مرکز خرید وجود دارند. از تفریحات موجود در آن می‌توان به سینما، چرخ و فلک، شهربازی، آبنمای موزیکال، لیزر و شبیه ساز پرواز اشاره کرد.

کلام آخر

اگر در دبی به دنبال مراکز خرید لوکس هستید می توانید از مراکزی که در این مقاله معرفی کردیم بازدید کنید. همچنین اگر به دنبال اجاره خودرو برای حمل و نقل در دبی هستید می‏توانید از نمایندگی‏های کافه رنت کمک بگیرید. کافه رنت مکانی برای اجاره خودرو در ایران و سایر کشورهای اطراف مانند دبی است.

پست های مرتبط

مراکز خرید ارزان در دبی کدامند ؟

مراکز خرید ارزان در دبی دبی شهری است که در آن مراکز…

۲۷ شهریور ۱۴۰۳

با مهم ترین برج های دبی آشنا شویم

با مهم ترین برج های دبی آشنا شویم برای بسیاری از افراد…

۲۸ مرداد ۱۴۰۳

مهمترین فستیوال های دبی

مهمترین فستیوال های دبی فستیول‌های دبی که شهرت جهانی آنها موجب جذب…

۲۸ مرداد ۱۴۰۳
دیدگاهتان را بنویسید