صفحه اصلی > امارات : مراکز خرید ارزان در دبی کدامند ؟

مراکز خرید ارزان در دبی

دبی شهری است که در آن مراکز خرید متنوعی وجود دارند و بسیاری از افراد برای خرید به این شهر مراجعه می‌کنند. البته قیمت کالاها ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال مراکز خرید ارزان دبی هستند که بتوانند اجناس را با قیمت کم و کیفیت مناسب تهیه کنند. معمولا در ماه‌ها و فصل‌هایی از سال برخی از مراکز خرید تخفیفات زیادی برای خریداران دارند و باید آن زمان‌ها را بشناسید و در آن زمان مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مرکز خرید با قیمت مناسب و مقرون به صرفه با تخفیفات مناسب را به شما معرفی کنیم.

فهرست مطالب

مرکز خرید اوت لت مال

اصولا اوت لت‌ها مراکز خریدی هستند که می‌توانید در آنها خرید اقتصادی داشته باشید و به این دلیل که مدل‌های قدیمی از برندهای معتبر که دیگر مد روز نیستند را در آنها عرضه می‌کنند. بنابراین شما شرایطی دارید که می‌توانید در این مراکز خرید از برندهای مختلفی مانند ورساچه، آدیداس، ریباک، فندی، پوما و غیره خرید کنید. قیمت بسیاری از کالاها در این مجموعه بسیار ارزان است و به راحتی می‌توانید خرید مناسبی از لباس، جواهرات و صنایع دستی داشته باشید. اگر قصد دارید برای اقوام و خویشان خود سوغاتی تهیه کنید می‌توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید. همچنین در این مرکز خرید باجه هایی وجود دارد که می‌توانید از آنها کارت تخفیف تهیه و با آن در پاساژ خرید کنید. علاوه بر این، روزهای دوشنبه در این پاساژ تخفیف‌های خوبی وجود دارد.

اجاره خودرو در دبی

مرکز خرید برجمان دبی

این مرکز خرید نیز یکی از مراکز خرید ارزان قیمت در دبی است که در آن می‌توانید انواع زیورآلات، پوشاک، کیف و کفش، لوازم تزیینی، محصولات الکترونیکی و کامپیوتری و محصولات دیگر را تهیه کنید. در ابتدا قرار بود این مرکز خرید برای کالاهای لوکس باشد، ولی امروزه انواع کالاهای مختلف با قیمت‌های ارزان و گران در این مرکز فروخته می‌شوند. افراد با هر سطح اقتصادی می‌توانند به برجمان سنتر مراجعه کنند و خرید داشته باشند. به همین دلیل یکی از مراکز خرید محبوب بین گردشگران و مسافران است. در این مجموعه ۴۰ رستوران مختلف بین‌المللی نیز وجود دارد که پس از خرید می‌توانید به رستوران مراجعه و غذای متنوع میل کنید. 

مرکز خرید دیره سیتی سنتر دبی

از دیگر مراکز خرید ارزان قیمت در دبی می‌توان به دیر سیتی سنتر دبی اشاره کرد. در این مرکز همه مشتریان می‌توانند با سنین و سلیقه‌های مختلف کالاهای مورد نظر خود را پیدا کنند. ۴۰۰ برند خارجی در این مجموعه وجود دارند که شما می‌توانید از هر یک از آنها خرید خود را داشته باشید. علاوه بر این بازار ادویه، جواهرات و پارچه نیز در این مرکز وجود دارد که با قیمت‌های مختلف آماده خدمت رسانی هستند. این مرکز خرید در سال ۱۹۹۵ ساخته شده و طراحی آن شبیه امارات مال است. علاوه بر این ۱۱ سیتی سنتر دیگر نیز در انواع دیگر شهرهای عربی مانند قاهره، مسقط، شارجه، بحرین و اسکندریه وجود دارد. دسترسی آن نیز بسیار آسان است و به راحتی می‌توانید از طریق مترو، اتوبوس و تاکسی به این مرکز خرید بروید و خرید خوبی داشته باشید.

مرکز خرید دراگون مارت

دراگون مارت یک مرکز خرید مخصوص چینی‌های مقیم در امارات است که بیشتر کالاهایی که در این مرکز به فروش می‌رسند کالاهای چینی هستند. در این مرکز از برندهای لوکس خبری نیست ولی می‌توانید انواع مختلفی از کالاهای مختلف از برندهای چینی را در این مرکز پیدا کنید. شاید یکی از بهترین مراکز خرید برای ایرانیان همین مرکز خرید باشد، چرا که علاوه بر قیمت مناسبی که محصولات دارند، می توان از فروشندگان چینی تخفیف گرفت. حتی می‌توان به صورت عمده وسایلی مانند کیف، کفش و پوشاک را با قیمت بسیار مناسب تهیه کرد. به همین دلیل این مرکز خرید برای ایرانیان جذاب است و در این مرکز می‌توان انواع مختلف گوشی، طلا و جواهرات، لوازم تزیینی، میوه‌های چین و تایلند و غیره را تهیه کرد. اگر قصد دارید خرید خوبی در دبی داشته باشید بهتر است به این مراکز خرید دبی با قیمت مناسب مراجعه کنید.

مرکز خرید الکرامه دبی

از دیگر مراکز خرید ارزان دبی می‌توان به الکرامه اشاره کرد که اگر قصد خرید سوغاتی دارید می‌توانید به این مرکز مراجعه کنید. در الکرامه نیز مانند بازار چینی‌ها می‌توانید تخفیف خوبی بگیرید و با فروشندگان چانه بزنید. در این مرکز می‌توان کالاهای بسیار خوب با کیفیت مناسب با قیمت‌های بسیار پایین پیدا کرد که برای بسیاری از ایرانیان مقرون به صرفه است. این مرکز خرید بیشتر حالت سنتی دارد و در آن می‌توانید حتی رستوران‌های ارزان قیمتی نیز پیدا کنید. حتی در این منطقه، اقامتگاه‌های ارزان قیمت نیز پیدا می‌شود و اگر قصد سفر ارزان دارید می‌توانید به این بخش از شهر سر بزنید.

مرکز خرید نخیل مال

از دیگر مراکز خرید که می‌توانید کالاهای ارزان با تخفیف‌های بسیار زیاد در آن پیدا کنید نخیل مال است. خرید بسیاری از کالاها در زمان تخفیف، مقرون به صرفه و جذاب است. ۳۰۰ فروشگاه مختلف در این مرکز وجود دارد که از هر یک از آنها می‌توانید خرید کنید و از تخفیف‌های آنها لذت ببرید. علاوه بر خرید می توانید از تفریحات متنوعی که در این مرکز وجود دارد نیز لذت ببرید.

اوت لت ویلیج

یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید دبی اوت لت ویلج است. در این مرکز می‌توانید انواع کالاهایی که می‌خواهید را با قیمت مناسب و کیفیت مناسب تهیه کنید. علاوه بر این این، اوت لت ویلیج یک مقصد گردشگری برای گردشگران مد است و به همین دلیل برای بسیاری از گردشگران جذاب است. انواع برندهای لوکس و بین‌المللی با قیمت‌های مناسب را می‌توان در این اوت لت دید و تهیه کرد. همچنین در این مرکز فودکورت و برخی سرگرمی‌های دیگر وجود دارد و می‌توانید در هنگام خرید به این مراکز دیگر سر بزنید و استفاده کنید.

بازار نایف

از دیگر مراکز خریدی که می‌توانید کالاهای ارزان را در آن تهیه کنید، می‌توان به بازار نایف اشاره کرد. بازار نایف یک بازار سنتی در دبی است که نشان دهنده فرهنگ عربی است. این بازار بیشتر شبیه یک مرکز خرید است و شکل سنتی خود را از دست داده است. در این بازار انواع چرم، منسوجات، لوازم الکترونیک و سایر محصولات مورد نیاز افراد به فروش می‌رسند. قیمت محصولات در این بازار نسبت به مراکز خرید دیگر ارزان‌تر است به همین دلیل می‌توانید آنجا مراجعه کنید و اگر خریدی دارید در آنجا انجام دهید. این بازار در دیره قرار دارد و از 9 صبح تا ۱۰ شب فعال است. در گذشته این بازار مخصوص شترها بوده است ولی امروزه تغییر کاربری داده و به صورت یک مرکز خرید فعالیت می‌کند و در آن ۲۰۰ مغازه وجود دارد که می‌توانید انواع مختلفی از محصولات را از آنها تهیه کنید.

مرکز خرید وافی مال

با اینکه مرکز خرید وافی مال یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید در دبی است و معماری بی‌نظیر و جذابی دارد، ولی می‌توان گفت یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید در دبی نیز شناخته می‌شود و جذابیت‌های زیادی برای مشتریان و گردشگران دارد. فروشگاه های زیادی در این مرکز وجود دارند که انواع مختلفی از برندهای بین‏المللی را ارائه می‌کنند که برخی از آنها قیمت‏های مقرون به صرفه‎ای دارند. از سراسر جهان فروشندگان مختلف برای اینکه کالاهای کشور خود را بفروشند در این مرکز دور هم جمع شده‌اند و به همین دلیل شما می‌توانید انواع کالاهای مختلف را به عنوان سوغاتی از این مرکز تهیه کنید. در فصولی از سال نیز می‌توانید از تخفیف‌های این مرکز استفاده کنید.

مرکز خرید ابن بطوطه

ابن بطوطه یکی از مراکز خرید جالب در دبی است که در آن ۶ بخش مربوط به کشورهای مختلف وجود دارد که می‌توانید کالاهای هر کشور را در این قسمت‌ها تهیه کنید. علاوه بر این قیمت‌های محصولات نیز مناسب است و به همین دلیل خرید را برای گردشگران آسان می‌کند. بنابراین می‌توانید خرید خوبی در این مرکز داشته باشید. قیمت کالاها در این مرکز نسبت به سایر مراکز خرید در دبی ارزان‌تر است و تنوع بیشتری دارد. اگر قصد خرید سوغاتی و آشنایی با ملل مختلف خاورمیانه را دارید می‎توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید.

کلام آخر

اگر قصد خرید ارزان در دبی را دارید می توانید به مراکز خریدی که معرفی کردیم مراجعه کنید و خرید خوبی داشته باشید. همچنین می‎توانید با اجاره خودرو در دبی برای سر زدن به همه مراکز خرید به کافه رنت مراجعه کنید. درکافه رنت می‎توانید با توجه به توان اقتصادی خود هر نوع خودرویی که مدنظرتان باشد برای مدت زمان مد نظر خود اجاره کنید و دیگر نگران هزینه حمل و نقل در دبی نباشید.

پست های مرتبط

معرفی بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید دبی

معرفی بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید دبی دبی یکی از بهترین شهرهای…

۲۷ شهریور ۱۴۰۳

با مهم ترین برج های دبی آشنا شویم

با مهم ترین برج های دبی آشنا شویم برای بسیاری از افراد…

۲۸ مرداد ۱۴۰۳

مهمترین فستیوال های دبی

مهمترین فستیوال های دبی فستیول‌های دبی که شهرت جهانی آنها موجب جذب…

۲۸ مرداد ۱۴۰۳
دیدگاهتان را بنویسید