صفحه اصلی > دانستنی سفر : بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس و قطار
خرید بلیط قطار و اتوبوس

بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس و قطار

یکی از معمول‌ترین راه‌های سفر، حمل و نقل با اتوبوس  قطار  است. به همه نقاط ایران اتوبوس وجود دارد و به همین دلیل قطعاً همه افراد حداقل یک بار با اتوبوس سفر کرده اند. بنابراین خرید بلیط اتوبوس برای خیلی از افراد می‌تواند یک دغدغه مهم باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به این موضوع بپردازیم و بهترین سایت‌های خرید بلیط اتوبوس و قطار را معرفی کنیم تا بتوانید از طریق آنها سفر خوبی پیش رو داشته باشید. در این بخش ۱۰ سایت خرید بلیط اتوبوس را برای شما لیست می‌کنیم. 

فهرست مطالب

مستر بلیط

بلیط قطار

یکی از وبسایت‌های معتبر برای تهیه بلیط اتوبوس و خرید بلیط قطار می‌توان به مستر بلیط اشاره کرد. در این وبسایت بیشتر شرکت‌های اتوبوسرانی مانند همسفر، رویال سفر، سیر و سفر، ایران پیما و غیره حضور دارند و می‌توانید از هر یک از این شرکت‌ها بلیط اتوبوس تهیه کنید. همچنین در این وبسایت ممکن است تخفیف‌های خوب و طرح‌های تشویقی برای اتوبوس‌ها مشاهده کنید. رابط کاربری بسیار خوبی در سایت مستر بلیط وجود دارد و به همین دلیل به راحتی می‌توانید بلیط اتوبوس خود را با مشخص کردن مبدا و مقصد و تاریخ حرکت مشاهده و هزینه آن را پرداخت کنید. برای استرداد بلیط نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و می توانید به راحتی در وبسایت درخواست خود را مطرح کرده و بلیط را کنسل کنید.

در این سایت می‌توانید ارزان‌ترین، گران‌ترین و بهترین نوع بلیط قطار را مشاهده و تهیه کنید. روند خرید بلیط در این سایت آسان است. وارد قسمت خرید بلیط قطار شده نوع کوپه و نوع قطار و پس از آن تاریخ رفت، تاریخ برگشت و تعداد مسافران را با یک کلیک ساده انتخاب می‌کنید. سپس می‌توانید همه بلیط‌های موجود را ببینید و انتخاب خود را نهایی کنید. پس از تهیه بلیط، pdf آن از طریق پیامک یا ایمیل برای شما ارسال می‌شود. پس از بررسی آن اگر می‌خواهید بلیط را کنسل کنید به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت و درخواست کنسل این کار را انجام دهید. در این وبسایت بلیط اتوبوس، سواری و هتل هم ارائه می‌شود و در زمینه سفر می‌توانید روی این سایت حساب کنید. مستر بلیط دارای اپلیکیشن نسخه اندروید و ios نیز هست و افراد می‌توانند از این طریق بلیط خود را تهیه کنند.

https://mrbilit.com/

سایت علی بابا

علی بابا

علی بابا یکی از سایت‌های مهم در حوزه گردشگری در ایران است که می‌توانید انواع مختلف بلیط اتوبوس، هواپیما، تور و قطار را در این سایت تهیه کنید. با توجه به اینکه سایت علی بابا سال‌هاست در حوزه خرید بلیط اتوبوس فعالیت دارد، این امکان را دارید در این وبسایت انواع مختلف بلیط‌های اتوبوس را بررسی کنید، به نقاط مختلف کشور دسترسی داشته باشید و مسیرهای مختلفی را ببینید. همچنین قیمت‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و هر قیمتی که برای شما مناسب است را انتخاب کنید. برای استرداد بلیط نیز می‌توانید به راحتی اقدام کنید و در صفحه کاربری خود آن را ثبت کنید و پس از آن مبلغ هزینه به حساب شما باز می‌گردد. یکی از ویژگی های مهم علی بابا و وجه تمایز آن با رقبا، پشتیبانی 24 ساعته است که در هر لحظه در صورت بروز مشکل می توانید با آنها تماس بگیرید و مشکل خود را حل کنید.

 علی بابا از سال ۹۳ کار خود در حوزه فروش بلیط قطار را آغاز کرد و در این زمینه یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی است. مهمترین ویژگی علی بابا که ممکن است با دیگر آژانس‌ها قابل مقایسه نباشد، پشتیبانی ۲۴ ساعته یک تیم حرفه‌ای در این مرکز است. ۲۴۰ نفر در این مرکز در حوزه پشتیبانی کار می‌کنند تا اگر مشکلی وجود داشت بتوانید به راحتی مشکلاتتان را حل کنید. در علی بابا امکان مقایسه قیمت‌ها وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به قیمت هر نوع قطار، بلیط قطار مورد نظر خود را انتخاب کنید. علاوه بر این یکی دیگر از ویژگی‌های سایت علی بابا این است که، تا سقف ۱۸ بلیط می‌توانید در یک سفارش تهیه کنید. بنابراین اگر قصد دارید که خانوادگی به سفر بروید می‌توانید به راحتی همه بلیط‌های خود را تهیه کنید. در این سایت شما می‌توانید تجربه یک خرید آنلاین خوب را داشته باشید چرا که همه ویژگی‌های مناسب برای خرید بلیط را دارد.
https://www.alibaba.ir/

قاصدک ۲۴

یکی از وبسایت‌های محبوب برای خرید بلیط اتوبوس قاصدک ۲۴ است، که در حوزه خرید بلیط اتوبوس، قطار هواپیما و رزرو هتل و تور مسافرتی فعالیت دارد. تقریبا می‌توان گفت که لیست کاملی از همه اتوبوس‌های کشور در این وبسایت وجود دارد و می‌توانید انواع مختلف بلیط اتوبوس را با هم مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. علاوه بر این می‌توانید امکانات اتوبوس های مختلف مانند وی‌آی‌پی، معمولی، دارای صندلی تخت خواب شو، بسته غذایی، سیستم گرمایشی، وای فای، پخش فیلم و غیره را ببینید و با توجه به پیشنهادهایی که وجود دارد انتخاب کنید.
 با توجه به اینکه قاصدک 24 برنامه‌های متنوعی در حوزه بلیط قطار دارد می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین قطار را در این سایت مشاهده و مقایسه کرده و بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید. قیمت ها در این وبسایت رقابتی است و می‌توانید از نظر قیمت نیز انواع مختلف قطارها را با هم مقایسه کرده و یکی از آنها را انتخاب کنید. در قاصدک 24 انواع خدمات و مزایا برای بلیط قطار وجود دارد که می‌توان به بلیط ادونس، بلیط آف پیک، بلیط فصل و بلیط رفت و برگشت اشاره کرد. به عنوان مثال، بلیط آف‏پیک به معنای این است که این بلیط در زمانی که پیک مسافرت نیست خریداری میشود و بنابراین در زمان استرداد شرکت می تواند همه هزینه بلیط را به مشتری بازگرداند و نیاز به پرداخت خسارت نیست.

https://ghasedak24.com/

سایت سفر ۷۲۴

از دیگر سایت‌های خرید بلیط اتوبوس می‌توان به سفر ۷۲۴ اشاره کرد که رابط کاربری بسیار خوبی دارد و می‌توانید به راحتی بلیط خود را در این وبسایت تهیه کنید. در وبسایت سفر ۷۲۴ می‌توانید وضعیت صندلی‌ها به صورت تفکیک جنسیت، موقعیت قرارگیری، نوع اتوبوس، نوع تجهیزات و امکانات و مدت سفر و هر سرویس دیگری را به راحتی مشاهده کنید و طبق این موارد تصمیم‌گیری کنید. برای بسیاری از اتوبوس‌ها امکانات تخفیف و مزایای دیگری وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. این سایت با ۸۰۰ شرکت مسافربری قرارداد دارد و به همین دلیل سرویس‌های اتوبوس آن بسیار کامل است و شما به راحتی با همه پایانه‌های داخل کشور ارتباط دارید. بنابراین بلیط اتوبوس برای همه نقاط ایران در این وبسایت وجود دارد.
https://safar724.com/

پیک خورشید

بلیط قطار قاصدک

یک وبسایت بسیار مناسب برای خرید بلیط اتوبوس پیک خورشید است که سال‌هاست در حوزه بلیط اتوبوس فعالیت می‌کند و همه نقاط کشور را پوشش می‌دهد. فعالیت در این وبسایت بسیار آسان است و می‌توانید به راحتی با مراجعه به آن در هر ساعتی از شبانه روز بلیط خود را تهیه کنید و در صورتی که مشکلی داشته باشید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا مشکل شما را رفع کنند. ضمنا درهر شهری که باشید برای گشت و گذار در شهر به جای کرایه تاکسی می‌توانید از خدمات اجاره خودرو کافه رنت استفاده کنید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
https://peykkhorshid.ir/

اسنپ تریپ

اسنپ تریپ

از دیگر وبسایت‌هایی که خدمات فروش بلیط اتوبوس ارائه می‌کنند، می‌توان به اسنپ تریپ اشاره کرد. برای خرید بلیط اتوبوس نیاز نیست حتما در این وبسایت ثبت نام کنید بلکه به راحتی می‌توانید با مراجعه به آن و مشخص کردن مبدا، مقصد و تاریخ حرکت، وضعیت اتوبوس‌ها را ببینید و خرید خود را انجام دهید. علاوه بر فروش بلیط اتوبوس، بلیط هواپیما، قطار هتل، ویلا و تورهای مسافرتی نیز در این وبسایت ارائه می‌شود و اگر قصد مسافرت دارید می‌توانید همه این بخش‌ها را با هم بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید. اسنپ تریپ نیز پشتیبانی 24 ساعته با حضور تیم صبور و پاسخگو دارد، بنابراین در این وبسایت می توانید خرید مناسب و باکیفیتی داشته باشید.
https://www.snapptrip.com/

سایت پایانه

بلیط قطار علی بابا

پایانه سفر نیز یکی از سایت‌های خرید بلیط اتوبوس است که سال‌هاست در این حوزه فعالیت می‌کند. به دلیل وجود لیست مهمی از انواع شرکت‌های اتوبوسرانی در این وبسایت، می‌توان گفت خدمات ویژه‌ای در این حوزه ارائه می کند. در این وبسایت مسیرهای پرتردد نیز مشخص شده‌اند و می‌توانید آنها را به راحتی ببینید که ممکن است روی تصمیم گیری شما اثر داشته باشد. همچنین می توانید ببینید که هر شرکت اتوبوسرانی چه خدماتی ارائه می‌کند و هر اتوبوس چه امکاناتی دارد و به این طریق به راحتی در این حوزه تصمیم‌گیری کنید.
https://payaneh.ir/

پایانه ها

ممکن است افراد زیادی نام وبسایت بازارگاه را تا به حال نشنیده باشند و در مورد آن اطلاعاتی نداشته باشند، ولی یکی از وبسایت‌های معتبر در زمینه فروش بلیط اتوبوس است و تجربه خوبی در این زمینه دارد. تعداد زیادی از شرکت‌های مسافربری و اتوبوسرانی در وبسایت بازارگاه فعالیت دارند و شما می‌توانید با مراجعه به این وبسایت به راحتی از هر شرکت اتوبوسرانی که می‌خواهید بلیط اتوبوس تهیه کنید. همچنین می‌توانید صندلی و زمان حرکت خود را انتخاب کرده و در این زمینه مشکلی نداشته باشید.

https://www.payaneha.com/

سایت الی گشت

یکی از سایت‌های خرید بلیط قطار در ایران، سایت الی گشت است که از سال ۷۹ کار خود را در ایران شروع کرده است و امروزه به یکی از معتبرترین سایت‌ها برای خرید بلیط قطار تبدیل شده است. الی گشت علاوه بر وبسایت، اپلیکیشن نسخه اندروید و آیفون نیز دارد و افراد می‌توانند در وبسایت و در اپلیکیشن بلیط قطار مدنظر خود را تهیه کنند. شعار الی گشت “کیفیت مسیر ماست نه مقصد” است و به همین دلیل برای مشتریان خود ارزش زیادی قائل است و خدمات مناسبی به مشتریان خود ارائه می کند.  در این وبسایت علاوه بر خرید بلیط قطار، امکان رزرو هتل، پرواز، پکیج مسافرتی، بیمه مسافرتی و مشاور سفر نیز وجود دارد.

https://www.eligasht.com/

فلایتیو

از وبسایت‌های مهم در حوزه خرید بلیط قطار می‌توان به فلایتیو اشاره کرد که از سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرده و امروزه به یکی از وبسایت‌های دقیق و مناسب در حوزه گردشگری تبدیل شده است. هدف فلایتیو این است که روزی به بزرگترین سامانه خرید بلیط هواپیما، هتل و قطار نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه تبدیل شود. به همین دلیل نمی‌توان از تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته آن غافل شد و باید بگوییم هر سوالی که دارید و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید از سایت فلایتیو بپرسید و در کمترین زمان به شما پاسخ می‌دهند. علاوه بر وبسایت می‌توانید به اپلیکیشن موبایلی این سامانه نیز مراجعه و بلیط خود را تهیه کنید.

https://flightio.com/

سفر مارکت

سفرمارکت

یکی از سایت‌های خوب در زمینه خرید بلیط قطار و هرگونه خدمات گردشگری، سفر مارکت است. با مراجعه به این وبسایت می‌بینید که انواع و اقسام خدمات متنوع گردشگری برای سفر مهیاست و می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. از مهمترین این خدمات، خرید بلیط قطار است و دیگر نیاز نیست به سایت‌های متنوع و آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید و به صورت آنلاین به راحتی می‌توانید بلیط قطار خود را تهیه کنید. در این وبسایت کدهای تخفیف متنوعی به افراد ارائه می‌شود که می‌توانید برای سفرهای خود از آن استفاده کنید. تهیه بهترین و مناسب‌ترین بلیط قطار را در این سایت تجربه می‌کنید.

سایت رجا

بسیاری از افراد ممکن است ندانند سایت رجا دقیقا چیست و چه کاری انجام می‌دهد. باید بگوییم که رجا یکی از معتبرترین سامانه‌های خرید اینترنتی بلیط قطار در ایران است. این سایت مخصوص تهیه بلیط قطار است و در حوزه گردشگری و بلیط سایر وسایل نقلیه، کاری انجام نمی‌دهد. در این وبسایت می‌توانید پوشش گسترده همه انواع قطارهای مسافری در ایران را ببینید. به این صورت که تمامی قطارهای داخلی، بین المللی و هر آن برنامه‌ای که در حوزه قطار در کشور وجود دارد در این سایت در دسترس شما قرار دارد. اخبار مربوط به سامانه ریلی نیز در این سامانه اطلاع رسانی می شود. همچنین این وبسایت پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و می‌توانید به راحتی بلیط خود را تغییر داده یا آن را لغو کنید. تخفیف‌های مناسبی نیز در زمان‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌شود.

https://www.raja.ir/

رسپینا ۲۴

رسپینا

کمتر کسی ممکن است سامانه رسپینا ۲۴ را نشناسد و از این وب سایت در زمینه گردشگری خریدی نداشته باشد. رسپینا 24 از سال 94 شروع به کار کرده و همواره با قدرت به کار خود ادامه می دهد. یکی از سایت ها با رابط کاربری مناسب برای خرید بلیط قطار همین وبسایت است که خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه می کند و در صورت بروز مشکل می توانید با پشتیبانی وبسایت تماس بگیرید.

یکی از سایت‌های معتبر برای خرید بلیط اتوبوس، هواپیما و قطار رسپینا ۲۴ است. از بهترین ویژگی‌های این وبسایت می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته آن اشاره کرد. در صورتی که هرگونه مشکلی داشته باشید می‌توانید به راحتی با پشتیبانی آن تماس گرفته و مشکل خود را حل کنید. با رابط کاربری بسیار آسان این سایت به راحتی می‌توانید بلیط خود را تهیه کنید و نیاز نیست حتما در دنیای اینترنت اطلاعات خاصی داشته باشید بلکه حتی افراد با سنین بالا نیز می‌توانند به راحتی در این وبسایت بلیط اتوبوس خود را رزرو کنند. همچنین امکان مقایسه قیمت‌ها وجود دارد و می‌توانید قیمت اتوبوس‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده امکانات آنها را ببینید و بهترین تصمیم را بگیرید.
https://respina24.ir/

سایت سفرمی

از دیگر سامانه‌های خرید بلیط قطار می‌توان به سایت سفرمی اشاره کرد که یکی از بهترین خدمات آنلاین در این زمینه را ارائه می‌دهد. به گفته خود وبسایت سفرمی، امکان رزرو آنلاین بدون انتظار، ضمانت خرید و پشتیبانی ۲۴ ساعته برای مشتریان، همواره وجود دارد. علاوه بر این، در طول سال تخفیف‌های ویژه‌ای برای بلیط‌های مختلف در نظر گرفته شده است که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. در این وبسایت اخبار مختلف در حوزه بلیط قطار و سفر ارائه می‌شود و می‌توانید به عنوان یک منبع خبری نیز به آن نگاه کنید تا اطلاعات دست اولی در مورد سفر خود داشته باشید.

https://www.safarme.ir/

تیک بان

تیکبان

از دیگر سایت‌های فعال در حوزه بلیط قطار می‌توان به سامانه فروش بلیط تیک بان اشاره کرد که هر روزه تعداد زیادی از افراد به این سایت مراجعه می‌کنند و بلیط قطار مورد نظر خود را از آن تهیه می‌کنند. اگر قصد خرید بلیط قطار دارید بازدید از این وبسایت نیز خالی از لطف نیست.

https://tikban.com/

پست های مرتبط

بهترین سایت های خرید تور داخلی و خارجی

بهترین سایت های خرید تور داخلی و خارجی امروزه با گسترش اینترنت…

۳۱ مرداد ۱۴۰۳

بهترین سایت های رزرو اقامتگاه

بهترین سایت های رزرو اقامتگاه سایت های زیادی در دسترس هستند و…

۳۱ مرداد ۱۴۰۳

لیست بهترین رستوران های تهران

لیست بهترین رستوران های تهران رستوران گردی این روزها یکی از تفریحات…

۳ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاهتان را بنویسید