صفحه اصلی > اخبار خودرو : بهترین تعمیرگاه های تعویض روغن در تهران
بهترین تعویض روغنی های تهران

بهترین تعمیرگاه های تعویض روغن در تهران

یکی از مهم‎ترین کارهایی که برای ماشین باید انجام داد تعویض روغن ماشین است که در عین سادگی می‎تواند حساسیت زیادی برای بسیاری از افراد داشته باشد. بسیاری از تعویض روغنی‎ها ممکن است این کار را با کیفیت انجام ندهند یا از روغن با کیفیت خوبی استفاده نکنند. به همین دلیل بسیاری به دنبال یک تعویض روغنی معتبر می‎گردند. در همین راستا در این مقاله 10 تعمیرگاه تعویض روغن تهران که دارای اصالت و خدمات مناسب هستند را به شما معرفی می‎کنیم.

فهرست مطالب

تعویض روغن وآپاراتی وستینال

وستینال یک مرکز تعویض روغن در شرق تهران است که خدمات تخصصی در این زمینه ارائه می‎کند. اصولا گفته می‎شود هر ماشین باید هر سه ماه یک بار تعویض روغن داشته باشد ولی برای برخی ماشین ها این زمان به دلیل کارکرد، کمتر است. برای اینکه بدانید چه زمانی نیاز است روغن ماشین را تعویض کنید، باید با یک متخصص در این زمینه صحبت کنید که وستینال این شرایط را فراهم کرده است. کارشناسان وستینال می‎توانند به همه سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند و به شما کمک کنند خدمات مناسبی برای ماشین خود دریافت کنید. در این مرکز خدمات با بهترین کیفیت و زیرنظر متخصصان این امر انجام می‎شود.
آدرس: تهران، خ دماوند، نرسیده به سه راه تهرانپارس، پلاک60
شماره تماس:
09128682286

اجاره خودرو در تهران

تعویض روغن خودرو گیربکس اتوماتیک

یکی دیگر از مراکز تعویض روغنی مناسب در تهران گیربکس اتوماتیک است که سال‎هاست در این حوزه شناخته شده است و بسیاری از تهرانی‎ها آن را می‎شناسند. تعویض روغن ماشین در این مرکز با دستگاه‎های اتوماتیک و پیشرفته انجام می‎شود. بنابراین نگران کیفیت خدماتی که در این مرکز می‎گیرید نباشید. علاوه بر این خدمات پنچری و آپارات نیز در این مرکز انجام می‎شود.
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، کوی سعدی
شماره تلفن: 02166622180

گیربکس آپ

گیربکس آپ

یکی دیگر از تعویض روغنی‎های معتبر در تهران، گیربکس آپ است که در منطقه ستارخان مشغول به فعالیت است. در این مرکز از سیستم‎های پیشرفته و متخصصان این حوزه برای تعویض روغن خودرو استفاده می‎شود تا کیفیت خدمات افزایش یابد. تعویض روغن برای همه انواع ماشین‎ها از ایرانی گرفته تا هیوندای و ماشین‎های شاسی بلند انجام می‎شود. علاوه بر تعویض روغن، انواع خدمات تعمیر ماشین نیز در گیربکس آپ انجام می‎شود و می‎توانید همه این خدمات را در این مرکز دریافت کنید.
آدرس: ستارخان به سمت توحید، بعد از بازارچه، خیابان شهید صحرایی، کوچه ماه، گیربکس آپ
شماره تلفن: 09195095009

تعویض روغنی آسیا

یکی دیگر از مراکز تعویض روغن هایی که معرفی می‎کنیم، تعویض روغن آسیا است که علاوه بر ماشین‎های داخلی، ماشین‎های خارجی را نیز پشتیبانی می‎کند. خدمات تعویض روغن ماشین‎هایی از برندهای تویوتا، کیا موتورز، هیوندای، مرسدس بنز و … در این مرکز انجام می‎شود.
آدرس: تهران، بزرگراه باکری، بزرگراه آبشناسان، جمال الدین آزادی
شماره تلفن: 02144339289

آپاراتی و تعویض روغن حمید

اگر در منطقه بهاران تهران زندگی می‎کنید و به دنبال یک تعویض روغنی معتبر با قیمت مناسب هستید، به شما تعویض روغن حمید را معرفی می‏کنیم. در این مرکز خدمات باکیفیتی ارائه می شود و می‎توانید با اطمینان خاطر ماشین خود را به دست آنها دهید. همچنین از محصولات باکیفیت و مرغوبی برای این کار استفاده می‎شود. خدمات تعویض روغن در محل، تعویض روغن گیربکس با دستگاه اتومات، پنچری و آپارات و سایر سرویس‎های مورد نیاز اتومبیل نیز در این محل انجام می‏شود.
آدرس: تهران، طباطبائی، بین بهاران دوم و میثاق
شماره تلفن: 02144816617

تعویض روغنی آبان

تعویض روغنی آبان در منطقه کریمخان تهران واقع شده و یکی از بهترین‏های تهران است. در این مرکز از روغن موتورهای برندهای معتبر و اصل استفاده می‎شود، بنابراین در این زمینه مشکلی وجود ندارد و می‎توانید همواره به کیفیت مواد اطمینان داشته باشید. همچنین یکی دیگر از ویژگی های مثبت این مرکز وجود تکنسین‎های دقیق و مجرب برای انجام این کار است. در دریافت خدمات از این مرکز تردیدی نداشته باشید.
آدرس: تهران، کریمخان زند، آبان، بین آرنگ و استاد شهری
شماره تلفن: 02188909040

تعویض روغنی شمس

از دیگر تعویض روغنی های مناسب در تهران می‎توان به تعویض روغنی شمس اشاره کرد که در بزرگراه اشرفی اصفهانی واقع شده است و خدمات کاملی در این زمینه به مشتریان ارائه می‎دهد. خدماتی چون تعویض روغن موتور، تعویض روغن گیربکس اتوماتیک، پنچری، آپاراتی، تعویض لاستیک، تنظیم باد، تعویض فیلتر و سرویس‏های دوره‏ای در این مرکز برای انواع ماشین‎ها با مدل های مختلف انجام می‎شود و به همین دلیل در این منطقه همیشه به عنوان یک تعویض روغنی معتبر شناخته شده است.
آدرس: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، خوش طینت
شماره تلفن: 02144476969

اتو سرویس قیطریه

تعویض روغنی

یکی دیگر از مراکز خوب برای تعویض روغن اتوسرویس قیطریه است که همانگونه که از نام آن پیداست در منطقه قیطریه واقع شده است. در این مرکز سرویس و خدمات تعویض روغنی انواع اتومبیل برند خارجی و ایرانی، خدمات پنچری و آپارات لاستیک، باد نیتروژن و … انجام می‎شود. این تعویض روغنی در شمال تهران می‎تواند به بسیاری از افراد خدمات ارائه کند.
آدرس: قیطریه، خیابان کریمی
تلفن: 02122672396

اتو سرویس لوتوس

اتوسرویس لوتوس یکی از مراکز معتبر برای سرویس دوره‎ای خودرو است که در منطقه سهروردی تهران واقع شده و یکی از بهترین‎ها در این منطقه شناخته می‎شود. یکی از مهم‎ترین ویژگی‎های این مرکز خدمات به همه انواع ماشین‎های خارجی، داخلی، لوکس و ارزان است و همه ماشین‎ها می‎توانند سرویس‎های دوره‎ای مناسبی در این مرکز داشته باشند. علاوه بر این خدمات با کیفیت بالایی انجام می‎شود و به همین دلیل مشتریان ترغیب می شوند همواره به این مرکز مراجعه کنند. تکنسین‎ها نیز دارای مهارت بالایی برای خدماتی که ارائه می‎کنند هستند و به همین دلیل مشکلی نمی‎تواند موتور ماشین‏ها را تهدید کند. بنابراین با مراجعه به این مرکز برای سرویس دوره‎ای یا تعویض روغن می توانید سلامت موتور خودرو خود را تضمین کنید و نگرانی برای آن نداشته باشید.
آدرس: سهروردی شمالی، خیابان خلیل حسینی (سورنا)، نبش کوچه پیلتن، پلاک 66
شماره تلفن: 09126467556

تعویض روغن ایران زمین

تعمیرگاه تعویض روغنی

آخرین مرکز تعویض روغنی که در این مقاله معرفی می‎کنیم، تعویض روغن ایران زمین است که در ایران زمین شمالی واقع شده است و اهالی این منطقه سال‎ها از خدمات آن استفاده کرده‎اند. علاوه بر تعویض روغن، سایر خدمات تعمیراتی و سرویس‎های دوره‎ای خودرو نیز در این مرکز و تحت نظر تکنسین‎های متخصص انجام می‎شود.
آدرس: تهران، بزرگراه ستاری، مخبری، ایران زمین شمالی، بین میدان سلحشور و اعلائی سوم
شماره تلفن: 02144414647

کلام آخر

قطعا قیمت و هزینه، گزینه های تاثیرگذاری در انتخاب یک تعویض روغنی برای ماشین است و برای بسیاری از افراد اهمیت ویژه ای دارد. تعویض روغن خودرو یکی از مهمترین کارهایی است که باید برای سرویس خودرو انجام داد برای این کار حتما باید از روغن های با کیفیت بالا استفاده شود تا ماشین شما دچار مشکل جدی نشود.ضمناً اگر شما از خدمات اجاره خودرو در تهران  کافه رنت استفاده می کنید در صورت بروز مشکل در خودرو ، در هرجایی که باشید نیروی کمکی میفرستیم تا مشکل خودرو در سریعترین زمان ممکن حل شود.

پست های مرتبط

بهترین تعمیرگاه های کولر ماشین در تهران

بهترین تعمیرگاه های کولر ماشین در تهران این روزها تعمیر کولر ماشین…

۳ شهریور ۱۴۰۳

بهترین تعمیرگاه های خودرو در تهران

بهترین تعمیرگاه های خودرو در تهران پیدا کردن یک تعمیرگاه خوب امروزه…

۲۸ مرداد ۱۴۰۳
دیدگاهتان را بنویسید